Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
378 gasten en 16 vaste bezoekers (MaikeMeisje, wouterv, Lukie4, Gupp, Fabiann, Miek1999, Mollenmania, Tweestrijd, Mollenvanger-MV, radjon, FrankLapidus, Marloezzel, Starlight, SanderFMC, Giorgio, RoyL)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Realitynet Songfestival
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
The Amazing Race 2
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Pagina's: 1 ... 15 16 17 [18]
  Print  
Auteur Topic: Kritische noot over het huidige seizoen  (gelezen 54091 keer)
Stormpie

« Antwoord #340 Gepost op: 21.03.2017, 16:25:33 »

gelukkig is er één topic waar steeds hetzelfde gezegd mag worden zonder dat iemand er bezwaar tegen maakt Duimen omhoog!

er was eens......
Tunnelgraver

« Antwoord #341 Gepost op: 21.03.2017, 16:48:20 »

want hoe kun je nog wat nieuws verzinnen na ZOveel seizoenen? Ik vind het knap dat ze dit nog konden verzinnen.

Kijk voor de aardigheid eens naar de Vlaamse Mol: de ene na de andere zeer originele opdracht en bijna allemaal gelaagd.

Dit is het enige draadje waar kritiek geuit mag worden en ik zeg het beslist opbouwend bedoeld: beste Nederlandse programmamakers,
ga alsjeblieft eens met je Vlaamse collega's praten. Ik weet zeker dat het een zeer inspirerend gesprek wordt!
Lama1997

Geslacht: Man

« Antwoord #342 Gepost op: 21.03.2017, 17:18:33 »

Ik snap ook niet echt wat er mis was met de opdrachten dit seizoen  Zeker niet! Ik vond ze op een paar opdrachten na allemaal gelaagd en daardoor een sterke factor dit seizoen  Volmondig Ja

Deelnemer Mol Online 2017
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #343 Gepost op: 21.03.2017, 17:33:54 »

Ik snap ook niet echt wat er mis was met de opdrachten dit seizoen  Zeker niet! Ik vond ze op een paar opdrachten na allemaal gelaagd en daardoor een sterke factor dit seizoen  Volmondig Ja

Ik vond de opdrachten dit seizoen al een stuk sterker dan vorig seizoen, dat is het niet. Ik denk dat je het begrijpt als je de Vlaamse Mol hebt gezien. WIDM moet geen 1 op 1 kopie worden van de Mol, beide hebben hun eigen kracht en charme, maar ze kunnen elkaar wel inspireren.
Lama1997

« Antwoord #344 Gepost op: 21.03.2017, 17:48:13 »

Ik heb vorig jaar de Vlaamse Mol gezien, maar zit er niet op te wachten dat WIDM die kant op gaat. Beide zijn verschillende programma's met een andere sfeer. Beide anders en beide leuk

Molloot200

« Antwoord #345 Gepost op: 21.03.2017, 18:06:10 »

Wel, ik vond de opdrachten dit seizoen echt al veel gelaagder dan eerst.

-Bioscoop in aflevering 1.
-Rechtbank in aflevering 2.
-Duinen met de halve biljetjes in aflevering 3.
-De veeveiling werd door het verzekeren gelaagd - aflevering 4.
-De underground in aflevering 6.
-Buttons zoeken bij de rodeo werd door de kans op een 'vrijstelling' ook gelaagd - aflevering 6.
-Portofoonketen in aflevering 7.

Dit zijn zo even de voorbeelden die gelijk in me opkomen.

Echter!! Seizoen 11 was het perfecte voorbeeld van goede WIDM opdrachten imo. Niet zó gelaagd als die van de Vlaamse, maar toch goed genoeg.

Favoriete kandidaten: Airen Mylène / Anna Drijver / Carolien Borgers / Roos Schlikker / William Spaaij
Tarbozan

niet schrikken maar kicken

« Antwoord #346 Gepost op: 26.03.2017, 22:59:20 »

Portofoonketen een vd slechtste opdrachten ooit. Totaal onrealistische tijdsduur en super matig in beeld gebracht. Ik denk dat er nog steeds mensen zijn die niet werken wie er nu welke deelnemer kon horen Hilarisch
Was voor mij bijna net zo saai als de hooibalen opdracht.

Ik vind de bioscoop een geslaagde opdracht en de rechtbank ook. Alleen waren daardoor al twee deelnemers twee afleveringen weg van de groep. Mol town prima opdracht Alleen niet goed in beeld gebracht voor de kijker.

Als men al een veiling Moet opnemen in de serie dan vind ik hoe t dit jaar werd gedaan een goed werkend alternatief..

Verder mag t spel wel wat harder, dit betekent niet de groep t tussen de opdrachten niet leuk mag hebben met elkaar. Maar t leek nu wel de bejaardenbond op uitstap.

Over het feit of widm nog ooit terug kan jeroen naar t psychologische mindfuck programma. Helaas voor mij en voor Anderen die dat graag zien gebeuren, don't think it is going to happen.
Met bijna drie miljoen kijkers doe je iets goed als makers en dat gaan ze niet veranderen.
Zie t als een filmmaker die de eerste films maakt volgens zijn standaard met een Klein budget dan steeds verlies draait en dan de kans krijgt om een kaskraker te schieten, maar dan wel met een ander soort insteek.

2017 was veel beter dan 16, 15 voor mij en begon sterk , zwakte wat af en eindigde weer wat sterker,( vooral dankzij moltown ). . Op naar 18
Theoreticus

« Antwoord #347 Gepost op: 27.03.2017, 11:47:05 »

Grote complimenten dat de zwarte vrijstelling achterwege is gebleven dit seizoen. Het was meteen een van de betere seizoenen van de afgelopen jaren mede ook door een uitstekende mol.

Ik heb mij er al een tijdje bij neergelegd dat WIDM een koers is gaan varen die mij veel minder aanspreekt. Gezien de kijkcijfers een zeer geslaagde koers maar voor mij persoonlijk wat minder. Ach, ik behoor dan ook zeer waarschijnlijk niet (meer) tot de doelgroep. Mee speuren op het forum is er voor mij niet meer bij. Straks lees ik een Case- of Klaas hint en het kijken alleen is al genoeg om de mol eigenhandig na 2 of 3 afleveringen te ontmaskeren. Vervolgens heb ik dan ook niets zinnigs meer bij te dragen in het speuren.

Ik vind het jammer dat de lol van het terugkijken, speuren en discussiëren weg is voor mij maar ik vermaak mij nog wel met de afleveringen (al blijf ik er niet meer voor thuis). Gelukkig is de magie die de Nederlandse mol voor mij had weer geheel terug te vinden bij onze zuiderburen. Jammer dat de seizoenen overlappen want zodra de Belgische mol begint verlies ik de interesse in de Nederlandse. Bier is best lekker maar zodra ik champagne krijg hoef ik geen bier meer.

In theorie is alles mogelijk
Gadoesja

« Antwoord #348 Gepost op: 6.04.2017, 02:29:52 »

Ik spreek de hoop uit dat het volgende seizoen ons allen een hoop (puzzel) plezier zal brengen zonder al die, vaak harde, kritiek.
De Mol is gemaakt voor het grote publiek en dat wordt wel eens vergeten. Men kan toch van de productie niet verlangen dat er rekening wordt gehouden met een klein aantal forumleden die ontevreden zijn.
Dit jaar was, zoals de meeste molloten schrijven, een zeer geslaagd seizoen met prachtige opnamen en geslaagde opdrachten. Natuurlijk kan het altijd beter en misschien komt een opdracht niet helemaal uit de verf, maar dat moet toch kunnen! Er mag best positieve kritiek zijn maar dit seizoen was het negatieve wel erg aanwezig.
Ik, in ieder geval, heb genoten. Bij deze dank ik ook alle mensen die dit forum beheren. Het was weer geweldig gedaan dit jaar! Hartelijk dank!
Lama1997

« Antwoord #349 Gepost op: 6.04.2017, 10:37:17 »

Mooi Gadoesja!  Bravo!

Dolfie

Geslacht: Vrouw

aardig zijn kost niets!

« Antwoord #350 Gepost op: 6.04.2017, 19:44:50 »

Wat ben ik blij dit te lezen Gadoesja. Ik kan niet anders dan het volledig met je eens zijn.
Dankjewel voor dit positieve bericht Bravo!

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #351 Gepost op: 6.04.2017, 20:43:50 »

Kan ik me alleen maar bij aansluiten Duimen omhoog!

Bodejos

Go west, where the mole lives

« Antwoord #352 Gepost op: 6.04.2017, 21:02:56 »

Helemaal mee eens. Kritiek kan immers ook positief zijn.

Molegon, Molland
Stormpie

« Antwoord #353 Gepost op: 6.04.2017, 22:53:58 »

helemaal mee eens Gadoesja! En wat Dolfie zegt.. zo fijn om dit te lezen Smiley

er was eens......
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #354 Gepost op: 7.04.2017, 17:02:54 »

Mooi gezegd, Gadoesja Bravo! Bravo! Bravo!

Ich bin ein Bärliner!
Pagina's: 1 ... 15 16 17 [18]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005