Auteur Topic: Beste internationale molseries?  (gelezen 20677 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Beste internationale molseries?
« Reactie #20 Gepost op: 29-02-2016, 21:18:39 »
Kijk ze allemaal. ;) Maar begin bijvoorbeeld met USA 1 en 2 die sterk op de oude Vlaamse en Nederlandse molseries lijken. (De tweede Amerikaanse Mol heeft zelfs een boek geschreven over zijn/haar bevindingen dat nog online te bestellen is.)
Ben nu de US1 aan het kijken totdat ik De Mol op 4 weer kan zien  ::ok:: Dank Heinz! En fantastisch, weer terug naar het Angela gevoel met helikopters en al....En HOLY CRAP, 75000$ voor de 1e opdracht?  ::oink::
« Laatst bewerkt op: 29-02-2016, 21:29:39 door Juuls247 »
Meer L

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Beste internationale molseries?
« Reactie #21 Gepost op: 29-02-2016, 23:09:28 »
Hoe kom ik aan de legale varianten?
Even je zelf opgenomen videobanden uit de kast pakken   ::rofl::
(Goede vraag eigenlijk, veel seizoenen zijn niet (meer) als DVD verkrijgbaar)

Net begonnen met De Mol (BE) seizoen 2, en na de eerste aflevering kan ik 'm al aanraden  ;D
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beste internationale molseries?
« Reactie #22 Gepost op: 1-03-2016, 08:02:09 »
De beste buitenlandse molseries op dvd, ik ben voor.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Beste internationale molseries?
« Reactie #23 Gepost op: 1-03-2016, 08:16:35 »
Leuk topic om te volgen en grappig dat er afgelopen dagen een paar mailtjes in m'n mailbox zijn gekomen. ;D

België 1 t/m 3 zijn erg goed, de Amerikaanse/Australische series groots en enorme geldbedragen, UK vind ik ook erg goed. ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline foghorn

  • Forumlid
Welke mol series uit andere landen zijn de moeite?
« Reactie #24 Gepost op: 13-03-2016, 18:08:10 »
Ik wou even een goed seizoen vinden om te bekijken, maar ik zag al snel veel spoilers op deze site en op wikipedia, dus ik besloot om de Nederlandse wie is de mol even links te laten liggen tot de spoilers terug uit mijn geheugen zijn.

Ik heb even seizoen 1 van Australië geprobeerd maar ik kon de stijl toch niet direct smaken, rare editing, geen uitspringende kandidaten, slechte videokwaliteit. Maar deze dingen zijn waarschijnlijk omdat seizoen1 nogal lang geleden was.

Zijn er btw ondertitels voor de niet-engelse talen beschikbaar (als ik de series zelf al kan vinden)?
« Laatst bewerkt op: 13-03-2016, 18:14:30 door foghorn »