Poll

Wie is de beste Mol ooit?

Deborah
Nico
George
Elise
Yvon
Milouska
Inge

Auteur Topic: Wie is de beste Mol ooit?  (gelezen 50553 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #40 Gepost op: 18-03-2007, 19:50:04 »
Ik kies voor George. Je kon ook erg met hem lachen en de hele groep was leuk :...Maar Milouska daar ben ik ook helemaal ingetuind.
Elise had ik na afl.5 door en Inge na afl.2. Toch vind ik dat Inge het goed heeft gedaan omdat alleen Paul haar doorhad, Is toch knap! ::bravo::

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #41 Gepost op: 19-03-2007, 06:13:01 »
De onnavolgbare, fantastische, grappige George natuurlijk.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #42 Gepost op: 19-03-2007, 08:40:14 »
George ;D

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #43 Gepost op: 19-03-2007, 15:43:49 »
Milouska  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #44 Gepost op: 19-03-2007, 17:36:26 »
Milouska  :D

Ga jij maar is ff serie 3 bestellen en kijken!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #45 Gepost op: 21-03-2007, 09:08:52 »
1.George hij had helee goede molacties zeker bij de geldwagen opdracht  ::rofl::
2.Inge: ze had niet zo'n hele goede acties maar heeft het toch mooi gespeeld.
3.Milouska: ze heeft het slim aangepakt
4. Elise : goed subtiel gespeeld
5. yvon : slecht gespeeld, je had het zoo door !

de 1e 2 series heb ik niet gezien
You'll never walk alone

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #46 Gepost op: 22-03-2007, 00:11:43 »
In mijn blog heb ik een vergelijking gemaakt van de Mollen in de zeven Nederlandse series. De twee taken van de Mol zijn (1) opdrachten saboteren en (2) niet opvallen. Voor de vergelijking van de Mollen heb ik daarom gekeken naar het percentage van het maximaal te winnen potbedrag dat de winnaar kreeg (saboteren) en hoe vaak er op de Mol is gestemd (niet opvallen). Daarmee kan je de volgende rangschikking maken:

MolPotStemPunten
1.George18%(1e)3x(2e)3
2.Deborah28%(5e)1x(1e)6
2.Inge21%(3e)4x(3e)6
4.Yvon20%(2e)9x(5e)7
5.Milouska37%(6e)4x(3e)9
6.Elise27%(4e)13x(6e)10
7.Nico46%(7e)17x(7e)14

Voorbeeld: er werd 9 keer op Yvon gestemd en daarmee behaalt zij de 5e plaats in die kolom. Bij haar kreeg de winnaar 20% van het maximaal mogelijke winstbedrag en daarmee is zij 2e in die kolom. Haar aantal punten is gelijk aan de plaatsen die zij behaalde: 5e+2e = 7. In alle kolommen geldt: hoe lager de score, hoe beter.

Volgens dit overzicht is George de beste Nederlandse Mol en doet Inge het goed met een gedeelde tweede plaats. Als je de veiling niet mee zou tellen dan zou Inge vierde zijn in dit overzicht.
« Laatst bewerkt op: 22-03-2007, 00:13:37 door Erik TKS »

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #47 Gepost op: 22-03-2007, 00:54:28 »
Interessante vergelijking, Erik! ::ok:: Ik heb wel een kleine opmerking: het is namelijk niet zo dat de Mol als enige de verantwoordelijkheid draagt voor het totale bedrag dat in de pot komt. Het fanatisme van de medekandidaten is imo  minstens even belangrijk als de acties van de Mol zelf. De aanwezigheid van één of meerdere 'hulpmollen' is zeer bepalend voor de grootte van de pot. Desalniettemin levert de combinatie van de door jouw gehanteerde parameters (de pot en het stemgedrag) een molrangschikking op die zeer verdedigbaar is.   

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #48 Gepost op: 22-03-2007, 00:56:30 »
Ik ben het met de pot wel eens, daar is George echt de beste maar met niet opvallen niet; alleen Paul zat op Inge, blijkbaar heb je die 4x meegeteld. Inge heeft het toch echt een stuk beter gedaan dan George die in de finale totaal gesnapt was. Leuk dat Deborah ook haar credits krijgt, bij mijn lijstje kwam ze ook al hoog uit, dezelfde top-3.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #49 Gepost op: 22-03-2007, 01:06:50 »
Volgens mij komt in je overzicht Nico onterecht laag uit. Ten eerste waren in de eerste series er nog geen negatieve geldbedragen, waardoor het verschil wat je potentieel kunt winnen met wat er in werkelijkheid wordt gewonnen veel kleiner was.

Daarnaast was de serie in het begin nog veel opener over wie op wie stemde (het klopte toen ook allemaal nog ;D). In de eerste serie kon je aan de hand van het stemgedrag zelfs nog bepalen wie de mol was.

Overigens was Nico een van de weinige mollen die het voor elkaar kreeg om in de opdrachten waar hij zelf bij betrokken was het minste geld binnen te halen.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline moljanne

  • Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #50 Gepost op: 22-03-2007, 07:51:03 »
beste winnaar ooit: FREDERQUE for ever!
huh?

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #51 Gepost op: 23-03-2007, 14:07:30 »
Ik denk ook dat WidM zo veranderd is, dat je heel moeilijk kunt vergelijken met zulke maatstaven.

Voor mij zijn mijn favoriete mollen Deborah en Inge.

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #52 Gepost op: 9-09-2007, 14:02:44 »
Wat ik me trouwens afvroeg... (Ach, het duurt nog wel even voordat de nieuwe serie weer komt, maar dan kan je nog wel met WIDM bezig zijn toch? ::hypocriet::) Als jullie de Mollen van bijvoorbeeld België (voor degenen die ook buitenlandse WIDMs hebben gezien) mee zouden tellen, zou de top drie er dan anders uitzien? Dus bijvoorbeeld een héle goede Vlaamse Mol die George misschien van zijn kroon stoot? :P

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #53 Gepost op: 10-09-2007, 21:56:03 »
De vlaamse serie die zich in Italië afspeelde. Met Marc als mol, hem vond ik ook goed.

maar George vond ik in nl de beste. Maar ik denk ook omdat de kandidaten allemaal super waren.

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #54 Gepost op: 11-09-2007, 16:46:04 »
Qua opdrachten, vind ik de tweede Belgische reeks de beste.
Qua mol vind ik de Belgische wel goed, maar kvind Miloushka's aanpak veruit de beste.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #55 Gepost op: 11-09-2007, 16:47:40 »
Qua opdrachten, vind ik de tweede Belgische reeks de beste.
Qua mol vind ik de Belgische wel goed, maar kvind Miloushka's aanpak veruit de beste.

En jij hebt serie 3 niet gezien? ::oink::

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #56 Gepost op: 11-09-2007, 17:10:36 »
En jij hebt serie 3 niet gezien? ::oink::

Ik zag alle Vlaamse als Nederlandse reeksen.  ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #57 Gepost op: 11-09-2007, 18:12:58 »
Ik zag alle Vlaamse als Nederlandse reeksen.  ;)

En jij vind een mol die alles zo voor de camera deed beter dan een stiekeme mol die zijn molwerk echt ondergronds deed?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #58 Gepost op: 15-09-2007, 11:23:16 »
Als jullie de Mollen van bijvoorbeeld België (voor degenen die ook buitenlandse WIDMs hebben gezien) mee zouden tellen, zou de top drie er dan anders uitzien? Dus bijvoorbeeld een héle goede Vlaamse Mol die George misschien van zijn kroon stoot? :P

Voor mij wel. Ik vond bijvoorbeeld de derde Australische Mol beter dan alle Nederlandse Mollen. :)
Nog even niks.

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de beste Mol ooit?
« Reactie #59 Gepost op: 15-09-2007, 18:51:06 »
En jij vind een mol die alles zo voor de camera deed beter dan een stiekeme mol die zijn molwerk echt ondergronds deed?

Het ligt ook aan het camerawerk hè. George heeft ook redelijk wat voor de camera uitgespookt, alleen is dat er gewoon uitgeknipt. Als je dat vergelijkt met het seizoen waarin Yvon de Mol was, dan gingen ze toen wel een stuk subtieler aan de gang. Ik zat echt vol verbazing te kijken hoe ze de biechten van Yvon die er gewoon té dik bovenop lagen er gewoon in hadden laten zitten. Van: ''Ik kon het wel onthouden, maar ik deed het niet.'' Ze had dan wel een telefoontje gekregen van de Mol en zo, maar dit was gewoon echt too obvious. Als ze bepaalde scenes met George erin hadden laten zitten...

Nee, ik vond Milouska een prima Mol. En bovendien, smaken verschillen. Om iemand schuin aan te kijken omdat een andere Mol toevallig in zijn voorkeur staat. (A)

@ Art: Hehe, dat seizoen heb ik ook thuis. Ben benieuwd.