Auteur Topic: Molmail Quiz  (gelezen 116805 keer)

Offline jovawi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de mol ontdek je door goed te kijken
Re: Molmail Quiz
« Reactie #20 Gepost op: 11-01-2011, 19:37:21 »
eerlijk gezegd vond ik hem niet zo moeilijk had hem binnen 4 minuten ofzo opgelost. :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molmail Quiz
« Reactie #21 Gepost op: 11-01-2011, 19:48:33 »
2 minuut 44 ::cheerleader::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molmail Quiz
« Reactie #22 Gepost op: 11-01-2011, 19:55:42 »
2 minuut 44 ::cheerleader::
Supersnel! Als het antwoord goed is zal je hoog eindigen! En dan zal ik het zeker niet winnen, aangezien ik tussen de 4 en 5 minuten zat, en ook weet ik niet of ik het goede antwoord heb gevonden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #23 Gepost op: 11-01-2011, 20:18:32 »
Iemand een hint, ik heb geen idee waar ik moet beginnen, Ik kan al geen chocola maken van 'het land van serie 8' Zal wel een cryptogram zijn.. maard an
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molmail Quiz
« Reactie #24 Gepost op: 11-01-2011, 20:20:35 »
gewoon het land van serie 8....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #25 Gepost op: 11-01-2011, 20:26:06 »
tuurlijk ;) :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Rooney

  • Winnaar WIDM-pool 2016
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail Quiz
« Reactie #26 Gepost op: 11-01-2011, 20:52:13 »
Vond deze vrij lastig, ben er ook niet uit of ik het goede antwoord gegeven heb.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molmail Quiz
« Reactie #27 Gepost op: 11-01-2011, 20:55:45 »
Ik wacht nog wel even met de quiz te doen... Het zal wel zondag worden, aangezien ik dan meer tijd en rust heb dan dat ik nu heb...
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #28 Gepost op: 11-01-2011, 21:00:47 »
Ik kom er met geen mogelijkheid uit..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #29 Gepost op: 11-01-2011, 21:06:31 »
Ik geloof dat ik wel iets heb.. maar elke keer als ik dat op een bepaalde plek invulde, kwam er wat anders uit, en verschillende winkels gevonden met iets roods in het logo, al waren ze niet allemaal op een hoek.. lastig hoor.
Uiteindelijk maar iets ingevuld waarvan het duidelijkst een deel van het logo rood was..

Goed, dit klinkt vaag als je niet weet waar het allemaal over gaat XD

Oja.. wel 20 minuten over gedaan ofzo.. dat koppelen aan een getal was lastig.. ik dacht wel gelijk te weten in welke hoek te zoeken, maar ben zelf vrij onbekend met die hoek, dus da's dan wel een nadeel.. uiteindelijk maar iets genomen wat ik het vaakst tegen kwam.
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail Quiz
« Reactie #30 Gepost op: 11-01-2011, 21:40:26 »
Ik wacht nog wel even met de quiz te doen... Het zal wel zondag worden, aangezien ik dan meer tijd en rust heb dan dat ik nu heb...

Idd doe ik ook, al valt me wel op dat sommige het binnen 2 minuten heeft, en de ander binnen 20 minuten..

mmm, weird zulke grote verschillen..  :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline nicole28

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #31 Gepost op: 11-01-2011, 22:27:58 »
ik dacht wel gelijk te weten in welke hoek te zoeken, maar ben zelf vrij onbekend met die hoek, dus da's dan wel een nadeel.. uiteindelijk maar iets genomen wat ik het vaakst tegen kwam.

Als je het getal hebt genomen wat je het vaakst gegoogled hebt dan heb je echt in de verkeerde hoek gezocht.
Er komt namelijk echt een heel beroemd getal uit! Als je weet wat er bedoeld wordt snap je die wel.
Ben trouwens erg benieuwd naar de oplossingen van vorige week.
Wat is er bij jullie uitgekomen?
Ik had Annette van Trigt
« Laatst bewerkt op: 11-01-2011, 22:33:57 door Sprien, Reden: quotefix »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail Quiz
« Reactie #32 Gepost op: 11-01-2011, 22:34:26 »
Er komt namelijk echt een heel beroemd getal uit! Als je weet wat er bedoeld wordt snap je die wel.
Het antwoord op het leven, het universum en alles?
The British are not impressed.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #33 Gepost op: 11-01-2011, 23:20:27 »
Die weet ik, die weet ik  ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::

Maar, wat was de vraag ook al weer  ???
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline nicole28

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #34 Gepost op: 12-01-2011, 00:02:43 »
Het antwoord op het leven, het universum en alles?

Voor sommige mensen is dat zeer zeker wel ja!... Maar voor mij heeft het totaal geen invloed gehad op mijn leven/universum... Oehoe lekker cryptich!!

Offline BeertjeColargol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail Quiz
« Reactie #35 Gepost op: 12-01-2011, 09:44:53 »
Vorige ging echt goed, maar hier kon ik werkelijk niks mee. Nou ja, better luck next time.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail Quiz
« Reactie #36 Gepost op: 12-01-2011, 11:50:50 »
Binnen iets van 6 minuten had ik het antwoord gevonden. Althans, daar ga ik vanuit. Gewoon de vraag letterlijk nemen, dus dat typte ik in op google. Kwam uit bij wikipedia waarin het e.e.a. werd vermeld over die letterlijke combinatie. Dat getal vervolgens in Google Earth geslingerd en dan maar met Google streetview de straat uit, naar de winkel op de hoek. Kijken waar je iets roods ziet, controleren watvoor naam die winkel heeft et voila: ik had mijn antwoord. Ben benieuwd of het goed is. Weekje wachten dan maar  ::hyper::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail Quiz
« Reactie #37 Gepost op: 12-01-2011, 12:14:20 »
ik kwam er echt niet uit. Dat getal was echt heel lastig. Ik heb een getal gevonden dat me echt hét antwoord leek, maar daar krijg ik niks uit...
Na ruim een uur gewoon iets randoms ingevuld :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molmail Quiz
« Reactie #38 Gepost op: 12-01-2011, 13:38:45 »
Ben trouwens erg benieuwd naar de oplossingen van vorige week.
Wat is er bij jullie uitgekomen?
Ik had Annette van Trigt
Ik kwam ook op Annette van Trigt uit. Postcode 2035 is in Haarlem te vinden, en de enige oud-deelnemer die ik zo gauw kon vinden die in Haarlem geboren was, was Annette!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail Quiz
« Reactie #39 Gepost op: 12-01-2011, 14:33:36 »
Ik kwam ook op Annette van Trigt uit. Postcode 2035 is in Haarlem te vinden, en de enige oud-deelnemer die ik zo gauw kon vinden die in Haarlem geboren was, was Annette!
Ik was vorige week nog een quiz leek en super lang bezig geweest... waarom het nou niet in mij op is gekomen om ook oud kandidaten bij langs te gaan?  ???

Deze week heb ik het wel redelijk snel, ongeveer 5 minuten en ik heb vertrouwen in het antwoord.

Lijkt me met de opzet van deze quiz wel lastig om valsspelen te voorkomen... hoe voorkom je dat iemand meekijkt met broertje of zusje o.i.d.?