Auteur Topic: [Kandidaat] Anniek  (gelezen 204451 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #580 Gepost op: 12-03-2009, 21:55:08 »
Ik weet nog niet wat nou de grootste schok voor me is; dat Jon de Mol is of dat Anniek een kandiaat is. ::oink:: ;D

Maar wel een fantastiche kandidaat!! Ik hoop van harte dat ze er zondag bij is op de fandag!! ::bravo:: ::love::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #581 Gepost op: 12-03-2009, 22:07:56 »
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ::oink::
Anniek was wel een leuke kandidaat ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #582 Gepost op: 12-03-2009, 22:11:36 »
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ::oink::
Anniek was wel een leuke kandidaat ::tandpastasmiley::

 Had ze graag willen ontmoeten zondag, maar helaas .... ik ben er niet  ::ohno::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #583 Gepost op: 12-03-2009, 22:36:04 »
Ik weet nog niet wat nou de grootste schok voor me is; dat Jon de Mol is of dat Anniek een kandiaat is. ::oink:: ;D

Maar wel een fantastiche kandidaat!! Ik hoop van harte dat ze er zondag bij is op de fandag!! ::bravo:: ::love::

Huh :o :o :o :o :o :o :o :o

Voor mij hetzelfde Heinz. Als ze er is op de fandag hoop ik dat jullie haar goed ondervragen en alle antwoorden hier neerzetten.
Anniek, geweldig gedaan!!!! Ik ben fan!  ::bravo::
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #584 Gepost op: 12-03-2009, 22:49:08 »
Had ze graag willen ontmoeten zondag, maar helaas .... ik ben er niet  ::ohno::
Same here. ::ohno::
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #585 Gepost op: 12-03-2009, 22:59:42 »
 ::oink::Anniek is de mol niet ::oink::

en ik wist het zo zeker ::schaam::

je bent dan wel de verliezer maar voor mij ben je de winnaar anniek, je hebt het super goed gedaan, eigenlijk was jij de reden dat ik dit seizoen keek, elke keer staat ik met trillende handen en samen geknepen billen te hopen dat jij er in bleef, en je bleef dus ging ik je (puur op gevoel) zelfs verdenken, mijn gedachten zeiden jon maar ik zat in mijn tunneltje en wilde er niet uit want het voelde prima, maar helaas je was de mol niet en ik vind dat echt jammer want ik vind jouw 10x leuker dan jon, gewoon om hoe je het spel speelde je lachjes en je grappige manier van biechten, ik moest zo lachen om je biecht bij het paintballen over de stoere blikken van de mannen die de blokken maar weer eens verschoven, jou gezicht erbij echt hilarisch  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
je bent een geweldige actrice dat blijkt maar weer want echt bijna iedereen dacht dat jij de mol was maar je was gewoon een super goeie kandidate die wel degelijk geld in het laadje bracht..heb er mijn mollenboekje even op nageslagen! jouw mindere acties werden feloverdreven in beeld gebracht waardoor men jou sterk ging verdenken maar je hebt het gewoon heel goed gedaan!!! toppiejoppie
ik hoop dat je op de molfandag bent dan kan ik misschien vragen wat precies je tactiek was en stiekem hoop ik dat je dan zegt dat je eigenlijk toch de mol bent dan lig ik helemaal in een stuip ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Anniek jij bent mijn wieisdemol2009-toppertje!


pff jammer dat het seizoen al weer voor bij is..het was zo``n leuke groep en de opdrachten waren weer vet!
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #586 Gepost op: 12-03-2009, 23:06:13 »
Jammer Anniek, dat je verloren hebt...

Maar wat ik toch wel wil weten is of ze bewust heeft zitten k*tten? Ze heeft bar weinig geld binnen gebracht. Ze moet toch echt wel opzettelijk verdacht gedaan hebben. Toch?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #587 Gepost op: 12-03-2009, 23:08:33 »
Jammer Anniek, dat je verloren hebt...

Maar wat ik toch wel wil weten is of ze bewust heeft zitten k*tten? Ze heeft bar weinig geld binnen gebracht. Ze moet toch echt wel opzettelijk verdacht gedaan hebben. Toch?
denk het eerlijk gezegd van niet
ze durfde gewoon niet zo heel veel
oke, er zal wel wat zijn geacteerd, maar niet veel ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #588 Gepost op: 12-03-2009, 23:27:38 »
Voor mij precies zo Heinz  :o

En ik ga mee met hoe Lydiaatje alles verwoord heeft. Want voor mij was Anniek de aangewezen mol. Ze bracht weinig geld in de pot, ze voerde mollenstreken uit. Verder kon Anniek heerlijk mysterieus zijn met haar blikken in o.a. de biechten. Met name die laatste molmail, schitterend hoe Anniek mij dan nog kan laten denken dat zij de mol is. En dat terwijl ze jammergenoeg dus als verliezer is geeindigd.

Ik heb genoten van Anniek, een schitterende kandidaat en jammer genoeg voor mij dus geen mol  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #589 Gepost op: 13-03-2009, 01:38:27 »
Wat baalde ik hard toen bleek dat Anniek de Mol niet was. Spijtig want ik vond toch dat alles naar Anniek wees. Wat was het hier leuk in de Anniek-tunnel. Ik heb de uitzending een beetje als een anticlimax beleefd. Van zenuwachtig naar onverschillig en ongeïnteresseerd naar weer heel geïnteresseerd tot in lachen uitbarsten. Ik heb het allemaal gehad de laatste aflevering. Vol ongeloof zat ik te staren naar het televisiescherm. Allez, het is toch Anniek, het kan toch niet zijn. :\'(

Ze is niet veel aan bod geweest in de laatste aflevering, nu dat is altijd zo als je niet de winnaar of de mol bent. Toch had ik op een beetje meer screentime gehoopt voor Anniek. Ze heeft toch immers ook de finale gehaald én ook nog eens de Mol ontmaskert! Hulde dus ook aan Anniek.

Wat heb je zelf toch ook lekker veel gemold. Veel meer dan de echte Mol welteverstaan want die gebruikte Anniek als een handig hulpmiddel dat goed van pas kwam af en toe. Ook is het ook een hele eer vind ik als je zelfs door de echte Mol wordt ondervraagd achter de spiegelwand. Verder werd ze vaak, zo bleek uit de ontknoping, het slachtoffer van de spelletjes van een eerder psychologisch sterke, soms zelfs gemene Mol.

Anniek was voor mij de perfecte mol, met haar mooie mimiek die soms boekdelen sprak of toch niet? Alles rond Anniek bleef hangen in een wazige geheimzinnige sfeer en dat sprak me wel heel erg aan. Ze is dan wel niet de echte Mol, ik en velen forumgangers zaten grandioos fout, voor mij blijft ze wel de Mol van deze serie. Anniek, jij blijft mijn enige echte Mol! En dat zal niet snel gaan veranderen. Wat heb ik genoten van je optreden in De Mol, ik zal het niet snel vergeten!

« Laatst bewerkt op: 13-03-2009, 01:41:15 door feniks »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #590 Gepost op: 13-03-2009, 01:55:57 »
Och och Anniek, en ik maar denken dat je geheel vrijwillig aan het rondjes rijden was.... ::rofl::

Ik heb ontzettend van je genoten  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

Net zoals Lottie in seizoen 5 had je me geheel en al te pakken maar ik vergeef het je volkomen, want het was een bijzonder aangename tunnel om in te verblijven  ::jaja::

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #591 Gepost op: 13-03-2009, 07:02:58 »
Dit is de mol. Let maar op. ;)

Hmm ik had na deze quote zo graag willen zeggen 'Zie je. :)'

 :\'(
DOM VEEL RADEN

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #592 Gepost op: 13-03-2009, 08:52:03 »
Wat baalde ik hard toen bleek dat Anniek de Mol niet was. Spijtig want ik vond toch dat alles naar Anniek wees. Wat was het hier leuk in de Anniek-tunnel. Ik heb de uitzending een beetje als een anticlimax beleefd. Van zenuwachtig naar onverschillig en ongeïnteresseerd naar weer heel geïnteresseerd tot in lachen uitbarsten. Ik heb het allemaal gehad de laatste aflevering. Vol ongeloof zat ik te staren naar het televisiescherm. Allez, het is toch Anniek, het kan toch niet zijn. :\'(

Ze is niet veel aan bod geweest in de laatste aflevering, nu dat is altijd zo als je niet de winnaar of de mol bent. Toch had ik op een beetje meer screentime gehoopt voor Anniek. Ze heeft toch immers ook de finale gehaald én ook nog eens de Mol ontmaskert! Hulde dus ook aan Anniek.

Wat heb je zelf toch ook lekker veel gemold. Veel meer dan de echte Mol welteverstaan want die gebruikte Anniek als een handig hulpmiddel dat goed van pas kwam af en toe. Ook is het ook een hele eer vind ik als je zelfs door de echte Mol wordt ondervraagd achter de spiegelwand. Verder werd ze vaak, zo bleek uit de ontknoping, het slachtoffer van de spelletjes van een eerder psychologisch sterke, soms zelfs gemene Mol.

Anniek was voor mij de perfecte mol, met haar mooie mimiek die soms boekdelen sprak of toch niet? Alles rond Anniek bleef hangen in een wazige geheimzinnige sfeer en dat sprak me wel heel erg aan. Ze is dan wel niet de echte Mol, ik en velen forumgangers zaten grandioos fout, voor mij blijft ze wel de Mol van deze serie. Anniek, jij blijft mijn enige echte Mol! En dat zal niet snel gaan veranderen. Wat heb ik genoten van je optreden in De Mol, ik zal het niet snel vergeten!



Ik heb precies hetzelfde  ::oink::. Anniek je blijft mijn mol voor dit seizoen. Je was echt een topkandidaat  ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #593 Gepost op: 13-03-2009, 10:37:30 »
Ik ben ontzettend benieuwd naar de tactiek van Anniek. Zou ze opzettelijk gemold hebben? Dat moet haast wel zou je denken..

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #594 Gepost op: 13-03-2009, 10:51:54 »
Ik ben ontzettend benieuwd naar de tactiek van Anniek. Zou ze opzettelijk gemold hebben? Dat moet haast wel zou je denken..

Absoluut.
Het is niet voor niets dat er voor haar zondag 16(!!) molacties uitkwamen.
Ze was vaak op de achtergrond, bemoeide zich niet zo met dingen, behalve op momenten dat ze begon te mollen.
En dan leek Jon weer heel onverdacht, bijvoorbeeld met de lunch-opdracht.
Anniek wil de tweede opdracht niet doen (mols), terwijl je denkt, Jon, wat doe je nu?! Nog even extra geld binnen halen?
En dan "thank you very much!!", bemoeit ze zich met de opdracht, gaat het mis. :P
Vraag me wel af of dat bewust is geweest.
Genoeg vragen voor het vragenvuur iniedergeval.  ::vergroot::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #595 Gepost op: 13-03-2009, 11:02:57 »
Ze was vaak op de achtergrond, bemoeide zich niet zo met dingen, behalve op momenten dat ze begon te mollen.
En dan leek Jon weer heel onverdacht, bijvoorbeeld met de lunch-opdracht.
Anniek wil de tweede opdracht niet doen (mols), terwijl je denkt, Jon, wat doe je nu?! Nog even extra geld binnen halen?

Inderdaad! Zou ze ook van het complot geweten hebben en net als Jon gedacht hebben dat Vivienne het zou verknallen? (Stom eigenlijk dat ik/we daar niet aan gedacht had(den); dat Jon van het complot wist en daarom met Vivienne meeging..)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #596 Gepost op: 13-03-2009, 11:06:35 »
Inderdaad! Zou ze ook van het complot geweten hebben en net als Jon gedacht hebben dat Vivienne het zou verknallen? (Stom eigenlijk dat ik/we daar niet aan gedacht had(den); dat Jon van het complot wist en daarom met Vivienne meeging..)

Nou, van het complot inderdaad niet, maar ik opperde zondag nog wel dat Jon als mol dit misschien als zijn enige kans zag om nog in de opdracht in te grijpen. Vivienne was immers zo overtuigd dat ze het zou kunnen.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #597 Gepost op: 13-03-2009, 11:07:59 »
Inderdaad! Zou ze ook van het complot geweten hebben en net als Jon gedacht hebben dat Vivienne het zou verknallen? (Stom eigenlijk dat ik/we daar niet aan gedacht had(den); dat Jon van het complot wist en daarom met Vivienne meeging..)

Lijkt me ook wel een goede vraag voor het vragenvuur en anders vragen we gewoon alles tijdens de meet en greet ;). Ik hoop echt dat ze er is  ::tandpastasmiley::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #598 Gepost op: 13-03-2009, 11:09:35 »
Nou, van het complot inderdaad niet, maar ik opperde zondag nog wel dat Jon als mol dit misschien als zijn enige kans zag om nog in de opdracht in te grijpen. Vivienne was immers zo overtuigd dat ze het zou kunnen.

Ja, dat wel.

Maar over Anniek en Jon; raar dat de taxi-opdracht helemaal niet behandeld is gisteren! Zou het Jons tactiek zijn geweest om het wantrouwen dat Anniek jegens hem had te benutten? Door de goede kant op te wijzen Anniek de verkeerde kant op te laten lopen?

Wow, wat kijk ik uit naar zondag; er is nog zoveel wat we niet weten. :)
« Laatst bewerkt op: 13-03-2009, 11:13:51 door Heinz »

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #599 Gepost op: 13-03-2009, 11:13:33 »
Ja, dat wel.

Maar over Anniek en Jon; raar dat de taxi-opdracht helemaal niet behandeld is gisteren! Zou het Jons tactiek zijn geweest om het wantrouwen dat Anniek jegens hem had te benutten? Door de goede kant op te wijzen Anniek de verkeerde kant op te laten lopen?

Wow, wat kijk ik uit naar zondag; er is nog zoveel dat we niet weten. :)

Hahha ja ik ook. Er zijn nog zoveel dingen nog wel vaag gebleven.