Auteur Topic: MolFanDag 2010  (gelezen 328034 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: molfandag
« Reactie #20 Gepost op: 9-01-2010, 17:49:14 »
Och wat maakt het uit of we er nu al over praten...naar een fandag kijken we altijd uit al is het maar om iedereen weer eens te spreken!
Verheug me nu al op Maud, kabouter, Alle Actieve Leden en heel veel andere forumers ::bravo:: ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: molfandag
« Reactie #21 Gepost op: 9-01-2010, 17:49:34 »
Ik hoop dat de ARVO er dit jaar voor zorgt dat je meteen een bevestigings mailtje stuurd als je je hebt ingeschreven. Heeft me vorig jaar best wat kopzorgen gegeven toen bleek dat mijn inschrijving niet goed doorgekomen was...

Verder niks dan positiefs te melden over de fandag.

Dus meteen een bevestigingsmail om te weten of je inschrijving is doorgekomen. Maar kreeg je geen scherm te zien na je inschrijving met 'de inschrijving is gelukt'?
2024: wie is de Mol?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: molfandag
« Reactie #22 Gepost op: 9-01-2010, 17:58:34 »
Dus meteen een bevestigingsmail om te weten of je inschrijving is doorgekomen. Maar kreeg je geen scherm te zien na je inschrijving met 'de inschrijving is gelukt'?
Ik durf het onderhand niet meer met zekerheid te melden. Hoe, wat, waar ik heb gedaan, alleen dat ik iets heb gedaan op die inschrijfpagina. Ik was er in elk geval van overtuigd dat ik mij had ingeschreven maar kreeg geen mail toen het zover was.
Een bevestigingsmailtje geeft meer zekerheid. Zelf als ik het vorig jaar zelf vergeten zou zijn, of misschien de submit knop niet heb ingedruk, dan kan je dat achterhalen doordat je nog geen mail hebt ontvangen. Dan kan je alsnog actie ondernemen, i.p.v. te wachten op iets wat niet gaat komen.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: molfandag
« Reactie #23 Gepost op: 9-01-2010, 17:58:36 »
Dus meteen een bevestigingsmail om te weten of je inschrijving is doorgekomen. Maar kreeg je geen scherm te zien na je inschrijving met 'de inschrijving is gelukt'?
Is zo'n scherm niet een beetje standaard? Ik kreeg bij een aanmelding op een andere website ook een dergelijk scherm, met daarin de vermelding dat er een bevestigingmail zou volgen. Navraag leerde me dat mijn aanmelding op zich wel was verzonden, maar dat de antwoordmail die ook zou volgen, nooit bij mij terechtgekomen is omdat ik zelf een cijfertje in mijn emailadres had vergeten.

Dus het scheelt een hoop gestress, wanneer de bevestiging onmiddellijk via de mail binnenkomt, en dat daarin een link staat, zodra je daarop klikt, is de bevestiging definitief.


Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: molfandag
« Reactie #24 Gepost op: 9-01-2010, 17:59:13 »
Dat kreeg je volgens mij wel te zien, maarja, als er een foutje in je e-mailadres zit bijvoorbeeld, heb je weinig aan die melding. Als ze meteen zeggen 'er is een bevestigingsmail gestuurd, heb je deze na 3 uur nog niet ontvangen, probeer dan opnieuw aan te melden' weet je dus wel meteen dat er ergens iets mis is gegaan als je maar niks ontvangt.

(Ik wil me er niet mee bemoeien verder hoor, maar als webontwikkelaar weet je toch dat mensen fouten kunnen maken en dat jij er alles aan moet doen om mensen op die fouten te wijzen. En omdat een e-mailadres nu eenmaal niet te controleren is zonder er daadwerkelijk een mail naar te sturen, is 1 en 1 toch 2?)
« Laatst bewerkt op: 9-01-2010, 18:01:50 door Daedalus »
The British are not impressed.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: molfandag
« Reactie #25 Gepost op: 9-01-2010, 18:03:39 »
dan moet je er natuurlijk wel vanuit gaan dat mensen, waarbij de melding wel goed is gegaan, zich niet 5 keer aanmelden, omdat ze absoluut zeker willen zijn. Als dat technisch op te vangen is: prima oplossing.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: molfandag
« Reactie #26 Gepost op: 9-01-2010, 18:07:29 »
Waarom zou je je 5x aanmelden als je na de eerste keer al een mail krijgt waarin staat 'gefeliciteerd! je aanmelding is geslaagd!'? :P
The British are not impressed.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: molfandag
« Reactie #27 Gepost op: 9-01-2010, 18:27:50 »
Dat hoeft dus ook niet, wanneer je die bevestiging via mail krijgt. Een scherm waarin staat dat je inschrijving binnen is, geeft wat dat betreft te weinig zekerheid (zoals gezegd, omdat je dat scherm ook krijgt met een fout emailadres.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: molfandag
« Reactie #28 Gepost op: 9-01-2010, 19:29:27 »
Ja idd. Dus een bevestigingsmail heeft als voordeel dat aanmeldingen niet in de stress komen, weten dat hun aanmelding geslaagd is, niet vaker gaan aanmelden als ze twijfelen of ze alles wel goed in hebben gevuld. Het nadeel is dat het enige extra stress op de server genereert, maar 99% van de forums verstuurt bevestigingsmails en de capaciteit is tegenwoordig toch echt wel voldoende om die paar honderd mails te sturen, dunkt mij. Ik bedoel maar, als je wel streaming video aanbiedt via de omroep.nl servers, kan je niet met een strak gezicht verklaren dat extra mails niet mogelijk zijn.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #29 Gepost op: 9-01-2010, 23:56:59 »
Het enige wat echt niet moet gebeuren is dat de fandag plaatsvind(t?) tijdens de finale. Dat lijkt me nou echt niks.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #30 Gepost op: 10-01-2010, 00:11:14 »
Het enige wat echt niet moet gebeuren is dat de fandag plaatsvind(t?) tijdens de finale. Dat lijkt me nou echt niks.
Ja, met -dt. De fandag loopt, ook met t, dus ook de fandag vindt plaats.

Nou, maar als wel al in afl9 de mol bekend gemaakt wordt, en dan de terugblik aflevering wordt opgenomen tijdens de fandag, dus dat ze af en toe een kandidaat op het podium neerzetten en daarmee de serie doornemen, terwijl wij alle andere kandidaten bestormen.
Ook leuk, zie je ons de hele tijd op tv achter de kandidaten rondhuppelen :P
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #31 Gepost op: 10-01-2010, 00:14:07 »
Nou, doe mij maar een extra lange terugblik met veel ruimte voor uitleg van hints en molacties.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #32 Gepost op: 10-01-2010, 10:11:47 »
Nou, doe mij maar een extra lange terugblik met veel ruimte voor uitleg van hints en molacties.

 ::jaja:: Helemaal mee eens.
Tell me what your telescope says

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #33 Gepost op: 10-01-2010, 10:13:31 »
Ja, met -dt. De fandag loopt, ook met t, dus ook de fandag vindt plaats.

Nou, maar als wel al in afl9 de mol bekend gemaakt wordt, en dan de terugblik aflevering wordt opgenomen tijdens de fandag, dus dat ze af en toe een kandidaat op het podium neerzetten en daarmee de serie doornemen, terwijl wij alle andere kandidaten bestormen.
Ook leuk, zie je ons de hele tijd op tv achter de kandidaten rondhuppelen :P
en dan zo lekker irritant ::zwaai:: ::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #34 Gepost op: 10-01-2010, 16:50:33 »
Ik vind het ook leuker als alle uitzendingen zijn geweest en dan de fandag. Ben erg benieuwd hoe het dit jaar wordt.

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #35 Gepost op: 10-01-2010, 17:33:44 »
Misschien is de fandag al wel geweest. In het geheim. ::joehoe::
Talk is cheap, but it ain't free

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #36 Gepost op: 10-01-2010, 17:35:49 »
 ::rofl:: ja en het was me toch gezellig ::jaja:: ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline vlees

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #37 Gepost op: 10-01-2010, 17:43:00 »
alleen niet zo druk
en we kregen zelfs nog de bevestigingsmail
snap er niets van ::nieuwsgierig::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #38 Gepost op: 10-01-2010, 18:11:25 »
::rofl:: ja en het was me toch gezellig ::jaja:: ;)

Heel leuk ja :P
2024: wie is de Mol?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #39 Gepost op: 14-01-2010, 18:36:41 »
Dat klinkt allemaal heel leuk! Misschien dat ik dit jaar er ook eens een keertje naartoe zou moeten gaan!
Ich bin ein Bärliner!