Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
316 gasten en 2 vaste bezoekers (Moni, Tristan)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Forum Zomersoap
1 augustus
Realitynet Songfestival: inschrijvingen NU open!
24 augustus 19.30
Realitynet GameNight: Pubquiz 2.0, Doe Mee!
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: 1 ... 63 64 65 [66] 67
  Print  
Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 218149 keer)
hoelahoep

« Antwoord #1300 Gepost op: 7.01.2017, 20:05:33 »

Dit belooft veel goeds, ik kijk er zo erg naar uit! Nog 20 minuutjes...
moloot2212

Geslacht: Man

« Antwoord #1301 Gepost op: 7.01.2017, 20:27:06 »

Nog 3 minuutjes Love.
Iedereen veel plezier. Grin
Syllie10

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #1302 Gepost op: 7.01.2017, 20:28:04 »

Heeeeeeeel veel plezier.  Bravo!
evelienh1986

« Antwoord #1303 Gepost op: 7.01.2017, 20:29:32 »

O mann zoveel zin
Bodejos

Go west, where the mole lives

« Antwoord #1304 Gepost op: 7.01.2017, 20:32:31 »

gaaf begin.

Molegon, Molland
TheNetherlandsx

« Antwoord #1305 Gepost op: 7.01.2017, 22:03:04 »

gaaf begin.

Wat was dit een gave aflevering! Ik heb alleen niet zo heel veel verdachts gezien... Alleen dat deze afvaller zou afvallen, had ik eigelijk al verwacht...
Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)
Rämon

Niets is wat het lijkt

« Antwoord #1306 Gepost op: 7.01.2017, 22:34:07 »

Lieve Molloten,
Wij gaan zo beginnen! Ik wens jullie veel kijk plezier de komende 10 weken.
Wij hebben weer ons best gedaan en zijn heel blij met het resultaat.
Ik maak WIDM al 17 jaar inmiddels en ik vind dit jaar een van de allerbeste serie,
top 3 zeker, en misschien de beste ooit. Maar dat laat ik aan jullie over.
Geniet! Groet,
Rick McCullough
Regisseur Wie is de Mol?

Dank Rick. Jullie zijn top! Dankjewel voor al het harde werk er het, naar zeggen, beste seizoen ooit van te maken. We zijn heel erg benieuwd.

Op nog heeeeel veel seizoenen!!  Bravo! Bravo!
RoyL

Spelletje? It's a way of life!

« Antwoord #1307 Gepost op: 8.01.2017, 15:19:44 »

Ik mis de dagboeken van de Mol en de afvaller nog  Snappie?

Thomas is de Mol!
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #1308 Gepost op: 8.01.2017, 17:18:39 »

Rick heeft in ieder geval niet gelogen over aflevering 1. Het was inderdaad een heerlijke, mooie uitzending! Bravo!

Ich bin ein Bärliner!
Lama1997

« Antwoord #1309 Gepost op: 9.01.2017, 15:55:50 »

Die promo van aflevering 2 ziet er zo vet uit  Love Duimen omhoog!

Deelnemer Mol Online 2017
WiWaaz

« Antwoord #1310 Gepost op: 9.01.2017, 15:58:54 »

De promo van aflevering 2 is bekend.

Los van dat deze super is, heeft Diederik weer een opvallend shirt aan. "Stop Following Me!"
Ik denk daarom dat hij er goed over nagedacht heeft van te voren en dat ik daarom de shirt-hints nu laat vallen.

* SFM.jpg (96.61 KB, 1627x1200 - bekeken 1467 keer.)
Lama1997

« Antwoord #1311 Gepost op: 9.01.2017, 16:01:42 »

De promo van aflevering 2 is bekend.

Los van dat deze super is, heeft Diederik weer een opvallend shirt aan. "Stop Following Me!"
Ik denk daarom dat hij er goed over nagedacht heeft van te voren en dat ik daarom de shirt-hints nu laat vallen.
Ik denk een 'Erik van der Hoff-je' hier. Wel grappig

Deelnemer Mol Online 2017
Edeholland

« Antwoord #1312 Gepost op: 9.01.2017, 16:06:15 »

Ik weet niet waar ik dit moet posten....

Hierzo: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=60058.0  Wink

Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!
m0lmuis

« Antwoord #1313 Gepost op: 9.01.2017, 16:09:42 »

Dank je Edeholland, heb mijn bericht al verwijderd  Wink
Molzkovicz

« Antwoord #1314 Gepost op: 13.01.2017, 11:25:48 »

Daarna is er een opdracht in een verlaten fabriek. Vermoedelijk gaat het om papierfabriek Blue Heron in Oregon City. Dit zou op dag 3 kunnen zijn. Op basis van beeld en geluid in de locatievideo lijkt het erop dat de kandidaten hier een opdracht doen waarbij losse woorden op kaartjes en op een monitor te zien zijn. Ervan uitgaande dat beelden uit de locatievideo ook in de officiële uitzending terugkeren, zijn er bij deze opdracht verdenkingen mogelijk naar drie kandidaten.
•   Imanuelle omdat haar naam op een kaartje lijkt te staan en op een andere kaart het woord ‘HINT’.
•   Roos omdat diverse woorden getoond worden die met haar schrijversambacht te maken (kunnen) hebben: Stress, Woorden, Opschieten, Deadline, Notitie, Memo, Bladeren, Ringmap en Krantenkop op de monitor, WERKWOORD, ETUI, GUM, ENVELOP, PROLOOG op de kaartjes. Onder de monitor ligt een Molkaartje.
•   Een graffititekening in de fabriek toont cijfers en wiskundige symbolen; met wat goede wil kun je dit linken aan bètawetenschapper Diederik, al zie ik vooralsnog geen directe Molconnectie.

’s Avonds zijn er dan opnames in Oaks Park (www.oakspark.com), een amusementspark dat op dat moment eigenlijk gesloten is voor het publiek en pas eind maart 2017 weer opengaat. Of er ook een opdracht in dit pretpark te Portland wordt gehouden, is niet duidelijk.
Erna (dag 4?) is er een opdracht in een rechtszaal van het Gus J. Solomon U.S. Courthouse te Portland. Dan volgen in een stadspark weer een test en executie. Nadien trekt de WIDM-karavaan de stad uit.

Er wordt nu wel érg nadrukkelijk een hint gegeven naar Imanuelle, zie de vrijgegeven minuut van afl. 2.

* WIDM_2017_Imanuelle_mol_dag_3.jpg (399.55 KB, 1920x1079 - bekeken 1275 keer.)

'Niets is wat het lijkt. Alles is zo voorbij. Toch wil ik Alles of Niets. Niets is zo gebeurd. Want Alles is Niets wat het lijkt.' (Kim Feenstra)
TheNetherlandsx

« Antwoord #1315 Gepost op: 14.01.2017, 19:48:12 »

De tweet van de mol= 'Breied je aan te passen aan anderen'  Zal dit weer op de afvaller slaan, of dit keer op de Mol?? En met wie zou dit te maken kunnen hebben?
Hulpmol

« Antwoord #1316 Gepost op: 14.01.2017, 20:01:44 »

De tweet van de mol= 'Breied je aan te passen aan anderen'  Zal dit weer op de afvaller slaan, of dit keer op de Mol?? En met wie zou dit te maken kunnen hebben?

Daarvoor hebben we dit topicWink
TheNetherlandsx

« Antwoord #1317 Gepost op: 14.01.2017, 22:39:21 »

Daarvoor hebben we dit topicWink
O jah, ik zie het... Thanks! Had er overheen gekeken😅
Molzkovicz

« Antwoord #1318 Gepost op: 17.01.2017, 17:00:50 »

Misschien is het handig om alvast wat context te hebben voor aflevering 3. Wanneer de beelden van de vooruitblik chronologisch zijn, volgt in aflevering 3 als eerste een opdracht op het strand. Deze opdracht vindt plaats in de schemering en in het donker. Het lijkt me sterk dat er toestemming is verleend om voor dag en dauw vuurwerk af te steken. In de avond ligt meer voor de hand. De zon gaat dan om 20.45 uur onder; rond 21.30 uur is het helemaal donker. In dat geval zal er na Yvonnes exit eigenlijk onvoldoende tijd zijn om direct deze opdracht te doen. Roos kijkt rond 18.00 uur in het Molboekje van Imanuelle. Vervolgens vinden de test en de executie plaats. Dan is er nauwelijks gelegenheid om te (eten,) reizen en nog op tijd aan de kust te komen (minstens anderhalf uur rijden met de auto). Na de executie op 19 mei is dan op 20 mei ’s avonds vermoedelijk de strandopdracht. Ook wel lekker voor de Vegas-bezoeker: kan deze even bijkomen.

Op 21 mei is dan de opdracht in de duinen, lijkt me. Op basis van de kleding vermoed ik dat de auto-opdracht niet op dezelfde dag plaatsvindt: Imanuelle en Jochem hebben in Portland een andere outfit aan. (De donkere trui die Jochem aanheeft wanneer hij ingaat op Yvonnes vertrek, draagt hij wellicht op de dag van de strandopdracht.) Het zou zomaar kunnen dat de auto-opdracht in verbinding staat met boekhandel Powell’s Books, maar hoe? Art laat overigens zien dat 500 euro in het boek Miss Mole van E.H. Young ligt. Die boektitel lijkt me een gebbetje en geen hint.

Op 23 mei is Jochem jarig. Da’s hoogstwaarschijnlijk in aflevering 4.

'Niets is wat het lijkt. Alles is zo voorbij. Toch wil ik Alles of Niets. Niets is zo gebeurd. Want Alles is Niets wat het lijkt.' (Kim Feenstra)
joligmolletje

« Antwoord #1319 Gepost op: 23.02.2017, 11:52:44 »

Ahhhhh nee, er is weer een live finale Droevig Ik vond dat vorig jaar zó jammer: de gesprekken kwamen niet van de grond en voor mij als kijker thuis heeft het gewoon geen enkele meerwaarde dat hele live-gedoe. De Avro roept iedereen op zich aan te melden bij hun Facebook-evenement.

Citaat
Kom zaterdag 11 maart de live finale van Wie is de Mol? seizoen 17!

Art Rooijakkers stelt nog één keer de vraag: 'Wie is de Mol?'.
Kijk de uitzending op een groot scherm en beleef de ontknoping van het seizoen live met de kandidaten en andere Wie is de Mol? fans op het plein bij VondelCS in Amsterdam.

Laat weten of je erbij bent!
Wees er op de finaledag op tijd bij, zo vergroot je je kans op een goede plek.
Pagina's: 1 ... 63 64 65 [66] 67
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005