Auteur Topic: gevaarlijke opdrachten  (gelezen 37264 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #60 Gepost op: 24-07-2006, 20:57:30 »
Stiekem denk ik dat er ergens in Nederland een joch van 10 vreselijk verdrietig zit te zijn, omdat ie het eigenlijk ook allemaal niet zo bedoelt, maar niet goed weet hoe ie met de situatie om moet gaan.

Goede grap Jos, denk je nou echt dat hij 10 jaar is? ??? ;D ::zwaai::

Ik heb nog nooit op een forum meegemaakt, dat het zolang duurt, voordat iemand gebanned wordt, na alles wat hij/zij gedaan heeft. Maar dat zal wel jullie manier van werken zijn, maar het is niet mijn manier in ieder geval. Zo iemand krijgt heel snel de uitgang te zijn als het aan mij ligt.. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #61 Gepost op: 24-07-2006, 21:00:21 »
Ach mannen van tien jaar en ouder...laat die levi toch....of hij nu tien is of niet...dat zullen we nooit weten...en ik ga me er ook niet druk om maken...gisteren had ik wel even het idee dat hij nog jong was en dat hij het niet gemakkelijk heeft, maar dat geeft hem niet het recht om mensen binnen dit forum voor alles en nog wat uit te maken... :-\\

laten wij ons gedragen als de wijsten en het verder zo laten allemaal :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #62 Gepost op: 24-07-2006, 21:08:36 »
Ach mannen van tien jaar en ouder...laat die levi toch....of hij nu tien is of niet...dat zullen we nooit weten...en ik ga me er ook niet druk om maken...gisteren had ik wel even het idee dat hij nog jong was en dat hij het niet gemakkelijk heeft, maar dat geeft hem niet het recht om mensen binnen dit forum voor alles en nog wat uit te maken... :-\\

laten wij ons gedragen als de wijsten en het verder zo laten allemaal :D
En, en ja, dat zeg ik tegen een mod  ;D (ik ben vroeger ook een keer gebanned geweest op een forum)dan gaan we nu weer ontopic!  :)

Molloot sinds seizoen 4

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #63 Gepost op: 24-07-2006, 21:10:14 »
laten we ons als de wijsten gedragen inderdaad
en laat ik dan zo wijs zijn om voor te stellen dat we dit topic lekker dichtgooien ? en dan beginnen we weer met een schone lei
[ dit tpopic dient toch nergens voor ]
dennis for mole !

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #64 Gepost op: 24-07-2006, 21:11:46 »
En, en ja, dat zeg ik tegen een mod  ;D (ik ben vroeger ook een keer gebanned geweest op een forum)dan gaan we nu weer ontopic!  :)



ja inderdaad gaan we weer off topic...en ik heb net mijn dweil weer ind e bezemkast gezet...heb genoeg schoongemaakt de laatste dagen ;) ::rofl::

enne duikertje...je hebt je leven vast gebeterd na dat ene banavontuur ;) :-X
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #65 Gepost op: 24-07-2006, 21:13:23 »
Ach mannen van tien jaar en ouder...laat die levi toch....of hij nu tien is of niet...dat zullen we nooit weten...en ik ga me er ook niet druk om maken...gisteren had ik wel even het idee dat hij nog jong was en dat hij het niet gemakkelijk heeft, maar dat geeft hem niet het recht om mensen binnen dit forum voor alles en nog wat uit te maken... :-\\[/b]

laten wij ons gedragen als de wijsten en het verder zo laten allemaal :D
Daar ben ik het dan ook weer mee eens: 10 of 88, of welke willekeurige leeftijd dan ook: er is een aantal fatsoensnormen waar iedereen zich aan te houden heeft, binnen of buiten het forum. Ik denk dat ieder van ons diep in zijn of haar hart heeft geprobeerd om te helpen.




Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #66 Gepost op: 24-07-2006, 21:15:05 »
laten we ons als de wijsten gedragen inderdaad
en laat ik dan zo wijs zijn om voor te stellen dat we dit topic lekker dichtgooien ? en dan beginnen we weer met een schone lei
[ dit tpopic dient toch nergens voor ]

tralalala fiedelieeeee en de rest
dennis for mole !

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #67 Gepost op: 24-07-2006, 21:16:35 »
we kunnen het natuurlijk ook opschonen en er het spamtopic van maken binnen het widm forum...daarvoor werd het tenminste al gebruikt sinds gisteren :P
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #68 Gepost op: 24-07-2006, 21:25:22 »
Ach ja.. misschien wel.

Bakkertje? wat bedoel je met...

Nee, ik ben al een stuk volwassener hoor  ;)
Molloot sinds seizoen 4

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #69 Gepost op: 24-07-2006, 21:26:06 »
heerlijk, heel goed :D of een : " spuw je frustratie " topic ? :)
dennis for mole !

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #70 Gepost op: 25-07-2006, 10:51:17 »
ja inderdaad gaan we weer off topic...en ik heb net mijn dweil weer ind e bezemkast gezet...heb genoeg schoongemaakt de laatste dagen ;) ::rofl::

enne duikertje...je hebt je leven vast gebeterd na dat ene banavontuur ;) :-X

Hier even een uitgebreide reactie op.

Een jaar of 3 geleden, ben ik geband geweest op een forum. Ze hadden daar een best wel streng no-tolerance beleid. Dat is achteraf gezien ook best wel een levi-actie geweest.
Je post iets zonder te zoeken, iemand geeft commentaar, je raakt beledigd, de mod verdedigt je, je valt de mod aan, etc. Je wordt geband, en je denkt, wat een *** forum, ik ben niks gedaan, en je bent boos op de mods. Na een tijdje ga je nadenken, waarom ben ik geband? Dan ga je je posts (ip-ban) teruglezen, en dan schrik je, dan zie je in wat voor hufterig gedrag je hebt vertoond. Na een tijdje ga je op msn praten met een mod, die ziet dan in dat je hebt nagedacht, je fouten hebt ingezien, en unbant je. Nu is er niks meer aan de hand op dat forum. Ik heb daardoor geleerd om iets langer na te denken voordat je iets post, zeker als je boos bent. Want je typt sneller iets beledigends dan dat je dat recht in iemands gezicht zegt, en je krijgt er ook vaak achteraf spijt van, mensen gaan je post quoten en dan kan je het niet meer editten. En sowieso moet je altijd op forum ABN (algemeen beschaafd Nederlands), dus hele zinnen met punten en hoofdletters. Ik vergeet er ook vast wel ergens een keer een, maar een forum is geen MSN. Ook met smileys smijten is nooit een goed idee. Rustig doseren is ok. Een post (quote van levi) als 'wat  ??? ??? ???' heeft veel minder indruk, dan een post met 'Wil je dat even uitleggen, ik snap dat niet helemaal'. Bovendien klinkt het een stuk beleefder. Dit zijn naast tips voor Levi, die dit misschien alleen als aanvallen ziet, ook voor de andere mensen hier, ook wel handig om te lezen. Want ik denk namelijk wel dat Levi echt 10 is. Ik herken mezelf er wel wat in, enkele jaren geleden. Alleen heb ik nooit zover kunnen gaan als hij, door dat zero-tolerance beleid. Achteraf gezien juist goed van die mods, daarom hebben mensen op dat forum nog geen hekel aan me gekregen en kon ik na die ban van ongeveer een jaar weer terugkeren. Voor Levi zal het langer gaan duren eer hij weer geaccepteerd is. Ik, als ik mod was geweest, zou hem een paar weken geleden een afkoelingsban gegeven hebben (lezen niet posten) en hem uitgelegd hebben waarom. Dan na een paar weken weer unbannen als hij begrijpt waarom hij irritant is. Gaat hij dan weer de fout in, een wat langere afkoelingsban, van een maand. Gaat het dan wéér fout zou ik hem ip-bannen, dat hij ook niet kan lezen. De mods hier hebben wat meer geduld met de jeugd, dit is ook logisch, hier komen meer kinderen en op dat andere forum komen meer oudere jeugd en volwassenen. Ik hoop dat ik hier iets mee duidelijk heb gemaakt.
Ik ben van nature vrij driftig, maar op fora probeer ik altijd eerst na te denken voordat ik post.

Met vriendelijke groet,

Martin.
Molloot sinds seizoen 4

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #71 Gepost op: 25-07-2006, 11:05:48 »
Dat is een heel verhaal ::oink::
Maar ik ben er mee eens. :D

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #72 Gepost op: 25-07-2006, 11:14:40 »
Dat is een heel verhaal ::oink::
Maar ik ben er mee eens. :D

1000 woorden zeggen meer dan een foto  ;)
Molloot sinds seizoen 4

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #73 Gepost op: 25-07-2006, 11:20:39 »
100000 woorden zeggen meer dan een foto  ;)

;)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #74 Gepost op: 25-07-2006, 11:22:55 »
;)x 100000
100000 smileys zijn alleen maar irritant  ;)
Molloot sinds seizoen 4

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #75 Gepost op: 25-07-2006, 11:25:22 »
Maar ehh...

on topic nu

Ja, bedankt, levi! ::ok::

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #76 Gepost op: 25-07-2006, 11:26:36 »
Maar ehh...

Ja, bedankt, levi! ::ok::
dit was zelfs al door Bakkertje afgeschreven als off-topic topic  ;)
Molloot sinds seizoen 4

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #77 Gepost op: 25-07-2006, 11:27:51 »
dit was zelfs al door Bakkertje afgeschreven als off-topic topic  ;)

Kan iemand dit veranderen in "slowchat" - topic?

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #78 Gepost op: 25-07-2006, 11:29:02 »
Kan iemand dit veranderen in "slowchat" - topic?
een topic van levi met zo veel reply's is automatisch een slowchat topic  ::rofl::
Molloot sinds seizoen 4

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: gevaarlijke opdrachten
« Reactie #79 Gepost op: 25-07-2006, 11:32:14 »
een topic van levi met zo veel reply's is automatisch een slowchat topic  ::rofl::

Nou niet zo negatief doen over levi, he.

al is het wel waar :-X