Auteur Topic: Bestellen van Wie is de Mol en/of Peking Express dvd's - Jullie mogen weer!!!  (gelezen 65039 keer)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Hier nog niks binnen
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Rick De Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
ja ja ja ja jaaaaaa

lang verwacht en  toch gekregen.....  ;D

ik heb ze binnen!! Thanxs Arco  ::ok::
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Hier zijn ze vandaag ook aangekomen

 ::bravo::


De vertraging had te maken met dat de postcode verkeerd was. Maar de postbode is onze aller vriend, dus ze kwamen aan.

Hartelijk dank, volgend jaar de NL-seizoenen.

Oja, ik kan ze nog niet bekijken, mijn dvd-speler is naar de mallemiesjes..... Over enkele weken komt er een nieuwe.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Zo, eindelijk na al die jaren de eerste Mol serie (Belgie) gezien. Eerst even schrikken van het bibberbeeld...haha...was geen heel goeie video. Maar het went gauw en het heeft ook wel wat, tenslotte is de serie al oud  ;)
Natuurlijk wist ik al wie de mol was (onvermijdelijk) maar dat mag de pret niet drukken. Leuk ook wel, soms bekende opdrachten in een andere entourage. Dat zal nog wel vaker gebeuren bij de buitenlandse series.
Ik heb ervan genoten in ieder geval, ondanks de beeldproblemen. Ik dacht : laten we daar maar niet op mopperen, maar bedenken dat het eigenlijk een gigantisch gelukje is dat er iemand is geweest die bij dit onbekende fenomeen al meteen bij aanvang bedacht dat het misschien wel de moeite waard zou zijn om op te nemen!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Goeie instelling tureluurs  ::ok:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Komen ze nog? (excuses voor mijn ongeduld :p)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Komen ze nog? (excuses voor mijn ongeduld :p)

Waarom mail je niet even? ???

Maar onder welke naam heb je ze besteld? Alles moet allang binnen zijn, met uitzondering van de dvd's van K. van der Heide en Jasper de Vries. Die hebben allebei nog niet betaald.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Waarom mail je niet even? ???

Maar onder welke naam heb je ze besteld? Alles moet allang binnen zijn, met uitzondering van de dvd's van K. van der Heide en Jasper de Vries. Die hebben allebei nog niet betaald.

J.H.G. Wortelboer ;) Ging om de eerste drie NL series, totaal 27 eu.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
J.H.G. Wortelboer ;) Ging om de eerste drie NL series, totaal 27 eu.

Vanaf 16 maart kon je bestellen en ik heb van jou nooit een bestelling gezien, dus ik denk dat je je vergist. Vanaf augustus kan je weer bestellen. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Sorry dat ik me ermee bemoei, maar volgens mij geschiedt hier onrecht ?

Kijk op pagina 4:

Arco: Ik heb €27,- ontvangen van ene "WORTELBOER J H G", maar die heeft onder die naam niks besteld. Wie o wie is dit?

RICKDEMOL: Die is van mij, dat is mijn moeder :p
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Vergissen is menselijk, en ik heb dat nu ook gedaan. ::schaam:: Ze zouden allang binnen moeten zijn, ik heb je een PM gestuurd Niels. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Vergissen is menselijk, en ik heb dat nu ook gedaan. ::schaam:: Ze zouden allang binnen moeten zijn, ik heb je een PM gestuurd Niels. :)

Oke, bedankt.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Blijkbaar is netjes schrijven aan mij niet besteed.
Of die machine kan niet lezen. 

Mijn overboeking luidt als volgt: WUID MSEI ZOEN G  ::)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Mijn overboeking luidt als volgt: WUID MSEI ZOEN G  ::)

En die G, leek die ook een beetje op de pinata G van Dennis en Dunya?  :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Misschien weten jullie het al en is dit op het forum al bekend (ben ik weer eens de laatste die het ondekt), maar op youtube staat de enige-tot-dusver-niet-op-dvd-verschenen mol editie: namelijk THE MOLE USA 4 oftwel Celebrity Mole Yucatan! Ik hoop dat Arco die ooit op DVD kan zetten om ieders collectie compleet te maken, maar voorlopig is ze wel online al te bekijken.
 

Offline _Nikki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Sorry voor het late bericht, had examens, maar ook hier zijn ze keurig binnengekomen een tijdje geleden. ::ok::
Heb nog geen tijd gehad om ze te bekijken, maar dat gaat binnenkort zeker gebeuren!
Bedankt Arco ;D

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
*knockknock*

Nog steeds niets ontvangen.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Intussen ben ik weer terug van vakantie, en kunnen jullie weer t/m 31 augustus dvd's bestellen. Tijdens m'n vakantie heb ik een hoop e-mailtjes ontvangen, met de vraag of er weer besteld kon worden. Van iedereen wil ik graag een nieuwe e-mail zien, zie de openingspost van dit topic hoe en wat. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline dvdken

  • Forumlid
Hoeveel tijd zit er eigenlijk tussen het krijgen van de mail en het betalen en het toegestuurd krijgen van de dvd's?
Ik heb het al een tiental dagen geleden verstuurd maar nog steeds geen mail gehad om te betalen, ik ben er nu eigenlijk niet zeker van of mijn mail is toegekomen omdat ik er langer problemen mee had..