Auteur Topic: We zullen snel weten of het een warm land wordt  (gelezen 52838 keer)

Offline MrJasper

  • Forumlid
We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Gepost op: 11-06-2009, 13:58:25 »
Waarom? Nou, de opnames zijn nu (Pieter-Jan is al sinds 20 mei ongeveer niet meer bij Een Vandaag te zien geweest)....De logica hierachter is dat als hij bruin terug komt, we weten dat als we bijvoorbeeld in Finland beginnen, we waarschijnlijk nog wel naar een warm land gaan! Bovendien heb ik al heeeel wat namen weg kunnen strepen van mogelijke kandidaten, vooral de Musical Awards van afgelopen maandag hakte er in hahaha. Zal denk ik nog wel even een schema'tje maken.

Gr.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #1 Gepost op: 11-06-2009, 14:53:58 »
ik heb het gevoel alsof ik Femke wolthuis een tijd nie gezien heb bij RTL nieuws.. Ik heb vaak Jan de hoop Achter elkaar gezien..  :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #2 Gepost op: 11-06-2009, 15:00:08 »
De logica hierachter is dat als hij bruin terug komt...

Mensen komen ook bruin terug van een skivakantie. ;)

(Of een zonnebank)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #3 Gepost op: 11-06-2009, 15:09:52 »
Oh, en voor het niet weet: de uitzending van de musical awards was rechtstreeks. Is niet altijd zo geweest, vaker werd die al een paar dagen tot weken vantevoren opgenomen. Ik ken een van de fotografen die er maandag bij was, en hij garandeerde me dat dus. Tenminste iets om ons op te kunnen verlaten.

Mits uiteraard de opnames van Wie is de mol nog niet zijn afgelopen. Maar het is NU pas 11 juni, maandag was het 8 juni. Niet dat de datum zelf iets zegt, maar wel de periode.

De enige zekerheid is de afwezigheid van Pieter Jan. Als iemand nog ergens de uitzendingen van 1-vandaag kan terugkijken, met datum erbij, dan kun je daar al iets uit afleiden.


Het afstrepen is natuurlijk wel een stuk makkelijker, nu er al een hele zooi meegedaan heeft.

Offline L!nd@

  • Forumlid
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #4 Gepost op: 11-06-2009, 16:36:16 »
Pieter Jan is gesignaleerd in een vliegtuig dat van 6-7 juni van Tokyo naar Amsterdam vloog. Mèt een BN'er die op de Musical Awards present was (zal geen namen noemen, stel je voor dat het echt een kandidaat was, dan weet je dus meteen dat degene ver is gekomen, realiseerde ik me ook ...potverdorie)
Japan zou wel gaaf zijn!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #5 Gepost op: 11-06-2009, 16:43:33 »
Wel 'het land' noemen maar niet de kanidaat, dat gaat natuurlijk nergens over

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #6 Gepost op: 11-06-2009, 16:53:06 »
Pieter Jan is gesignaleerd in een vliegtuig dat van 6-7 juni van Tokyo naar Amsterdam vloog. Mèt een BN'er die op de Musical Awards present was (zal geen namen noemen, stel je voor dat het echt een kandidaat was, dan weet je dus meteen dat degene ver is gekomen, realiseerde ik me ook ...potverdorie)
Japan zou wel gaaf zijn!

Hoe weet je dat? Kun je de kandidaat niet tussen spoilertags noemen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #7 Gepost op: 11-06-2009, 16:59:43 »
Ik weet niet of ik het moet geloven, toen van Buffy klopte het ook. Maar het is toch lastig te geloven als iemand maar 1 bericht post.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #8 Gepost op: 11-06-2009, 17:03:35 »
Hoe weet je dat? Kun je de kandidaat niet tussen spoilertags noemen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het zou wel een enorm vervelende spoiler zijn. Maar als het klopt wat L!nd@ zegt zal bij het bekendmaken van de kandidaten wel duidelijk worden wie die BN'er (en waarschijnlijk WIDM-finalist) is.

Hopelijk klopt het dus niet.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #9 Gepost op: 11-06-2009, 17:04:33 »
Het zou wel slordig zijn van de WIDM-redactie als PJH doodleuk met een finalist op Schiphol arriveert. Maar ik ben nu wel nieuwsgierig en wil graag weten met wie hij in dat vliegtuig is gesignaleerd!  ::jaja::

Japan klinkt in ieder geval niet onlogisch.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #10 Gepost op: 11-06-2009, 17:32:17 »
Pieter Jan is gesignaleerd in een vliegtuig dat van 6-7 juni van Tokyo naar Amsterdam vloog. Mèt een BN'er die op de Musical Awards present was (zal geen namen noemen, stel je voor dat het echt een kandidaat was, dan weet je dus meteen dat degene ver is gekomen, realiseerde ik me ook ...potverdorie)
Japan zou wel gaaf zijn!

Jaa hoor  :-\\ ::)
Zet idd dan ook die kandidaat neer.. lijkt me sterk dat PJ met de mol gezellig weer naar schiphol gaat.. Dat doet de redactie nooit. Moet je kijken hoe duur die hele productie is.. Denk dat ze daar weliets voorzichtiger mee omgaan.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #11 Gepost op: 11-06-2009, 17:51:00 »
Het zou wel slordig zijn van de WIDM-redactie als PJH doodleuk met een finalist op Schiphol arriveert.
En daar door Joris nog even ondervraagd wordt voor Hello Goodbye :P
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #12 Gepost op: 11-06-2009, 17:55:13 »
Door wie gesignaleerd en met wie?

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #13 Gepost op: 11-06-2009, 18:50:50 »
Lijkt me vreemd om hem met 1 kandidaat te zien .... of met 0, of met 3 toch ?  :P
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #14 Gepost op: 11-06-2009, 18:55:19 »
Door wie gesignaleerd en met wie?

Potver3! Na wat speuren op het internet kwam ik de bron tegen: de reizigers die met PJ en de andere BN'er (
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
) in het vliegtuig zaten. Klik hier (zie "zaterdag 6 juni"). :o

Het lijkt erop dat WIDM 2010, WIDM Japan wordt!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #15 Gepost op: 11-06-2009, 19:08:16 »
Zit Ibung hier voor iets tussen? ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #16 Gepost op: 11-06-2009, 19:14:37 »
Potver3! Na wat speuren op het internet kwam ik de bron tegen: de reizigers die met PJ en de andere BN'er (
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
) in het vliegtuig zaten. Klik hier (zie "zaterdag 6 juni"). :o

Dit ziet er heel geloofwaardig uit. Het is in ieder geval geen hoax-site, lijkt me. Dat die twee in het vliegtuig hebben gezeten staat dus vast, daar mogen we vanuit gaan.

En als jullie er zeker van zijn dat het programma nu net opgenomen moet zijn, is het onwaarschijnlijk dat ze voor een ander doel in Japan waren.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #17 Gepost op: 11-06-2009, 19:19:57 »
Het speculaasjes-seizoen is alweer begonnen. ::rofl::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #18 Gepost op: 11-06-2009, 19:22:32 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Er staat een groep nederlanders.. Dus kan idd de WIDM groep zijn van het 10de seizoen..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #19 Gepost op: 11-06-2009, 19:23:59 »
Wacht eens even...
Als dit de bron is, wie zegt dan dat de genoemde persoon de énige BN'er was die met PJH in het vlieguig zat? Misschien waren er nog wel twee of meer bij.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Edit: Tommy was me net voor. :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.