Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RNíer een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • putyourHANSup!: °Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
337 gasten en 5 vaste bezoekers (D*N, Niuno, Brtdm, Hadewychisdemol, hillo)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
5 december
RN sinterklaassurprise
Schrijf je in!
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Poll
Vraag: Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?
Bella Hay - 10 (8.6%)
Emilio Guzman - 12 (10.3%)
Jan Versteegh - 18 (15.5%)
Jean-Marc van Tol - 11 (9.5%)
Loes Haverkort - 19 (16.4%)
Olcay Gulsen - 11 (9.5%)
Ron Boszhard - 4 (3.4%)
Ruben Hein - 4 (3.4%)
Simone Weimans - 9 (7.8%)
Stine Jensen - 18 (15.5%)
Totaal aantal stemmen: 116

Pagina's: 1 [2] 3 4 5 ... 77
  Print  
Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 145618 keer)
Molloot200

Geslacht: Man

« Antwoord #20 Gepost op: 30.01.2017, 22:40:23 »

Ik denk wel een leuk lijstje te kunnen maken morgen. Een ding, meer muzikanten en sporters! Remy was geweldig, kies de reeds bekende trompettist Colin Benders (Kyteman).

Toch wacht ik nog steeds het meest op Andre Kuipers! Reeds bekend bij veel mensen, maar wat weten we nu over de persoonlijkheid van hem. Ben erg benieuwd naar hem.

:-)
Michmol

« Antwoord #21 Gepost op: 30.01.2017, 22:50:43 »

Auke Kok
Derk Bolt
Erik van Muiswinkel
Eva Jinek
Gerda Havertong
Hans van Breukelen
Ireen WŁst
Kees Torn
Noraly Beyer
Roelof Hemmen

.
FS

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #22 Gepost op: 31.01.2017, 00:04:01 »

- Willem Holleeder
- Peter R de Vries (lijkt me een interessante combi)
- Patty Brard (omdat zij waarschijnlijk het gem IQ wat naar   beneden haalt, kan humor opleveren)
- Marc Marie (ja idd, nogmaals)
- Karel vd Graaf
- Johnny de Mol
- Arie van der Boom
- Wim Helsen
- Roel v Velzen (hij is zoo schattig)
- mezelf
Michmol

« Antwoord #23 Gepost op: 31.01.2017, 00:05:12 »

- Willem Holleeder
- Peter R de Vries (lijkt me een interessante combi)
- Patty Brard (omdat zij waarschijnlijk het gem IQ wat naar   beneden haalt, kan humor opleveren)
- Marc Marie (ja idd, nogmaals)
- Karel vd Graaf
- Johnny de Mol
- Arie van der Boom
- Wim Helsen
- Roel v Velzen (hij is zoo schattig)
- mezelf

Oh ja, Michmol allicht ook. Holleeder is toch voor onbepaalde tijd niet beschikbaar Tandpasta Smiley

.
Maarten20

« Antwoord #24 Gepost op: 31.01.2017, 00:24:25 »

Ron Boszhard
Matthijs van de Sande Bakhuyzen
Dennis van der Geest
Benja Bruijning
Reinder Nummerdor

Josje Huisman
Romy Monteiro
Elise Schaap
Plien van Bennekom
Fidan Ekiz

Land: Nieuw Zeeland of een Oost-Europees land.

Voorspelling 2018: 10. Emilio 9. Bella 8. Simone 7. Ruben 6. Stine 5. Ron 4. Jean Marc 3. Olcay (verliezend finalist) 2. Loes (Mol) 1. Jan (winnaar)
Conejo

Look at this face..

« Antwoord #25 Gepost op: 31.01.2017, 10:33:32 »

Ik blijf elk jaar maar Cystine Carreon noemen, totdat ze een keertje echt mee doet. Tongue Vond haar een leuke kandidate in de Pelgrimscode, volgens mij is 't een leuk mens.

WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30
hoelahoep

« Antwoord #26 Gepost op: 31.01.2017, 11:16:47 »

Ik ga nog steeds voor Herman van der Zandt en Ellen Deckwitz  Wink
Niuno

Sla is zeg maar echt mijn ding

« Antwoord #27 Gepost op: 31.01.2017, 14:33:02 »

Ik ga nog steeds voor Herman van der Zandt en Ellen Deckwitz  Wink

Yup, Herman doet volgend jaar mee. Daar wordt nu al op gehint. Eerst de duinestafette en dan nu weer die hooibalen in de vorm van een ZANDloper.

Herman doet volgend jaar mee en is de mol. Case closed.   Grin

Wie wil de "Wie is de Mol 2019" topic alvast openen?

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon Gilles.
hoelahoep

« Antwoord #28 Gepost op: 31.01.2017, 14:38:52 »

Yup, Herman doet volgend jaar mee. Daar wordt nu al op gehint. Eerst de duinestafette en dan nu weer die hooibalen in de vorm van een ZANDloper.

Herman doet volgend jaar mee en is de mol. Case closed.   Grin

Wie wil de "Wie is de Mol 2019" topic alvast openen?

Hilarisch
Molloot200

« Antwoord #29 Gepost op: 31.01.2017, 16:35:08 »

Nou, ik ga maar eens proberen een leuke gevarieerde groep voor de dag te krijgen.

Mannen
1. Andrť Kuipers - ruimtevaarder - 58 jaar
2. Colin Benders - trompettist - 30 jaar
3. Herman van der Zandt - journalist - 42 jaar
4. Jasper Demollin - presentator - 25 jaar
5. Ronald Goedemondt - caberatier - 41 jaar

Vrouwen
6. Esther Gerritsen - schrijfster - 44 jaar
7. Eva Koreman - radio dj - 32 jaar
8. Fockeline Ouwerkerk - actrice - 35 jaar
9. Ionica Smeets - wiskundige - 37 jaar
10. Leonie ter Braak - presentatrice - 36 jaar

Qua leeftijdsspreiding volgens mij wel erg naar de profielen van dit jaar gekeken - vijf dertigers, drie veertigers, een twintiger en een vijftiger.

Qua beroepen vind ik dit wel een mooi lijstje. Dit jaar echt een overdosis aan acteurs, dat mag volgend jaar niet meer. Slimmerd Ionica Smeets moet er nu ook eindelijk eens in komen! Als schrijver heb ik Esther Gerritsen uitgekozen. Die past wel goed in het plaatje denk ik. Herman van der Zandt is een veel genoemde naam. Voor de jeugd hebben we natuurlijk ook upcoming presentator Jasper Demollin! Hij is van Streetlab en dat is zelfs al genomineerd geweest voor de gouden televizierring. Moet beroemd genoeg zijn denk ik zo. Als caberetier heb ik voor Ronald Goedemondt gekozen. Ook vorig jaar al een keer genoemd als eventueel molkandidaat en ik vind hem eigenlijk ook wel binnen het profiel passen. Andrť Kuipers wil ik al heel lang!! Ik wil weten hoe hij als persoon is, lijkt me een leuke, grappige, gezellige man die de meesten ook wel kennen. Colin Benders is leuk! Hij als trompettist kan een beetje de nieuwe Remy worden. En als radio dj dan Eva Koreman, presentatrice Leonie ter Braak ( Bravo! Bravo! Bravo! ) is erbij en actrice Fockeline Ouwerkerk vind ik ook wel in het plaatje passen.

Nou, dat was m. Ik heb alleen geen sporter maar ben ook niet in dat straatje thuis. Ik zou dit een hele leuke groep vinden en ik denk niet te bekend maar wel met aardig wat bekende namen? Maar dat laat ik aan jullie over, want ik ken ze natuurlijk allemaal Tongue

keesisdemol

« Antwoord #30 Gepost op: 31.01.2017, 18:09:58 »

De enige die ik haal graag wil zien in widm is geraldine kemper Bravo! Bravo!
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #31 Gepost op: 31.01.2017, 18:42:34 »

Ik weet dat sommigen, waarvan sowieso 1, al bij voorbaat zijn uitgesloten, maar I just wish!

Johan Derksen - (Als mol natuurlijk, de meest cynische mol ever)
Spike (van Direct) - (Als eventuele mol)
Colin Benders, oftewel Kyteman
Lucia Rijker
Eva Jinek
Arie Boomsma
Jasper Demollin of Stijn van Vliet
Stefano Keizers
En bij een eventueel all-star seizoen: sowieso Marc-Marie, Kees, Dennis Weening, George.
marver1982

« Antwoord #32 Gepost op: 31.01.2017, 20:18:36 »

Martijn Lakemeier (acteur, 23)
Sven Kramer (langebaanschaatser, 30)
Leo Blokhuis (muziek journalist, 55)
Domien Verschuren (DJ, 29)
Jesse Klaver (politicus, 30)

Saskia Noort (schrijfster, 49)
Sara Kroos (cabaretiere, 35)
Floortje Dessing (programmamaakster, 46)
Edsilia Rombley (zangeres, 38)
Eva Duijvestein (actrice, 40)
Conejo

Look at this face..

« Antwoord #33 Gepost op: 31.01.2017, 22:53:15 »

Lucia Rijker

Duimen omhoog! Die ook ja!

WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30
Molloot200

« Antwoord #34 Gepost op: 5.03.2017, 11:56:05 »

Even wat nieuwe naampjes die ik de afgelopen weken weer tegenkwam.

-Jamie Grant, een paar seizoenen geleden nog Esmee van Rooy in Flikken Maastricht maar nu ook weer een hoofdrol te pakken in de nieuwe serie Klem.
-Tibor LukŠcs, speelde tevens in Flikken Maastricht als David Boesmeer. Vaste rollen gehad in o.a. de Co-Assistent en Seinpost Den Haag.
-Mehrnoush Rahmani, speelde hoofdrol Samantha Fardjam in Moordvrouw. Is inmiddels uit de serie geschreven. Een getalenteerde frisse actrice.
-Cynthia Abma, een eind-veertiger, speelde een aantal grote rollen in Nederlandse series. Meest noemenswaardige is Goede Tijden, Slechte Tijden als Bianca Bouwhuis. Daar is ze overigens enige tijd geleden ook mee gestopt, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
-Victor Mids, presentator van het goochelprogramma Mindf*ck. Victor werkt bij de AVRO en heeft een vrij populair programma. Het zal vanaf april weer primetime (zaterdagavond, 20:30, bekende tijd Wink ) op NPO 1 te zien zijn en daarmee lijkt mij dit toch wel een naam die we zeker in de gaten moeten houden.
-Lucia Rijker is bokser en ontzettend fanatiek en leuk! Wat zou ik haar graag willen zien! Sporters in WIDM vind ik sowieso erg leuk!
-Gwen van Poorten lijkt me heel leuk. Wel erg jong, maar laat die nou eerst aan WIDM meedoen voor ze haar bij Expeditie Robinson innemen.
-Wouter van der Vaart is beter bekend als Dodo op YouTube. Hoewel ik liever geen YouTubers zie, denk ik dat als makers er toch een YouTuber in willen stoppen, ze deze maar moeten doen. Hij heeft dit seizoen filmpjes gemaakt waarin hij hints en theorieŽn van Wie is de Mol besprak, zelfs eentje samen met oud mol Klaas!
-Doe Andrť Kuipers er nou eens in!!

Avogadro

ťťn ogenblik

« Antwoord #35 Gepost op: 5.03.2017, 12:01:09 »

Reinier van den Berg (weerman)

In het land der blinden is eenoog koning.
BlijBlijBlij

De Blijste Molloot!

« Antwoord #36 Gepost op: 5.03.2017, 12:54:30 »

Bij de Molchat zei Art dat hij de LOCATIE voor 2018 al wist! Verder zei hij er alleen maar over dat het heel anders is...

Dan denk ik HELAAS dat we in ieder geval Nieuw-Zeeland alvast kunnen wegstrepen, want die plek heeft qua landschap best veel gemeen met Oregon dit jaar. Ik zou mijn spreekwoordelijke geld zetten op de regio Kaukasus/Midden-Oosten/Centraal-AziŽ. En om dan even een land te noemen:

GEORGIň! Maar ook IsraŽl lijkt me geen land om uit te sluiten voor WIDM 2018.
« Laatste verandering: 5.03.2017, 12:59:59 door BlijBlijBlij » Gelogd

Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D
Molloot200

« Antwoord #37 Gepost op: 5.03.2017, 12:56:01 »

Gokje: Verenigde Arabische Emiraten.

Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #38 Gepost op: 5.03.2017, 12:59:23 »

Zal wel AziŽ wel worden en dan denk ik aan MaleisiŽ, Zuid-Korea, Vietnam/Cambodja of en dat zou ik zelf erg leuk vinden aangezien ik door onze online versie hier op het forum heb ontdekt dat qua locaties en landschappen het een ideaal molland is: Taiwan.

Maar stiekem hoop ik nog steeds op Oost-Europa (RoemeniŽ o.i.d), ook heel anders, onontdekt gebied, toch nog Europa en heel anders dan Oregon.
« Laatste verandering: 5.03.2017, 13:02:25 door MollenvangeR-MV » Gelogd

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
BlijBlijBlij

De Blijste Molloot!

« Antwoord #39 Gepost op: 5.03.2017, 13:04:19 »

Gokje: Verenigde Arabische Emiraten.

Ja, Midden-Oosten lijkt me heel goed mogelijk. Ik zat eerder al aan Oman te denken, maar ik zou IsraŽl ook nog niet uitsluiten!

Zal wel AziŽ wel worden en dan denk ik aan MaleisiŽ, Zuid-Korea, Vietnam/Cambodja of en dat zou ik zelf erg leuk vinden aangezien ik door onze online versie hier op het forum heb ontdekt dat qua locaties en landschappen het een ideaal molland is: Taiwan. 

Ik zou dan zelf liever West- en Centraal-AziŽ zien. Ze zijn in 2009 nog in JordaniŽ geweest, maar er zijn nog meer landen daar waaronder ook landen waar je niet zo snel aan denkt. Kazachstan, Tadzjikistan, KirgiziŽ, Iran, GeorgiŽ, ArmeniŽ, Azerbeidzjan, Turkije, IsraŽl, Qatar, Oman en de Verenigde Arabische Emiraten.
Zelf zou ik op dit moment het liefst IsraŽl zien! Dat is wel toeristisch, maar ik zie het programma toch het liefst in een iconisch land en dat is IsraŽl wel... Smiley
« Laatste verandering: 5.03.2017, 17:39:01 door BlijBlijBlij » Gelogd

Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 ... 77
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005