Poll

wat vind je van serie 6, in vergelijking met andere series?

helemaal GE-WEL-DIG!!!
28 (22%)
net zo leuk als altijd
65 (51.2%)
minder leuk dan vroeger
29 (22.8%)
mijn verslaving zakt echt weg
5 (3.9%)

Totaal aantal stemmen: 127

Auteur Topic: wat vind je van serie 6?  (gelezen 43606 keer)

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #40 Gepost op: 23-04-2006, 19:19:52 »
Jij ben een grote kenner.
Met kilometers voorsprong de beste reeksen en de allerbeste was idd die met Hugo.
En ja de supermol is natuurlijk George.
Helemaal mee eens. Die twee reeksen waren subliem omdat ze zowel een fantastische mol hadden als een groep die bestond uit bijna allemaal markante persoonlijkheden.

Offline mistoffelees

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • eindelijk bovengronds
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #41 Gepost op: 23-04-2006, 23:19:02 »
And I like to third that. Vlaams 2, dat was echt de beste serie allertijden. Niet qua opdrachten, gewoon qua mensen... ik citeer nog regelmatig tegen medekijkers dingen hieruit (dat bootje trekt op geen...) en ach, zoveel dingen onvergetelijk. Toch was niet Hugo, maar George (ned 3) de meest intrigerende mol. Ook hier een perfect samengesteld palet aan kandidaten. Hoe leuk ik deze 6e serie ook vind, het kan niet tippen aan deze twee series.
Revenge is a dish best served not

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #42 Gepost op: 28-04-2006, 23:11:57 »
tegen mn eigen verwachting in vind ik deze serie zo veel beter geworden dan in het begin...
EEn pluim voor de makers! ::ok::
Tell me what your telescope says

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #43 Gepost op: 28-04-2006, 23:21:53 »
De serie wordt met de week beter en beter. In het begin had ik nog niet de WIDM-kriebels, maar nu cker wel! ::tandpastasmiley::
WIDM addicted....

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #44 Gepost op: 28-04-2006, 23:23:22 »
Deze serie lijkt wel twee keer zo snel gegaan als de vorige. Misschien omdat de afvallers er zo snel uit leken te gaan. Vorig jaar duurde dat zooo lang  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #45 Gepost op: 28-04-2006, 23:26:13 »
Dat gevoel heb ik ook. Misschien omdat er zoveel gebeurt is?
Maar deze serie vind ik steeds beter worden. Ik zit nu al in de zenuwen voor volgende week. Wat een spel !

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #46 Gepost op: 29-04-2006, 09:29:36 »
Ik vind afleveringen 5, 6, 7, 8 een heel stuk beter dan 1, 2, 3, 4 om de een of andere reden.  De serie wordt met de week leuker! (als er minder kandidaten zijn wordt het denk ik sowieso leuker, omdat je de mensen steeds meer begint te kennen en de groep niet meer zo onhandig groot is).
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joff

  • Forumlid
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #47 Gepost op: 29-04-2006, 13:54:51 »
middelmatige serie. aan het begin heel saai, tegen het eind leukere opdrachten en meer mol-spanning. redelijke mol, die helaas voor de goede kijker wel overduidelijk is. weinig speurwerkzaamheden of verborgen aanwijzingen; ook geen morse-codes, klokken of verborgen letters. dat is jammer. wel leuke mensen.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #48 Gepost op: 29-04-2006, 14:22:07 »
Citaat van: Joff
weinig speurwerkzaamheden of verborgen aanwijzingen; ook geen morse-codes, klokken of verborgen letters.
Dat weet je pas na aflevering 10 ;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #49 Gepost op: 29-04-2006, 17:34:05 »
Dat weet je pas na aflevering 10 ;)


Inderdaad, ik heb al genoeg letters, kruizen, verkeersborden en andere geheime dingen gezien in de serie. Nu maar eens kijken wat nu de hints zijn, welke hebben geleid tot de MOL! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #50 Gepost op: 29-04-2006, 22:28:19 »
Deze serie zal door het overlijden van Frederique natuurlijk nooit meer vergeten worden.

Offline Rubmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #51 Gepost op: 1-05-2006, 13:21:03 »
De 1e 3 afleveringen (vooral 1 en 3) vond ik zelfs een beetje saai. Vanaf aflevering 4 is de serie echt spannend en super leuk!

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #52 Gepost op: 1-05-2006, 13:38:18 »
Ik ben blij als het weer vrijdag is!

De serie blijft interessant om te blijven kijken. Maar zo spannend als met George en Hugo zullen ze niet meer worden...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #53 Gepost op: 1-05-2006, 17:12:11 »
Ik ben blij als het weer vrijdag is!

De serie blijft interessant om te blijven kijken. Maar zo spannend als met George en Hugo zullen ze niet meer worden...
Kun jij in de toekomst kijken, dan? De een vindt deze serie leuk, de ander vindt er niets aan. Ik ben zelf van mening dat er veel meer samenhang in de opdrachten is, en dat serie 6 daarom een aparte plaats in het rijtje in neemt.

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #54 Gepost op: 3-05-2006, 09:23:07 »
Kun jij in de toekomst kijken, dan? De een vindt deze serie leuk, de ander vindt er niets aan. Ik ben zelf van mening dat er veel meer samenhang in de opdrachten is, en dat serie 6 daarom een aparte plaats in het rijtje in neemt.

Ik ben het wel met je eens. Elke serie is weer bijzonder op zichzelf en zal natuurlijk een eigen plaats innemen. Dat is de kracht van Wie is...

En ja ik kan in de toekomst kijken ::helderziend:: De mol is... Hmmmz, mijn bol is kapot. Iemand heeft hem gemold  ::tandpastasmiley::

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #55 Gepost op: 3-05-2006, 09:32:25 »
Over 2 nachten weten we wie de mol is!!!

Maar hebben we ook niks meer om over te praten....

jammer

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #56 Gepost op: 3-05-2006, 09:44:17 »
Vergeet afl 10 niet! ALS ze vrijdag de mol bekend maken, hebben we al een week om te kletsen hoe je hij/zij vond als mol en dan hebben we na de 10de afl. nog een week om te zeuren/verbazen/ discussieren over de hints.
En mocht de MFD doorgaan heb je weer genoeg te kletsen over hoe het zal worden.
De hele maand mei kom je nog wel door hoor  ::jaja::

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #57 Gepost op: 3-05-2006, 12:19:20 »
Vergeet afl 10 niet! ALS ze vrijdag de mol bekend maken, hebben we al een week om te kletsen hoe je hij/zij vond als mol en dan hebben we na de 10de afl. nog een week om te zeuren/verbazen/ discussieren over de hints.
En mocht de MFD doorgaan heb je weer genoeg te kletsen over hoe het zal worden.
De hele maand mei kom je nog wel door hoor  ::jaja::

;D
WIDM addicted....

Offline MaartJeV

  • Forumlid
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #58 Gepost op: 5-05-2006, 11:54:46 »
Ik vind deze serie op zich wel heel goed  ::tandpastasmiley::, beter dan de vorige twee, maar mijn verslaving zakt toch een tikje weg, :( de eerste serie die ik compleet gezien heb was Schotland (met Nico als mol) en toen was het internet er nog niet zo, en, geloof het of niet :P, toen schreef ik alle opdrachten uit en hield ik precies bij hoeveel er verdiend was, wie op wie stemde etc. heb ik nog een heel boekwerk van :P toen kwam Portugal, George en John zijn mijn favoriete Mol-kandidaten ooit, dus dat wil al wel wat zeggen ;) Ik vond Portugal echt de allerbeste, samen met Schotland, voor mij zijn ze daarna nooit echt meer over dat succes heengegaan, maar het blijft natuurlijk een ontzettend leuke serie! (realiseert zich ineens dat dit best een lang verhaal is ;) )

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #59 Gepost op: 5-05-2006, 11:58:07 »
Ik vond deze serie middelmatig. Zeer bedenkelijk in het begin, maar sterk verbeterd, tot zelfs uitstekend naar het einde toe.
Maar WIDM blijft ook na deze serie met mijlen voorsprong het beste wat er te vinden is in TV-land.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen