Auteur Topic: Bladmuziek Wie is de Mol-muziek?  (gelezen 8857 keer)

Offline Anoniemand

  • Forumlid
Bladmuziek Wie is de Mol-muziek?
« Gepost op: 22-12-2015, 22:33:38 »
Omdat de muziek die wordt gebruikt in WIDM aan de onbekende kant ligt in de muziekwereld, is er niet zo veel bladmuziek daarvan te vinden op internet. Ik heb gezocht naar bladmuziek, maar de meeste links zijn niet te vinden, zijn verouderd of werken niet meer. Zijn er mensen die bladmuziek zou willen plaatsen (Maken zou geweldig zijn :)) van de muziek dat wordt gebruikt in Wie is de Mol en het hier zou willen plaatsen voor de muziekliefhebbers? :) Ik ben beginnende speler en heb geen ´Perfect pitch´ en speel niet op gehoor maar alleen van blad, vandaar dat ik zelf geen bladmuziek kan maken.
Ik zoek trouwens bladmuziek voor de piano.

Een overzicht van de WIDM-muziek:
Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo

Vorige / Volgende week: Spiderbots - Marco Beltrami
Kandidaten: Oratio - Ugo Farell
Test: Owolowa - Atli Örvarsson
Executie: Ashley - Atli Örvarsson
Na executie: The Fallen´s Arrival - Steve Jablonsky
Aftiteling: New York City - Craig Armstrong

Kandidaten en Aftiteling zijn de stukken die ik zou willen spelen; de anderen maken niet zo veel uit.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bladmuziek Wie is de Mol-muziek?
« Reactie #1 Gepost op: 23-12-2015, 18:05:13 »
In 2009 heeft forummer Dech2410 daar al eens een topic over gemaakt. Er staat ook ergens een link naar de bladmuziek van New York City in.
http://www.wieisdemol.com/forum/archief/seizoenNL2009/?topic=33947.0
Tell me what your telescope says

Offline Anoniemand

  • Forumlid
Re: Bladmuziek Wie is de Mol-muziek?
« Reactie #2 Gepost op: 23-12-2015, 19:05:07 »
In 2009 heeft forummer Dech2410 daar al eens een topic over gemaakt. Er staat ook ergens een link naar de bladmuziek van New York City in.
http://www.wieisdemol.com/forum/archief/seizoenNL2009/?topic=33947.0
Bedankt, ik heb het hele topic doorgekeken, maar ik zie alleen verouderde links en plaatjes in, helaas :(. Bedankt voor de link trouwens. Ik heb zelf veel pagina´s bezocht voor de bladmuziek. (Kunnen verouderde materialen teruggehaald worden op een bepaalde manier?) Ik denk dat ik het maar noot voor noot moet opschrijven van Youtube-video´s waarvan er van bovenaf is gefilmd. Op Youtube is er trouwens een optie om het filmpje 2x en 4x te vertragen.

Gemaakte bladmuziek is zeker nog steeds welkom. Graag zelfs.
« Laatst bewerkt op: 23-12-2015, 19:08:04 door Anoniemand »