Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 125585 keer)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #220 Gepost op: 3-03-2012, 15:06:42 »
OK... ik ga ff een aantal reacties tegelijk plaatsen...

Ik denk eerder dat je als mol het geld krijgt dat niet in de pot terecht is gekomen. Dat is juist een stimulans om te mollen.

New York City... is dat de titel van het afvallersmuziekje?

of AM schoot per ongeluk raak. Ik heb weleens geprobeerd boog te schieten, het is echt lastig om te mikken. En het mag natuurlijk ook niet opvallen dat ze echt totaal een andere kant op schiet.



dat ze raak schiet kan ik wel begrijpen om niet verdacht te worden. maar te veel opdrachten kon ze saboteren zoals de rondleiding opdracht en de kasteel opdracht en heeft dat niet gedaan en ook heeft ze waarschijnlijk niet gemold bij het onderhandelen
 

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #221 Gepost op: 3-03-2012, 15:10:54 »


dat ze raak schiet kan ik wel begrijpen om niet verdacht te worden. maar te veel opdrachten kon ze saboteren zoals de rondleiding opdracht en de kasteel opdracht en heeft dat niet gedaan en ook heeft ze waarschijnlijk niet gemold bij het onderhandelen
 

Dat is wel waar. Ik was er zelf ook niet van overtuigd dat het AM is hoor, ik zou niemand met zekerheid durven aanwijzen, ik dacht alleen meteen toen ik dat las: dit kan natuurlijk ook gebeurd zijn.

Zelf heb ik nog steeds een vermoeden dat het Liesbeth is (zie ook mijn handtekening), omdat ik denk dat ze bij de onderhandelingen gesaboteerd heeft en je ziet haar bij de trapopdracht treden dubbel tellen. Maar nogmaals: zeker weten doe ik het niet.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #222 Gepost op: 3-03-2012, 15:13:37 »
Bij nader inzien is de houding van Hadewych denk ik meer bedoeld om controle te hebben over de situatie, manipuleerde ze de  mol door haar achter het stuur te dirigeren?
Zo interpreteer ik het idd ook.  ::jaja::
Hadewych wil onmiddellijk de telefoon claimen en daarmee, denkt ze, haar Mol buiten spel zetten doordat zij het contact met Liesbeth beheert.

Tja dat Anne-Marie de boel dan alsnog verziekt door ergens heel per ongeluk verkeerd af te slaan waardoor ze helemaal om moeten rijden en vrij ver van de brug af parkeren...  >:(
Heb Hade in deze hele serie nog niet zo geďrriteerd en gestresst zien kijken.  :P
'Ja ga maar over de stoep!'  ::rofl::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #223 Gepost op: 3-03-2012, 16:30:21 »
Wat ik vreemd vond aan de testvragen, dat de antwoorden niet op alle kandidaten sloeg.
De labyrinthvraag bijvoorbeeld: je kon kiezen uit 500, 750 of 1500. Volgens mij had AM 1250. Hadewych ;D 500, Liesbeth 750.

Bij de kwartetvraag kon je uit 2 antwoorden kiezen: het aantal kwartetten van Hadewych ::) en van AM.

Hieruit zou je kunnen concluderen dat Hadewych de enige echte Mol ;D is.

Offline EvdS

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #224 Gepost op: 3-03-2012, 19:13:16 »
Iemand al gecheckt wie er op 11.58 te zien was? Of is deze theorie al ontkracht?

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Aflevering 9
« Reactie #225 Gepost op: 3-03-2012, 20:38:12 »
Zo interpreteer ik het idd ook.  ::jaja::
Hadewych wil onmiddellijk de telefoon claimen en daarmee, denkt ze, haar Mol buiten spel zetten doordat zij het contact met Liesbeth beheert.

Tja dat Anne-Marie de boel dan alsnog verziekt door ergens heel per ongeluk verkeerd af te slaan waardoor ze helemaal om moeten rijden en vrij ver van de brug af parkeren...  >:(
Heb Hade in deze hele serie nog niet zo geďrriteerd en gestresst zien kijken.  :P
'Ja ga maar over de stoep!'  ::rofl::
En dat was wél toneel!
Amandla Awethu

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #226 Gepost op: 3-03-2012, 20:59:16 »
Ik zie ook nog wel gebeuren dat dat hele "ja/nee" gebeuren door Mol Liesbeth is verzonnen, enkel om de kandidaten te sarren en de opdracht te laten mislukken!

 ::zon::  ::rofl::

Dat zou echt een geniale molactie zijn XD

Offline poekieshenty

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #227 Gepost op: 3-03-2012, 21:21:04 »
Vond de aflevering op zichzelf niet geweldig, maar de mindfuck erna wel xD

Ik denk dat ik toch iets wijzer ben geworden... Voor mij is Hadewych de mol of de winnaar en Anne-Marie de mol of de verliezer en Liesbeth de winnaar of de verliezer.

Ik heb het even bekeken:
De mol:
De mol maken ze sowieso niet bekend.

De winaar:
Anne-Marie winnaar => Alle kanten op
Liesbeth winnaar => Alle kanten op
Hadewych winnaar => Anne-Marie is de mol

De verliezer:
Anne-Marie verliezer => Hadewych de mol
Liesbeth verliezer => Alle kanten op
Hadewych verliezer => Alle kanten op

Wat je hier nog mee kan doen:
Als Liesbeth de mol is, dan is Anne-Marie de winnaar en Hadewych de verliezer. Die zouden ze dan best bekend kunnen maken (één van de twee), want dan weet je nog niet wie de mol is. Aangezien ze dit niet gedaan hebben, lijkt ze me ook niet de mol.

Als Hadewych de mol is, dan weten we niet wie de winnaar of verliezer wordt, omdat zowel Liesbeth als Anne-Marie het fout hebben (en de rest van de kandidaten, maar dat terzijde:P)

Als Anne-Marie de mol is, dan weten we niet wie de winnaar of verliezer wordt, omdat zowel Liesbeth als Hadewych het goed hebben (en nog een heel aantal andere kandidaten)



Er moet toch iets zijn dat het al duidelijk is wat er gaat gebeuren... Ofwel de winnaar verraad het, ofwel de verliezer. Dus zoals gezegd: Voor mij is Liesbeth sowieso niet de mol, is Anne-Marie sowieso niet de winnaar en Hadewych sowieso niet de verliezer..

Maar ja, ze kunnen ook de spanning erin willen houden.. Dan heb ik dit dus voor niets bedacht:P en uitgetypt... hmmm xD

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Aflevering 9
« Reactie #228 Gepost op: 3-03-2012, 21:31:25 »
Ik zie ook nog wel gebeuren dat dat hele "ja/nee" gebeuren door Mol Liesbeth is verzonnen, enkel om de kandidaten te sarren en de opdracht te laten mislukken!

 ::zon::  ::rofl::
'Rij naar Ronda, daar is een brug en daar zit ik in.' In 3 seconden ben je klaar, waar heb je dan de overige beltijd voor nodig? Dat Ja/Nee was wel de bedoeling ::jaja::
...óf niet!

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #229 Gepost op: 3-03-2012, 21:31:45 »
Vond de aflevering op zichzelf niet geweldig, maar de mindfuck erna wel xD

Ik denk dat ik toch iets wijzer ben geworden... Voor mij is Hadewych de mol of de winnaar en Anne-Marie de mol of de verliezer en Liesbeth de winnaar of de verliezer.

Ik heb het even bekeken:
De mol:
De mol maken ze sowieso niet bekend.

De winaar:
Anne-Marie winnaar => Alle kanten op
Liesbeth winnaar => Alle kanten op
Hadewych winnaar => Anne-Marie is de mol

De verliezer:
Anne-Marie verliezer => Hadewych de mol
Liesbeth verliezer => Alle kanten op
Hadewych verliezer => Alle kanten op

Wat je hier nog mee kan doen:
Als Liesbeth de mol is, dan is Anne-Marie de winnaar en Hadewych de verliezer. Die zouden ze dan best bekend kunnen maken (één van de twee), want dan weet je nog niet wie de mol is. Aangezien ze dit niet gedaan hebben, lijkt ze me ook niet de mol.

Als Hadewych de mol is, dan weten we niet wie de winnaar of verliezer wordt, omdat zowel Liesbeth als Anne-Marie het fout hebben (en de rest van de kandidaten, maar dat terzijde:P)

Als Anne-Marie de mol is, dan weten we niet wie de winnaar of verliezer wordt, omdat zowel Liesbeth als Hadewych het goed hebben (en nog een heel aantal andere kandidaten)



Er moet toch iets zijn dat het al duidelijk is wat er gaat gebeuren... Ofwel de winnaar verraad het, ofwel de verliezer. Dus zoals gezegd: Voor mij is Liesbeth sowieso niet de mol, is Anne-Marie sowieso niet de winnaar en Hadewych sowieso niet de verliezer..

Maar ja, ze kunnen ook de spanning erin willen houden.. Dan heb ik dit dus voor niets bedacht:P en uitgetypt... hmmm xD

als liesbeth de mol is weten we toch ook wie de winnaar en de verliezer is.als liesbeth de winnaar is weten we ook wie demol is.  

Offline poekieshenty

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #230 Gepost op: 3-03-2012, 21:35:05 »
als liesbeth de mol is weten we toch ook wie de winnaar en de verliezer is.als liesbeth de winnaar is weten we ook wie demol is.  

Hmm ja, idd, als Liesbeth de mol is, dan weten we wie de winnaar en de verliezer is.
Maar als Liesbeth de winnaar is, dan is of Anne-Marie de mol (dan hadden Hade en Liesbeth het allebei goed en heeft Liesbeth de test beter gemaakt) of dan is Hade de mol (dan hadden Liesbeth en AM het allebei fout en heeft Liesbeth de test beter gemaakt of sneller natuurlijk;))

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #231 Gepost op: 3-03-2012, 21:43:05 »
maar als ze de winnaar/verliezer niet willen geven waarom dan  een duidelijke promo laten zien van volgende week

Offline Leek

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #232 Gepost op: 3-03-2012, 22:05:11 »
maar als ze de winnaar/verliezer niet willen geven waarom dan  een duidelijke promo laten zien van volgende week

Hoewel velen het hier zullen ontkennen, die promo is zo duidelijk nog niet.

Eens kijken wie komende donderdag allemaal zijn/haar keutel in moeten trekken (tja kan ikzelf natuurlijk ook altijd nog zijn  :-[ )

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Aflevering 9
« Reactie #233 Gepost op: 3-03-2012, 22:39:37 »
Wat we denken te weten is dat wat je moet weten (ofwel de waarheid)?
Amandla Awethu

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #234 Gepost op: 3-03-2012, 22:41:49 »
En dat was wél toneel!
Heat of the moment heet dat.  ::tandpastasmiley::
Maar goed als ze het wel geacteerd heeft dan kudo's.  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #235 Gepost op: 3-03-2012, 23:44:11 »
Als Hadewych de enige is van wie geen mollenboekje op tafel ligt, dan wijst dat toch niet op Anne-Marie als mol? ???

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #236 Gepost op: 3-03-2012, 23:46:39 »
Als Hadewych de enige is van wie geen mollenboekje op tafel ligt, dan wijst dat toch niet op Anne-Marie als mol? ???

Van Liesbeth ligt er ook geen boekje. Dat wat te zien is, zijn namelijk de presentatiekaartjes ;) Dus als Anne-Marie de enige is die haar boekje voor zich heeft liggen weet je wel hoe laat het is. Zit er ergens in een aflevering nog een shot van haar boekje in, waarin misschien nog een hint verborgen zit, die ze bekend gaat maken in de ontknopingsaflevering?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #237 Gepost op: 4-03-2012, 00:25:17 »
Van Liesbeth ligt er ook geen boekje. Dat wat te zien is, zijn namelijk de presentatiekaartjes ;) Dus als Anne-Marie de enige is die haar boekje voor zich heeft liggen weet je wel hoe laat het is. Zit er ergens in een aflevering nog een shot van haar boekje in, waarin misschien nog een hint verborgen zit, die ze bekend gaat maken in de ontknopingsaflevering?

Wie is de mol? met die lippen erop getekend?

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #238 Gepost op: 4-03-2012, 01:00:29 »
Ik weet niet of het eerder is gezegd, maar ben ik nou de enige die in de titel een palindroom zie?

JA, NEE ... NEE, JA

Liesbeth STAATS


Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #239 Gepost op: 4-03-2012, 01:44:03 »
Ik weet niet of het eerder is gezegd, maar ben ik nou de enige die in de titel een palindroom zie?

JA, NEE ... NEE, JA

Liesbeth STAATS

Anne-Marie Jung, JA.
Icm de spiegelingen oa voor wat betreft I AM (beelden afl 4), de oplichtende AJ's in Spanje en IJsland. Zeker eerder gemeld in het Anne-Marie topic door diverse anderen.  ::jaja:: 
Niet dat ik denk dat het laatste vermeld zal worden in de serie of op de site als hint waarschijnlijk - maar JA..  ;) Ik zie het persoonlijk meer als een 'ondersteunende' factor jegens de 'I Am' hint.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)