Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 125793 keer)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #140 Gepost op: 2-03-2012, 15:12:21 »
Een molactie hoeft niet persé een openlijke actie te zijn. Het kan heel sluw en tactisch zijn voor een mol om een mede-kandidaat de fout te laten maken, zodat de mol zijn uit de schijnwerpers blijft.

Anne-Marie heeft volgens mij bij de onderhandelingen haar best gedaan om Tim volledig te verwarren. Ze praten over het feit dat de mol van stem kan veranderen, maar toch besluiten ze uiteindelijk voor unaniem groen te gaan... dat is toch niet logisch. Vervolgens weten Leisbeth en Frits de opdracht bijna te redden, maar gaan ze op hun bek doordat de verwarde Tim toch voor het uitstel van de executie gaat stemmen. Naar mijn mening heeft Anne-Marie daar echt wel invloed op gehad.


dan heeft ze te groot risico genomen want tim moest daarna nog met frits praten. anne marie wist dat tim,liesbeth,hadewyce groen gingen stemmen daardoor zou je verwachten dat ze rood ging stemmen   

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #141 Gepost op: 2-03-2012, 15:21:59 »
Ben ik de enige die dit gehoord heb? :p Ik kan nu pas weer op de site, gisteravond en vanmorgen vroeg kon ik de site niet bereiken:

Vanaf 12.20 zie je een shot waarin Liesbeth gevangen zit. Ook hoor je heel even het afvallersdeuntje. Daarna komen AM en Hadewych in beeld en wordt er weer vrolijke muziek onder gezet.

Is Liesbeth de verliezer? ::vergroot::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 9
« Reactie #142 Gepost op: 2-03-2012, 15:31:47 »
Ben ik de enige die dit gehoord heb? :p Ik kan nu pas weer op de site, gisteravond en vanmorgen vroeg kon ik de site niet bereiken:

Vanaf 12.20 zie je een shot waarin Liesbeth gevangen zit. Ook hoor je heel even het afvallersdeuntje. Daarna komen AM en Hadewych in beeld en wordt er weer vrolijke muziek onder gezet.

Is Liesbeth de verliezer? ::vergroot::
Nee hoor, al minstens 2x genoemd in dit topic ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #143 Gepost op: 2-03-2012, 15:51:05 »
Ja, ik heb het nu gelezen, ben net thuis en ik dacht: ik post het gelijk :p

Ik denk nog steeds dat Hadewych de mol is. AM is dan de winnaar en Liesbeth de verliezer.
AM verdenk ik niet als mol omdat zij degene was die opperde: "Misschien zit ze ín de brug."

Offline lvanhall

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 9
« Reactie #144 Gepost op: 2-03-2012, 16:02:30 »
De meeste hebben al hun mening gegeven over wie de winnaar is maar ik denk het volgende:

Er zijn drie mogelijkheden --> Art zegt:
1) de mol is....
2) de winnaar is....
3) de verliezer is...

Als ze bekend maken wie de verliezer of winnaar is ook automatisch bekend wie de mol is. En zal er een reactie van alle drie tegelijkertijd (winnaar kijkt bv naar de mol lachend) zijn terwijl ze naast elkaar staan.

In de vooruitblik zie je AM duidelijk op een kleine afstand staan als liesbeth & hadewych aan het knuffelen zijn. Dat betekent dat er geen winnaar of verliezer bekend is gemaakt.

Of te wel....
Art vraagt: "Wie is de Mol?"
AnneMarie stapt naar voren.....

Nu is er steeds nog een onbekende namelijk de winnaar (of de verliezer  ;))...
AnneMarie doet een stap naar achteren en Art zegt: "Gefeliciteerd..........Hadewych".
Liesbeth knuffeld Hadewych. Hadewych zegt iets (ik ben niet zo goed in liplezen) en AnneMarie doet kort daarna mee....

Dat denk ik iig.........




Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #145 Gepost op: 2-03-2012, 16:12:22 »
Waarom praat niemand meer over de test? ik vond het zeker raar dat Liesbeth alleen uit Am en hade kan kiezen... normaal kan je uit idereen kiezen

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #146 Gepost op: 2-03-2012, 16:14:18 »
Als ze bekend maken wie de verliezer of winnaar is ook automatisch bekend wie de mol is. En zal er een reactie van alle drie tegelijkertijd (winnaar kijkt bv naar de mol lachend) zijn terwijl ze naast elkaar staan.

Je doet een hele hoop aannames in heel je verhaal, en het kan zo maar waar zijn, maar net zo goed kan het helemaal anders gegaan zijn.

Wat alleen niet waar is dat niet altijd bij bekendmaking van een winnaar of verliezer ook meteen de Mol bekend is. Ik denk wel dat er veel af te leiden was uit wat ze bekend wilden maken en het daarom niet hebben laten zien in deze uitzending.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #147 Gepost op: 2-03-2012, 16:16:27 »
Waarom praat niemand meer over de test? ik vond het zeker raar dat Liesbeth alleen uit Am en hade kan kiezen... normaal kan je uit idereen kiezen

En de optie 1500 bij het Labyrint die helemaal niemand in zijn envelop had (Anne-Marie moest die beantwoorden) het kwam tot twee keer toe in beeld, zo slordig zullen ze toch niet zijn bij WIDM?

Offline eriw85

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #148 Gepost op: 2-03-2012, 16:29:46 »
De meeste hebben al hun mening gegeven over wie de winnaar is maar ik denk het volgende:

Er zijn drie mogelijkheden --> Art zegt:
1) de mol is....
2) de winnaar is....
3) de verliezer is...

Er is nog een 4e optie en dat is dat Art Hadewych feliciteerd met haar zwangerschap,
de andere zijn blij voor haar en omhelzen haar, weg alle theorieen  ;D

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #149 Gepost op: 2-03-2012, 16:35:29 »
Er is nog een 4e optie en dat is dat Art Hadewych feliciteerd met haar zwangerschap,
de andere zijn blij voor haar en omhelzen haar, weg alle theorieen  ;D
Art *spanning stijgt*: Wie is... de Mol??
Hadewych: Ohhh hey jongens ik was vergeten jullie te vertellen.. Ik ben zwanger!!!

*Iedereen feliciteert Hade*

Hade: Ja nee. Echt niet gedacht ondanks de predictor stick, de dokter en het feit dat ik die riverjet niet gedaan heb om deze reden...

Liesbeth: ja nee we verbaasden ons wel hoor dat je alles deed ondanks dat je zwanger was.. in retrospect...


 ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline WidMark

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #150 Gepost op: 2-03-2012, 16:35:51 »
 ???Ik weet niet of het al is opgemerkt maar goed:

Bij de wandelroute krijgt AM de testvraag over de brugopdracht ze zegt: "Waar stond de mol? Ik stond onderaan."  8)

36:30 voor als je het wilt terug kijken!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #151 Gepost op: 2-03-2012, 16:37:38 »
???Ik weet niet of het al is opgemerkt maar goed:

Bij de wandelroute krijgt AM de testvraag over de brugopdracht ze zegt: "Waar stond de mol? Ik stond onderaan."  8)

36:30 voor als je het wilt terug kijken!

Ja ik had het ook gehoord! Goed dat je het even opmerkt, was het alweer vergeten  :)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #152 Gepost op: 2-03-2012, 16:40:07 »
Ja ik had het ook gehoord! Goed dat je het even opmerkt, was het alweer vergeten  :)

Het viel mij niet op, maar ik had het al ergens gelezen op het forum hier.

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Aflevering 9
« Reactie #153 Gepost op: 2-03-2012, 16:41:46 »
Anne-Marie [...], ze schiet 2500 euro in de pot ( als mol ga je toch expres missen?) en voor de rest zit ze nou niet echt in teams waarin je goed kan mollen.

Het kan net zo goed een pijl van een andere kandidaat zijn geweest? Als AM dan als eerste de pijl claimt zou er ofwel een discussie kunnen ontstaan over wiens pijl het was, omdat een ander ook zeker denkt te weten dat het zijn/haar pijl was, ofwel degene die denkt te weten dat het zijn/haar pijl was houdt zijn mond dicht, omdat hij/zij aan zichzelf gaat twijfelen. Waardoor het lijkt alsof AM 2500 in de pot heeft gebracht, maar het uiteindelijk een ander was die raak schoot...  ;)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #154 Gepost op: 2-03-2012, 16:43:19 »
Is het iemand opgevallen dat tijdens de wandelopdracht van de test Hadewych bij de loodsenopdracht zegt (als ze de 3-1=2 ziet) zegt:.... drie minis twee.

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Aflevering 9
« Reactie #155 Gepost op: 2-03-2012, 16:44:49 »
Is het iemand opgevallen dat tijdens de wandelopdracht van de test Hadewych bij de loodsenopdracht zegt (als ze de 3-1=2 ziet) zegt:.... drie minis twee.

Klopt. Viel hier ook op tijdens het kijken.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline leondaris

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #156 Gepost op: 2-03-2012, 16:51:51 »
de brug opdracht lijkt qua tijd niet te kloppen zou het kunnen zijn dat dat uur er nu bij is gekomen?En anne marie stelt voor in de brug te kijken!!! zou domme mol actie zijn!! Dussss l en h zitten op annemarie dus 1 van de 2 is de winnaar. Zelf hoop ik op h. Mooi klote dat het nog een week duurt

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 9
« Reactie #157 Gepost op: 2-03-2012, 17:07:14 »
Ik heb nog niet teruggelezen maar misschien heb ik iets gevonden. Er zit een fout in de test. Op een gegeven moment komt de testvraag op de computer: welke envlop pakt de mol in het labyrint. De antwoorden 500 / 750 / 1500. De envelop van 1500 bestond niet, de bedragen waren 500 / 750 / 1000 / 1250; 1000 was van Tim. Dus 1500 had moeten zijn 1250. 1250 stond er niet. Dus Anne-Marie is niet de mol (want als dat het goede antwoord is maak je zo'n fout niet).
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline eriw85

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #158 Gepost op: 2-03-2012, 17:25:52 »

Liesbeth: ja nee we verbaasden ons wel hoor dat je alles deed ondanks dat je zwanger was.. in retrospect...
 ;D
Wie zegt dat buiten hadewych en de productie de rest van de kandidaten wist dat ze zwanger was ;)

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Aflevering 9
« Reactie #159 Gepost op: 2-03-2012, 17:27:42 »
Viel me trouwens wel op bij de intro: Art noemt de kandidaten op, eindigt met Hadewych en vervolgens zie je 'De Mol' (het mollogo en de leader) in beeld.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.