Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 125863 keer)

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Aflevering 9
« Reactie #180 Gepost op: 2-03-2012, 19:58:40 »
Ik verheug me er juist op als Hadewych de Mol blijkt en Liesbeth de winnares. Wil er niet aan denken dat Anne-Marie de mol of winnares blijkt te zijn.  :-X
Amandla Awethu

Offline Ringklokje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #181 Gepost op: 2-03-2012, 20:02:01 »
Het lijkt me zeer sterk dat de kandidaten een onzin-rondje doen, eigenlijk ondenkbaar! straks is Liesbeth de Mol en Anne-marie de verliezer want haar rondje was bullshit en juist Hade zat op Liesbeth, nee sorry dat gaat er bij mij niet in ;)



ik zeg niet dát het zo is, maar dat niet alles is wat het lijkt, dat er misschien wel degelijk mensen op hadewych zitten. nogmaals, met tijdsdruk ga je niet lopen babbelen over de opdracht, lijkt maar, maar wie weet ook wel. of misschien is dat rondje zo gemonteerd met andere beelden of zitten ze met de test toch op hadewych.
ik zou het nl wel gek vinden dat niemand op hadewych zit en dat ze toch de mol is

alles kan...

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #182 Gepost op: 2-03-2012, 20:11:45 »
Ik verheug me er juist op als Hadewych de Mol blijkt en Liesbeth de winnares. Wil er niet aan denken dat Anne-Marie de mol of winnares blijkt te zijn.  :-X

Kun jij mijn gedachten lezen ???

Zit hier lekker in mijn Hadewich-tunnel en hoop ook dat (mijn eerdere mol) Liesbeth gewonnen heeft.... ::jaja::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #183 Gepost op: 2-03-2012, 20:13:52 »
ik zou het nl wel gek vinden dat niemand op hadewych zit en dat ze toch de mol is

alles kan...

juist alles kan, dus het kan dat niemand op de Mol zit, het kan ook dat Hade de Mol niet is ;)

Offline Stefaniee

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #184 Gepost op: 2-03-2012, 20:19:02 »
Het lijkt me zeer sterk dat de kandidaten een onzin-rondje doen, eigenlijk ondenkbaar! straks is Liesbeth de Mol en Anne-marie de verliezer want haar rondje was bullshit en juist Hade zat op Liesbeth, nee sorry dat gaat er bij mij niet in ;)



Hade zit toch op Anne-Marie? (Net al Liesbeth)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #185 Gepost op: 2-03-2012, 20:20:58 »
Ik verheug me er juist op als Hadewych de Mol blijkt en Liesbeth de winnares. Wil er niet aan denken dat Anne-Marie de mol of winnares blijkt te zijn.  :-X

ik wil er ook niet aan denken als anne marie de mol is ben ik echt teleurgesteld. als ik een cijfer mocht geven als ze de mol is dat een 2 komt vooral door het opdracht onderhandelen  

Offline Ringklokje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #186 Gepost op: 2-03-2012, 20:21:10 »
juist alles kan, dus het kan dat niemand op de Mol zit, het kan ook dat Hade de Mol niet is ;)

jep precies
dat bedoel ik ook, niet uitsluiten dat ze de mol wel of niet is

als hadewych trouwens de mol is vind ik die run van haar naar die vrijstelling echt uber kneuzig, als kandidaat kan je denken: oh foutje, maar om als mol je zo voor te doen als kandidaat is jezelf wel erg voor lul zetten.
en bij liesbeth heb je dat met haar uitgelopen mascara, ook een beetje dom als mol, ook als je je zelf al kandidaat wel neerzetten kun je dat wel iets minder beschamend doen.

ik wil ze allemaal niet als mol haha :D

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 9
« Reactie #187 Gepost op: 2-03-2012, 20:29:02 »
Ik wil nog even terugkomen op de discussie eerder over het programma zelf. De laatste twee seizoenen deden me echt niks. Die waren voor mij echt 'oh ja de mol is, das waar ook'.  Keek er niet naar uit en ik vond die seizoenen ook niet zo leuk. Dit seizoen vond ik wel weer leuk. Voor mijn gevoel werd er minder gemold door kandidaten dan in de seizoenen hiervoor. Er zaten leuke mensen en leuke opmerkingen in, de dynamiek van de groep was goed. Dus waar sommige forummers hier afgeknapt zijn, ben ik weer... eh... opgeknapt  ;D

Ik hoop dat Hadewych de mol is. Het kan, maar toch zie ik dat niet zo snel gebeuren. Ik gok dat door de beelden Anne-Marie de mol is. Ik vind het dit jaar niet een beste mol wie het ook zijn mag, maar ja, de pot is historisch laag... En als er een goede actie tussenzit, zit ik er niet zo mee. Dat voelde toch wel heel anders na Kim en Patrick! (En dan bedenk ik me stiekem dat ik Liesbeth de minst leuke mol zou vinden...  :-X)
« Laatst bewerkt op: 2-03-2012, 20:56:15 door Milk »
No Milk today???

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #188 Gepost op: 2-03-2012, 20:29:33 »
jep precies
dat bedoel ik ook, niet uitsluiten dat ze de mol wel of niet is

als hadewych trouwens de mol is vind ik die run van haar naar die vrijstelling echt uber kneuzig, als kandidaat kan je denken: oh foutje, maar om als mol je zo voor te doen als kandidaat is jezelf wel erg voor lul zetten.
en bij liesbeth heb je dat met haar uitgelopen mascara, ook een beetje dom als mol, ook als je je zelf al kandidaat wel neerzetten kun je dat wel iets minder beschamend doen.

ik wil ze allemaal niet als mol haha :D

moet je kijken wat een run richting vrijstelling al niet kan doen met andere mensen, jij bijvoorbeeld ziet er gelijk geen Mol meer in ;)

Als ze de Mol is denk ik dat het als geintje bedoeld is en een behoorlijk geslaagd geintje al zeg ik het zelf, trouwens ook al is ze een kandidaat dan nog denk ik dat ze het als geintje bedoeld.

Mascara vind ik wel een slimme als Mol, maar goed ze is de mol niet dus doet niet terzake  ;D Ja je raad het al, de enige die ik niet als Mol wil is Liesbeth ;-)

Offline Ringklokje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #189 Gepost op: 2-03-2012, 20:54:40 »
moet je kijken wat een run richting vrijstelling al niet kan doen met andere mensen, jij bijvoorbeeld ziet er gelijk geen Mol meer in ;)

Als ze de Mol is denk ik dat het als geintje bedoeld is en een behoorlijk geslaagd geintje al zeg ik het zelf, trouwens ook al is ze een kandidaat dan nog denk ik dat ze het als geintje bedoeld.

Mascara vind ik wel een slimme als Mol, maar goed ze is de mol niet dus doet niet terzake  ;D Ja je raad het al, de enige die ik niet als Mol wil is Liesbeth ;-)

ja ik geef toe die run is een goede mol actie. maar wil je jezelf echt zo kneuzig voor laten doen alleen maar om niet verdacht te worden. dat is dan ook weer de vraag.

en ik sluit nog niemand uit,
alle andere tot nu toe weggestuurde kandidaten (behalve tim) had ik wel uitgesloten
en anne-marie overigens ook, maar daar kom ik dan voorlopig op terug,
want ik weet het gewoon niet zeker wie de mol is

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #190 Gepost op: 2-03-2012, 20:55:59 »
ja ik geef toe die run is een goede mol actie. maar wil je jezelf echt zo kneuzig voor laten doen alleen maar om niet verdacht te worden. dat is dan ook weer de vraag.
Ik wel, zeker als na afloop blijkt dat het toch niet zo stom was :)

en ik sluit nog niemand uit,
alle andere kandidaten (behalve tim) had ik wel uitgesloten
en anne-marie overigens ook, maar daar kom ik dan voorlopig op terug,
want ik weet het gewoon niet zeker wie de mol is

Dan kunnen we elkaar de handen schudden want ik heb ook geen flauw idee  ;D

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Aflevering 9
« Reactie #191 Gepost op: 2-03-2012, 20:57:21 »
ik wil er ook niet aan denken als anne marie de mol is ben ik echt teleurgesteld. als ik een cijfer mocht geven als ze de mol is dat een 2 komt vooral door het opdracht onderhandelen  
Als A-M de winnares blijkt ten koste van Liesbeth of Hadewych ben ik ook teleurgesteld. Geldt dus niet alleen voor A-M als mol.

Ja, ik zou zo'n clownsstreek ook zo kunnen uithalen. (Run naar vrijstelling.)

Sluit niemand uit maar er is wel een kandidate waarvan ik hoop dat zij de verliezer zal blijken. Tussen de andere 1 gaat mijn voorkeur uit naar Hadewych als Mol en Liesbeth als winnares. Maar mocht dat andersom zijn dan kan ik daar ook wel mee leven.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2012, 21:00:45 door EmileD »
Amandla Awethu

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #192 Gepost op: 2-03-2012, 20:58:33 »
Hade zit toch op Anne-Marie? (Net al Liesbeth)

Ja. Volgens aflevering 9 iig wel!  ::jaja::

Ik vind dit juist het leukste seizoen in járen..  ::joehoe::
Gelukkig géén superovertuigende ontmaskering van 1 persoon als Mol.
Fantastisch juist!  ::ok::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #193 Gepost op: 2-03-2012, 21:03:01 »
Als A-M de winnares blijkt ten koste van Liesbeth of Hadewych ben ik ook teleurgesteld. Geldt dus niet alleen voor A-M als mol.

Tsja, zo heeft iedereen zijn voorkeur... Ik vind Hadewych een leuke vrouw dus zie ik haar graag als OF mol Of winnaar...  ;)

Niet dat ik de andere dames NIET leuk vind. Die vind ik ook leuk, maar niet zo leuk als Hade...  ::hypocriet::

En ik ben een niet-fanatieke speurder. Of eigenlijk géén speurder, ik las alleen maar wat mee hier en daar.. Zoals elk seizoen dat ik gezien heb.. En dat is vanaf de BN-ers (seizoen 5) ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 2-03-2012, 21:05:11 door Whiskers »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #194 Gepost op: 2-03-2012, 21:28:22 »
Even in het kort een résumé...
1e opvallendheden.

Titel: JA NEE...NEE JA (allemaal hoofdletters dit x)

Hadewych:
*Groen trainingspak tijdens lunch
*"O My Lord" (bij spiegel)
*"3 Minis 2 is Tim"
*Bij test munitiedepot: Waar was de Mol? "Ik was hier".
*Vage omschrijving omgeving (11.52): "Torres, weilanden" (?)
*Geordend "niet zo'n vol" molboekje (31.27u).

Anne-Marie:
*Bij test: Waar stond de Mol? "Ik stond hier"
*Foto Moeder nachtkastje
*Opvallend dat AM zegt: "Zit ze niet in de brug?"
*Processie Maria (14.00u.), net als afbeeldingen Maria
*weer shot AM bij bord I am munitiedepot (40.51u.)

Liesbeth:
*afscheidsmuziekje
*Onzeker over antwoord dat ze gaf mbt eiland.
*ontbreekt bij testvraag 21; kwartetten

Ik ga van de week flink checken, terugkijken en dat in 3-voud.
En nagenieten!  :D


Omnia vincit amor

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 9
« Reactie #195 Gepost op: 2-03-2012, 22:33:41 »
rare zin inderdaad

btw  Dit topic had ook gekund
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #196 Gepost op: 2-03-2012, 22:37:54 »
Overduidelijk. AM de mol, Hadewych de winnaar. Mag hopen dat toch blijkt dat ze die pijl er niet in heeft geschoten...

Maar goed, dit wordt dus de geit van 2011 en de ketting van 2010.
Jong es...  ::ohno::

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #197 Gepost op: 2-03-2012, 22:47:07 »
Overduidelijk. AM de mol, Hadewych de winnaar. Mag hopen dat toch blijkt dat ze die pijl er niet in heeft geschoten...

Maar goed, dit wordt dus de geit van 2011 en de ketting van 2010.
Jong es...  ::ohno::

Laten we inderdaad hopen dat dat niet dè hint is .....
 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Stefaniee

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #198 Gepost op: 2-03-2012, 22:48:32 »
Ja. Volgens aflevering 9 iig wel!  ::jaja::

Ik vind dit juist het leukste seizoen in járen..  ::joehoe::
Gelukkig géén superovertuigende ontmaskering van 1 persoon als Mol.
Fantastisch juist!  ::ok::

Tis het 1ste seizoen dat ik volg maar heb die van vorig terug gekeken en daar zag je te duidelijk wie de mol was ; dat vind ik dit jaar wel beter. Maar nu begin toch de geloven dan Anne-marie de mol is aangezien ze bij die auto ook eens verkeerd

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #199 Gepost op: 2-03-2012, 23:11:41 »
Tis het 1ste seizoen dat ik volg maar heb die van vorig terug gekeken en daar zag je te duidelijk wie de mol was ; dat vind ik dit jaar wel beter. Maar nu begin toch de geloven dan Anne-marie de mol is aangezien ze bij die auto ook eens verkeerd
Je kan mij niet wijs maken dat je, voordat je ging kijken, niet wist dat Patrick toen de mol was. Dan kan je dus ook niet zeggen dat het dan te duidelijk was.
Als je echter niet van tevoren wist dat het Patrick was, dan mijn excuses...