Auteur Topic: Wie is de Mol? in de media  (gelezen 307245 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #20 Gepost op: 23-12-2015, 00:16:13 »
We hebben dit jaar de best voorbereide Mol ooit. Dat gaan we zien in aflevering 1. Hoe zouden we dit kunnen verklaren..? ::hyper::
Een paar vage shots van de Molvoorbereidingen aan het begin van aflevering 1? Persoonlijk ben ik fan van hoe ze in seizoen 4 elke aflevering begonnen: vaag, cryptisch filmpje met molinstructies ::love::

Tja, misschien weer zo'n speeddate opdracht als in 2006 met Milouska, toen wist zij ook "alles" van de kandidaten. Dat vond ik iig een leuke binnenkomer. Maar ik verwacht eigenlijk niet veel van dat "best voorbereide mol ooit". Een leuk zinnetje om de aandacht mee te trekken, maar of het ook wat voorstelt... ik wacht het af.

Oh ja die molinstructies, geweldig!  ::bravo:: ::ok::. Je had het idee even een inkijkje te hebben in de wereld van de mol, alsof je de mol zelf was  ::rofl:: En die blik en stem van Angela, zó gaaf.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #21 Gepost op: 23-12-2015, 00:26:11 »
Ieder jaar hebben ze op de molpersdag zo'n zinnetje. Het blijft natuurlijk een tv programma en ook al gaan er sowieso veel mensen kijken uit zichzelf, zo'n zinnetje is altijd goed.

Eigenlijk vind ik het leuker als er iets meer in de pot zit. 10 duizend is echt te weinig, dus ik hoop niet dat er dit jaar nog minder in de pot komt want dan gaat het echt nergens meer over. Dan willen mensen straks ook niet meer mee doen.. ook al doe je mee voor het spel anzich.. als je minder dan 10 duizend kan winnen klinkt de uiteindelijke winst wel steeds minder serieus.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #22 Gepost op: 23-12-2015, 10:22:00 »
Ik heb het gevoel dat een aantal hier nu al in een tunnel zitten. Namelijk de Taeke tunnel :P

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #23 Gepost op: 23-12-2015, 16:30:55 »
In 7Days deze week een interview met Art en een aantal kandidaten.
Opmerkelijk:
Citaat van: Taeke
Op Uitzending Gemist heb ik de laatste twee seizoenen van Wie is de Mol? teruggekeken.
Had Taeke die nog niet gezien?

En een tof interview in Céciles Harper's Bazaar deze week!


Dit is trouwens het Uitgelicht-interview met Art waar we eerder al een stukje van zagen. :)

Vanaf 23:40 gaat het zo ongeveer over WIDM.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
@29:04 Wie is de Mol? is veilig bij de Publieke Omroep omdat het een evenement op zich is. Bepaalde grote evenementen die het land bezig houden mogen bij NPO blijven, dus ook televisieprogramma's.

@51:52 Het had weinig gescheeld of Art had de Australische versie van De Mol gepresenteerd. Hij was serieus in gesprek met de makers, en als het aan hem had gelegen was dat doorgegaan. Maar via zijn contract wist de uiteindelijke presentator zijn plekje op te eisen.

@57:10 Art weet waar het volgende seizoen heen gaat, en alleen al daarom wil hij het nog wel even presenteren. Dus snel alle interviews doorzoeken naar Arts droombestemming ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 26-12-2015, 15:47:21 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #24 Gepost op: 24-12-2015, 16:59:50 »
Australie.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #25 Gepost op: 28-12-2015, 14:29:26 »
WIDM zit nu ook op Snapchat voor o.a. backstage-beelden van MolTalk.

MolTalk, de app, de website, Facebook, 3FM, Twitter, Instagram, Snapchat. Genoeg officiële WIDM-extra's weer dit jaar!

En een tof interview in Céciles Harper's Bazaar deze week!


Haha! Ellie schiet in de woordvoerderstand op de vraag "Wie is de Mol?". ;D (Heb jij de Harper's Bazaar gekocht Pac?)
« Laatst bewerkt op: 28-12-2015, 14:36:58 door Heinz »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #26 Gepost op: 28-12-2015, 14:40:12 »
WIDM zit nu ook op Snapchat voor o.a. backstage-beelden van MolTalk.

MolTalk, de app, de website, Facebook, 3FM, Twitter, Instagram, Snapchat. Genoeg officiële WIDM-extra's weer dit jaar!

Haha! Ellie schiet in de woordvoerderstand op de vraag "Wie is de Mol?". ;D (Heb jij de Harper's Bazaar gekocht Pac?)

Ik vond het juist wel leuk hoe ze het deed. Ze maakte er overduidelijk een lolletje van. De groep dames leek in ieder geval goed op elkaar ingespeeld, leuk filmpje!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #27 Gepost op: 28-12-2015, 15:21:09 »
Haha! Ellie schiet in de woordvoerderstand op de vraag "Wie is de Mol?"

Zo ineens strak de regie nemen. Daar zie ik echt wel een goede potentiële mol in...

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #28 Gepost op: 28-12-2015, 15:40:00 »
Zo ineens strak de regie nemen. Daar zie ik echt wel een goede potentiële mol in...

Zoals Margriet ook de leiding nam. Ik hoop dit keer eigenlijk op een wat subtielere (maar toch ook effectieve) Mol, maar alles is natuurlijk mogelijk.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #29 Gepost op: 28-12-2015, 22:49:00 »
Haha! Ellie schiet in de woordvoerderstand op de vraag "Wie is de Mol?". ;D (Heb jij de Harper's Bazaar gekocht Pac?)
Helaas... ::sorry:: Iemand anders misschien? ::regenboog::
...óf niet!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #30 Gepost op: 28-12-2015, 22:53:09 »
Helaas... ::sorry:: Iemand anders misschien? ::regenboog::

Ik heb er in staan bladeren en het is relatief uitgebreid (als je het met andere molartikelen vergelijkt) dus wie weet doe ik gek en koop ik eens de Harper's Bazaar. (Dan plaats ik uiteraard scans hier.)

Edit: HB én de nieuwe Avrobode gehaald dus stay tuned voor scans! ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 29-12-2015, 11:07:45 door Heinz »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #31 Gepost op: 29-12-2015, 11:44:09 »
Avrobode #1 2016



deel 1 - deel 2 - deel 3 - deel 4 - deel 5 - deel 6

tv-tip (met soort van spoiler: beschrijvingen opdrachten): klik hier.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #32 Gepost op: 29-12-2015, 11:51:37 »
Jaap van Zessen (Buzzcapture) beweert dat hij vanavond met spoilers komt bij RTL Boulevard. Naar ik begreep uit de posts hier op het forum hebben er nu deelnemers doorgetwitterd, dus zal mij benieuwen of hij iets te melden heeft dat hier nog niet is opgemerkt.
« Laatst bewerkt op: 29-12-2015, 11:57:50 door Moni »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #33 Gepost op: 29-12-2015, 12:30:08 »
Harper's Bazaar januari/februari 2016



deel 1 - deel 2 - deel 3 - deel 4 - deel 5 - deel 6
« Laatst bewerkt op: 29-12-2015, 16:02:12 door Heinz »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #34 Gepost op: 29-12-2015, 12:49:31 »
Promo aflevering 1.  ::zwaai:: 
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Online putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #35 Gepost op: 29-12-2015, 13:27:43 »
Bedankt voor het uploaden Heinz en Moedermol!  ::ok::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #36 Gepost op: 29-12-2015, 14:00:39 »
Bedankt voor de scans Heinz. Erg leuk om te lezen. Zo heb ik de kandidaten toch echt weer wat beter leren kennen, leuk! Aan de hand van wat ik heb gelezen ben ik vooral benieuwd hoe Airen, Taeke en Tim het spel gaan spelen.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #37 Gepost op: 29-12-2015, 15:49:17 »
VARA-gids #1 2016



Interview met psycholoog Kas Stuyf. deel 1 - deel 2

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #38 Gepost op: 30-12-2015, 03:20:34 »
Hopelijk valt het mee.  Op twitter zegt hij alleen een inkijkje in zijn methodes te geven en niet met spoilers te komen.


Sorry, maar deze jongen is echt raar. Hij wilt gewoon in de media. RTL Boulevard. Al die workshops. Prima dat je dat doet, maar die onnodige spoilers. Hij heeft het al zo vaak fout gehad.

Wat hij zegt in boulevard:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Maar hij weet alleen dat ze 3,5 week weg zijn geweest. en hij doet alsof hij dat echt heeft ontdekt. Ze gaan ELK jaar 3, 5 week weg dus wat is hier nieuws aan? dat ze in juni weg gingen hadden wij ook allang ontdekt. En 3,5 week vanaf 1 juni hoeft helemaal niet te betekenen dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
er vroeg uitligt.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Dat is toch 3,5 week na 1 juni???

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
heeft volgens hem een keer snachts getweet. Daardoor ligt ze er ook snel uit volgens hem.
Wat een complete onzin want door de Avrobode en het stukje van Remy weten we dat er een media wet is bij widm en dat kandidaten buiten de opnames door gewoon doortwitteren op locatie. En dat er zelfs wordt gekeken of je een fanatieke twitteraar bent, zoja dan moet je veel doortweeten. Er wordt echt wel op gelet. Dus misschien moet deze jongen echt iets relavanters gaan doen want het irriteert me inmiddels een beetje.

« Laatst bewerkt op: 30-12-2015, 08:55:32 door Lukie4, Reden: Een aantal forummers heeft het liever op deze manier, kleine moeite groot plezier toch »

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #39 Gepost op: 30-12-2015, 16:33:39 »
1 juni vertrek, 22 juni terug in principe en de foto van Art kan eerder genomen zijn