Auteur Topic: WIDM seizoen 9!  (gelezen 98767 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #20 Gepost op: 25-02-2008, 14:14:03 »
weet trouwens niet eens of ze wel stagaires hebben bij WIDM, ivm zwijgplicht ed.

Ja, in de aftiteling heb ik wel eens zien staan.

Hier een foto.


Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #21 Gepost op: 25-02-2008, 14:16:48 »
Dit ontroert mij zeer :\'( :P ;)
Dank! ::bravo::

Molcrazy = .com? :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #22 Gepost op: 25-02-2008, 14:25:46 »

Ik snap ook niet waarom een mevrouw die wij totaal niet kennen, wel een dergelijke buitenkans mag krijgen, en iemand van de molfansites die eer niet te beurt valt.


Kijk, ik zou dat best leuk vinden om mee te lopen op de set. Maar ik hoef dat niet perse te zijn. Ik gun het een andere forummer net zo goed. Duikt ineens Robbyazerty, Guikie of Megan of Bakkertje op in een aflevering. Zou ook wel grappig zijn. (vul voor de genoemde namen iedere willekeurige andere naam in, het waren de eerste namen die me spontaan te binnen schoten..... ;))

Bovendien, hoe wil je bereiken dat zij net zo goed haar mond houdt dan de deelnemers en produktiemensen? Door haar ook die boeteclausule te laten tekenen? Lijkt me onhaalbaar. Toen het nog onbekende deelnemers waren, was die clausule bij mijn weten niet gebaseerd op dat hoge bedrag, en het ging ook goed (misschien ook omdat het programma toen minder bekend was, maar goed).

Ik geloof dus helemaal niet dat die vrouw zo'n fan is als ze beweert. Daarom: houd op de MFD 1 plekje vrij voor haar (buiten de betalende bezoekers om) en vraag haar naar beweegredenen. Als ze echt zo'n fan is als werd beweerd, heeft ze dat ervoor over.





Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #23 Gepost op: 25-02-2008, 14:26:46 »
Ik ruik wel enige jaloezie bij sommige forummers. :P

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #24 Gepost op: 25-02-2008, 14:30:59 »
Ik ruik wel enige jaloezie bij sommige forummers. :P

jaa,!! Tuurlijk denk dat iedereen deze kans wel zou willen hebben. 1 dag meelopen met de crew meelopen.>!!  ::oink::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #25 Gepost op: 25-02-2008, 14:33:49 »

eigenlijk kan ik me niet voorstellen hoe je fan zou moeten zijn zonder .com ::bravo::

Ja IK dus ook niet. Maar ik ben ook zo iemand die bijna geen tv serie volgt zonder er dan op zn minst een keer op internet naar te googlen en dergelijke. Overigens, afgezien van dat ze wat details niet wist (boete-clausule enzo), is er toch niets gezegd over wel of niet op internet kijken? Ik bedoel, volgens mij komen dit soort vragen ook voor bij de stroom newbies die zich elk seizoen aanmelden...

Natuurlijk gun ik het de forummers hier ook meer dan die mw. ::jaja::, maar ik probeerde alleen wat nuance aan te brengen.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #26 Gepost op: 25-02-2008, 14:34:03 »
eigenlijk kan ik me niet voorstellen hoe je fan zou moeten zijn zonder .com ::bravo::

Molcrazy = .com? :P

Dit is toch .com Tinuzzz? ;)

Ik ruik wel enige jaloezie bij sommige forummers. :P

jaa,!! Tuurlijk denk dat iedereen deze kans wel zou willen hebben. 1 dag meelopen met de crew meelopen.>!!  ::oink::

Zou ik ook wel willen ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #27 Gepost op: 25-02-2008, 14:36:32 »
Ik ruik wel enige jaloezie bij sommige forummers. :P

mmmmh, ik probeer me in te houden omdat het anders heel erg kinderachtig lijkt, ´zij wel en ik niet..´
maar ik ben net even tekeer gegaan hoor tegen m´n vriend (die WIDM geen bal aan vind)  :P

maar we zijn natuurlijk niet de enigen en er zijn er vast nog meer die erg verslingerd zijn aan WIDM.

MAAR NATUURLIJK BEN IK JALOERS.  :-X :(

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #28 Gepost op: 25-02-2008, 14:36:58 »
Ja, in de aftiteling heb ik wel eens zien staan.

Hier een foto.


Aha! :D Goed om te weten ;)
2024: wie is de Mol?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #29 Gepost op: 25-02-2008, 14:39:44 »
Aha! :D Goed om te weten ;)

Je kunt een open sollicitatie insturen. ;)

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #30 Gepost op: 25-02-2008, 14:41:44 »
Je kunt een open sollicitatie insturen. ;)

En dan maar hopen dat je echte naam niet op je nickname hier lijkt. Tegenwoordig wordt je gegoogled! En ik denk dat het niet zo goed staat als je alleen maar stagiaire/werknemer wil worden omdat je dan met WIDM mee mag  ::rofl::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #31 Gepost op: 25-02-2008, 14:42:03 »
Je kunt een open sollicitatie insturen. ;)

waarom heb ik nou in alle vrede een sociale opleiding gedaan?  >:( ::)
joram/daedalus kan wel solliciteren trouwens. die is camera/geluidsman.

En dan maar hopen dat je echte naam niet op je nickname hier lijkt. Tegenwoordig wordt je gegoogled!

oeps, ik heb z´n kansen al verpest.  :P ::)
« Laatst bewerkt op: 25-02-2008, 14:44:11 door Lautjuh »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #32 Gepost op: 25-02-2008, 14:43:08 »
En dan maar hopen dat je echte naam niet op je nickname hier lijkt. Tegenwoordig wordt je gegoogled! En ik denk dat het niet zo goed staat als je alleen maar stagiaire wil worden omdat je dan met WIDM mee mag  ::rofl::


Dan zullen ze wel denken: "Daar heb je die gekken weer die overal namen, ogen, vingerafdrukken, foto's en voorwerpen in zien" ::)

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #33 Gepost op: 25-02-2008, 14:43:54 »
Dan zullen ze wel denken: "Daar heb je die gekken weer die overal namen, ogen, vingerafdrukken, foto's en voorwerpen in zien" ::)

Of meisjes in jongens...

Maar wie weet vinden ze je wel extra gemotiveerd. Je weet `t niet.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #34 Gepost op: 25-02-2008, 14:52:32 »
Je kunt een open sollicitatie insturen. ;)

En daarboven staat zelfs 'Stageplaatsen ...' :D

En ik denk dat het niet zo goed staat als je alleen maar stagiaire/werknemer wil worden omdat je dan met WIDM mee mag  ::rofl::

Neej, maar ik moet volgend jaar toch nog stage doen en zou dat graag bij de tv doen dus waarom niet het nuttige aan het aangename koppelen? ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #35 Gepost op: 25-02-2008, 15:26:14 »
Een stagiair kan natuurlijk ook gewoon op kantoor zitten en alleen bij de preproductie meewerken. Dus potentiele kandidaten (en hun agenten) bellen en vragen of ze mee zouden willen doen.
The British are not impressed.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #36 Gepost op: 25-02-2008, 15:28:43 »
Een stagiair kan natuurlijk ook gewoon op kantoor zitten en alleen bij de preproductie meewerken. Dus potentiele kandidaten (en hun agenten) bellen en vragen of ze mee zouden willen doen.

Ja, das waar :-\\ ach ja, dan heb ik toch kantoorwerk voor WIDM gedaan ::tandpastasmiley:: :P
2024: wie is de Mol?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #37 Gepost op: 25-02-2008, 15:37:02 »
De mol is trouwens al weer uitgelekt.
Patrick van der Eem vertelde bij Joris Linssen in de taxi (en dat is met verborgen camera vastgelegd) dat hij het had gehoord van de dochter van de buurman van Lucille Werner, die meende te zien dat JP aan een Lingo-kandidaat vertelde dat Piet Paulusma de mol is.

En JP kan het weten als kandidatenbegeleider, dus het is waar.
The British are not impressed.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #38 Gepost op: 25-02-2008, 15:44:47 »
De mol is trouwens al weer uitgelekt.
Patrick van der Eem vertelde bij Joris Linssen in de taxi (en dat is met verborgen camera vastgelegd) dat hij het had gehoord van de dochter van de buurman van Lucille Werner, die meende te zien dat JP aan een Lingo-kandidaat vertelde dat Piet Paulusma de mol is.

En JP kan het weten als kandidatenbegeleider, dus het is waar.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: you made my day!!!!!!!!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #39 Gepost op: 25-02-2008, 16:27:18 »
mmmmh, ik probeer me in te houden omdat het anders heel erg kinderachtig lijkt, ´zij wel en ik niet..´
maar ik ben net even tekeer gegaan hoor tegen m´n vriend (die WIDM geen bal aan vind)  :P

maar we zijn natuurlijk niet de enigen en er zijn er vast nog meer die erg verslingerd zijn aan WIDM.

MAAR NATUURLIJK BEN IK JALOERS.  :-X :(


Ja, iedereen is hier waarschijnlijk jaloers, maar dan hadden wij ook zo snugger moeten zijn om een mailtje naar paul de leeuw moeten sturen he..., bestaat, wilem wever nog of geef nooit op,  :Phaha
Verder ik doe liever echt mee, dan spek en boon aanhangsel tot de eerste executie  :D