Auteur Topic: Nieuwe WIDM-software  (gelezen 20526 keer)

Offline SAMOL

  • Forumlid
Re: Nieuwe WIDM-software
« Reactie #20 Gepost op: 28-01-2011, 10:13:03 »
Hey Ronald,

Ga je de software nog af krijgen, denk je? Bij jou zal de WIDM vlam toch ook wel weer zijn aangewakkerd, de afgelopen weken?
Ik heb laatst eindelijk de MEILOF software aan de praat gekregen en moet zeggen dat ik hem tegenvallend vind (vooral omdat zo veel mensen het er over hebben). Vooral jammer dat er bij de executies direct na het intypen van de naam een rood of groen scherm komt. Het is veel leuker om de spanning op te bouwen en het scherm pas na 3 of 4 seconden weer te geven. Daarnaast mis ik een optie om meerdere mensen te laten afvallen. Ik kan immers geen 8 WIDM avonden organiseren, maar wil wel naar een finale toe... Dat zou in het programma moeten!

Groetjes,

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe WIDM-software
« Reactie #21 Gepost op: 28-04-2011, 23:49:01 »
Hoi Ronald,

Ben je nog steeds bezig met het programma? Ik ben namelijk weer een WIDM spel aan het organiseren en ik zoek eigenlijk vervanging voor euhm mezelf. Ik ben de enige die weet wie de Mol is en dus ook de enige die de tests mag zien. Aangezien dat een A4'tje met vragen erop is moet ik die dus ook allemaal met de hand nakijken, vervolgens snel wat naampjes in een .pptx zetten en dan maar iemand executeren. ::trots::

Zo'n programma'tje zou dat werk allemaal een stuk makkelijker maken, dan kan ik me ook met de deelnemers bezighouden. Ik heb eerst geprobeerd of het programma van MEILOF werkte maar nu blijkt dat MEILOF zijn pagina's van het internet gehaald heeft ofzo en bij de pagina's die ik wel nog vind staat als 'download-link' een link naar zo'n verdwenen pagina.

Greets, eejmensenikbenhet
臥底 是 谁?