Auteur Topic: Wie is de mol? Experience  (gelezen 111376 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Wie is de mol? Experience
« Gepost op: 30-12-2015, 11:47:28 »
Voorverkoop Wie is de Mol? Experience FORUM

Speciaal voor WieIsDeMol.com leden kan je nu alvast kaartjes bestellen voor het Wie is de Mol? Experience FORUM

Wie is de Mol? Experience
Wie is de Mol? fans opgelet. Zaterdag 19 maart 2016 biedt AVROTROS jou de kans om presentator Art Rooijakkers en de kandidaten van het 16de seizoen te ontmoeten tijdens de Wie is de Mol? Experience.

Ontdek de geheimen van het populaire televisieprogramma tijdens het Wie is de Mol? interview, waarbij jij als publiek de vragen mag stellen, geniet van optredens en bied mee op exclusieve Wie is de Mol? veilingitems waarvan de opbrengsten naar UNICEF gaan. Ben jij niet bang voor een uitdaging? Speel dan de Wie is de Mol? spellen, maar vergeet niet: niets is wat het lijkt!

Datum en tijd
Zaterdag 19 maart 2016

Locatie
TAETS Art and Event Park, Amsterdam-Zaanstad.

Maximaal 6 kaarten per account.

Prijs: 10 euro per kaart (reserveringskosten €1,50)

Klik op >>>deze link <<< om alvast je kaarten te bestellen.

Voor vragen rondom het bestellen van kaarten voor het Wie is de Mol? Experience FORUM kan je terecht bij de AVROTROS.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2016, 22:11:41 door Dolfie »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #1 Gepost op: 30-12-2015, 13:29:05 »
Heb net mijn bestelling gedaan. Ik kreeg wel een foutmelding, die de correcte afhandeling van de bestelling echter niet in de weg zit.

Er wordt aangegeven hoe je je postcode en huisnummer moet invoeren, en vervolgens zegt het systeem dat de opgegeven combinatie niet bestaat.

Wees gerust, de bestelling wordt keurig en correct geregistreerd.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #2 Gepost op: 30-12-2015, 14:20:32 »
Ha besteld! Voor mij en voor Heinz. Ben benieuwd welk inschrijfnummer we hebben... ;D
Tell me what your telescope says

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #3 Gepost op: 30-12-2015, 20:45:15 »
Heb net mijn bestelling gedaan. Ik kreeg wel een foutmelding, die de correcte afhandeling van de bestelling echter niet in de weg zit.

Er wordt aangegeven hoe je je postcode en huisnummer moet invoeren, en vervolgens zegt het systeem dat de opgegeven combinatie niet bestaat.

Wees gerust, de bestelling wordt keurig en correct geregistreerd.

Inderdaad, die kreeg ik ook! Gelukkig verder wel goed gegaan  :)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #4 Gepost op: 31-12-2015, 08:10:27 »
Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn. :(
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #5 Gepost op: 31-12-2015, 11:56:07 »
Ik ga 'm overslaan.. Het concept van deze 'fandag' trekt mij tot nu toe niet én ik heb ook niet zo'n zin om helemaal naar Amsterdam af te reizen. De dag voor deze 'experience' heb ik ook al een concert waar ik naar toe ga, dus genoeg reden voor mij om niet te gaan.

Ben erg benieuwd naar de ervaringen en mening van de veteraan-WIDMfandag'ers over deze nieuwe invulling van de fandag.  :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #6 Gepost op: 31-12-2015, 12:19:44 »
Mijn trekt deze manier van handelen ook zeker niet, maar wil toch nog een poging wagen. Als het te druk is, of te commercieel, dan haak ik in de toekomst ook zeker af.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #7 Gepost op: 31-12-2015, 16:47:31 »
Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn. :(
maar wel in 2016? ;D ;D


Ik heb tot nu toe geen enkele fandag (vanaf 2003, eerste keer dat ik erbij was) gemist. Bij mij is het dan ook meer een reunie, waarbij ik ervan uitga dat de molloten van het eerste uur TOCH wel zullen komen.


Offline Rick De Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #8 Gepost op: 31-12-2015, 17:50:02 »
Zeker Jos! Mijn vriendin zegt juist dat ik moet gaan! Ben benieuwd naar het concept al moet ik wel eerst heel Nederland door om er te komen... Maar idd de die-hard vrienden zullen er ook wel zijn.... Nu nog een Chinees vinden daar voor na de Fandag 😛
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #9 Gepost op: 31-12-2015, 17:57:33 »
Waar ik vooral benieuwd naar ben... blijft de quiz? :D
« Laatst bewerkt op: 31-12-2015, 17:59:51 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #10 Gepost op: 31-12-2015, 19:55:44 »
Zeker Jos! Mijn vriendin zegt juist dat ik moet gaan! Ben benieuwd naar het concept al moet ik wel eerst heel Nederland door om er te komen... Maar idd de die-hard vrienden zullen er ook wel zijn.... Nu nog een Chinees vinden daar voor na de Fandag 😛
Oké dat laten we dan aan jou over, die Chinees. Komt goed.
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #11 Gepost op: 1-01-2016, 00:34:39 »
Helaas zit die Chinees er voor dit keer niet in. Ik ga die avond in Amsterdam namelijk naar een theatervoorstelling van een van de allereerste molloten, uit de tijd dat dat begrip nog moest worden uitgevonden.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #12 Gepost op: 2-01-2016, 14:12:53 »
Ik moet nog even nadenken wat ik hier mee doe. Lijkt me gezellig, maar is een flinke reis en de informatie is nog wat karig (tijden e.d.). Ik kan er op bij AVROTROS nog weinig over vinden. Hopelijk zorgt het feit dat ze er een 'experience' labeltje op hebben geplakt er niet voor dat het na vanavond meteen een stormloop is en heb ik nog wat bedenktijd.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #13 Gepost op: 2-01-2016, 14:16:48 »
Net 2 tickets besteld. Ik geef deze MFD een kans om zich te bewijzen.

Offline Rick De Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #14 Gepost op: 3-01-2016, 11:12:58 »
Same here... ook ik ga een wereldreis maken... btw die Chinees?  Lastig aangezien we op een bedrijventerrein zitten waar niks te beleven is helaas..
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #15 Gepost op: 3-01-2016, 12:36:11 »
Al vorig jaar  :P besteld. Ben benieuwd naar de opzet, of onze vermoedens kloppen, of het überhaupt een beetje bereisbaar is allemaal. MFD of WIDME het is toch een mooi moment om het molseizoen mee af te sluiten.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline jojo251

  • Forumlid
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #16 Gepost op: 4-01-2016, 18:26:12 »
ik heb er ook net 3 besteld. 1 voor mij, en de andere 2 voor mijn zusje en zwager. ik heb er heel veel zin in en vooral ben ik ook erg blij dat het dit keer op zaterdag is ipv zondag.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #17 Gepost op: 5-01-2016, 20:45:52 »
Ik moet nog even nadenken wat ik hier mee doe. Lijkt me gezellig, maar is een flinke reis en de informatie is nog wat karig (tijden e.d.). Ik kan er op bij AVROTROS nog weinig over vinden. Hopelijk zorgt het feit dat ze er een 'experience' labeltje op hebben geplakt er niet voor dat het na vanavond meteen een stormloop is en heb ik nog wat bedenktijd.
Same here... ook ik ga een wereldreis maken... btw die Chinees?  Lastig aangezien we op een bedrijventerrein zitten waar niks te beleven is helaas..
Ja het is een roteind weg dat Zaandam... Helemaal voor jullie.  ::niet-ok::

In elk geval, op de kaartjes staat dat het om 13:00 begint, zoals gewoonlijk. Dus het zal ook wel weer om 17:00 uur afgelopen zijn. In plaats van die Chinees kunnen we het ook bij een mollotenborrel houden, of anders kun je op locatie nog iets eten (volgens de website van TAETS).
Tell me what your telescope says

Offline Rick De Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #18 Gepost op: 6-01-2016, 07:25:37 »
In plaats van die Chinees kunnen we het ook bij een mollotenborrel houden, of anders kun je op locatie nog iets eten (volgens de website van TAETS).

 
Gezellig nadien wat drinken/eten is haast traditie he, dus dat moeten we er wel inhouden!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Voorverkoop Wie is de mol? Experience
« Reactie #19 Gepost op: 6-01-2016, 11:19:02 »

 
Gezellig nadien wat drinken/eten is haast traditie he, dus dat moeten we er wel inhouden!

Zoals aangegeven: ik ga 's avonds naar een voorstelling in Amsterdam, makkelijk te bereiken vanaf Taets overigens. Die voorstelling is/wordt geregisseerd door een oudgediende hier op RN, Annemieke.

Een van haar grote hobbies is (kleinschalig) theater. Toen ik haar vertelde dat de Mol Experience diezelfde dag was, reageerde ze spontaan met: ''dan komen jullie toch met zijn allen naar mijn voorstelling toe?''.

Mij zou dat wel leuk lijken, maar ik denk dat dat voor verschillenden uit het vaste eet-groepje moeilijk in te passen is.