Auteur Topic: Lokatie WIDM 2011 bekend !?  (gelezen 79924 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #120 Gepost op: 1-10-2010, 21:01:10 »
Er zijn natuurlijk allerlei opties mogelijk.
1) ze liegen dat het gedrukt staat
2) ze zijn naar meerdere landen geweest
3) PJ staat in Nicaragua, maar de berg niet
4) ze zijn tóch naar een ander lang geweest. Peru bijvoorbeeld en dan is dit bijvoorbeeld de Volcán Misti. Vlakbij Arequipa. Vlakbij de Colca Canyon waar veel Condors vliegen.



Bij optie 4 ga ik echt volledig uit m'n dak!!  :D
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #121 Gepost op: 1-10-2010, 21:09:09 »
Wat dacht je van MIJ, ik riep eind 2008 al voor de grap dat ze naar Peru waren gegaan, aan de hand van die aardewerk bloempotten. En iedereen in Lima rondsnuffelen, virtueel dan.

Maar ja, niets is wat het lijkt, ik hou het vooralsnog op de Magritte-grap.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #122 Gepost op: 1-10-2010, 21:23:01 »
Die Fuji lijkt er wel op ja. Ze gaan gewoon via Houston, Nicaragua, en Costa Rica weer naar Japan.


Daisy, heb jij aan je klanten al eens een dergelijk ticket verkocht?

Dat zou kunnen hoor, maar ik heb een stel hele fijne collega's die dat soort reizen in elkaar zetten. ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #123 Gepost op: 1-10-2010, 21:35:45 »
Dat is een typisch geval van een heel erg ''open jaw''-ticket, he?

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #124 Gepost op: 1-10-2010, 22:42:51 »
Er zijn natuurlijk allerlei opties mogelijk.
1) ze liegen dat het gedrukt staat
2) ze zijn naar meerdere landen geweest
3) PJ staat in Nicaragua, maar de berg niet
4) ze zijn tóch naar een ander lang geweest. Peru bijvoorbeeld en dan is dit bijvoorbeeld de Volcán Misti. Vlakbij Arequipa. Vlakbij de Colca Canyon waar veel Condors vliegen.



Bij optie 4 ga ik echt volledig uit m'n dak!!  :D

Ja optie vier is door iemand op het avro forum heel vaak genoemd en vooral omdat deze berg ook om zijn condors bekend staat. Straks krijgt die gast ook nog gelijk met zijn voorbij vliegende condors. Ik lach me dan ook de ballen uit de broek. oeps

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Lokatie widm11 Corb Island (nicaragua)
« Reactie #125 Gepost op: 2-10-2010, 04:16:12 »
Ik kom thuis na een heerlijk avondje stappen en toen dacht ik , ik kijk nog even op de bekende forums en tot mijn verbazing blijkt er een oplossing te zijn. Dit moet het wel zijn.

Bedankt Poekie en WIDM2011 dank daar voor!!

Ik citeer: WIDM2011

Het verhaal van Poekie was voor mij niet meteen aanleiding om ervan uit te gaan dat het daadwerkelijk Nicaragua zou zijn. Ik was opzoek naar een bevestiging en die heb ik gevonden.

Maar hier is de oplossing en bevestiging waar ik op heb gewacht. Opnames waren op Corn island een eiland dat behoort bij Nicaragua.

Deze tekst hebben we nog niet gelezen want er staat een datum bij,  En hier bevestigd hij dat de opnames klaar zijn. Hij zegt hier niet de opnames van wie is de mol. Maar 1+1=2

En waarom is 1+1=2 wel om het volgende De foto laat een berg zien en we zijn allemaal gefixeerd op die berg. Totdat avogadro zei : zijn dat geen maisplanten. Ik ben toen op onderzoek gegaan en wat blijk. Ik vond de berg en een verhaal  Lees en huiver!!!!

Sun, 08/08/2010 - 19:47 — tortilla

Palabras de Mayra Salinas
Es parte del trabajo que estamos haciendo, de revitalización cultural, de desarrollo y promoción de la Costa Caribe; por eso es que están, incluso, los Reality Show en Corn Island y toda la actividad de promoción y de creación de condi-ciones para recibir a los turistas en la Costa Caribe.
Periodista Alberto Mora

Opmerkingen van Mayra Salinas
Het is onderdeel van het werk dat we doen, culturele revitalisatie, ontwikkeling en bevordering van de Caribische kust, dus het is dat ze, inderdaad, de reality show in de Corn Island en alle activiteiten voor de promotie en het creëren van voorwaarden voor het ontvangen toeristen aan de Caribische kust.
Journalist Alberto Mora

The Corn Islands (Spanish: Las Islas del Maíz) are two islands about 70 km east off the Caribbean coast of Nicaragua, constituting one of 12 municipalities of the Región Autónoma del Atlántico Sur department. The official name of the municipality is Corn Island (the English name is officially used in Spanish-speaking Nicaragua).

http://www.thefullwiki.org/Corn_Islands

History

Coast of Little Corn Island.
The Corn Islands, along with the eastern half of present-day Nicaragua, was a British protectorate from 1655 until 1894, a period when the region was called the Mosquito Coast. At one time, the islands were frequented by Caribbean pirates. In 1894, the Nicaraguan government claimed the area. The islands were given to the United States for a 99-year lease under the Bryan-Chamorro Treaty of 1914. The terms of the lease made the Corn Islands subject to American law, but they remained Nicaraguan territory. With American acquiescence, the Nicaraguan government directed the islands' local administration. The U.S.'s right to the actual or potential use of the islands remained until April 25, 1971, when the lease was officially terminated by the abrogation of the Bryan-Chamorro Treaty under the presidency of Anastasio Somoza Debayle, on July 14, 1970.
« Laatst bewerkt op: 2-10-2010, 04:17:44 door Wiebenik »

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #126 Gepost op: 2-10-2010, 09:59:40 »
Welke Corn Island bedoel jij en waar heb jij dat plaatje vandaan, want het Corn Island van Nicaragua ken heen hoogtes groter dan 113 meter [Mount Pleasant Hill in the north of Big Corn Island, is the highest elevation of the islands, at 113 meters]. Of die vulkaan moet op het vaste land liggen natuurlijk, dat kan ook maar het eiland ligt zo'n 80km uit de kust geloof ik waardoor het perspectief van de foto met PJ lastig wordt... :)! Daarnaast heet het wel Corn Island, maar zoveel corn valt er niet te vinden/oogsten hoor. Wellicht net zoiets dat er geen sandwiches groeien op de zuidelijke sandwich eilanden en er geen bounty's te plukken zijn op de bounty eilanden, het is alleen de naamgeving.

Zie http://mappery.com/maps/Corn-Island-Topo-Map.gif

Corn Island Topo Map  ;D

Big Corn Island



Litttle Corn Island




« Laatst bewerkt op: 2-10-2010, 11:38:00 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #127 Gepost op: 2-10-2010, 10:21:39 »
De mol alom tegenwoordig, zelfs in de topografie van Nicaragua. Die onnderste foto geeft qua omtrek de mol weer zoals Vriendlief die altijd tekent. Kijk maar eens goed. Ik ben benieuwd, hoeveel nietsvermoedende forummers (o.a. op andere fora) zich laten misleiden door het woord Topo, in dit verband.

« Laatst bewerkt op: 2-10-2010, 10:27:02 door Bodejos »

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #128 Gepost op: 2-10-2010, 10:28:11 »
 ::rofl:: inderdaad zeg, het molletje van Vriendlief! Ik zie het ook!

Maar dat topo is natuurlijk wel weer apart ;)!
« Laatst bewerkt op: 2-10-2010, 10:39:51 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #129 Gepost op: 2-10-2010, 10:35:04 »
Ik ben geen begenadigd tekenaar, maar het gaat om de illusie, he?

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #130 Gepost op: 2-10-2010, 12:08:57 »
ik vindt hem goed gelukt
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #131 Gepost op: 2-10-2010, 14:37:59 »
Toptekening! Maar zou het ook niet kunnen zijn dat die beide eilanden zijn gebruitk voor een ander reality-programma (ala Expeditie Robinson?)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mollootje

  • Forumlid
  • Het spaanse woord voor molloot = tontopo
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #132 Gepost op: 2-10-2010, 18:36:42 »
Deze vulkaan lijkt wel erg veel op die achter PJ, je krijgt hem als je "masaya nicaragua" intypt bij google afbeeldingen... Alleen is het niet de Masaya, dus ik ben nog even aan het zoeken welke het wel is..
Afl 1: Soundos, Anna, Horace       Afl 2: Anna, Art        Afl 3: Anna, Art

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #133 Gepost op: 2-10-2010, 18:58:46 »
Deze vulkaan lijkt wel erg veel op die achter PJ, je krijgt hem als je "masaya nicaragua" intypt bij google afbeeldingen... Alleen is het niet de Masaya, dus ik ben nog even aan het zoeken welke het wel is..

Misschien de concepcion op het eiland ometepe deze vond ik namelijk. op de achtergrond concepcione

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #134 Gepost op: 5-11-2010, 11:01:30 »
Er plaatste zojuist iemand op het forum van .nl het volgende bericht:

Citaat van: jopie.beurskens
Ik kom net terug van vakantie uit Midden Amerika.....Onze Nicaraguaanse chauffeur heeft de wie is de mol ploeg rond gereden... Ze gaan dus iig naar Nicaragua!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #135 Gepost op: 5-11-2010, 15:10:07 »
Er plaatste zojuist iemand op het forum van .nl het volgende bericht:


Hm, dat zou wel heel toevallig zijn.. aannemende dat er meer dan één taxichauffeur rijdt in Nicaragua.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #136 Gepost op: 5-11-2010, 15:14:33 »
Ik sluit niets uit, ik geloof ook best nog dat ze weldegelijk naar Nicaragua gaan. Toch kan het geen kwaad om dat bericht te beweren, voor het geval het toch NIET zo is.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #137 Gepost op: 5-11-2010, 16:30:54 »
Qua afstand liggen El Salvador en Nicaragua in ieder geval meer voor de hand dan Noord Ierland en Jordanië... Ik denk ook nog steeds dat ze halverwege weleens naar Nicaragua kunnen gaan!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #138 Gepost op: 8-11-2010, 21:51:00 »
Deze week waarschijnlijk een interview met een man die recentelijk onderzoek heeft gedaan in Nicagarua, misschien kan ik hem eens off-record vragen of hij toevallig nog WidM-ers tegen is gekomen tijdens zijn archeologische werkzaamheden. ;D

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lokatie WIDM 2011 bekend !?
« Reactie #139 Gepost op: 11-11-2010, 10:38:00 »
Sorry voor de dubbelpost, maar... We hebben het nog even over WidM gehad. ::trots:: Hij is geen WidM-crew-mensen tegengekomen, wel Caroline Tensen maarja. Hij zei wel dat Nicaragua hem een waarschijnlijkere land leek dan El Salvador en dat Nicaragua voor zo'n show helemaal geen gekke keuze zou zijn. Die berg is dan nu zeker uit El Salvador zeker? Hij zei dat als er nog meer foto's zijn die mogelijk uit Nicaragua zouden komen, hij ze zeker zou herkennen. :P