Auteur Topic: Bestellen van Wie is de Mol en/of Peking Express dvd's - Jullie mogen weer!!!  (gelezen 64869 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik zeg meestal dat er verzendkosten bijkomen, maar vaak zien Lutek en ik dit door de vingers. Als je niks hoort over de verzendkosten, dan valt het onder de totaalprijs en hoef je die niet apart over te maken. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Is er in deze sprake van 'niet goed, geld terug?'

'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

WorldExpress

  • Gast
Zodat je de dvd's snel kan kopiëren? ::)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Zodat je de dvd's snel kan kopiëren? ::)

Nee.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Chill dat je dit weer doet Arco!  :D

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline SanneW

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Daar komen de dagen weer van volop gebrand en aftellen hoeveel meneer nog moet om jullie blij te maken :D

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Als je constant 40 euro!!! in m'n oren mag schreeuwen, mag je vast ook dvd's bestellen. ;D

Is er in deze sprake van 'niet goed, geld terug?'

Als dvd's door schuld van TNT beschadigd aankomen, of dvd's werken niet goed, dan krijg je uiteraard een nieuwe kopie toegestuurd.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Zeg Arco, ik heb zondag al besteld en nog geen bevestiging .. klopt dat ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Zeg Arco, ik heb zondag al besteld en nog geen bevestiging .. klopt dat ?

Klopt, maar alle bevestigingen komen vanmiddag. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Mooi, we wachten in spanning af  :D .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Mooi, we wachten in spanning af  :D .
idd, ben benieuwd hoeveel ik moet betalen ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Iedereen die tot vandaag 11.30 uur dvd's heeft besteld, hebben inmiddels een bevestiging gekregen. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline tw33ny

  • Forumlid
zijn de Amerikaanse en Australische serie nederlands ondertiteld?

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Nee, dat staat ook al ergens eerder in het topic vermeld.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline tureluurs

  • Forumlid
Nog een vraag waarop hopelijk een eerlijk antwoord:

Ik ben nooit zo wild van Amerikanen, maar om aan 20 seizoenen te komen (tja, Hollandse zuinigheid he), zou ik toch 1 Amerikaanse serie moeten nemen. In principe is die dan toch gratis  ::bravo::

Vraag : Welke is de leukste? Of wat ook kan, welke series zouden jullie aanraden als de keuze tussen Australische en Amerikaanse series gaat? Ongetwijfeld net als hier bepaalde seizoenen met kop en schouders boven de anderen uitsteken (3, 8, 9, wat mij betreft), zal dat ook daar het geval zijn.
Ook als de Amerikaanse allemaal echt veel leuker zijn dan de Australische hoor ik dat graag. Ik heb een beetje een hekel aan het Amerikaanse taalgebruik in het algemeen, that's all.
« Laatst bewerkt op: 22-03-2009, 12:12:05 door tureluurs »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
@tureluurs: Ik heb van Amerika serie 1, 2, en 5 gezien. (3 en 4 zijn celebrityreeksen en heb ik overgeslagen.) 1 en 2 lijken het meest op de Belgische en eerste Nederlandse reeksen (een aantal opdrachten zijn ook hetzelfde), en vind ik erg goed. (Hele goede presentator ook.) Serie 5 is totaal anders. Veel 'Amerikaanser'; spectaculaire en absurde opdrachten (wat oppervlakkiger) en kandidaten die elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen. Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar reeks 1 en 2 (het dichtst bij de reeksen zoals we die uit Belgie kennen), al heb ik me met serie 5 zeker ook vermaakt.

Ook als de Amerikaanse allemaal echt veel leuker zijn dan de Australische hoor ik dat graag. Ik heb een beetje een hekel aan het Amerikaanse taalgebruik in het algemeen, that's all.

Ik heb ook enkele Australische series gezien, maar ging me daar juist meer ergeren aan het taalgebruik dan bij de Amerikaanse.
« Laatst bewerkt op: 22-03-2009, 12:33:53 door Heinz »

Offline tureluurs

  • Forumlid
thanks Heinz  :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
thanks Heinz  :)

Geen dank. En wat nog het handigste is als je twijfelt wat je wilt bestellen; eerst wat stukjes van de series op YouTube bekijken. :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Geen dank. En wat nog het handigste is als je twijfelt wat je wilt bestellen; eerst wat stukjes van de series op YouTube bekijken. :)

Goed idee! Nog niet aan gedacht.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Ik zou zelf US serie 2 bij Arco bestellen, ook omdat US serie 1 op officiele DVD uit is.

En serie 2 is alleen al leuk om 'Tiny Bubbles' ^^
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!