Auteur Topic: [Kandidaat] Joris  (gelezen 112955 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #40 Gepost op: 10-01-2008, 16:57:18 »
Umm... Ik zie daar 0,00% Photoshop aan hoor. Waarom moeite doen om zo te poseren als je het later toch allemaal weer gaat veranderen.
The British are not impressed.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #41 Gepost op: 10-01-2008, 16:59:17 »
Umm... Ik zie daar 0,00% Photoshop aan hoor. Waarom moeite doen om zo te poseren als je het later toch allemaal weer gaat veranderen.
eens
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Martijn.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #42 Gepost op: 10-01-2008, 16:59:56 »
Als deze foto op zijn hyves staat, dan houdt hij ons allen denk ik voor de gek. De letters De mol zijn duidelijk gephotoshopt.
Of het kan zijn dat het nu zo onwaarschijnlijk lijkt dat hij het dus wel weer is.
Ik kan er niks mee.

Ik vond het alleen maar een grappige foto, en natuurlijk is dit om ons te stangen. Dit is geen hint of een aanwijzing! Bedenk er ook dus maar geen theorieën over. Niet nodig!
It's Student Demonstration Time!!!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #43 Gepost op: 10-01-2008, 18:43:23 »
Ik vond het alleen maar een grappige foto, en natuurlijk is dit om ons te stangen. Dit is geen hint of een aanwijzing! Bedenk er ook dus maar geen theorieën over. Niet nodig!

Maar foto blijft mooi

 ::ok::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline gebruikersnaam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #44 Gepost op: 10-01-2008, 19:59:24 »
Ik ga lekker veel op Joris letten. Lekker ventje is het, maar ook gewiekst. Ben vooral benieuwd naar of hij met de bevolking in aanraking gaat komen en dan in het spaans goed uit de voeten blijkt te kunnen of juist niet........... Dateren die interwiews waarin hij zegt zijn aantekeningen in het spaans te gaan noteren van voor de opnames of van erna?

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #45 Gepost op: 10-01-2008, 21:42:22 »
Tja,,, Joris is wel flink bezig geweest deze uitzending.. :-\\

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #46 Gepost op: 10-01-2008, 21:47:26 »
Dateren die interwiews waarin hij zegt zijn aantekeningen in het spaans te gaan noteren van voor de opnames of van erna?
Tijdens.
The British are not impressed.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #47 Gepost op: 10-01-2008, 22:05:49 »
bah, nadja de 2e .... voor zo'n manier van spelen heb ik geen respect als je de mol niet bent ( ook niet als je de mol wel bent, want dan is het te obvious )
vroeger toen de kandidaten nog voor het geld gingen ..... toen was widm widm
dennis for mole !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #48 Gepost op: 10-01-2008, 22:08:40 »
Ik vond het opzich wel komisch. Ook grappig dat hij dat zo voor de camera zegt en dat de productie dat er dan ook nog inmonteerd. Goed gedaan hoor.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #49 Gepost op: 10-01-2008, 22:09:09 »
Alle kandidaten zouden zich aan een goed doel moeten verbinden, misschien doen ze dan hun best om geld in de pot te krijgen.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #50 Gepost op: 10-01-2008, 22:36:47 »
Flauw hoor, hij moet nu echt es serieus het spel gaan spelen, niet om te stangen, maar om te winnen, En zeker bij zo'n grote bedragen. Denk zeker niet dat hij de mol is.....

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #51 Gepost op: 10-01-2008, 23:02:23 »
Ik vond Joris zijn "wannebe mol" streek ook niet denderend. De opdracht was wel leuk vond ik, Joris is ook een leuke kandidaat maar die streek van foto's verwisselen had ie achterwege moeten laten. Verder mag ie er van mij nog lang inblijven, kan nog leuk worden :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #52 Gepost op: 10-01-2008, 23:49:31 »
Ik denk dat Joris het juist slim aanpakt, als je wilt winnen is het misschien wel verstandig om dit soort grappen uit te halen. Liever iets minder geld in de pot en winnen dan een vette pot en eruit liggen. Je maakt jezelf wel verdacht met zo'n actie, mensen gaan misschien denken aan omgekeerde psychologie, oftewel een te duidelijke mol actie waarvan mensen denken dat de mol dit niet doet terwijl deze dat wel doet.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #53 Gepost op: 11-01-2008, 01:18:21 »
Ga zo door! Leuke kandi ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #54 Gepost op: 11-01-2008, 16:19:12 »
Hele leuke kandidaat! Zeker ook verdacht.
Laten we jabberen.

Offline gebruikersnaam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #55 Gepost op: 11-01-2008, 21:26:17 »
Die Joris, wat een pracht van een schot! Zou hij geoefend hebben??? Die handdoek om zijn middel was onwijs grappig...

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #56 Gepost op: 11-01-2008, 22:21:40 »
Ik vond het geen superactie van Joris door expres bij de tweede opdracht te 'mollen', of wat zijn doel ook was. Om zichzelf verdacht te maken? De andere kandidaten weten toch niet dat het juist bij hém fout is gegaan. Hij doet wel heel raar. En als hij zichzelf verdacht wil maken vind ik het wel misselijk om daarvoor een opdracht van 3000,- te laten mislukken.

Die mollenfoto bij de winkel ligt er wel dik bovenop weer? Als mol zijnde zou je zoiets toch niet plaatsen? Ook niet voor de grap lijkt me. Alles bij hem ligt er te dik bovenop. Of hij is een slechte mol, of hij is een stomme kandidaat door opdrachten te laten mislukken om zichzelf verdacht te maken. Maar dat vind ik dan.

Edit, hij zegt ook nog tijdens de schietoefening: 'Met wel als gevolg dat iedereen natuurlijk denkt dat ik ontzettend in het belang van ons allen de pot gespekt heb.' Euhm dus? Dat is toch ook zo? Waarom zouden de anderen dat dénken terwijl dat toch gewoon gebeurd is? Het viel me gewoon op.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2008, 22:35:30 door Liett »

Offline gebruikersnaam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #57 Gepost op: 12-01-2008, 13:52:03 »
Wat ook wel strange was was dat Joris zo´n beetje als enige snapte dat de tas van Coen helemaal volgepropt moest worden om 1 tas als vet zwaarste te hebben, en hij deed er zelf niet eens zo gek veel in. Vervolgens had hij een van de zwaarste tassen.... En hij had ook nog een sympatieke opmerking door te zeggen dat het slim was om zo veel mogelijk kleren aan te doen zodat je nog wat overhield om te dragen, terwijl kleren echt niet zo zwaar wegen, alleen jassen of spijkerbroeken, en die gingen niet aan!
Waren misschien niet eens mee.... Vervolgens de foto van Dennis nemen ipv die van Coen was echt een domme misser... Wint hij geen zieltjes mee. Zag je Joris ook kijken naar Regina toen zij bij de openbare executie haar jokers inzette terwijl ze had gezegd dat ze haar jokers had ingeleverd??? Hij heeft ze ook nog, maar ik weet niet meer of hij er eerlijk over is geweest... :-\\. Mijn mol blijft Dennissssssssssssssss...

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #58 Gepost op: 12-01-2008, 18:51:59 »
Volgens mij zei Edo dat je kleding aan kon trekken....

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #59 Gepost op: 12-01-2008, 19:02:29 »
Volgens mij zei Edo dat je kleding aan kon trekken....
Het was Joris die dit zei.