Auteur Topic: [Kandidaat] Joris  (gelezen 112981 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #60 Gepost op: 12-01-2008, 23:12:13 »
Het was Joris die dit zei.

en Edo ging er als eerste in mee volgens mij.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #61 Gepost op: 13-01-2008, 10:36:11 »
Joris heeft expres zitten mollen, als grapje. ”Het is wel een dure grap geworden, daar baal ik wel erg van.”

”Kleed je zo warm mogelijk aan!”, tipt Joris de andere kandidaten. Zo hoeft er minder bagage terug naar Nederland.

Twee acties die Joris voor mij laat stijgen op het verdachtenlijstje. Maar het kan natuurlijk ook net zo goed gewoon kandidaat Joris zijn die wat verdenking op zichzelf wilde krijgen.

Maar als ik dan kijk naar de muzikale aanwijzingen:

"Bad Moon Rising" - 'Creedence Clearwater Revival' met I see trouble on the way
"Full Color Guilt" - 'Boy sets Fire' met Did You even notice what you took?

Kan ik alleen de 2de linken naar Joris. Wat ik postte in het muzikale aanwijzing 2 topic:

- schietopdracht: door zijn schot nam ie 2 stuks mee (heb je in de gaten wat je hebt meegenomen >> geen 1 fles/blik maar 2!)
- seinopdracht: door zijn opzettelijke mollenactie, had ie Dennis i.p.v. Coen als laatste foto (Heb je in de gaten wat je hebt meegenomen >> 3000 euro niet in de pot)

Want nummer 1 valt het meest te linken naar de groep waterdrinkers en zij konden trouble on the way zien, aangezien je op de plek waar ze moesten klimmen een uitstekend zicht hadden over de groep fietsers. Daarnaast kon je met het vertragen van klimmen pas echt goed saboteren, door zo lang te treuzelen dat je fietser binnen was en je geen 1000 euro meer binnen kon krijgen.

En toch, ondanks dat, blijf ik Joris verdacht vinden.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline lida2

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Joris is de mol dus niet, maar hij is wel leuk!
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #62 Gepost op: 14-01-2008, 16:46:21 »
Ik hoop dat Joris er tot het eind in blijft. Hij is zeker mijn favoriet. Ik vind het ook een geweldige man. Ik heb een paar keer met hem gesproken en hij is echt net zo leuk en aardig als hij er uitziet. Hij is een schatje. Ik hoop dat hij de mol is. Zou erg leuk zijn.
Groetjes, Lida

Offline lida2

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Joris is de mol dus niet, maar hij is wel leuk!
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #63 Gepost op: 14-01-2008, 16:55:08 »
Hij spreekt trouwens heel goed Spaans. Hij spreekt in zijn programma vaak Spaans met mensen die hij interviewt, en verder zingt hij dus in Caramba. Hij heeft zelf de Spaanse teksten vertaald en omgezet naar Nederlandse teksten.
Ik moet zeggen dat de 2 cd's van  Caramba geweldig zijn. Een echte aanrader! Ik wil geen reclame maken hoor, maar jullie moeten echt eens naar een Joris Linssen & Caramba optreden gaan. En ik kan het weten  ::regenboog::.
Groetjes, Lida

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #64 Gepost op: 14-01-2008, 16:56:41 »
Ik vind Joris ook een leuke kandidaat! ::ok::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #65 Gepost op: 15-01-2008, 16:58:52 »
Ik ook, helemaal geweldig! ::ok:: Zoals ie ook keek naar Regina die jokers inleverde ;D Hij doet me denken aan Richard Groenendijk, die was ook zo leuk en relaxed.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #66 Gepost op: 15-01-2008, 19:23:49 »
Ik ook, helemaal geweldig! ::ok:: Zoals ie ook keek naar Regina die jokers inleverde ;D Hij doet me denken aan Richard Groenendijk, die was ook zo leuk en relaxed.

Daar doet hij mij ook aan denken! Ik vind hem wel een beetje een gangmaker in de groep. Al is het maar omdat hij wel een beetje de neiging heeft haantje de voorste te zijn haha.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #67 Gepost op: 15-01-2008, 23:56:32 »
Ik zat net even de selectie bij de fiets/klim opdracht terug te kijken...

Ofwel Joris iheeft in zijn Mexicaanse smartlappen-tijd zoveel tequilla gedronken dat hij het zonder enige vertrekking in het gezicht achterover kan slaan; Ofwel hij is de mol, dronk water en spelers worden omgekocht (met topitos?) om opdrachten te weigeren in dit geval Coen, zodat Joris toch kon fietsen.
Als hij daar tequilla aan het drinken is.. wow!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #68 Gepost op: 16-01-2008, 00:38:17 »
”Kleed je zo warm mogelijk aan!”, tipt Joris de andere kandidaten. Zo hoeft er minder bagage terug naar Nederland.

Dat is onzin...

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #69 Gepost op: 16-01-2008, 21:00:57 »
Joris heeft expres zitten mollen, als grapje. ”Het is wel een dure grap geworden, daar baal ik wel erg van.”





Ja ja!!!!
Als mol zijnde echt niet.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #70 Gepost op: 17-01-2008, 22:15:21 »
Had Joris nu ook nog jokers? Dat wist ik helemaal neit!
The sun came up and reality set in.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #71 Gepost op: 17-01-2008, 22:17:52 »
Had Joris nu ook nog jokers? Dat wist ik helemaal neit!

Hij had er nog twee.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #72 Gepost op: 17-01-2008, 22:20:15 »
Hij had er nog twee.
Ja maar dat wisten we toch neit voor de aflevering van net?
The sun came up and reality set in.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #73 Gepost op: 17-01-2008, 22:22:59 »
Ja maar dat wisten we toch neit voor de aflevering van net?

Dat overzicht is nog niet bijgewerkt, dus ik denk dat het daar voor de uitzending ook al zo stond
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #74 Gepost op: 17-01-2008, 22:40:28 »
Ik denk niet dat Joris de mol is. Als hij wel de mol zou zijn, dan zou ie er wel voor hebben gezorgd dat hij de walkie mocht overnemen van Edo ofzoiets. Hij heeft niks anders gedaan dan Edo te beamen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #75 Gepost op: 17-01-2008, 22:43:18 »
Ik denk niet dat Joris de mol is. Als hij wel de mol zou zijn, dan zou ie er wel voor hebben gezorgd dat hij de walkie mocht overnemen van Edo ofzoiets. Hij heeft niks anders gedaan dan Edo te beamen.

Hij kon Edo wel goed afleiden, door te wijzen op een relatief veilige kandidaat en zo een onveilige kandidaat gepakt laten worden


(maar ik heb wel een beetje last van tunnelvisie, en ik ben een onervaren Mol-kijker, dus ik kan het zomaar helemaal mis hebben  :-X)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #76 Gepost op: 17-01-2008, 22:44:56 »
(maar ik heb wel een beetje last van tunnelvisie, en ik ben een onervaren Mol-kijker, dus ik kan het zomaar helemaal mis hebben  :-X)

Bij sommige mollen moet je juist onervaren zijn.
In 2006 was het Milouska, maar veel ervaren molkijkers weigerde te geloven dat ze het was, omdat we nog nooit zo'n rare moltactiek hadden gezien. Ik was één van deze mensen...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #77 Gepost op: 17-01-2008, 22:51:38 »
Dat overzicht is nog niet bijgewerkt, dus ik denk dat het daar voor de uitzending ook al zo stond

Oja ik ben een beetje blind geloof ik. Sorry!
The sun came up and reality set in.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #78 Gepost op: 18-01-2008, 14:52:06 »
Georgina zei ook in haar biechts dat 'ze zich verdacht' wilde maken. Evenals Joris dat doet in zijn biechts. De echte mol zal nooit in z'n biechts zeggen. Zo ik zat even te mollen. Om die reden valt Joris voor mij ook af, net als Georgina dat al deed voor mij. We zullen zien  :D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #79 Gepost op: 18-01-2008, 17:33:08 »
Klopt, daarom viel destijds Marc-Marie voor mij af toen hij openlijk toegaf in een biecht de polaroid te hebben gestolen. Dat was gewoon een molactie geweest, hadden ze nooit zo in de uitzending gestopt.
The British are not impressed.