Poll

Als het zou kunnen, zou jij je dan wel op willen geven voor een nieuwe reeks ''Wie is...de Mol?''

Ja!
Nee!

Auteur Topic: Meedoen?  (gelezen 39302 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meedoen?
« Reactie #60 Gepost op: 21-07-2006, 14:54:44 »
nou???????????

Wat?

Jij bent toch 10 jaar?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meedoen?
« Reactie #61 Gepost op: 21-07-2006, 14:57:25 »
Ik vind tien jaar ook wel erg jong hoor om mee te doen aan wie is de mol.
Als ik de 10-jarige kinderen op mijn school zo bekijk, dan denk ik dat ze er de ballen van snappen...dus zo vreemd vind ik de opmerking van tinuzz niet.
Alhoewel ik wel moet toegeven dat mijn zoon van bijna 11 het spelletje aardig door begint te krijgen, maar ja die lijkt op zijn moeder ::hypocriet::

hint aan levi123....misschien moet je iets midner werken met smileys en wat meer je post toelichten zodat duidelijk wordt wat je bedoeld met een post...ik snap niet wat je bedoeld met nou? ??? ??? ???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meedoen?
« Reactie #62 Gepost op: 21-07-2006, 14:59:39 »
Ik vind tien jaar ook wel erg jong hoor om mee te doen aan wie is de mol.
Als ik de 10-jarige kinderen op mijn school zo bekijk, dan denk ik dat ze er de ballen van snappen...dus zo vreemd vind ik de opmerking van tinuzz niet.
Alhoewel ik wel moet toegeven dat mijn zoon van bijna 11 het spelletje aardig door begint te krijgen, maar ja die lijkt op zijn moeder ::hypocriet::

hint aan levi123....misschien moet je iets midner werken met smileys en wat meer je post toelichten zodat duidelijk wordt wat je bedoeld met een post...ik snap niet wat je bedoeld met nou? ??? ??? ???

Daar ben ik het wel mee eens. Maar als je als 10-jarige je opgeeft voor het programma, dan snap je het wel ;)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meedoen?
« Reactie #63 Gepost op: 21-07-2006, 15:01:39 »
Daar ben ik het wel mee eens. Maar als je als 10-jarige je opgeeft voor het programma, dan snap je het wel ;)
Denk dat Levi123 het nog steeds heeft over een junior editie...daar reageerde ik tenminste wel op ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Meedoen?
« Reactie #64 Gepost op: 21-07-2006, 15:02:12 »
ik bedoel dst je niet weet of ik dan geselecteerd wordt en wat is er mis met de smileys jullie gebruiken ze ook
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meedoen?
« Reactie #65 Gepost op: 21-07-2006, 15:02:37 »
Denk dat Levi123 het nog steeds heeft over een junior editie...daar reageerde ik tenminste wel op ;D

Maar daar heb ik het óók over ;)

BERICHT SAMENGEVOEGD - Tinuzzz

ik bedoel dst je niet weet of ik dan geselecteerd wordt en wat is er mis met de smileys jullie gebruiken ze ook

Ik DENK dat je dan niet geselecteerd wordt, omdat 10 jaar nog een beetje té jong is. En dat de crew van WIDM niet het risico wil lopen dat je vroegtijdig naar huis moet vanwege heimwee of iets anders. Ook zijn ze verantwoordelijk voor je gezondheid.

« Laatst bewerkt op: 21-07-2006, 15:04:52 door Tinuzzz »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meedoen?
« Reactie #66 Gepost op: 21-07-2006, 15:08:24 »
ik bedoel dst je niet weet of ik dan geselecteerd wordt en wat is er mis met de smileys jullie gebruiken ze ook

Beste Levi123...wij zijn meestal ietsje uitgebreider met onze antwoorden, opmerkingen, suggesties, plaagstootjes en ga zo maar door...anderen snappen dan beter wat bedoelen...een post met daarin nou ??? ??? ??? wordt misschien iets beter te snappen als je er een korte uitleg bij geeft. dat is wat ik bedoel joh...en ik bedoel het goed hoor jongen. ::jaja::

Dat meedoen aan widm junior hoeft natuurlijk niet voor iedereen een probleem te zijn. Ik ken genoeg mensen van 38 die ook heimwee hebben ::schaam::...maar het is wel een risicofactor natuurlijk. maar je zou dan het aantal afleveringen kunnen inkorten zodat je ook minder lang van huis bent...ach ja er zijn zoveel mogelijkheden dat ik ze neit allemaal ga opnoemen ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meedoen?
« Reactie #67 Gepost op: 21-07-2006, 15:10:50 »
Eigenlijk ben ik/zijn wij van mening dat er geen WIDM Junior moet komen?

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Meedoen?
« Reactie #68 Gepost op: 21-07-2006, 15:13:36 »
Eigenlijk ben ik/zijn wij van mening dat er geen WIDM Junior moet komen?
behalve ik
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meedoen?
« Reactie #69 Gepost op: 21-07-2006, 15:15:42 »
behalve ik

Ja ok, maar ik kan me voorstellen dat je zo'n WIDM Junior wil, omdat je een fan bent van het programma. Maar dat is niet altijd mogelijk, en je loopt ook nog het risico dat die kindertjes alles gaan verklappen, dat iemand zegt 'Ik ben de Mol'. Want ze hebben geen idee hoeveel werk het gekost heeft om alles te regelen.

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Meedoen?
« Reactie #70 Gepost op: 21-07-2006, 15:17:06 »
als jij dat vind ok kan hij op slot?
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meedoen?
« Reactie #71 Gepost op: 21-07-2006, 17:27:03 »
als jij dat vind ok kan hij op slot?


Waarom op slot levi123?

Er zijn misschien nog wel mensen die op deze poll willen reageren als het nieuwe seizoen begint. tenslotte is dit topic aangemaakt om te inventariseren wie er mee wil doen aan de gewone reeks van Wie is de Mol.
Jij hebt er zelf een junior editie bij gehaald maar dit topic gaat dus eigenlijk over de normale widm...dus er komt voorlopig geen slotje op :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meedoen?
« Reactie #72 Gepost op: 21-07-2006, 18:40:12 »
Als er overal een slotje op moet, dan blijft er ook niks over!

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Meedoen?
« Reactie #73 Gepost op: 21-07-2006, 18:53:33 »
ja maar tinuzzz zei dus we zijn er allemaal over eens dat er geen junior moet komen? en iedereen is ermee over eens dus kan hij op slot
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meedoen?
« Reactie #74 Gepost op: 21-07-2006, 18:56:23 »
ja maar tinuzzz zei dus we zijn er allemaal over eens dat er geen junior moet komen? en iedereen is ermee over eens dus kan hij op slot

Maar daarom hoeft hij niet op slot.
De discussie over WIDM Junior is afgelopen, maar de discussie over het Meedoen aan WIDM is nog niet afgelopen (misschien).

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Meedoen?
« Reactie #75 Gepost op: 21-07-2006, 18:59:07 »
aha tuurlijk........
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Meedoen?
« Reactie #76 Gepost op: 24-07-2006, 13:58:55 »
Ik zou graag willen meedoen aan WidM, dat is hét avontuur van je leven!

Moeten ze natuurlijk nog wel even 2 jaar wachten met een ON-widm versie te maken, en dan maak ik een kans van 0,0000000001% om mee te doen, maar toch, een kans van 0,0000000001% is nog altijd beter dan geen kans.

Maar ik zou er echt een machtige hoop voor overhebben om een keer mee te doen aan Wie Is De Mol!!

En met Junior wordt denk ik bedoeld 14-18 jaar of zoiets, niet 8-12 jaar...
Molloot sinds seizoen 4

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Meedoen?
« Reactie #77 Gepost op: 24-07-2006, 14:11:07 »
Over junior-versies van programma's gesproken: ik zal daar qua leeftijd dus niet aan mee kunnen doen, maar ik heb het idee dat levi een beetje kijkt naar die spelprogramma's waarbij je allerlei opdrachten moet vervullen, en daarmee munten kunt verdienen (die je dan weer in een finalespel als joker in kunt zetten).

Ik keek er met mijn neefjes, die nu volwassen neven zijn, vaker naar. En ik moet zeggen: er zaten best wel pittige opdrachten bij. Dus helemaal afschrijven doe ik het niet, al vind ik het concept van Wie is de Mol gewoon minder geschikt voor die leeftijd.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Meedoen?
« Reactie #78 Gepost op: 24-07-2006, 14:14:56 »
Over junior-versies van programma's gesproken: ik zal daar qua leeftijd dus niet aan mee kunnen doen, maar ik heb het idee dat levi een beetje kijkt naar die spelprogramma's waarbij je allerlei opdrachten moet vervullen, en daarmee munten kunt verdienen (die je dan weer in een finalespel als joker in kunt zetten).

Ik keek er met mijn neefjes, die nu volwassen neven zijn, vaker naar. En ik moet zeggen: er zaten best wel pittige opdrachten bij. Dus helemaal afschrijven doe ik het niet, al vind ik het concept van Wie is de Mol gewoon minder geschikt voor die leeftijd.
Zig-Zag  ;D :P
Keek ik vroeger ook wel eens ja.
Maar je hebt gelijk, Wie Is De Mol is een heel psychologisch en serieus spelletje, en deshalve niet geschikt voor jonge kinderen. Zeg <14.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Mark_van_Rooijen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meedoen?
« Reactie #79 Gepost op: 24-07-2006, 16:24:28 »
Ik wil ook best mee willen doen..
Straks komt er nog een selectie ::tandpastasmiley::

Je krijgt dus een wieisdemol om uit te maken wie in de orginel mag komen..