Auteur Topic: [Kandidaat] Joris  (gelezen 112194 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Kandidaat] Joris
« Gepost op: 23-11-2007, 19:53:39 »

In dit topic kunnen jullie alles kwijt over Joris!
2024: wie is de Mol?

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #1 Gepost op: 9-12-2007, 10:19:49 »
'Wie is de Mol' Spaans mysterie
AMSTERDAM -  Joris Linssen heeft een unieke methode gevonden om zijn medekandidaten in de nieuwe AVRO-serie Wie is de Mol zand in de ogen te strooien.

Zijn dagboek bevat louter Spaanse notities, zodat de concurrentie onkundig blijft van zijn vermoedens omtrent de identiteit van de mol.

"Ik heb in Mexico gestudeerd en kan aardig met de taal uit de voeten”, zegt hij. De tiendelige reeks speelt zich ook af in Mexico, wordt gepresenteerd door Pieter Jan Hagens en begint op 3 januari.

Bron: www.telegraaf.nl
« Laatst bewerkt op: 9-12-2007, 10:40:56 door Megan, Reden: bron ingekort »

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #2 Gepost op: 9-12-2007, 13:15:12 »
Van alle kandidaten die totnogtoe de revue gepasseerd zijn in DIDM heeft Joris wat mij betreft het beste Mol-profiel. Hij ziet er sympatiek en onschuldig uit, wordt naar voren geschoven als een slechte leugenaar en valt -  door een belachelijk slechte vermomming, al dan niet met opzet gedaan - ogenblikkelijk door de mand bij de undercover-proef. Ik ga hem alleszins heel goed in het oog houden. ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #3 Gepost op: 9-12-2007, 15:51:20 »
Ik heb een beetje het gevoel dat ie wel eens als eerste af kan vallen.  :-X

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #4 Gepost op: 9-12-2007, 16:48:42 »
Ik heb een beetje het gevoel dat ie wel eens als eerste af kan vallen.  :-X

We zullen zien. ;) Voorspellingen doen is leuk maar toch altijd wat gewaagd, want bij WIDM is immers niets wat het lijkt. Wat mij betreft mag het alvast snel 3 januari zijn! 

Offline Donnie D

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Is Liesje de Mol...???
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #5 Gepost op: 10-12-2007, 14:30:41 »
Het spel is nog niet eens begonnen en ik denk ook gelijk aan Joris als mol.
Ook omdat hij gezegd heeft dat hij Mexicaanse smartlappen vertaald in het programma Verre Verwanten
(vermeld in ander topic) dat vond ik wel zo apart om te horen dat ik gelijk een link leg met Wie is de Mol?
En volgens mij is dit keer een man de mol, word tijd...
Ach ja, deze verdenkingen zijn vooral op gevoel gebaseerd...  ;)
Het is inderdaad allemaal speculeren, we weten eigenlijk nog niks.
Afwachten tot januari!  ::tandpastasmiley::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #6 Gepost op: 10-12-2007, 16:34:33 »
Joris is wel mijn favoriet, maar ik krijg toch steeds meer de twijfels wat betreft joris als mol.
Ik vind het veel te voor de hand liggend dat hij er zo open vooruit komt dat hij in Mexico heeft gestudeert en dergelijke.
Maar toch hoop ik dat hij tot het einde er in blijft want ik vind Joris een geweldige man ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Donnie D

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Is Liesje de Mol...???
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #7 Gepost op: 10-12-2007, 16:41:29 »
Citaat
Joris is wel mijn favoriet, maar ik krijg toch steeds meer de twijfels wat betreft joris als mol.
Ik vind het veel te voor de hand liggend dat hij er zo open vooruit komt dat hij in Mexico heeft gestudeert en dergelijke. Maar toch hoop ik dat hij tot het einde er in blijft want ik vind Joris een geweldige man.

Haha, Joris moet vast blozen als hij dit compliment leest!  ::tandpastasmiley::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #8 Gepost op: 10-12-2007, 16:43:16 »
Haha, Joris moet vast blozen als hij dit compliment leest!  ::tandpastasmiley::

Nou ik wil het hem ook wel persoonlijk vertellen hoor tijdens de fandag of zo...als die er komt tenminste ;) ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #9 Gepost op: 10-12-2007, 19:52:47 »
Ik ken hem niet eigenlijk en wat ik tot nu toe heb gezien ben ik nog niet zo weg van hem. Hij komt wel aardig over, maar hij word niet mijn favoriet denk ik.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #10 Gepost op: 10-12-2007, 20:54:13 »
Ik ken hem niet eigenlijk en wat ik tot nu toe heb gezien ben ik nog niet zo weg van hem. Hij komt wel aardig over, maar hij word niet mijn favoriet denk ik.

Hij maakt prachtige programma's zoals bijvoorbeeld Hello Goodbye en taxi. Dit zijn echte tranentrekkers en hij weet op een heel eenvoudige manier, tenminste zo lijkt het, de mensen aan het praten te krijgen. Vooral hello goodbye is ontzettend mooi en ontroerend om naar te kijken.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #11 Gepost op: 10-12-2007, 21:03:25 »
Hij maakt prachtige programma's zoals bijvoorbeeld Hello Goodbye en taxi. Dit zijn echte tranentrekkers en hij weet op een heel eenvoudige manier, tenminste zo lijkt het, de mensen aan het praten te krijgen. Vooral hello goodbye is ontzettend mooi en ontroerend om naar te kijken.

Hij weet je inderdaad wel aan het praten te krijgen. Ik ben toevallig een paar weken geleden door hem geinterviewd voor 'Hello Goodbye' toen ik iemand kwam ophalen van Schiphol. Ik ben geen spraakwaterval, maar hij wist toch wel de goede dingen te vragen en hij kwam echt heel sympathiek over.

Helaas wist ik toen nog niet dat hij aan WIDM had meegedaan (Heel slecht ja) anders had ik wel even wat gevraagd. Niet dat hij wat gezegd had, maar het gaat om het idee xD
Hij is denk ik wel een hele leuke kandidaat! Als Mol kan ik hem nog niet goed plaatsen, maar we zullen zien.
« Laatst bewerkt op: 10-12-2007, 21:04:56 door VeeloDeMol »
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #12 Gepost op: 24-12-2007, 11:35:41 »
Joris is nog steeds mijn 1ste Mol keuze en sorry maar de Mol is dit jaar echt een man.

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #13 Gepost op: 3-01-2008, 21:24:21 »
joris in het voorstelfilmpje (zegmaar) zegt hij tegen zijn passagier:
wie wacht er thuis op je?
ik vond het wel verdacht overkomen eigenlijk.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2008, 22:20:55 door Liett »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #14 Gepost op: 3-01-2008, 21:44:38 »
Hij gedroeg zich wel meteen lekker vaag.

Het ligt wel voor de hand, iets té voor de hand, maar toch denk ik (hoop ik) dat Joris de mol is!  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #15 Gepost op: 3-01-2008, 21:53:07 »
sorry maar de Mol is dit jaar echt een man.

Dit heb ik vaker gehoord ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #16 Gepost op: 3-01-2008, 21:57:02 »
Joris zou best de mol kunnen zijn. Maar ik zie hem ook wel als winnaar. En tja, WIDM is toe aan een mannelijke mol, dus voor nu blijf ik Joris volgen door mijn Joris-is-de-mol bril met Joris-is-de-winnaar bril in mijn hand  :P Je zult het gewoon zien, Avro flikt het weer om voor een vrouwelijke mol te zorgen  ::ohno:: Maar enfin, Joris is de penningmeester. Slim, beetje sjoemelen net zoals George ::jaja:: Vervolgens geen jokers inzetten, zijn vraag fout beantwoorden. Nee, Joris doet goed zijn best :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline gebruikersnaam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #17 Gepost op: 3-01-2008, 22:59:06 »
Vergis je niet! Joris verstaat de kunst van het luisteren maal al te goed. In zijn  programma´s vertaald zich dat in de juiste vragen stellen voor de verhalentrekformule (respect!). En nu maar kijken hoe het zich in WIDM vertaald. Ik hoor hem goed gebruik maken van wat anderen zeggen in elk geval. Ik schat hem niet in als zijnde de Mol.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #18 Gepost op: 3-01-2008, 23:49:28 »
Ik vind Joris tot nu toe wel een komische gozer.
Zonder te overleggen biedt hij zich meteen aan als potbeheerder, echt iets wat ik ook zo zou kunnen doen ;D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Joris
« Reactie #19 Gepost op: 3-01-2008, 23:50:18 »
Joris is een heel stiekem iemand, ik denk dat hij (als hij de Mol is) stiekem wat geld laat waaien ofzo.