Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 846410 keer)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #20 Gepost op: 13-12-2009, 15:32:22 »
Goed werk alvast Maud en Bakkertje, en de WIMD-crew natuurlijk voor alle kandidatenprofielen en zo  ::bravo::

Wie is me dol?  ;D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #21 Gepost op: 13-12-2009, 16:21:57 »
Zou ik bijna vergeten te vertellen dat iemand die bij mijn studievereniging een hint heeft achter gelaten voor ons ::jaja::
Wij hebben lustrum jaar en dat betekend dat de eerste week van januari we een hele week feest en leuke dingen hebben. Het thema is Helloworld, maar wordt nauwelijks gebruikt. Behalve op donderdag 7 januari. en je raadt het mss al... Die dag hebben we een Japanse dag. ::oink::  Toen ze dat gingen vertellen viel ik bijna van me stoel ::rofl::.

Maar er zit natuurlijk overduidelijk een hint in. Ik laat aan jullie over om die te vinden ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #22 Gepost op: 13-12-2009, 16:24:13 »
eeeh hoe heet de studentenvereniging?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #23 Gepost op: 13-12-2009, 16:25:09 »
USCKI

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #24 Gepost op: 13-12-2009, 16:26:14 »
owkee laat me even denken
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #25 Gepost op: 13-12-2009, 21:44:07 »
Zou ik bijna vergeten te vertellen dat iemand die bij mijn studievereniging een hint heeft achter gelaten voor ons ::jaja::
Wij hebben lustrum jaar en dat betekend dat de eerste week van januari we een hele week feest en leuke dingen hebben. Het thema is Helloworld, maar wordt nauwelijks gebruikt. Behalve op donderdag 7 januari. en je raadt het mss al... Die dag hebben we een Japanse dag. ::oink::  Toen ze dat gingen vertellen viel ik bijna van me stoel ::rofl::.

Maar er zit natuurlijk overduidelijk een hint in. Ik laat aan jullie over om die te vinden ::jaja::


En dat is niet vanwege de mol?  ??? Wel heel super toevallig dan.  :D
Het thema van onze Dies was 'over the rainbow', niet zoveel mollerigs aan... behalve dat we met kringhuisweekend WIDM hebben gedaan  :D

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #26 Gepost op: 15-12-2009, 00:57:59 »
Ik ben al twee maanden druk op zoek naar een vaste kamer in Utrecht en na veel hospiteren kreeg ik vandaag een verlossend telefoontje. Ik werd de nieuwe huisgenoot van de beller op één voorwaarde: dat ik samen met hem naar Wie is de Mol zou kijken. Hij had op Hyves gezien dat ik lid was van de WIDM-groep. Hahaha ::ok:: !
The sun came up and reality set in.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #27 Gepost op: 15-12-2009, 09:28:57 »
Dat heb je voor een kamer in Utrecht denk ik wel over...  ::rofl::, nee alle gekheid op een stokje, hoe heb je het zo kunnen treffen! Dat moet wel gezellig worden!  ::hug::
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #28 Gepost op: 15-12-2009, 10:00:18 »
Gefeliciteerd sprien! :D Zo'n voorwaarde is natuurlijk super :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #29 Gepost op: 15-12-2009, 10:12:15 »
Gefeliciteerd, sprien!

Heeft je nieuwe huisgenoot toevallig ook nog molverslaafde vrienden met een kamer in de aanbieding? ::tandpastasmiley::
Tell me what your telescope says

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #30 Gepost op: 15-12-2009, 10:30:22 »
Ik ben al twee maanden druk op zoek naar een vaste kamer in Utrecht en na veel hospiteren kreeg ik vandaag een verlossend telefoontje. Ik werd de nieuwe huisgenoot van de beller op één voorwaarde: dat ik samen met hem naar Wie is de Mol zou kijken. Hij had op Hyves gezien dat ik lid was van de WIDM-groep. Hahaha ::ok:: !

Jeej! gefeliciteerd :D

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #31 Gepost op: 15-12-2009, 18:14:10 »
Ik ben al twee maanden druk op zoek naar een vaste kamer in Utrecht en na veel hospiteren kreeg ik vandaag een verlossend telefoontje. Ik werd de nieuwe huisgenoot van de beller op één voorwaarde: dat ik samen met hem naar Wie is de Mol zou kijken. Hij had op Hyves gezien dat ik lid was van de WIDM-groep. Hahaha ::ok:: !
geniaal, gefeliciteerd ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #32 Gepost op: 15-12-2009, 18:23:27 »
goooooooooo Sprien  ::bravo:: ::bravo::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #33 Gepost op: 16-12-2009, 13:27:15 »
Nice Sprien! Nu ben je eindelijk verlost van je Brabander-huisgenoten  ;D

Ik heb zometeen mijn presentatie over de mol. Ben echt super zenuwachtig.  :P Hoe leg je een molverslaving uit..

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #34 Gepost op: 16-12-2009, 13:30:39 »
Nice Sprien! Nu ben je eindelijk verlost van je Brabander-huisgenoten  ;D

Ik heb zometeen mijn presentatie over de mol. Ben echt super zenuwachtig.  :P Hoe leg je een molverslaving uit..
niet zenuwachtig zijn! Komt goed!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #35 Gepost op: 16-12-2009, 13:35:10 »
niet zenuwachtig zijn! Komt goed!!

Presenteren is echt het naarste wat er is!
Maar het is natuurlijk geweldig om een kwartier lang over de mol te mogen praten. Ik hoop vooral dat ik na deze presentatie nooit meer hoef uit te leggen wat ik met de mol heb. :P

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #36 Gepost op: 16-12-2009, 13:36:53 »
Presenteren is echt het naarste wat er is!
Maar het is natuurlijk geweldig om een kwartier lang over de mol te mogen praten. Ik hoop vooral dat ik na deze presentatie nooit meer hoef uit te leggen wat ik met de mol heb. :P
Ik weet het ;). Maar als je eenmaal bezig bent dan komt het wel goed ;). Je kan er zoveel over vertellen en als je ff niet meer weet wat je moet zeggen dan kun je gewoon uit je nek lullen. Heel seizoen 1 kun je opnieuw doorlopen als je wilt ::rofl::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #37 Gepost op: 16-12-2009, 13:36:58 »
Zou ik best wel leuk vinden... een presentatie over de mol... zaat zou ik heel wat over weten te lullen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #38 Gepost op: 16-12-2009, 13:43:59 »
Ik weet het ;). Maar als je eenmaal bezig bent dan komt het wel goed ;). Je kan er zoveel over vertellen en als je ff niet meer weet wat je moet zeggen dan kun je gewoon uit je nek lullen. Heel seizoen 1 kun je opnieuw doorlopen als je wilt ::rofl::

Ja, zullen ze leuk vinden. :P Nee, het eerste deel gaat over algemene dingen (feitjes, hints etc), en het tweede deel is mijn top 10 van leuke molmomenten. In het kader van Heinz 10 series WIDM.  ;D

Maar heb een paar jaar geleden ook al eens een presentatie over de mol gehouden en die kon ik nu mooi weer gebruiken, haha.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #39 Gepost op: 16-12-2009, 13:46:55 »
Succes ;)
Tell me what your telescope says