Auteur Topic: Televizierring 2009  (gelezen 115034 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Televizierring 2009
« Reactie #380 Gepost op: 26-10-2009, 17:56:16 »
Hier mijn verslag van de avond. Als ik iets zeg wat niet waar is moet Heinz/Jos/JP/Anton me maar corrigeren.  ;)


Rode loper
Vrijdag 23 oktober.
De mol is genomineerd voor een Gouden televizierring en wij hebben kaarten...
Op weg naar Carré!
Gelukkig heb ik Heinz bij me die me kan opvangen als ik val, want zonder ervaring op hakken lopen is nog niet zo makkelijk. Als we bij de zij-ingang aankomen krijgen we te horen dat we beter over de rode loper kunnen. Geen probleem! Hoewel, het enige probleem is toch nog steeds die hakken, want hoe ga je daarmee zonder struikelen over een rode loper?
In de rij treffen we Hans Schiffers aan, aan wie we ons voorstellen. Hij herkent ons natuurlijk niet meer van de fandag maar vindt het toch leuk om te horen dat hij de enige kandidaat was met wie ik op de foto stond...
Al gauw wordt Hans weggesluisd door een paar mannen die vast een snellere route naar binnen weten. Naast ons staat een vrouw, waarvan Jos denkt dat het Linda Wagenmakers is.
Hij vliegt er natuurlijk direct op af en er volgt een gesprekje over de genomineerden. Toen ´Linda Wagenmakers´ zei dat Gooische vrouwen gaat winnen keek ik voor de grap een beetje vuil naar haar en zei dat WIDM echt veel toffer is en dat ik mooi op de mol ging stemmen.
Eenmaal op de rode loper werd ze uitgebreid gefotografeerd door de horde fotografen aan de zijkant dus we vroegen ons inmiddels wel af wie zij was en waarom de journalisten haar zo interessant vonden. Het antwoord kwam niet veel later in Carré, ze bleek die Tippi Wan uit Gooische vrouwen. En wat doen wij? Tegen een actrice uit Gooische vrouwen zeggen dat Gooische Vrouwen niets aan is...
Na dit euvel stonden we dan zelf op de rode loper, gelukkig stapvoets, en zo konden we er ook nog van genieten. Rechts van ons stonden de fotografen drie rijen dik, links van ons veiligheidsmensen en aan de andere kant van de weg publiek. Geloof mij, op zo´n moment voel je je zelf bijna een bn´er.

De uitreiking
Eenmaal binnen konden we onze jas ophangen in de garderobe. Ik wou al bijna een euro pakken, maar het was natuurlijk gratis. Voor één avond even geen arme student maar genieten van allemaal mooie mensen in een chique sfeer.
Om half 9 begon de uitzending voor jullie op tv en het was heel raar om daar live bij te zijn. Ik bedacht me toen pas hoe eng het moet zijn om tv te maken, omdat je niet alleen voor een enorme zaal met mensen staat maar je óók nog eens in heel veel huiskamers te zien bent.
Heinz en ik waren ondertussen de molcrew in de ring uitgebreid aan het analyseren en ontdekten Pieter Jan, Jan Peter Pellemans, Anton, Jon, Viv en Anniek in de ring.
De avond ervoor hadden we met JP afgesproken dat we zouden zwaaien naar elkaar. Dus toen hij richting balkon keek begonnen wij als een stel molloten te zwaaien, maar hij reageerde helemaal niet. Volgens Heinz had hij wel een grote grijns op z´n gezicht.
Als de mol werd genoemd had je ons kunnen horen gillen, bij Boer zoekt Vrouw en Gooische vrouwen waren we heel wat stiller.
Natuurlijk hebben we ook vaak gesmst, ik volgens mij wel 15 keer, maar het mocht niet echt baten.
Toch voelde ik me heel trots dat ´wij´ van de mol toch maar mooi zoveel publiciteit kregen.
De mol overleeft alles! =)
Met deze spirit was het verlies dan toch nog draaglijk en gelukkig heb ik niemand van de crew in tranen gezien.
« Laatst bewerkt op: 26-10-2009, 17:57:57 door Lautjuh »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Televizierring 2009
« Reactie #381 Gepost op: 26-10-2009, 17:56:37 »
De afterparty
En de eerste die we tegen het lijf liepen was JP. Ook liepen er hordes andere bn´ers rond, zo ook Pieter Jan, met zijn dochter.
En niet veel later spotten we Anton, die ons heel veel interessante en leuke dingen heeft verteld (en wij hem hopelijk ook ;)).
Ook werden we voorgesteld aan de geluidsman van de mol, waar Heinz een heel lang gesprek mee heeft gehad, en die ook wel veel te vertellen had. Echt heel leuk om zo iedereen (weer) eens te zien, en ze zijn nog steeds allemaal heel tof. Anton stelde mij zelfs voor als die-hard molfan, en da´s toch best een compliment. =)
Daarna liep ik Jon tegen het lijf, die ik gewoon moest spreken, omdat dat op de fandag onmogelijk was. Hij heeft in het echt net zo´n grappig hoofd als op tv! Hij drukte me nog op het hart dat ik echt naar de nieuwe serie moet gaan kijken, maar die aansporing is niet echt nodig denk ik.

Ondertussen dronken we echt tig Mojito´s en andere wazige drankjes, want er waren overal bars en koelbakken waar je drank kon halen. En als je die even kwijt was liepen er nog allerlei serveersters rond. Natuurlijk waren er ook allerlei chique hapjes en mini hamburgertjes en puntzakjes friet.
De drank zorgde wel voor enige aangeschotenheid maar ach, dat mocht de pret niet drukken.
Na nog even met Anton gekletst te hebben (met geen stok de dansvloer op te krijgen) en met JP, was het feest wel zo ongeveer af.
Bij de uitgang kreeg ik een zakje in m´n hand gedrukt die ik direct in m´n tas stopte (m´n mond hing vanochtend ver open toen ik zag dat het een waardebon t.w.v 170 euro en een fles parfum is).

Inmiddels waren we alle drie een beetje dronken (oké, oké, ik was echt ladderzat :X) maar we hebben uiteindelijk de weg naar Heinz´ kamer gevonden. De volgende ochtend was mijn maag niet zo blij toen Heinz en Jos croissantjes gingen bakken, maar we hebben het allemaal weer overleefd.

En zo geschiedde weer een molfeestje, maar dit keer wel een héle bijzondere. =)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Televizierring 2009
« Reactie #382 Gepost op: 26-10-2009, 21:40:31 »
Lau, ik heb er weinig tot niets aan toe te voegen. Het was geen molfandag, maar had er door de aanwezigheid van vele ex-kandidaten, die deels voor de andere programma's aanwezig waren, toch veel van weg.

De laatste video-oproep (dus jij kijkt  BZV vanwege Yvon....) spreekt boekdelen. De Televizierring van Linda (hoe heet ze ook weer met haar achternaam) krijgt op deze manier toch een behoorlijk MOL-gehalte.

Dronken? Viel wel mee. Laura had maar 826 Mohito's leeggedronken, een stuk of 30 witte wijn, en een hele fles champagne.

Heinz en ik moesten het doen met een glaasje fris.......

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Televizierring 2009
« Reactie #383 Gepost op: 26-10-2009, 21:44:42 »
Het zijn Mojito's Jos. Met de J van jammie in plaats van de H van hik ;)
The sun came up and reality set in.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Televizierring 2009
« Reactie #384 Gepost op: 26-10-2009, 21:45:15 »
en waarom hebben jullie alleen fris gedronken ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Televizierring 2009
« Reactie #385 Gepost op: 26-10-2009, 21:56:15 »
hahaha, jullie geloven het ook nog. Lau had er geen 826 gedronken hoor. En Heinz en ik hadden echt geen fris gedronken. Ik meende trouwens dat allebei de schrijfwijzes goed waren. Maar het gaat om die drankjes met die blaadjes erin........

Zoals Lautjuh aangeeft, is het allemaal goed gekomen.

Kredietcrisis? Niet bij het Gala...........

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Televizierring 2009
« Reactie #386 Gepost op: 26-10-2009, 22:02:47 »
nou geloven, ik had gewoon medelijden met je :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Televizierring 2009
« Reactie #387 Gepost op: 26-10-2009, 22:09:24 »
nee hoor, niet nodig, ook broodnuchter was het een pracht-feest.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Televizierring 2009
« Reactie #388 Gepost op: 26-10-2009, 22:24:04 »
Heinz had iig ook aardig wat op hoor.  :P Van Jos weet ik het niet want die was steeds de hort op.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Televizierring 2009
« Reactie #389 Gepost op: 26-10-2009, 22:29:22 »
Leuk hoor, die foto's en verslagen. Het was een mooie avond, doen we volgend jaar weer als ze genomineerd zijn. ::jaja::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Televizierring 2009
« Reactie #390 Gepost op: 27-10-2009, 14:33:18 »
Leuk hoor, die foto's en verslagen. Het was een mooie avond, doen we volgend jaar weer als ze genomineerd zijn. ::jaja::

Ja , doen! En hopelijk zit ik dan niet in Bangladesh of waar ook ter wereld (anders dan bij de uitreiking natuurlijk...)
Ik vind het echt niet leuk dat ik dit moest missen!! :\'(
Tell me what your telescope says

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Televizierring 2009
« Reactie #391 Gepost op: 27-10-2009, 20:29:45 »
Leuk hoor, die foto's en verslagen. Het was een mooie avond, doen we volgend jaar weer als ze genomineerd zijn. ::jaja::

dan zal ik ook maar weer kijken :)
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Televizierring 2009
« Reactie #392 Gepost op: 28-10-2009, 20:42:47 »
Ik zie de foto's die in de Televiziermail staan, en we hebben zo te zien noeg niet de helft van de bekende Nederlanders gezien. Ik zie bijvoorbeeld dat ook Joris Linssen en Peggy Vrijens er waren., die heb ik dus echt helemaal niet gezien.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Televizierring 2009
« Reactie #393 Gepost op: 28-10-2009, 20:47:36 »
Wat stom dat ik Peggy heb gemist! Zij is echt de liefste bn-er tot nu toe op een fandag gespot  :)
Joris heb ik wel gezien hoor!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Televizierring 2009
« Reactie #394 Gepost op: 28-10-2009, 21:37:21 »
Ik weet ook zeker dat Peggy naar ons toe was gekomen als ze ons had gezien. Maar het thema was kennelijk: zwart wit. Gelukkig hield niet iedereen zich eraan.

Ach, ik heb haar maar vliegensvlug een verjaardagsberichtje op haar hyves gestuurd. Volgend jaar spreek ik haar sowieso, als ze met Jon in Oranje Boven speelt, in Maastricht. Dat wordt gegarandeerd weer een Meet & Greet.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Televizierring 2009
« Reactie #395 Gepost op: 30-10-2009, 16:01:56 »
Jos gespot in gesprek met Pieter Jan, onderste filmpje op deze pagina op 2 minuut 22 seconden. ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Televizierring 2009
« Reactie #396 Gepost op: 30-10-2009, 16:08:38 »
Jos gespot in gesprek met Pieter Jan, onderste filmpje op deze pagina op 2 minuut 22 seconden. ;D

Inderdaad  ;D

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Televizierring 2009
« Reactie #397 Gepost op: 30-10-2009, 16:17:06 »
haha, jah.. Leuk!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Televizierring 2009
« Reactie #398 Gepost op: 30-10-2009, 16:23:49 »
Oh haha en ik luister nu net mijn voicemail af: ´ik heb net met Pieter Jan gepraat en met JP en Milouska en Yvon maar jullie heb ik nog steeds niet gevonden..´
Was ook Jos  :P lekker op tijd ook dat ik het hoor.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Televizierring 2009
« Reactie #399 Gepost op: 30-10-2009, 22:03:38 »
Inderdaad. Jullie waren spoorloos. Lastig ook met een mobiele telefoon, die wel bereik had, maar waar ik dus die voicemail trof.