Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
312 gasten en 7 vaste bezoekers (evelienh1986, xanneweetwel, Sybren_J, Fabiann, Tristan, edwin0102, Lukie4)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Forum Zomersoap
1 augustus
Realitynet Songfestival: inschrijvingen NU open!
24 augustus 19.30
Realitynet GameNight: Pubquiz 2.0, Doe Mee!
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: 1 ... 4 5 6 [7]
  Print  
Auteur Topic: Chat met Art / Vragenvuur (dinsdag 28 februari)  (gelezen 30651 keer)
Molzkovicz

« Antwoord #120 Gepost op: 18.03.2017, 21:09:20 »

Bij mijn weten is nog niet definitief bekendgemaakt dat Art het volgende WIDM-seizoen gaat presenteren, al heeft hij wel een contract bij AVROTROS tot in 2018. Art weet in elk geval vroegtijdig de nieuwe locatie, net als de vorige keer. Wellicht is het de insteek dat hij ook volgend jaar de honneurs waarneemt?

Art vertelde vandaag tijdens de meet-and-greet dat hij ook weet wie de kandidaten voor WIDM 2018 zijn.

'Niets is wat het lijkt. Alles is zo voorbij. Toch wil ik Alles of Niets. Niets is zo gebeurd. Want Alles is Niets wat het lijkt.' (Kim Feenstra)
Kristel1976

« Antwoord #121 Gepost op: 18.03.2017, 21:18:17 »

En volgens mij heeft hij eerder bij Moltalk aangegeven dat een nieuw seizoen prima zou passen met zijn aanstaand vaderschap.....  Tandpasta Smiley
Jelsir

Geslacht: Man

Jungens!

« Antwoord #122 Gepost op: 18.03.2017, 22:02:26 »

Inhoudelijk werden er helaas niet veel scoops gedeeld tijdens het vragenvuur met als toppunt dat Thomas  niet wilde vertellen, wat die met de verdwenen polaroid heeft gedaan Huh

Jeroen verklapte wel dat ze dus vlogen op de avond van het Songfestival en/of zondag ochtend daarop volgend. Of te wel de opnameperiode begon dus op zondag 15 mei 2016.

Post daarom al je onbeantwoorde vragen nog even in dit topic. Ik ga begin volgende week de volledige lijst met vragen naar Rick sturen.
Molloot200

« Antwoord #123 Gepost op: 18.03.2017, 22:11:00 »

Jaaa ik heb nog wel een vraagje. Wie was allemaal al vaker gevraagd en voor welk seizoen waren ze dan eerder gevraagd?

Favoriete kandidaten: Airen Mylène / Anna Drijver / Carolien Borgers / Roos Schlikker / William Spaaij
RoyL

Spelletje? It's a way of life!

« Antwoord #124 Gepost op: 18.03.2017, 22:16:10 »

Ik vraag me nog af of Diederik zijn verhaal bij de rechtbank-opdracht zelf had verzonnen. Zo ver ik weet is dit nog niet beantwoord  Smiley

Thomas is de Mol!
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #125 Gepost op: 19.03.2017, 09:46:24 »

Waarom zijn bepaalde molacties die niet op tv te zien waren, ook niet op internet te zien? O.a de polaroid (moet gefilmd zijn, maar lees net dat Thomas daar niks over wilde zeggen  Huh), een actie bij het bordjes ABC fietsen (sowieso heel aflevering 8 niet te zien geweest) en de poppen in het donker? Waarvan Thomas in een interview met de Tunnelvisie zei dat hij daar voor twee enveloppen ging staan.

En een tweede vraag: hoe was het voor de makers om een mol te hebben die nauwelijks voorkennis wilde? Was dat voor hen de doorslaggevende (vernieuwende) strategie, of hadden ze wel het gevoel dat ze een enorm risico zouden nemen?

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

TAR Host

« Antwoord #126 Gepost op: 19.03.2017, 17:05:23 »

De polaroid was in eerste instantie wel weggewaaid Volmondig Ja, Thomas zag hem later liggen en heeft hem verstopt. Waar wou hij geheim houden.

I'm young and in love
Pac

« Antwoord #127 Gepost op: 19.03.2017, 18:07:57 »

Wat waren alle hints? Er zijn er sowieso die we niet hebben gehoord, aangezien nog niet alle titels verklaard zijn. Was bijboorbeeld de Jefferson/Flanders Street bij de rijdende route nog een aanwijzing? schijnheiligerd

...óf niet!
Molloot200

« Antwoord #128 Gepost op: 19.03.2017, 18:22:07 »

Wat was de reden dat de heenweg van Sigrid naar de attractie tijdens de kermisopdracht in aflevering 2 niet getoond werd? Duurde te lang/niet bijzonder spectaculair/of....

Favoriete kandidaten: Airen Mylène / Anna Drijver / Carolien Borgers / Roos Schlikker / William Spaaij
Molzkovicz

« Antwoord #129 Gepost op: 19.03.2017, 18:24:56 »

In het Molboekje verteld Art dat de drone is neergestort. Bij welke opdracht is dit gebeurt (Moltown?) en hoe is het uiteindelijk opgelost?

Dat was bij Fort Rock. De regisseur moest toen noodgedwongen een andere cameravoering kiezen.

Post daarom al je onbeantwoorde vragen nog even in dit topic. Ik ga begin volgende week de volledige lijst met vragen naar Rick sturen.

•   Een verborgen hint was dat Thomas ‘Holy Moly!’ zei. Was van tevoren afgesproken dat hij dit in een pretparkattractie zou zeggen of was dit een spontane ingeving van Thomas?
•   Hoe verliep de zoektocht naar het boek met de oranje vingerafdruk?
•   Al elders genoemd: wat waren de scores van de kandidaten bij het schieten tijdens de Oregon Trail?

'Niets is wat het lijkt. Alles is zo voorbij. Toch wil ik Alles of Niets. Niets is zo gebeurd. Want Alles is Niets wat het lijkt.' (Kim Feenstra)
Molloot200

« Antwoord #130 Gepost op: 19.03.2017, 18:27:26 »

Wat voor aanwijzingen zaten er in de enveloppen van de kandidaten tijdens de rijdende route?

good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #131 Gepost op: 19.03.2017, 18:28:42 »

Wat ik ook nog graag zou willen weten: is er bewust een aantal sterk lijkende hints naar andere kandidaten ingestopt? De rozen naar Roos bijvoorbeeld, maar ik denk met name aan: - de boekenrij tijdens de executie (leek een hint naar Diederik) - Paramount hotel en radio cab (leek een hint naar Jeroen) Die dingen hebben me toch wel op het verkeerde been gezet Waren het helemaal geen hints? Verder: de tweelingen en dubbele dingen zijn niet meer ter sprake gekomen tijdens de finale Is er of komt er nog ergens een volledige "officiële" lijst met alle verborgen aanwijzingen, zodat we kunnen zien wat echt te ver gezocht was en wat niet?

Ik kan je nu al zeggen dat áls het bewust bedachte valse hints waren, ze dat nooit zouden toegeven. Dat zou n.l als gevolg hebben dat kijkers hints nooit meer serieus zouden (kunnen) nemen, dan kun je echte hints van valse hints namelijk niet meer onderscheiden en vervalt het bestaansrecht van hints eigenlijk. Dus het antwoord daarop, kan ik je nu al zeggen, gaat "Nee, dat waren geen hints, we stoppen geen valse hints erin" zijn.

Wat ik wel bizar vind, en daarop heb ik overigens nog steeds geen antwoord gekregen, misschien is het een geschiktere vraag voor hier: het 2e officiële twitter-account van de Mol (waar in 2015 een concrete hint in zat hé, wat ze achteraf postte op het account) zijn ze het dit jaar vergeten te posten ofwat? Er is niet gepost wat de hint nou was in de ieder-week-geposte tekst tussen aanhalingstekens (waarschijnlijk dat de afleveringstitels en de tweets elkaar weerspiegelen, net als tweelingen - wat dan indirect verwijst naar de Mol/Thomas z'n naam) maar ze hebben niks meer gepost na de finale.

Een voorspelbare voor-de-hand-liggende verklaring zou kunnen zijn dat er gewoon geen hint inzat, maar dat slaat echt nergens op. Als er namelijk geen hint inzat, hebben ze wel héél onlogische dingen gepost voor een WIDM-account. Het waren continu tussen aanhalingstekens-staande woorden, geen gewone doorsnee geposte dingen. Dan slaat hetgeen wat ze al die weken gepost hebben gewoon echt nergens op. Bovendien is het dan wel héél erg toevallig dat ALLE geposte tweets iedere week exact overeen kwamen met de afleveringstitels, het waren vaak exacte definities van elkaar (soms indirect) dat zou je als weerspiegeling kunnen interpreteren, en laten we nou net een Mol hebben wies naam 'Tweeling' betekent: en tja, identieke tweelingen weerspiegelen elkaar in zekere zin. Hoe toevallig allemaal! Dus als daar geen hint inzat, is dat wel heel toevallig allemaal. Daar geloof ik gewoon niet in. In het jaar van Margriet kon je uit de posts 'Onschuldig' halen, en bij Klaas postte ze achteraf i.i.g Klaas z'n foto op het geld. Nu is er niks gepost. Zijn ze het vergeten?
« Laatste verandering: 19.03.2017, 18:30:15 door good-riddance » Gelogd
Jelsir

Jungens!

« Antwoord #132 Gepost op: 26.03.2017, 21:15:05 »

Ik heb zojuist Rick ca. 40 vragen, op basis van de informatie uit dit topic, toegezonden per e-mail. Nu maar afwachten!
vveerraak

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #133 Gepost op: 26.03.2017, 21:35:57 »

Ik heb zojuist Rick ca. 40 vragen, op basis van de informatie uit dit topic, toegezonden per e-mail. Nu maar afwachten!

Duimen omhoog!

Tell me what your telescope says
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #134 Gepost op: 14.04.2017, 21:42:49 »

Jelsir heb je toevallig al iets gehoord? Smiley  nieuwsgierig

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
Jelsir

Jungens!

« Antwoord #135 Gepost op: 15.04.2017, 15:42:02 »

Jelsir heb je toevallig al iets gehoord? Smiley  nieuwsgierig
Rick gaf op 31/3 aan de mail te hebben ontvangen en er naar te kijken als die terug is van 'de reis'.
Molloot200

« Antwoord #136 Gepost op: 28.05.2017, 13:03:18 »

En? :-D

Pagina's: 1 ... 4 5 6 [7]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005