Auteur Topic: Aflevering 10 - De ontknoping  (gelezen 95596 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #160 Gepost op: 27-03-2014, 12:03:17 »
Dankjewel voor het plaatsen hiervan!   ::ok::

Heel eerlijk van Anton om dit toe te geven. En erg jammer dat het zo is gelopen.
Er had volgens mij meer in gezeten. Maar ja.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #161 Gepost op: 28-03-2014, 16:38:58 »
De juiste mensen op de juiste plaats. Dat is toch een positieve noot die ik onthou van de ontknoping. De rest was redelijk ondermaats. Wanneer doen ze daar nu eindelijk eens iets aan? Dacht nu echt dat ze de juiste weg waren ingeslagen na vorig jaar. Had nog gehoopt op een grote spectaculaire ontknoping maar weer dat braaf stapje naar voren. Als er een ding nog anders mag dan is het dat wel. Dat zou al veel kwaliteit bijbrengen aan de anders wat saaie ontknoping. Toen Freek als verliezer werd bestempeld was de fun van de ontknoping eraf. Als men daar iets aan zou veranderen zou ik het quasi perfect vinden.

Ikzelf vind Susan geen verkeerde keuze als Mol. Zij was een van de enige personen die volgens mij in staat was om deze helse job op zich te nemen. Sofie zou het volgens mij ook hebben kunnen doen maar heeft ook echt 'winnaarstype' op haar voorhoofd geschreven. Tygo ook, maar volgens mij was die erna dan helemaal uitgeblust, als je ziet wat voor een vermoeiend spelletje hij heeft zitten spelen. Dus Susan was gewoon de juiste keuze.

De molacties lijken misschien wat tegen te vallen op het eerste zicht maar ze heeft gewoon een andere manier van mollen. Zij doet het veel subtieler. En daar hou je van of hou je niet van. 't Is een kwestie van smaak. In het begin had ze me even om de tuin geleid hoewel ik haar niet meteen afschreef, maar ze bleef toch ook heel even onder de radar vliegen. En dat is er volgens mij ook gebeurd met deze groep kandidaten. Zij heeft zoveel charme zoals al zo vaak werd gezegd ... Aaf zei het ook al bij de ontknoping, zij pakt je helemaal in vanaf het begin. En een eerste indruk laat je niet snel varen. Dus eigenlijk vind ik haar best wel een goeie Mol. Een Mol met een tactiek, misschien geen waarvan iedereen wild wordt, ze is toch wel geweldig in haar opzet geslaagd. En dat was bijna iedereen om de tuin leiden. ::trots:: Er moet er natuurlijk altijd eentje bij zijn die niet blindelings in de val trapt, anders hebben we geen winnaar. Maar wat een track record! Susan heeft me toch ook wel een beetje ingepakt als Mol nu alles bekend is, ook al heb ik na het midden van deze serie niet meer echt getwijfeld, haar persoonlijkheid als Mol staat me helemaal aan! ;)

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - De ontknoping
« Reactie #162 Gepost op: 14-09-2014, 19:31:35 »
Vind dat Susan het heel goed (en heel leuk) heeft gedaan. Haar schijnbeweging (€ 400 verdienen met de eerste opdracht) was goed gedaan. Ik weet dat er vaak wordt gesteld dat een mol er juist voor zorgt dat het geld niet wordt verdiend, en niets doet om vertrouwen te winnen, nou ... deze mol deed dat dus wél.

Susan die de vriendin is van alle anderen. Zo speelden Dennis Weening en Patrick Stoof het ook.