Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
376 gasten en 9 vaste bezoekers (Heinz, LdHmolletje, radjon, wouterv, Kaaasje, hillo, de_witte, TimvDons, joligmolletje)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Poll
Vraag: Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?
Bella Hay - 10 (8.5%)
Emilio Guzman - 12 (10.3%)
Jan Versteegh - 18 (15.4%)
Jean-Marc van Tol - 11 (9.4%)
Loes Haverkort - 20 (17.1%)
Olcay Gulsen - 11 (9.4%)
Ron Boszhard - 4 (3.4%)
Ruben Hein - 4 (3.4%)
Simone Weimans - 9 (7.7%)
Stine Jensen - 18 (15.4%)
Totaal aantal stemmen: 117

Pagina's: 1 ... 20 21 22 [23] 24 25 26 ... 78
  Print  
Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 147489 keer)
Pac

Geslacht: Man

« Antwoord #440 Gepost op: 16.06.2017, 16:30:23 »

Ja denk dat Hongarije wel genoeg verschilt van Amerika. Maar ik zou het niet vooraf als saai betitelen, al denk ik dat er in Roemenië nog meer te halen valt, toch Pac?  Snappie? Tongue
Ik was al aan het googlen Regenboog smiley
Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)

...óf niet!
Molzkovicz

« Antwoord #441 Gepost op: 16.06.2017, 16:31:29 »

Michel Schnater maakt sinds seizoen 16 de persfoto's, dus dat zal dit jaar ook wel weer het geval zijn

Lijkt me ook. Het is wat apart om bij het begin van het seizoen dan ook al gelijk een crewfoto te nemen in plaats van tegen het einde, maar dat zou goed kunnen. Scheelt vast in de kosten.

'Niets is wat het lijkt. Alles is zo voorbij. Toch wil ik Alles of Niets. Niets is zo gebeurd. Want Alles is Niets wat het lijkt.' (Kim Feenstra)
Rämon

Niets is wat het lijkt

« Antwoord #442 Gepost op: 16.06.2017, 16:34:48 »

Zou het Marokko zijn, hebben ze wel de perfecte foto genomen om ons niet het land te laten raden.
Iemand als Rick weet dat wij hier gaan puzzelen als hij zo'n foto plaatst.
Dus ik vind Marokko dan wel een goede optie, de plek lijkt wel op de foto die Tunnelvisie post...

maar EDIT: Hij lijkt ook de plek die Pac post. Roemenie. Haha

ik weeeeeeet het niet. Huh
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #443 Gepost op: 16.06.2017, 16:39:01 »

Als je toch richting daar gaat, ga dan naar Moldavie...... toch?  Roll Eyes Grin

Misschien was saai niet het goede woord. Maar er bestaan toch spannendere landen dan Hongarije voor Wie is de Mol.
Ik hoop dat ze naar Afrika gaan. of naar Zuid Amerika. Als ze naar het oosten van Europa gaan zou ik dan ook gewoon voor Moldavie gaan.
Het zou ook wel weer eens leuk zijn om een islamitisch land te zien nietwaar? it's been a while.. 2009!  Verbaasd
Haha jaa Moldavië mag ook, omdat het lekker onbekend en mysterieus is. In onze online molversie op het forum, hadden we bij een opdracht de Mol als hint Chisinau de hoofdstad van Moldavië gegeven Grin

Ja Islamitisch land wordt lastig met alle spanningen, maar Marokko (foto Tunnelvisie) kan dan wel een mooie optie zijn ja  Volmondig Ja hoewel die Roemeense groeve van Pac ook kan.

Ik denk idd dat Rick wel weet hoe deze foto genomen moest worden, om het ons niet te gemakkelijk te maken Grin
« Laatste verandering: 16.06.2017, 16:46:19 door Mollenvanger-MV » Gelogd

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
De Tunnelvisie

... of Kokervisie, net wat je leuk vindt

« Antwoord #444 Gepost op: 16.06.2017, 17:03:31 »

De beeldhouwer waar ik het over had vermoedt dat het kalksteen is. Daar hebben we niet zo veel aan, want dat komt vrijwel overal voor.
Wat hij wel opvallend vond is dat het tot zulke kleine stukjes is gebroken. Hij gaf als tip dat we zouden kunnen kijken in welke regio dat belangrijk is. Het kan dan voor bijvoorbeeld cement worden gebruikt.
Rämon

Niets is wat het lijkt

« Antwoord #445 Gepost op: 16.06.2017, 17:20:52 »

Jongens ik wil even laten weten dat ik het heel grappig en leuk vind dat we amper 3 maanden na laatste aflevering seizoen .. alweer 23 pagina's aan data hebben voor het aankomende seizoen.

Lekker bezig !!!!!  Zwaai
Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #446 Gepost op: 16.06.2017, 19:08:56 »

Op deze afbeelding staat wel zo'n rood ding. De constructie van de kleine arm lijkt ook gekruist te zijn, net als bij de foto van Rick. Maar waar deze staat weet ik niet. Bovendien zijn er heel veel plekken op de wereld met zulke crushing machines. Ik vraag me af of we de locatie ooit zullen vinden.

* 963353661.jpg (294.45 KB, 705x496 - bekeken 512 keer.)
Heinz

Circus Heinz

« Antwoord #447 Gepost op: 16.06.2017, 19:22:13 »

Ik kan hier wel wat gelijkenissen in zien, maar kleine kans dat het 'm is
Dit is een kalksteengroeve in Marokko

Lijkt me wel echt een toplocatie!

Marokko zou leuk zijn! En plausibel ook want het zou eigenlijk de eerste locatie van WIDM 12 geweest zijn.
« Laatste verandering: 16.06.2017, 19:28:27 door Heinz » Gelogd
DRenziboy

« Antwoord #448 Gepost op: 16.06.2017, 19:34:13 »

Iets waar ik niemand over hoor. Rick's facebook post bevat ook tekst. niet alleen die foto. Er staat iets over dat hij niet weet hoe hij dit team moet bedanken voor alles.
Is dat met andere woorden zeggen dat dit het laatste seizoen ever was? Ik kan me niet voorstellen dat hij ermee stopt, en als hij er mee stopt, zou er dan een vervanger komen. Dit team bestaat al sinds het 1e seizoen he...

dat is vrij ontrustend maar ik denk dat Rick ondertussen na 17 jaar ook wel eens toe is aan een beetje rust.
Bodejos

Go west, where the mole lives

« Antwoord #449 Gepost op: 16.06.2017, 20:25:14 »

Die kleine stukjes steen worden in Lissabon in trottoirs gebruikt. Maar gezien het grote aantal Nederlanders dat naar Portugal gaat, lijkt me dat een "tricky" bestemming. En het land is al eens bezocht. Dat laatste is echter geen reden om er niet nog eens naartoe te gaan.

Molegon, Molland
Syllie10

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #450 Gepost op: 16.06.2017, 21:51:40 »

Eindelijk eens bij kunnen lezen.

Geweldig hoe er al weer gepuzzeld wordt en dingen ontdekt zijn.  Bravo!
witte raaf

« Antwoord #451 Gepost op: 16.06.2017, 21:59:45 »

Via google gezocht op de foto de foto staat in het linkedin profiel van:
Taco rijssemus ceo idtv
Danny melger
Chris licher
Duncan van de laar
Ralph ten kate
Christiaan rebel
Brenda matthijs
Elisa mariani
Jacco fransen

Heb mijn linkedin wachtwoord niet bij de hand kan dus niet zien of deze mensen allemaal bij idtv werken. Kunnen we iets puzzelen met deze namen.

Ps voor hen die het niet weten je kunt in google afbeeldingen zoeken naar plaatjes druk daar in de zoek regel op de camera. En upload de foto of de url van de foto van rick.
« Laatste verandering: 16.06.2017, 22:09:35 door witte raaf » Gelogd
Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #452 Gepost op: 16.06.2017, 22:41:18 »

@witte raaf
Het lijkt erop dat al deze mensen hebben aangegeven op LinkedIn dat ze het bericht van Rick interresant vinden. Volgens mijwerkt alleen Taco bij IDTV. Waarom alleen deze 9 worden weergegeven op google weet ik niet, maar het lijkt me niet dat Rick hier invloed op heeft. Er zullen dus waarschijnlijk (helaas) geen hints aan verbonden zitten.
witte raaf

« Antwoord #453 Gepost op: 16.06.2017, 22:55:57 »

Dank je. Verder zoeken dan maar

De Tunnelvisie

« Antwoord #454 Gepost op: 17.06.2017, 18:41:06 »

Ik heb een site gevonden met heel veel steengroeves over heel de wereld, met foto's. Ik ben alle kalksteengroeves, met uitzondering van die in landen waar WIDM al eens geweest in of waar ze sowieso niet naar toe zouden zijn gegaan (Syrië lijkt me op het moment niet echt een geschikte locatie  Roll Eyes).

Zelf vind ik de Afitos Stone Quarry in Griekenland het meest in de buurt komen. Op Google Earth is te zien dat er drie van die machines staan als op de foto, dus wie weet...  Snappie?

Linkje: http://www.stonecontact.com/quarries-3043/afitos-stone-quarry

(Overigens denk ik niet dat alle steengroeves ter wereld op deze website staan, dus misschien zit ik er helemaal naast)
De Tunnelvisie

« Antwoord #455 Gepost op: 17.06.2017, 19:17:12 »

Ik kom terug op wat ik zojuist gezegd heb.

Nigel stuurde ons een link met foto's van een groeve die er véél meer op lijkt:

https://www.crushers.de/enders/index.php?option=com_content&view=article&id=620:schotterwerk-in-zypern-ii-2&catid=71&Itemid=1016&lang=en

Sterker nog, dit moet haast wel de plek zijn.
En deze groeve staat op...
Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)
« Laatste verandering: 18.06.2017, 12:55:27 door De Tunnelvisie » Gelogd
Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #456 Gepost op: 17.06.2017, 19:30:43 »

Na vele honderden foto's van 'limestone crushing plants' te hebben bekeken, vindt ik die in cyprus qua constructie en omgevin er wel het meest op lijken. Lastige blijft wel dat er vaak meerdere van dezelfde type machines wereldwijd worden verspreid. Bovendien lijkt de constructie iets geeler te zijn dan die van Rick. Maar wellicht is het wat verkleurd.
Tot nu toe de beste optie in ieder geval.
Gupp

Als je links kijkt, zie je rechts niks!

« Antwoord #457 Gepost op: 17.06.2017, 19:32:42 »

Is dat niet véél te toeristisch/overbevolkt met Nederlanders? Ik ben er zelf nooit geweest, maar is dat niet het paradijselijke oord waar de helft van de Nederlandse gepensioneerden naar toe trekt om te gaan wonen en de andere helft van de Nederlanders naar toe gaat op vakantie? schijnheiligerd

Finalist The Amazing Race 2017 // WIDM Pool - 2015 #229 - 2016 #9 -
De Tunnelvisie

« Antwoord #458 Gepost op: 17.06.2017, 19:43:45 »

Is dat niet véél te toeristisch/overbevolkt met Nederlanders? Ik ben er zelf nooit geweest, maar is dat niet het paradijselijke oord waar de helft van de Nederlandse gepensioneerden naar toe trekt om te gaan wonen en de andere helft van de Nederlanders naar toe gaat op vakantie? schijnheiligerd

Een quote van www.allesovercyprus.nl:
"Het eiland Cyprus is één van de meest zonzekere bestemmingen van Europa en een prachtig eiland om te bezoeken. Toch wordt het land jaarlijks door slechts enkele tienduizenden Nederlandse toeristen bezocht, terwijl nabijgelegen landen als Turkije en Griekenland een veelvoud hiervan mogen verwelkomen."

Ik vind het wel een realistische optie. En wat ik zie op Google Afbeeldingen is het ook wel echt een prachtige locatie!
Gupp

Als je links kijkt, zie je rechts niks!

« Antwoord #459 Gepost op: 17.06.2017, 20:05:43 »

Oh, dan is mijn beeld verkeerd Embarrassed
Maar het is inderdaad een mooi land! Misschien wat aan de kleinere kant, dus het zou leuk zijn als het dan toch combineren met bijvoorbeeld Moldavië of een ander Oost-Europees land... Bravo!

Finalist The Amazing Race 2017 // WIDM Pool - 2015 #229 - 2016 #9 -
Pagina's: 1 ... 20 21 22 [23] 24 25 26 ... 78
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005