Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
336 gasten en 3 vaste bezoekers (KingLennart, putyourHANSup!, Niuno)
Activiteitenagenda
29 juni 20:00
Realitynet GameNight- Ultimate Werewolf Schrijf je nu in!
1 juli t/m 23 juli
Tour de France pool. Schrijf je ploeg in voor 1 juli 9.00 uur
Medio Juli
Forum Zomersoap
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: 1 ... 16 17 18 [19]
  Print  
Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jochem van Gelder  (gelezen 55339 keer)
jokeJD

« Antwoord #360 Gepost op: 13.03.2017, 15:34:31 »

http://www.kijk.nl/nu/nuentertainment/videos/Ko4JF61ftK1e/thomas-cammaert-ik-was-de-mol-die-kandidaat-speelde

Hier zegt Jochem duidelijk dat hij de laatste test ook wist dat het Thomas was, alleen geen kennis over hem had. Zijn we dus toch om de tuin geleid dat hij nog vol op Sanne zat in het kader van kijkerspanning. Vind ik jammer.
AstridM

« Antwoord #361 Gepost op: 13.03.2017, 16:17:23 »

Zeer leuke kandidaat! Heb erg om hem moeten lachen, met name bij de ontknoping Hilarisch

Hij heeft duidelijk de tijd van z'n leven gehad, ik heb zelden een verliezer zo blij gezien.  Hilarisch
Kaaasje

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #362 Gepost op: 13.03.2017, 21:12:22 »

http://www.kijk.nl/nu/nuentertainment/videos/Ko4JF61ftK1e/thomas-cammaert-ik-was-de-mol-die-kandidaat-speelde

Hier zegt Jochem duidelijk dat hij de laatste test ook wist dat het Thomas was, alleen geen kennis over hem had. Zijn we dus toch om de tuin geleid dat hij nog vol op Sanne zat in het kader van kijkerspanning. Vind ik jammer.
Ik vind het wel een beetje een vreemd verhaal. En hij had bij de laatste vraag 40 toch niet Thomas ingevuld?
En als je de antwoorden van jezelf en van Sanne weet dan is het toch gewoon de derde optie? Of staan de antwoorden van afgevallen kandidaten er ook tussen?
Pac

Geslacht: Man

« Antwoord #363 Gepost op: 13.03.2017, 21:26:51 »

Ik vind het wel een beetje een vreemd verhaal. En hij had bij de laatste vraag 40 toch niet Thomas ingevuld?
En als je de antwoorden van jezelf en van Sanne weet dan is het toch gewoon de derde optie? Of staan de antwoorden van afgevallen kandidaten er ook tussen?
Hij besloot om tactisch dan maar te gokken dat Sanne de Mol was en het duel aan te gaan met Thomas, wat hij veel makkelijker had gewonnen ls het goed was. Dat hij het goede antwoord had kunnen deduceren merk je slim op (had ik in eerste instantie niet bedacht) maar dan had hij alsnog een achterstand gehad op Sanne bij vragen met maar twee antwoord opties. Bv. 'Heeft de Mol een hond?' en Jochem heeft 'm zelf niet, maar Sanne wel, dan heeft hij geen idee wat hij voor Thomas in moet vullen terwijl Sanne daarmee weer een voorsprong op zou bouwen. Het was dus in feite een heel tactische zet om uiteindelijk voor Sanne te gaan aangezien hij het ook niet zeker wist Duimen omhoog! En hij snapte het spel dus beter dan hij deed voorkomen Wink

...f niet!
Marisa

« Antwoord #364 Gepost op: 13.03.2017, 22:08:06 »

Hij besloot om tactisch dan maar te gokken dat Sanne de Mol was en het duel aan te gaan met Thomas, wat hij veel makkelijker had gewonnen ls het goed was. Dat hij het goede antwoord had kunnen deduceren merk je slim op (had ik in eerste instantie niet bedacht) maar dan had hij alsnog een achterstand gehad op Sanne bij vragen met maar twee antwoord opties. Bv. 'Heeft de Mol een hond?' en Jochem heeft 'm zelf niet, maar Sanne wel, dan heeft hij geen idee wat hij voor Thomas in moet vullen terwijl Sanne daarmee weer een voorsprong op zou bouwen. Het was dus in feite een heel tactische zet om uiteindelijk voor Sanne te gaan aangezien hij het ook niet zeker wist Duimen omhoog! En hij snapte het spel dus beter dan hij deed voorkomen Wink

Zeker van dat laatste ben ik k overtuigd! Ik vond het dan ook jammer dat hij door sommigen als sufferdje werd weggezet. Maar hij kan wel wat hebben, gelukkig.
Kaaasje

« Antwoord #365 Gepost op: 13.03.2017, 23:25:50 »

Wel een goed punt ja! Zeker met vragen met twee opties blijft het een gok. Maar dan was hij dus ook niet overtuigd van Thomas als mol (maar wanneer ben je dat nou wel? Je weet het natuurlijk nooit 100% zeker. En dan kun je misschien maar beter helemaal verkeerd gaan dan half goed). En het zou ook wel bizar zijn geweest als je op deze manier wint, dus wat dat betreft verdiend Sanne het ook meer om te winnen (en ik geloof dat Jochem dat als sportieve verliezer dat zelf ook zei) Smiley
m0lmuis

« Antwoord #366 Gepost op: 21.03.2017, 16:47:32 »

https://pbs.twimg.com/media/C7cvtPuWwAAT3fn.jpg:large
« Laatste verandering: 21.03.2017, 16:49:13 door m0lmuis » Gelogd
Pagina's: 1 ... 16 17 18 [19]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005