Auteur Topic: WIDM in de media  (gelezen 256041 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #20 Gepost op: 19-12-2009, 21:21:59 »
Het staat nog in m'n molmap bij een foto van de fandag:

"Karen met crewleden van jantien.org, de fansite van Jantien"

 ;)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media
« Reactie #21 Gepost op: 19-12-2009, 21:24:21 »
En dat was dan weer een foto die ik genomen heb. 8)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM in de media
« Reactie #22 Gepost op: 19-12-2009, 22:25:12 »
- Het Shownieuws-filmpje laat duidelijk 'Tokio' zien op de kaart.
- Na gegoogel op tempels in alle Japanse steden, ben ik erachter gekomen dat de tempel van de groepsfoto het meest lijkt op de 'Suwa Shrine' in Nagasaki.
Deze twee plaatsen liggen wel erg ver uit elkaar, daar kunnen ze bijna niet op één dag zijn geweest. Een halve afl Tokyo en een halve afl Nagasaki zou ik ook te weinig eer voor beide steden vinden.
The British are not impressed.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #23 Gepost op: 19-12-2009, 23:10:49 »
Goed gevonden! In de eerste aflevering zal wel blijken of het juist was.
 

Zo leuk hè, ben keibenieuwd wat we vinden aan oude series en hoe het verpakt zit in de nieuwe. Misschien komen alle oude mollen wel langs in Japan? Dat de kandidaten moeten raden wie bij welke serie hoort!
Ik hoop dat Tulpen uit Amsterdam er ook inzit, en dat Jantien het live komt zingen  ;D

Ik ben idd ook heel benieuwd van de integratie van de oude molseizoenen in dit seizoen.. Wordy vast geweldig.. En natuurlijk Angela en Karel die we terug gaan zien.. LEUK!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #24 Gepost op: 19-12-2009, 23:33:23 »
Ik ben idd ook heel benieuwd van de integratie van de oude molseizoenen in dit seizoen.. Wordy vast geweldig.. En natuurlijk Angela en Karel die we terug gaan zien.. LEUK!!

Huh nee, dat van Angela en Karel klopte helemaal niet. Maar natuurlijk is weer niets wat het lijkt en zijn ze er ineens wel.  ???
« Laatst bewerkt op: 19-12-2009, 23:35:35 door Lautjuh »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #25 Gepost op: 19-12-2009, 23:34:20 »
Huh nee, dat van Angela en Karel klopte helemaal niet. Maar natuurlijk is weer niets wat het lijkt en zijn ze er ineens weer wel.  ???

Ik dacht dat het ergens gezegd was... :S Maarjah.. niets is wat het lijkt hea :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #26 Gepost op: 19-12-2009, 23:36:50 »
Ik dacht dat het ergens gezegd was... :S Maarjah.. niets is wat het lijkt hea :P

Ja, in Boulevard, maar dat was later weer ontkracht. Ik zou het wel heel leuk vinden maar ook erg onwaarschijnlijk, van Karel dan.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #27 Gepost op: 20-12-2009, 10:23:04 »
Deze twee plaatsen liggen wel erg ver uit elkaar, daar kunnen ze bijna niet op één dag zijn geweest. Een halve afl Tokyo en een halve afl Nagasaki zou ik ook te weinig eer voor beide steden vinden.

Misschien hebben ze alleen de foto gemaakt in Nagaski en gelijk doorgereist naar Tokio waar ze de 1ste aflevering hebben opgenomen? :o Of zag je ook in een voorfilmpje dat ze echt bij die tempel wat deden ofzo? Een opdracht ofzoiets.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline EchteMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #28 Gepost op: 20-12-2009, 13:22:22 »
Deze twee plaatsen liggen wel erg ver uit elkaar, daar kunnen ze bijna niet op één dag zijn geweest. Een halve afl Tokyo en een halve afl Nagasaki zou ik ook te weinig eer voor beide steden vinden.

Misschien hebben ze alleen de foto gemaakt in Nagaski en gelijk doorgereist naar Tokio waar ze de 1ste aflevering hebben opgenomen? :o Of zag je ook in een voorfilmpje dat ze echt bij die tempel wat deden ofzo? Een opdracht ofzoiets.

Het lijkt mij logisch als ze eerst even in Tokio zijn geweest (bijv. op het vliegveld) en daarna zijn doorgereisd naar Nagasaki, of iets dergelijks. Het lijkt me in ieder geval niet dat ze de hele eerste aflevering in Tokio hebben opgenomen, omdat daarvan alleen de naam op de kaart zichtbaar was en voor Nagasaki duidelijk meer aanknopingspunten te vinden zijn in de eerste paar seconden beeld.

Ik ben het er wel mee eens dat een halve aflevering voor een grote stad relatief weinig eer betekent, maar nogmaals: het is gewoon een gok.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: WIDM in de media
« Reactie #29 Gepost op: 20-12-2009, 13:45:42 »
Ik vind Nagasaki trouwens erg overtrokken. Schrijnen zoals te zien op de groepsfoto zijn 'a dime a dozen' in Japan, ook in de buurt van Tokyo. Het kan zomaar elke schrijn zijn, bijv. ook een gedeelte van Meiji-jingu, in het hartje van Tokyo? En bruggetjes zoals je die zag op 't filmpje, daar zijn er ook wel erg veel van. Het zou ook zomaar kunnen dat ze in 't begin van de serie nog Nikko of Kamakura bezoeken, twee plaatsen rijk aan schrijnen en aardig in de buurt van Tokyo. De Suwa Taisha, ondanks dat het model van het dakje wel wat lijkt, heeft toch wel wat ornamenten die in de WIDM kandidatenfoto niet te zien zijn.

De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline EchteMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #30 Gepost op: 20-12-2009, 14:02:11 »
Schrijnen zoals te zien op de groepsfoto zijn 'a dime a dozen' in Japan, ook in de buurt van Tokyo. [...] En bruggetjes zoals je die zag op 't filmpje, daar zijn er ook wel erg veel van.

Dat klopt.

De Suwa Taisha, ondanks dat het model van het dakje wel wat lijkt, heeft toch wel wat ornamenten die in de WIDM kandidatenfoto niet te zien zijn.

Ik bedoelde eigenlijk deze, inclusief trap:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Nagasaki-Suwa-Shrine-1558.jpg
« Laatst bewerkt op: 20-12-2009, 14:04:45 door EchteMol »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: WIDM in de media
« Reactie #31 Gepost op: 20-12-2009, 14:14:03 »
Dat klopt.

Ik bedoelde eigenlijk deze, inclusief trap:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Nagasaki-Suwa-Shrine-1558.jpg

Yep, vanuit die hoek lijkt hij er alweer een stuk meer op dan in deze hoek: http://imagecache2.allposters.com/images/RHPOD/110-1195.jpg Grappig hoe je ogen je kunnen foppen.

De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #32 Gepost op: 21-12-2009, 18:15:49 »
Tim Akkerman zit bij RTL boulevard op de plek van Albert Verlinde!

Grote kans dat ie het over de mol gaat hebben! KIJKEN DUS!!! :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: WIDM in de media
« Reactie #33 Gepost op: 21-12-2009, 19:54:45 »
Tim Akkerman zit bij RTL boulevard op de plek van Albert Verlinde!

Grote kans dat ie het over de mol gaat hebben! KIJKEN DUS!!! :P
Helaas geen molnieuws gehoord...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #34 Gepost op: 21-12-2009, 20:07:05 »
Helaas geen molnieuws gehoord...

Nee erg jammer idd.. RTL boulevard heb niet eens aandacht besteed aan de persconferentie.. Erg jammer..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM in de media
« Reactie #35 Gepost op: 22-12-2009, 04:03:38 »
Ik zag laatst (eergister ofzo, dus zondag) ook Hind ergens. Had geen tijd om het te kijken, maar de minuut die ik zag ging het niet over widm

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM in de media
« Reactie #36 Gepost op: 22-12-2009, 04:13:45 »
Zo hallo, heeft er één vakantie of zo? :P Wie post er nou om 4 uur 's nachts nog?

Oh ja, iedereen alvast fijne kerstdagen gewenst, ik ben vanaf heden even afwezig :)

En heuh, on topic, ik zal kijken of ik op vakantie nog widm in de media zie verschijnen.
The British are not impressed.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #37 Gepost op: 22-12-2009, 10:29:04 »
Zo hallo, heeft er één vakantie of zo? :P Wie post er nou om 4 uur 's nachts nog?

Oh ja, iedereen alvast fijne kerstdagen gewenst, ik ben vanaf heden even afwezig :)

En heuh, on topic, ik zal kijken of ik op vakantie nog widm in de media zie verschijnen.
En jij post 10 minuutjes later. ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #38 Gepost op: 22-12-2009, 10:42:08 »
Zo hallo, heeft er één vakantie of zo? :P Wie post er nou om 4 uur 's nachts nog?

Oh ja, iedereen alvast fijne kerstdagen gewenst, ik ben vanaf heden even afwezig :)

En heuh, on topic, ik zal kijken of ik op vakantie nog widm in de media zie verschijnen.

In Boston is was t toen nog maar 10 uur :p
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #39 Gepost op: 22-12-2009, 13:02:06 »
En jij post 10 minuutjes later. ::rofl::

In Beieren was het toen pas kwart over 4.  ::)