Auteur Topic: Speel zelf Wie is de Mol: 16 tot en met 25 mei 2009 in 5 verschillende landen  (gelezen 7428 keer)

Offline HansH87

  • Forumlid
Net als vorig jaar organiseert UcDean, een activiteitengroep van de Universiteit Utrecht, in het voorjaar weer een Wie is de Mol spel. In vergelijking met de vorige editie: Strijd der Elementen is de 2009 versie nog grootser en spectaculairder van opzet. Gedurende tien dagen zullen vijftien kandidaten in meer dan 30 nieuwe, spectaculaire en spannende spelen op jacht gaan naar de Mol. In de tweede editie, die plaatsvindt van zaterdag 16 mei tot en met maandag 25 mei 2009 zullen liefst 5 verschillende landen worden aangedaan: Nederland, Belgie, Duitsland, Engeland, en de spectaculaire finale op 25 mei in Glasgow, Schotland.

Wie is de Mol: Gevecht in de Grensstreek belooft een grensverleggend avontuur te worden, waarvoor, net als vorig jaar, volgers van Wie is de Mol op internet van harte uitgenodigd zijn zich kandidaat te stellen. Meer informatie over de 2009 editie van UcDean's Wie is de Mol kun je hier hier vinden.
« Laatst bewerkt op: 18-08-2008, 08:20:31 door Bakkertje, Reden: link verborgen »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Wat mij benieuwt, is: hebben er in de eerste editie van dit spel (deelname vind ik toch echt niet goedkoop, als je je richt op studenten), ook mensen van deze site opgegeven, en wie waren dat dan?

Offline HansH87

  • Forumlid
Voor de vorige editie van Dean's Wie is de Mol hebben zich 2 mensen via deze site opgegeven waarvan 1 de selectierondes is doorgekomen. Net als vorig jaar is het deelnemersbedrag zo laag mogelijk gehouden. Deelname kan net als vorig jaar al vanaf 49 euro. wel is er dit jaar een extra deelnemersbedrag voor niet-studenten, maar ook de hoogte hiervan zal afhangen van hoe lang je in het spel blijft. De volledige ervaring van 10 dagen incl. alle vervoer (per auto, bus, trein & vliegtuig), accommodatie, 30 spannende opdrachten, en iedere dag ontbijt, lunch, snacks & drinken kost € 348 voor niet-studenten.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Voor de vorige editie van Dean's Wie is de Mol hebben zich 2 mensen via deze site opgegeven waarvan 1 de selectierondes is doorgekomen.

En die ene was ik.. ;D Jammer dat het weekend werd verplaatst, waardoor ik niet meer kon deelnemen.

De nieuwe Mol klinkt erg goed weer Hans, je pakt het lekker groots aan. Succes! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline HansH87

  • Forumlid
Arco kon inderdaad helaas niet meedoen, maar één andere forumgebruiker heeft uiteindelijk wel meegedaan. Wellicht zal hij zich hier nog melden met zijn verhaal.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Arco kon inderdaad helaas niet meedoen, maar één andere forumgebruiker heeft uiteindelijk wel meegedaan. Wellicht zal hij zich hier nog melden met zijn verhaal.

Het is du al een 'hij' ;D
2024: wie is de Mol?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Was dus eerst niet geselecteerd, en toen wel, begrijp ik. Ik ben toch benieuwd wie dat dan was.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
wauw.

ben niet zo´n fan van opgezette WIDM´s, maar als je naar het buitenland wil zal de opzet wel goed zijn.  :)
het lijkt me erg gaaf!

Offline HansH87

  • Forumlid
Voor geïnteresseerden: de vooraanmelding voor dit evenement is nu geopend.