Poll

Wat is het minst leuke seizoen?

Serie 1 - Australië
Serie 2 - Schotland
Serie 3 - Portugal
Serie 4 - Canada
Serie 5 - Australië/Bali
Serie 6 - Argentinië
Serie 7 - Thailand
Serie 8 - Mexico
Serie 9 - Noord-Ierland/Jordanië
Serie 10 - Japan

Auteur Topic: Minst leuke seizoen  (gelezen 53937 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Minst leuke seizoen
« Gepost op: 11-02-2010, 22:37:30 »
Dus. :)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #1 Gepost op: 11-02-2010, 22:38:11 »
Ik heb zelf gekozen voor serie 2 en 9. Vond het niet zo interessante Mol in serie 2 en de groep van vorig jaar vond ik ook niet zo boeiend.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #2 Gepost op: 11-02-2010, 22:40:38 »
4 en 6. Simpelweg de series waar ik het minst aan terug denk  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #3 Gepost op: 11-02-2010, 22:43:40 »
Ik heb er 2 gekozen, 1 van de Onbekende Nederlanders, en 1 van de Bekende Nederlanders.
Seizoen 4, in Canada, vond ik niet zo, er zaten wel leuke momenten in (the Return of George), maar verder vond ik het een beetje tegenvallen, maar dat komt denk ik omdat ik het seizoen ervoor zo geweldig vond.

Van de BNner series vond ik 9 het minste, omdat al mijn favo kandidaten er halverwege achter elkaar uitgingen, en waarvan ik het idee had dat ze allemaal een betere mol hadden kunnen zijn dan Jon (no offense, hij deed zijn best hoor, maar ik was toch meer van de Dennis/Sebastiaan/Rick-groep :)). En wederom was hier het probleem dat ik seizoen 8 zo leuk vond, dan is het moeilijk om dat te evenaren.

Als tegenhanger ook even mijn favorieten: Seizoen 3 en Seizoen 8 (was echt heel leuk, leuke opdrachten, leuk land, leuke groep)
(ik zie dat iemand 8 het minst leuk vond, echt?? Grappig dat meningen zo kunnen verschillen :))

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #4 Gepost op: 11-02-2010, 22:47:00 »
Nummertje 4: Canada & nummertje 7: Thailand.

4: Canada simpelweg omdat mij daar niks meer van is bijgebleven. Seizoen 1/2 staan nog helder voor ogen, 3/4 niet. Nummer 7 in Thailand omdat het gewoon de minste was. Nummer 5 had het komische finale duo lottie/yvon/marc-marie. Nummer 6 blijft speciaal vanwege Frédèrique. Nummer 8 was een leuke, gemixte club + mooi land. Nummertje 9 beetje net zoals 6 vind ik. Maar dan niet omwille van 1 persoon, maar die twee vind ik voor mijn idee wel aardig vergelijkbaar.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #5 Gepost op: 11-02-2010, 22:54:57 »
Seizoen 4 - Had ons bijna de mol gekost.
Seizoen 7 - Omdat de mol al echt bekend was.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #6 Gepost op: 11-02-2010, 22:56:25 »
ik kan niet kiezen, 2,3 en 4 moet ik nog zien
en de andere vond ik allemaal leuke en minder leuke punten hebben
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #7 Gepost op: 11-02-2010, 23:25:37 »
Serie 7 en 9, die ben ik eenvoudigweg vrijwel vergeten.

Bij serie 7 had ik weinig affectie met de groep, het land en was de mol daarnaast niet mijn favoriete type mol.
Bij serie 9 heeft vooral de landenswitch (van N-Ierland naar Jordanie) me de das omgedaan, vond dat niet puik, waardoor ik het tweede deel van de serie met veel minder aandacht heb gevolgd.

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #8 Gepost op: 11-02-2010, 23:30:30 »
Seizoen 2 en 7.

2 omdat ik op een paar SUPER opdrachten na het de opdrachten soms een beetje saai vond, en ik vond de Mol niet een mol zoals ik hem voorstel, ik vond de groep ook mwah mwah.

7 inderdaad omdat al snel iedereen wist dat Inge het was maar verder vond ik het wel een geweldig seizoen.

Het lijkt alsmaar beter te worden het is heel moeilijk kiezen! Ik vond vorig jaar in dat opzicht misschien wel niet eens zo'n hele sterke, alleen wel bijzonder vanwege de switch van land.

Seizoen 4 vond ik dan wel weer te gek vanwege Rene de politie-agent en het kille en koude van het land is erg goed voor een mol, en tja dat bleef me gewoon positief bij. + Lumberjackopdracht :) bijna jeugdsentiment :P
« Laatst bewerkt op: 12-02-2010, 01:23:35 door MrJasper »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #9 Gepost op: 11-02-2010, 23:33:10 »
Seizoen 9, stomme mol.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #10 Gepost op: 11-02-2010, 23:36:21 »
3 omdat ik op een paar SUPER opdrachten na het de opdrachten soms een beetje saai vond, en ik vond de Mol niet een mol zoals ik hem voorstel, ik vond de groep ook mwah mwah.

Vergeten te stemmen? Want seizoen 3 staat nog op 0 ...  ::vergroot::
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #11 Gepost op: 11-02-2010, 23:54:00 »
Laat ik voorop stellen dat ik alle series wel iets vind hebben maar als ik dan moet kiezen ga ik voor seizoen 7.
Een mol die bijna niets hoeft te doen behalve de hand opsteken bij een veiling waarbij de hele pot wordt leeggetrokken en een kandidaat die er lang in blijft zonder dat ze ook maar iets toevoegt aan het spel...tja....

En dan natuurlijk de veel te vroeg ontdekte hint.

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #12 Gepost op: 12-02-2010, 01:24:14 »
Vergeten te stemmen? Want seizoen 3 staat nog op 0 ...  ::vergroot::

Oeps nee ik bedoelde seizoen 2!

Seizoen 3 was geweldig met George als mol en een te gekke groep!  ::bravo::
 

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #13 Gepost op: 12-02-2010, 10:30:24 »
Hmm, ik ga voor de beide Australische seizoenen. In seizoen 1 moesten ze het allemaal nog leren en om een of andere reden blijf ik steeds afhaken bij het kijken naar seizoen 5.

7 is juist een van mijn favorieten, al kan ik achteraf wel begrijpen waarom het niet een van jullie favorieten is.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2010, 10:41:03 door Vangu Vegro »
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #14 Gepost op: 12-02-2010, 11:37:54 »
7 is juist een van mijn favorieten, al kan ik achteraf wel begrijpen waarom het niet een van jullie favorieten is.

Is OK hoor, seizoen 7 is ook een van mijn favorieten. Grappig genoeg vind ik dan seizoen 5 ook weer erg leuk, dus zo zie je maar dat het voor iedereen verschillend kan zijn.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #15 Gepost op: 12-02-2010, 11:39:16 »
Seizoen 8.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #16 Gepost op: 12-02-2010, 11:53:44 »
Seizoen 4 - Niet zulke boeiende kandidaten en opdrachten, wel leuke mol vond ik uiteindelijk.
Seizoen 7 - Inge als mol die halverwege de serie bekend was, en ook nog nauwelijks molde ("ja, de groep doet zoveel fout dat ik niets eens iets hoefde te doen!")

 

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #17 Gepost op: 12-02-2010, 11:59:32 »
Seizoen 4 - Niet zulke boeiende kandidaten en opdrachten, wel leuke mol vond ik uiteindelijk.
Seizoen 7 - Inge als mol die halverwege de serie bekend was, en ook nog nauwelijks molde ("ja, de groep doet zoveel fout dat ik niets eens iets hoefde te doen!")

Idem. Seizoen zes hoorde ook bij de kanshebbers vanwege de belabberde Mol, maar alleen al door de aanwezigheid van Frédérique kon ik het niet over mijn hart krijgen om seizoen zes aan te vinken.


Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #18 Gepost op: 12-02-2010, 12:20:46 »
Seizoen 4 en 10, eigenlijk beide omdat ik geen favoriet heb om voor te supporteren.
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #19 Gepost op: 12-02-2010, 12:22:50 »
Idem. Seizoen zes hoorde ook bij de kanshebbers vanwege de belabberde Mol, maar alleen al door de aanwezigheid van Frédérique kon ik het niet over mijn hart krijgen om seizoen zes aan te vinken.

Ik vond serie 6 qua sfeer uiteindelijk wel echt goed. Argentinië vond ik een ideaal molland.