Auteur Topic: Vragen over WieIsDeMol.com  (gelezen 60735 keer)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #20 Gepost op: 5-01-2016, 22:46:47 »
zolang het maar geen populariteitsverkiezing a la facebook, twitter, instagram, reddit enzo wordt vind ik dit best wel een goed idee (misschien om te beginnen alleen in het widm topic)
#teamamaimiljaarde

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #21 Gepost op: 5-01-2016, 23:06:23 »
Moet allemaal wel gebouwd kunnen worden binnen dit forum, en daar heb ik heel erg mijn twijfels over......
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2016, 23:44:46 »
Ik zag dat RealityNet (en dus dit forum) ook op Tapatalk zit. Daar kun je aparte topics volgen (zonder mail notificatie; je krijgt een pushbericht, of je krijgt het gewoon in je "Feed") en je kunt posts "liken". Dus in het data model van het forum (en de Tapatalk plugin API) is deze informatie al aanwezig. Maakt het als het goed is makkelijker om het op de HTML website weer te geven.

EDIT: Ik zag trouwens ook dat de Tapatalk plugin de verkeerde locatie van de JavaScript op wieisdemol.com aanroept (404 in je console).
« Laatst bewerkt op: 5-01-2016, 23:47:22 door vlees »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #23 Gepost op: 6-01-2016, 17:51:20 »

EDIT: Ik zag trouwens ook dat de Tapatalk plugin de verkeerde locatie van de JavaScript op wieisdemol.com aanroept (404 in je console).

Ik zal binnenkort wel kijken of ik dat kan repareren.
Geniet nooit met mate...

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #24 Gepost op: 9-01-2016, 21:46:32 »
Klopt het dat je vóór de 1e aflevering al kan stemmen?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #25 Gepost op: 9-01-2016, 21:47:00 »
Klopt het dat je vóór de 1e aflevering al kan stemmen?
hoe bedoel je ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #26 Gepost op: 10-01-2016, 07:42:50 »
hoe bedoel je ?
Er is altijd al een stemronde geweest als ik de eerste aflevering heb gezien. Dus kun je blijkbaar al vóór afl. 1 stemmen. Dat vind ik een beetje raar als je nog niets gezien hebt.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #27 Gepost op: 10-01-2016, 09:30:13 »
bij de pool.
Dat klopt, schot voor de boeg mol.

Daarbij zitten er in aflevering 1 ook al jokers en vrijstellingen dus valt er veel te gokken.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #28 Gepost op: 12-01-2016, 13:29:12 »
Vraagje/suggestie, weet niet of het er al is, maar is het een idee als er een topic (of een enkele post) is waarin al het extra (beeld)materiaal wordt verzameld? Ik heb het idee da het een beetje verspreid is. Ik bedoel, de afleveringen, extra filmpjes van de afvaller, extra beeldmateriaal over de aflevering, backstage foto's. Ik bedoel officieel materiaal, geen fanmateriaal. Dan staat dat bij elkaar :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #29 Gepost op: 12-01-2016, 15:50:46 »
ev. zou daar een pagina voor aangemaakt kunnen worden. Op dit moment worden de filmpjes met de biechten al bij de kandidaat geplaatst, maar in principe is het mogelijk om een pagina te maken waar alle links per onderdeel worden verzameld.
er was eens......

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #30 Gepost op: 12-01-2016, 20:57:13 »
Op Windows werkt het weer, maar op MacOS met Chrome niet, ook niet na het legen van de cache.
Ik heb zelf geen Mac, maar heb een Mac kunnen simuleren en daarmee volgens mij het probleem op kunnen lossen. De menusoftware wordt niet meer geüpdate, dus naar mate er nieuwe versies uitkomen worden de browsers minder goed herkend.

Laat maar weten als het nog niet werkt.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #31 Gepost op: 12-01-2016, 21:01:40 »
Ik heb zelf geen Mac, maar heb een Mac kunnen simuleren en daarmee volgens mij het probleem op kunnen lossen. De menusoftware wordt niet meer geüpdate, dus naar mate er nieuwe versies uitkomen worden de browsers minder goed herkend.

Laat maar weten als het nog niet werkt.

Werkt weer, super, dank je wel !  ::ok:: ::bravo::
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #32 Gepost op: 12-01-2016, 23:10:08 »
Vraagje/suggestie, weet niet of het er al is, maar is het een idee als er een topic (of een enkele post) is waarin al het extra (beeld)materiaal wordt verzameld? Ik heb het idee da het een beetje verspreid is. Ik bedoel, de afleveringen, extra filmpjes van de afvaller, extra beeldmateriaal over de aflevering, backstage foto's. Ik bedoel officieel materiaal, geen fanmateriaal. Dan staat dat bij elkaar :)
het zou kunnen hoor, zoals Stormpie zegt, maar dan worden het eigenlijk allemaal linkjes.
De backstage foto's worden linkjes en de filmpjes in eerste instantie ook. Die zijn pas later te vinden op youtube.

Heeft dat echt een toegevoegde waarde ?  (serieuze vraag)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #33 Gepost op: 12-01-2016, 23:15:44 »
Heeft dat echt een toegevoegde waarde ?  (serieuze vraag)

Hmm ik denk van wel. Ik vond het nu wel vervelend dat ik bepaalde filmpjes moet gaan zoeken en het is ook fijner terugkijken als alles bij elkaar staat in een topic. Ik weet niet hoe de rest daar over denkt?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #34 Gepost op: 13-01-2016, 00:10:05 »
ik heb me er vanavond in verdiept.. Als je op widm.nl kijkt, dan zie je dat het al bestaat. Wat hier zou komen zou dan een kopie zijn van widm.nl. Of ziet iemand een andere invulling??
er was eens......

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #35 Gepost op: 13-01-2016, 16:01:50 »
ik heb me er vanavond in verdiept.. Als je op widm.nl kijkt, dan zie je dat het al bestaat. Wat hier zou komen zou dan een kopie zijn van widm.nl. Of ziet iemand een andere invulling??
't Is volgens mij meer dat wanneer er een nieuw filmpje online komt, de één het in het mediatopic en de ander in het afleveringtopic plaatst. 't Is niet helemaal duidelijk waar het hoort. Op die manier wordt de discussie op twee plekken gevoerd.
...óf niet!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #36 Gepost op: 13-01-2016, 16:56:39 »
i K weet dat er vroeger een  plaatjes topic was. Misschien kunnen we zoiets weer in het leven roepen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #37 Gepost op: 13-01-2016, 17:37:02 »
Ik ben wel voorstander van het oprichten van een 'extra content' topic.

Daar kunnen dan na aflevering 10 ook de gesprekjes bij van Vivienne en Rik met de kandidaten die nog even een leuke anekdote vertellen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #38 Gepost op: 13-01-2016, 22:31:26 »
probleem met zo'n extra content topic is dat zo'n filmpje dan wegzakt en als je dan nog eens wilt kijken, dat je toch weer terug moet zoeken. Als je zoiets op een pagina in de cms zet, kun je voor commentaar verwijzen naar een topic, maar is het flimpje (ander materiaal) heel simpel terug te vinden.
er was eens......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #39 Gepost op: 14-01-2016, 20:48:53 »
Hmm ik denk van wel. Ik vond het nu wel vervelend dat ik bepaalde filmpjes moet gaan zoeken en het is ook fijner terugkijken als alles bij elkaar staat in een topic. Ik weet niet hoe de rest daar over denkt?
Ik heb een pagina aangemaakt met alles overzichtelijk bij elkaar.

>> Pagina met alle extra's van de AVROTROS bij elkaar <<
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.