Auteur Topic: WidM verdient de Gouden Televizier-Ring!!!  (gelezen 12790 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WidM verdient de Gouden Televizier-Ring!!!
« Reactie #20 Gepost op: 22-09-2006, 21:25:53 »
Ik kan op de laatste openstaande categorieen niet eens meer stemmen. Er wordt een foutmelding gegeven, omdat ik zogenaamd geen inlogcode heb. Die heb ik wel, want ik heb op 2 categorieen kunnen stemmen. Heb de Avro al een paar keer hierover gebeld, ze zouden terugbellen, maar dat heeft niemand gedaan. ::oink::

Denken jullie eraan dat er ook radio-categorieen zijn?

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WidM verdient de Gouden Televizier-Ring!!!
« Reactie #21 Gepost op: 3-10-2006, 10:13:02 »
WIDM zit helaas niet bij de laatste drie. Het gaat nu tussen De Lama's, Gooische Vrouwen en Dancing with the Stars.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WidM verdient de Gouden Televizier-Ring!!!
« Reactie #22 Gepost op: 3-10-2006, 13:50:43 »
WIDM zit helaas niet bij de laatste drie. Het gaat nu tussen De Lama's, Gooische Vrouwen en Dancing with the Stars.

De Lama's vind ik een terechte nominatie, ongelooflijk hoe je met de meest simpele middelen, zulke hoge kijkcijfers weet te krijgen. ::ok::
Dancing with the Stars is één groot commercieel circus, een dikke duim naar beneden dus voor deze nominatie! ::niet-ok::
Gooische Vrouwen heb ik een keer een klein stukje van gekeken, was wel aardig vond ik.

Daarentegen had Wie is de Mol er gewoon bij moeten staan, volgend jaar beter dan maar.. ::jaja::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WidM verdient de Gouden Televizier-Ring!!!
« Reactie #23 Gepost op: 3-10-2006, 14:54:41 »
Dancing with the stars?  :-\\ :-\\ pffffff
I'm a real big goblin..

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WidM verdient de Gouden Televizier-Ring!!!
« Reactie #24 Gepost op: 3-10-2006, 15:52:56 »
 :o Helaas geen WIDM  ::niet-ok::  :\'(

Gelukkig zitten de lama's er wel bij. Gaan we die maar heel hard steunen  ::joehoe::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in