Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
368 gasten en 16 vaste bezoekers (Pac, Lama1997, xanneweetwel, Swifty, de_witte, Molloot200, -ELISE-, Heinz, wouterv, Daisy, Lukie4, widmfan6, TimvDons, Loezel, Miepmandarijn, Tunnelgraver)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Inschrijven voor 27 november
RN sinterklaassurprise
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Vanaf 1 December
De Medeforummersquiz 2017
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Poll
Vraag: Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?
Bella Hay - 9 (8.8%)
Emilio Guzman - 13 (12.7%)
Jan Versteegh - 17 (16.7%)
Jean-Marc van Tol - 9 (8.8%)
Loes Haverkort - 17 (16.7%)
Olcay Gulsen - 9 (8.8%)
Ron Boszhard - 3 (2.9%)
Ruben Hein - 3 (2.9%)
Simone Weimans - 7 (6.9%)
Stine Jensen - 15 (14.7%)
Totaal aantal stemmen: 102

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6 ... 72
  Print  
Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 133800 keer)
Juuls247

Horen | Zien | Zwijgen

« Antwoord #40 Gepost op: 5.03.2017, 13:08:15 »

Gokje: Verenigde Arabische Emiraten.
Ook over gedroomd: UAE en Oman. Maar lijkt me niet, teveel Nederlanders en dus kan op ontdekking.....Kan het weten als voormalig inwoner ;-) Kan niet onopgemerkt filmen dan. Tenzij je voor afgelegen plekjes gaat in Oman.
Conejo

Geslacht: Man

Look at this face..

« Antwoord #41 Gepost op: 5.03.2017, 13:12:33 »

Er zijn zoveel mooie gebieden op deze aardbol die geschikt zouden zijn voor WIDM. Iran, IsraŽl, Oman, Marokko, Tanzania, EthiopiŽ, Madagaskar, Peru en Bolivia, BraziliŽ, Chili, GeorgiŽ, MongoliŽ, China, Taiwan, Vietnam, Zuid-Korea, Nieuw-Zeeland, Rusland (al denk ik niet dat dat 'm gaat worden), en mijn all-time favourite voor de tweede keer: Japan, zou mij allemaal bekoren Volmondig Ja . En dan is dit nog maar een kleine selectie, er is zoveel keus..

WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #42 Gepost op: 5.03.2017, 13:14:30 »

Maar er zijn nog meer landen daar waaronder ook landen waar je niet zo snel aan denkt. Kazachstan, Tadzjikistan, KirgiziŽ, Iran, GeorgiŽ, ArmeniŽ, Azerbeidzjan, Turkije, IsraŽl, Qatar, Oman en de Verenigde Arabische Emiraten.
Ik mis nog een land in je rijtje dat ik al jaren opper omdat het zo onbekend is: Oezbekistan. Wat weten we daar nou van Grin Is wel een groot land en volgens mij ook niet zo veel Nederlanders te vinden Grin

Maar GeorgiŽ lijkt me ook een interessante optie.

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
Molloot200

« Antwoord #43 Gepost op: 5.03.2017, 13:29:55 »

Ik hoop in ieder geval wťťr niet op een zon, zee, strand vakantie bij widm.

:-)
Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Wielergek

« Antwoord #44 Gepost op: 5.03.2017, 13:48:11 »

Ik zet mijn geld op Vietnam! Wel toeristisch, maar ook vast minder drukke plekken

You'll never walk alone
Stormpie

« Antwoord #45 Gepost op: 5.03.2017, 14:01:44 »

ik hoop op ScandinaviŽ.. heb helemaal niks met Oost-Europese landen.

er was eens......
Molloot200

« Antwoord #46 Gepost op: 5.03.2017, 14:07:30 »

Estland/Letland/Litouwen lijkt me ook een mooie. Mooie natuur, leuke stadjes, onbekend voor ons. Ik ga er ook vanuit dat daar (bijna) geen Nederlandse toeristen zijn.

FrankLapidus

« Antwoord #47 Gepost op: 5.03.2017, 14:10:53 »

Mij lijkt het leuk als er weer is 2 landen in een seizoen zitten. 2 kleine landjes vind ik leuker dan een groot land, mede dankzij de verschillende landschappen. Dit jaar was anders, in Oregon zijn gewoon zoveel verschillende landschappen te vinden.

Ik hoop op: Marokko/Zambia/Egypte (1 of 2 van die drie). Noorwegen zou ik ook erg mooi vinden.
« Laatste verandering: 5.03.2017, 14:14:45 door FrankLapidus » Gelogd

Is een levensgenieter, twijfelaar en kan soms kortaf zijn (maar meestal lief). Houdt van mysteries en dat soort dingen.
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

« Antwoord #48 Gepost op: 5.03.2017, 14:11:10 »

Hoop ik ook op hoor Storm, maar ja toeristen... ik heb ook niks met het Oostblok, maar laat je verrassen als het wel zo ver zou komen. Oregon heeft mij in ieder geval ook erg verrast Smiley

Estland/Letland/Litouwen lijkt me ook een mooie. Mooie natuur, leuke stadjes, onbekend voor ons. Ik ga er ook vanuit dat daar (bijna) geen Nederlandse toeristen zijn.
Staan ook hoog op mijn lijstje (en dan met name Estland). Mooie locaties voor een eventuele Europa-serie voor het eerst in 6 jaar.

Ik hoop in ieder geval wťťr niet op een zon, zee, strand vakantie bij widm.
Dat hoop ik ook  Volmondig Ja en dat is dit jaar heel goed gedaan. En het strand was dit jaar heel functioneel gebruikt  Duimen omhoog!

Ik hoor nog niemand over Zuid-Amerika, een klein land als Uruguay of Paraguay lijkt me ook niet bepaald ontdekt door Nederlanders. Of de prachtige afwisseling in Chili (van strand, bergen, woestijn, stad).
« Laatste verandering: 5.03.2017, 14:12:50 door MollenvangeR-MV » Gelogd

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
FrankLapidus

« Antwoord #49 Gepost op: 5.03.2017, 14:20:54 »

Ik hoor nog niemand over Zuid-Amerika, een klein land als Uruguay of Paraguay lijkt me ook niet bepaald ontdekt door Nederlanders. Of de prachtige afwisseling in Chili (van strand, bergen, woestijn, stad).

Ja, Zuid-Amerika lijkt mij ook erg leuk en mooi. Chili lijkt me prachtig. Suriname lijkt me trouwens ook een optie, prachtig land. Je hebt daar natuurlijk de jungle, de steden, moeras en zelfs nog beetje savanne  Bravo!

Is een levensgenieter, twijfelaar en kan soms kortaf zijn (maar meestal lief). Houdt van mysteries en dat soort dingen.
Conejo

Look at this face..

« Antwoord #50 Gepost op: 5.03.2017, 14:23:54 »

Daar zijn tegenwoordig juist veel Nederlandse toeristen te vinden. Maar goed, waar vind je tegenwoordig nog geen Nederlanders? Tongue

WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

« Antwoord #51 Gepost op: 5.03.2017, 14:28:31 »

Daar zijn tegenwoordig juist veel Nederlandse toeristen te vinden. Maar goed, waar vind je tegenwoordig nog geen Nederlanders? Tongue
Oregon Grin Tongue (aldus Art)

Molduck

Geslacht: Vrouw

keep calm and be happy

« Antwoord #52 Gepost op: 5.03.2017, 14:35:18 »

ja dat hoop ik ook zal wel leuk zijn.
ik denk niet zo veel nederlandse toeristen  Wink

Keep calm and love chocolate
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #53 Gepost op: 5.03.2017, 16:29:03 »

ScandinaviŽ zou leuk zijn, maar je valt daar over de Nederlanders... Niet alleen toeristen, maar ook de duizenden Nederlanders die in Noorwegen, Zweden en Denemarken wonen... Zelfs in Finland hoorde ik toen ik daar 19 jaar geleden was behoorlijk veel Nederlands... (kijk voor de gein eens hoeveel bestemmingen in ScandinaviŽ er vanaf Schiphol worden aangevlogen. Dat zijn er heel veel!

Ich bin ein Bšrliner!
hrvdg7

Geslacht: Vrouw

So be it!

« Antwoord #54 Gepost op: 5.03.2017, 16:50:00 »

Ergens in Zuid Amerika lijkt me weer leuk. Waren toch leuke seizoenen  (ArgentiniŽ en Mexico ).
kwkw

« Antwoord #55 Gepost op: 5.03.2017, 17:08:48 »

Chili zou ik wel eens willen zien, het land is voldoende groot (of lang) voor een seizoen denk ik.
keesisdemol

« Antwoord #56 Gepost op: 5.03.2017, 17:31:28 »

Ik gok op China, Arts laatste seizoen flashback naar peking express? Grin
AstridM

« Antwoord #57 Gepost op: 5.03.2017, 17:36:10 »

Zag ik nu de eerste hint naar het land van volgend jaar? Tandpasta Smiley

De meeste vlaggen hebben maar drie kleuren, ik denk dan dus eerder aan Mauritius of de Centraal Afrikaanse Republiek. Er is er nog eentje met gekleurde strepen, maar ik weet even niet van welk land.
BlijBlijBlij

De Blijste Molloot!

« Antwoord #58 Gepost op: 5.03.2017, 17:40:39 »

Ik denk niet ScandinaviŽ. Art heeft al getipt dat het heel anders is dan Oregon, maar ScandinaviŽ lijkt daar wel heel erg op. Ik denk sowieso een land dat misschien toch wat minder ontwikkeld is dan Oregon. Ik tipte al Kaukasus/Midden-Oosten/Centraal-AziŽ, maar het zou dan misschien ook wel gewoon Afrika kunnen zijn.

Sierra Leone misschien? Oh nee, daar is een visum voor nodig. Senegal dan?

Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D
Molloot200

« Antwoord #59 Gepost op: 5.03.2017, 17:59:33 »

Tanzania!

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6 ... 72
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005