Poll

Waarom is Art niet de mol?

Art haalt te veel geld binnen.
1 (1%)
Art molt te duidelijk.
51 (48.6%)
Er zijn geen goede hints voor Art (gevonden).
5 (4.8%)
Mijn intuïtie zegt dat Art de mol niet kan zijn.
19 (18.1%)
Anders, (graag uitleg)
12 (11.4%)
Art is WEL de mol.
17 (16.2%)

Totaal aantal stemmen: 72

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:09:51

Auteur Topic: [Kandidaat] ART is niet de Mol!  (gelezen 211166 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Kandidaat] ART is niet de Mol!
« Gepost op: 21-12-2010, 16:57:36 »


Art Rooijakkers
Geldrop
29 augustus 1976
Nederlands tv-presentator
« Laatst bewerkt op: 17-03-2011, 21:31:30 door Bakkertje, Reden: topictitel aangepast »
2024: wie is de Mol?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #1 Gepost op: 29-12-2010, 21:38:32 »
Ook enorm aardig in het echt! En wist precies waar Anton en Pieter Jan uithingen op het Televiziergala. Goede band opgebouwd in El Salvador? ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #2 Gepost op: 30-12-2010, 05:24:29 »
Voorlopig is hij mijn mol. Misschien ook wel vanwege zijn goede presentatie van Peking Express...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #3 Gepost op: 30-12-2010, 16:13:21 »
Art is  ::ok:: Maar ik verdenk hem niet als mol.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #4 Gepost op: 30-12-2010, 16:24:56 »
Ik denk dat Art er als eerste uit ligt, let op mijn woorden! :P
...óf niet!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #5 Gepost op: 31-12-2010, 16:50:50 »
Ik denk dat Art er als eerste uit ligt, let op mijn woorden! :P

Dat hoop ik niet want hij is mijn favouriet. ::ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #6 Gepost op: 1-01-2011, 11:41:28 »
Ik denk dat Art er als eerste uit ligt, let op mijn woorden! :P
Dat hoop ik ook niet, want ik vind hem een van de leukste kandidaten zo op het eerste gezicht!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #7 Gepost op: 1-01-2011, 12:11:52 »
Afstrepen wie (denk ik) niet de eerste afvaller is:
(Niet alle redenen zijn even sterk, maar dit is waarom ik denk dat hij er als eerste uit ligt)
Horace: Versprak hij zich bij Coen & Sander? (Met z'n vieren, eh, tienen) En hij is de Mol natuurlijk!
Karin: Heeft misschien een vrijstelling (beelden molmail)
Soundos: Ik zie haar handen in de intro, denk ik (op een paard) en ze heeft vrienden voor het leven gemaakt.
Hanna: Kan zich elke dag van WIDM herinneren (meerdere dagen dus?)
Miryanna: Vrienden gemaakt, weet iets wat anderen niet weten (dus veel meegemaakt?)
Patrick: Is volgens Jan de verrassing van het seizoen (langer er in geweest waarschijnlijk dus)
Jan: Vindt Patrick de verrassing van het seizoen
Pepijn: Hij is niet bij de executie?
Anna: Zei speciaal in de pers dat ze haar boek (gedeeltelijk) tijdens de opnames had geschreven
Art: (Nog) niks kunnen bedenken.
...óf niet!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #8 Gepost op: 1-01-2011, 20:07:53 »
Afstrepen wie (denk ik) niet de eerste afvaller is:
(Niet alle redenen zijn even sterk, maar dit is waarom ik denk dat hij er als eerste uit ligt)
Horace: Versprak hij zich bij Coen & Sander? (Met z'n vieren, eh, tienen) En hij is de Mol natuurlijk!
Karin: Heeft misschien een vrijstelling (beelden molmail)
Soundos: Ik zie haar handen in de intro, denk ik (op een paard) en ze heeft vrienden voor het leven gemaakt.
Hanna: Kan zich elke dag van WIDM herinneren (meerdere dagen dus?)
Miryanna: Vrienden gemaakt, weet iets wat anderen niet weten (dus veel meegemaakt?)
Patrick: Is volgens Jan de verrassing van het seizoen (langer er in geweest waarschijnlijk dus)
Jan: Vindt Patrick de verrassing van het seizoen
Pepijn: Hij is niet bij de executie?
Anna: Zei speciaal in de pers dat ze haar boek (gedeeltelijk) tijdens de opnames had geschreven
Art: (Nog) niks kunnen bedenken.


Of het betekent bij Hanna dat ze er maar een dag in zat ;)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #9 Gepost op: 1-01-2011, 20:53:52 »
Of het betekent bij Hanna dat ze er maar een dag in zat ;)
Kan ook, maar ik denk toch dat het er meerdere zijn, ze zegt ook: 'ik sliep soms maar 5 uur per nacht', dus dan zullen het er ook wel meerdere zijn geweest.
(maar ik denk niet dat ze heel ver komt)
...óf niet!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #10 Gepost op: 1-01-2011, 21:22:12 »
Leuk bedacht maar zeiden A en JP niet iets over tunnelvisies en teveel op dingen focussen die je eerste gedachten / hunches bevestigen...?  :P
Afstrepen wie (denk ik) niet de eerste afvaller is:
(Niet alle redenen zijn even sterk, maar dit is waarom ik denk dat hij er als eerste uit ligt)
Horace: Versprak hij zich bij Coen & Sander? (Met z'n vieren, eh, tienen) En hij is de Mol natuurlijk!
Subjectief, geen objectieve reden imho waarom hij niet als eerste exit zou kunnen gaan.  ;D
Citaat
Karin: Heeft misschien een vrijstelling (beelden molmail)
Waar baseer je dat precies op  dan - welke molmail en welke beelden?
Citaat
Soundos: Ik zie haar handen in de intro, denk ik (op een paard) en ze heeft vrienden voor het leven gemaakt.
Ik vind dat geen echt sterk argument eerlijk gezegd, die handen. Het kunnen mijns inziens net zo goed mannenhanden zijn.  ::) Het enige wat duidelijk is is dat ze niet enorm gemanicuurd of geverfd zijn - en qua breedte komen het me eerder als mannenhanden dan vrouwenhanden voor.

En wie zegt dat die paardenopdracht ver in de serie is? Lijkt me onwaarschijnlijker dan in de eerste afleveringen eerlijk gezegd. De eerste 2 zullen wel in en omstreeks San Salvador spelen maar dit hoeft niet extreem ver daar vandaan te zijn opgenomen.
En aangezien iedereen het beschrijft als een intense ervaring kun je ook vrienden voor het leven maken in een dag of twee - zie Loretta en haar affectie voor Sanne bijv.  :P
Citaat
Hanna: Kan zich elke dag van WIDM herinneren (meerdere dagen dus?)
Twee dagen is het minimum sws en wie weet is er wel in de eerste afl weer helemaal geen executie.. er zijn tenslotte 11 afleveringen dit keer, en maar 10 kandidaten.
Citaat
Miryanna: Vrienden gemaakt, weet iets wat anderen niet weten (dus veel meegemaakt?)
Misschien heb ik een interview ergens gemist maar hoezo weet Miryanna iets wat anderen niet weten?
Citaat
Patrick: Is volgens Jan de verrassing van het seizoen (langer er in geweest waarschijnlijk dus)
Tja dit is typisch zo'n uitspraak waar je mijns inziens erg weinig mee kan.  ::)
Geert was destijds ook een grote verrassing.. die had een lading jokers en presteerde het alsnog om als eerste exit te gaan.. Ik noem maar een voorbeeld.  ;D
Citaat
Jan: Vindt Patrick de verrassing van het seizoen
Vraag me af of dit wat zegt over Patrick of juist over Jan.. Misschien was Jan wel verbaasd dat P niet exit ging en hij wel.  :P
Citaat
Pepijn: Hij is niet bij de executie?
Moeilijk te zeggen op de vage beelden aangezien je niet duidelijk kan zien wie er links achter zit imho. Zou kunnen, maar is pure speculatie vooralsnog uiteraard.  :)
Citaat
Anna: Zei speciaal in de pers dat ze haar boek (gedeeltelijk) tijdens de opnames had geschreven
Misschien deed ze dat juist om even aan heel andere dingen te kunnen denken - dat leek ze iig belangrijk te vinden in de interviews.  :D
Citaat
Art: (Nog) niks kunnen bedenken.

Nee want Art was niet op de perspresentatie dus dan wordt het lastiger.  ;D
Heb wel het idee dat de opmerkingen over bazigheid en felheid (gedaan door o.a. Miryanna en Pepijn) onder meer over Art en Anna gingen. Maar of dat iets zegt over wie dan eerder exit gaat ..mwah..

Kortom, een beetje wensdenken c.q. doelredeneren dit. Entertaining surely maar bijt je er niet in vast zou ik zeggen..  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #11 Gepost op: 1-01-2011, 21:31:08 »
Waar baseer je dat precies op  dan - welke molmail en welke beelden?
Je ziet bij een van de molmail filmpjes de kandidaten al klaarzitten voor de executie en Karin lijkt een schouderklopje te krijgen alsof ze door is, terwijl ze de executie niet zouden tonen... Bovendien stond in een persbericht dat er in de 3e opdracht al vrijsellingen te verdienen waren.
En ik ben op Art uitgekomen door af te strepen (ik zei al dat niet alles even sterk was), ik was niet van plan om op Art uit te komen.
...óf niet!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #12 Gepost op: 1-01-2011, 22:14:12 »
Waar baseer je dat precies op  dan - welke molmail en welke beelden?
Linkje?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #13 Gepost op: 2-01-2011, 00:44:45 »
Je ziet bij een van de molmail filmpjes de kandidaten al klaarzitten voor de executie en Karin lijkt een schouderklopje te krijgen alsof ze door is, terwijl ze de executie niet zouden tonen... Bovendien stond in een persbericht dat er in de 3e opdracht al vrijsellingen te verdienen waren.
En ik ben op Art uitgekomen door af te strepen (ik zei al dat niet alles even sterk was), ik was niet van plan om op Art uit te komen.

Dat wilde ik hier ook niet beweren, for the record...  ;)
Ik zeg alleen dat sommige redenaties wat mij betreft vrij speculatief, subjectief en derhalve mogelijk gekleurd zijn. Wil niet zeggen dat ze daarmee onwaar blijken, maar wel dat de gronden waarop je ze poneert niet altijd even solide zijn imho.

Bedankt voor de beelden trouwens @ bartje. Het zou idd kunnen dat dit een schouderklopje is. De vraag is vervolgens waarvoor uiteraard. Om meteen te concluderen dat dit is omdat ze een vrijstelling verdiend heeft is wel een veronderstelling iig. Maar het heeft een basis in de beelden, toegegeven (aangaande veronderstellingen dus  :P ).

Ik heb trouwens dat stukje over '3e opdracht vrijstellingen te verdienen' nog niet gelezen - Heeft iemand een linkje waar dit staat of te lezen is? Het lijkt overigens wel consistent met de 10e lege stoel sws. En als er meer dan 1 vrijstelling te verdienen is zou de 'pat on the back' voor Karin als zodanig ook waarschijnlijker lijken.  :)

At any rate..Poli jij lijkt te hebben gekozen voor Horace, wat mij betreft uiteraard prima.  ;D
Ik zou alleen zeggen, wees voorzichtig in je interpretatie van alles wat je ziet want vooralsnog lijk je zo idd in de beruchte moltunnel terecht te komen. Dan moet je net het geluk (1 op 10..) hebben in de juiste terecht te komen..  ::)
« Laatst bewerkt op: 2-01-2011, 00:46:55 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #14 Gepost op: 2-01-2011, 14:01:34 »
Het kan ook zijn omdat ze door is, hoeft niet gelijk te zijn dat ze een vrijstelling heeft verdiend, toch? Misschien heeft ze wel gewoon een groen scherm gekregen.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #15 Gepost op: 2-01-2011, 14:16:20 »
Ik denk de eerste afvaller, maar ik hoop het niet! Hij mag er van mij heel lang in blijven.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #16 Gepost op: 2-01-2011, 19:09:49 »
Hup Art.  ::regenboog::
Nog even niks.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #17 Gepost op: 3-01-2011, 22:45:40 »
Art is voor mij zeker nog een mogelijke mol, maar voorlopig nog niet :P
In tegenstelling dat velen denken dat hij er als eerste uitgaat, denk ik juist dat hij ver gaat komen! ::rofl::
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #18 Gepost op: 4-01-2011, 15:26:26 »
geen mol, denk dat hij er niet heel erg lang inblijft...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #19 Gepost op: 4-01-2011, 18:14:18 »
Zijn aandelen zijn ook verreweg het meeste waard op he moment...
Ich bin ein Bärliner!