Auteur Topic: Vragen over WieIsDeMol.com  (gelezen 60728 keer)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #60 Gepost op: 22-01-2016, 13:29:44 »
Hoe heet het daar dan? Kan het niet vinden (in Tapatalk)

Je moet zoeken op Realitynet, niet op wieisdemol.com

Offline suuuus

  • Forumlid
Re:
« Reactie #61 Gepost op: 22-01-2016, 20:21:34 »
Gevonden, dank je wel!

Offline Lolahavana

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #62 Gepost op: 24-01-2016, 17:06:20 »
Weet niet goed of mijn vraag hier thuishoort, het lukt mij niet om foto's te uploaden, krijg dan de foutmelding dat de bestandsnaam al bestaat in de directory. Pas de naam aan en probeer het opnieuw. Weet iemand wat ik fout doe?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #63 Gepost op: 24-01-2016, 17:31:54 »
heel veel namen bestaan echt al. Dus iets volstrekt randoms als naam is aan te raden.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2016, 17:34:12 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lolahavana

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #64 Gepost op: 24-01-2016, 21:33:52 »
Ja probleem is dat ik op m'n telefoon op t forum zit, ik kan foto's dus geen naam geven :-)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #65 Gepost op: 24-01-2016, 21:44:52 »
Uploaden op tinypic en dan de url kopieren en die je profiel zetten geen optie?

Offline Lolahavana

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #66 Gepost op: 25-01-2016, 19:12:58 »
dat ga ik proberen! Thanks!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #67 Gepost op: 25-01-2016, 19:16:46 »
Ja probleem is dat ik op m'n telefoon op t forum zit, ik kan foto's dus geen naam geven :-)
IkGeefMijnAfbeeldingingAltijdHeelOmslachtigeNamenMaarVanafJeTelefoonZalDatInderderdaadLastigGaan.jpg

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #68 Gepost op: 25-01-2016, 21:56:02 »
IkGeefMijnAfbeeldingingAltijdHeelOmslachtigeNamenMaarVanafJeTelefoonZalDatInderderdaadLastigGaan.jpg

Kostelijk!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #69 Gepost op: 25-01-2016, 22:22:28 »
IkGeefMijnAfbeeldingingAltijdHeelOmslachtigeNamenMaarVanafJeTelefoonZalDatInderderdaadLastigGaan.jpg
u doet aan wordfeud?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #70 Gepost op: 26-01-2016, 18:38:40 »
Ik heb een vraag. Of eigenlijk, een verzoek.

Kan er volgend jaar iets gedaan worden om discussie over hints af te scheiden van discussie over het spel "wie is de mol"? Ik snap dat hints een onderdeel zijn van het televisieprogramma WIDM en veel mensen ervan smullen, maar ik wil zelf graag discussie lezen over de opdrachten (wie doet wat wanneer, wie zegt wat waarom, wat is verdacht, wat zou de mol doen, wat is voorkennis, wat is toeval, etc.) maar die wordt steeds lastiger te vinden door eindeloze discussies over cijfercombinaties.

Kan daar eens in de crew over nagedacht worden voor WIDM2017?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #71 Gepost op: 26-01-2016, 18:51:20 »
Ik heb een vraag. Of eigenlijk, een verzoek.

Kan er volgend jaar iets gedaan worden om discussie over hints af te scheiden van discussie over het spel "wie is de mol"? Ik snap dat hints een onderdeel zijn van het televisieprogramma WIDM en veel mensen ervan smullen, maar ik wil zelf graag discussie lezen over de opdrachten (wie doet wat wanneer, wie zegt wat waarom, wat is verdacht, wat zou de mol doen, wat is voorkennis, wat is toeval, etc.) maar die wordt steeds lastiger te vinden door eindeloze discussies over cijfercombinaties.

Kan daar eens in de crew over nagedacht worden voor WIDM2017?

Ben ik het op zich ook mee eens. Heb echt helemaal niks met al die getallen. Blijkt ook nooit een hint te zijn achteraf.. Wel de simpele dingen maar niet wat we nou allemaal tegenkomen. Al die cijfers en postcodes. Mijn complimenten aan alle speurders hoor maar geloof er zelf niet zo in. Moet ook echt scrollen tot ik weer een onderwerp tegenkom die echt over het spel gaat.

Best verwarrend...

Misschien een apart topic cijfers en combi's ofzo...

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #72 Gepost op: 26-01-2016, 19:54:36 »
We zullen het in overweging nemen. Stuur medio december anders nog even een pm naar de moderators, zodat we met het aanmaken van het nieuwe board hier rekening mee kunnen houden.
Moet natuurlijk wel even met de andere crewleden overlegd worden :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #73 Gepost op: 26-01-2016, 19:56:02 »
We zullen het in overweging nemen. Stuur medio december anders nog even een pm naar de moderators, zodat we met het aanmaken van het nieuwe board hier rekening mee kunnen houden.
Moet natuurlijk wel even met de andere crewleden overlegd worden :)

 ::ok::

edit: poging gedaan het tijdelijk op te lossen door topic te openen. Goed?
« Laatst bewerkt op: 26-01-2016, 19:59:57 door FS »

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #74 Gepost op: 26-01-2016, 21:02:05 »
::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #75 Gepost op: 1-02-2016, 02:03:57 »
Ik heb een vraag. Of eigenlijk, een verzoek.

Kan er volgend jaar iets gedaan worden om discussie over hints af te scheiden van discussie over het spel "wie is de mol"? Ik snap dat hints een onderdeel zijn van het televisieprogramma WIDM en veel mensen ervan smullen, maar ik wil zelf graag discussie lezen over de opdrachten (wie doet wat wanneer, wie zegt wat waarom, wat is verdacht, wat zou de mol doen, wat is voorkennis, wat is toeval, etc.) maar die wordt steeds lastiger te vinden door eindeloze discussies over cijfercombinaties.

Kan daar eens in de crew over nagedacht worden voor WIDM2017?

Komt ook door de kloosterhint hoor. Mensen gaan nu hints zoeken naar Klaas, nu de discussie over wie de mol is vrijwel gesloten is.

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #76 Gepost op: 12-02-2016, 19:02:19 »
Even een heel andere vraag, ik ben aan een onderzoekje begonnen over de waardering van opdrachten gedurende de seizoenen. De cijfers van 2007, 2008, 2012,2013,2014,2015 en 2016 tot nu toe. Echter kan ik bij 2013 geen cijfers vinden van de opdrachten in seizoen 13 zijn deze nog ergens verborgen? En waar kan ik de waardering van de opdrachten in 2009, 2010 en 2011 vinden?

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #77 Gepost op: 12-02-2016, 23:26:28 »
Ik heb een vraag. Of eigenlijk, een verzoek.

Kan er volgend jaar iets gedaan worden om discussie over hints af te scheiden van discussie over het spel "wie is de mol"? Ik snap dat hints een onderdeel zijn van het televisieprogramma WIDM en veel mensen ervan smullen, maar ik wil zelf graag discussie lezen over de opdrachten (wie doet wat wanneer, wie zegt wat waarom, wat is verdacht, wat zou de mol doen, wat is voorkennis, wat is toeval, etc.) maar die wordt steeds lastiger te vinden door eindeloze discussies over cijfercombinaties.

Kan daar eens in de crew over nagedacht worden voor WIDM2017?

Mee eens!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #78 Gepost op: 13-02-2016, 17:05:36 »
Even een heel andere vraag, ik ben aan een onderzoekje begonnen over de waardering van opdrachten gedurende de seizoenen. De cijfers van 2007, 2008, 2012,2013,2014,2015 en 2016 tot nu toe. Echter kan ik bij 2013 geen cijfers vinden van de opdrachten in seizoen 13 zijn deze nog ergens verborgen? En waar kan ik de waardering van de opdrachten in 2009, 2010 en 2011 vinden?

2013: http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm13-overzicht-opdrachten
In de link zie je WIDM13 staan. Als je de 13 vervangt door 9, 10 en 11 denk ik dat je op die andere jaren uitkomt
Keep calm and eat chocolates!

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #79 Gepost op: 13-02-2016, 18:09:19 »
dankje ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::