Auteur Topic: Dagboek Mol  (gelezen 110256 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Dagboek Mol
« Reactie #200 Gepost op: 5-03-2016, 22:21:13 »
verklaart wel de soms wat rare zinnen
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Dagboek Mol
« Reactie #201 Gepost op: 5-03-2016, 23:20:27 »
Als iemand dit ontdekt had had ik het te ver gezocht gevonden. ;D

Maar leuk dat er ook hints in de dagboeken zaten. ::jaja::

En weer een mega fout "kruis nog munt hebben" moet natuurlijk 'noch' zijn
Wie heeft die dingen geschreven ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Dagboek Mol
« Reactie #202 Gepost op: 5-03-2016, 23:23:28 »
haahahaaahaa die moedermol. Is dat een antitunnelvisie ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Dagboek Mol
« Reactie #203 Gepost op: 5-03-2016, 23:32:16 »
Hahahaha

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Dagboek Mol
« Reactie #204 Gepost op: 8-03-2016, 15:15:37 »
Er verschijnt toch nog nieuw materiaal op de website dus ik heb nog hoop op extra molacties.

Hier is het laatste dagboek van de Mol:

Dagboek Klaas - Mol



Het was een onvergetelijk avontuur. Spannend, plezierig, maar ook eenzaam ondergronds. Want wat was het een leuke groep kandidaten, en Klaas. In plaats van "en Tim", zoals Taeke nog zei. Lachen!

Airen, Remy, Ellie, Marjolein, Cécile en Rop. Stuk voor stuk wist ik ze van me af te schudden. Maar die molloten... Echt. Het is overweldigend om te zien hoeveel mensen idolaat zijn van dit programma. Ik heb nog nooit zo vaak dat ene liedje van Lady Gaga in m'n hoofd gehad. Poker face. Behalve afgelopen zaterdag dan.

    Want op het moment dat ik me onder honderden van jullie bevond, daar op die groene loper, kon ik maar aan één ding denken; doe alles wat je doet met hart en ziel!

En wat heb ik genoten van alle briljante opdrachten die we steeds maar weer voorgeschoteld kregen. Een restaurant runnen, een berg beklimmen om mijn Mol gage te verdienen, op jacht naar koffers in een spookachtig resort. Het was een reis die je maar één keer meemaakt maar die je graag, met de kennis die je nu hebt, volgend jaar weer zou doen. Maar dat is helaas onmogelijk. Een nieuwe reis, een nieuwe Mol.

Wat een publiek! Airen, Remy, Ellie, Marjolein, Cécile, Rop, Taeke en Annemieke, wat een show! En Tim, van harte gefeliciteerd met de pot!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Dagboek Mol
« Reactie #205 Gepost op: 8-03-2016, 21:48:30 »
Er verschijnt toch nog nieuw materiaal op de website dus ik heb nog hoop op extra molacties.
't Is wel te hopen. Had Art het niet aangekondigd aan het eind van aflevering 10? Overigens stond vorig jaar geloof ik nog een lijst met molacties van álle opdrachten, niet alleen dat wat we in de uitzending ook al hadden gezien.

Stiekem hoop ik voor alle molacties een filmpje te zien, maar ik zal maar niet te veel meer eisen ::schaam:: Of zoals in de eerste seizoenen: gewoon in één filmpje van een paar minuten snel alle opdrachten langsgelopen. En anders moet Klaas nog maar een (chat?)sessie houden waarin hij ook z'n andere acties uit de doeken doet ::jaja::
...óf niet!