Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RNíer een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • putyourHANSup!: °Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
381 gasten en 9 vaste bezoekers (Heinz, radjon, LdHmolletje, wouterv, Kaaasje, hillo, de_witte, TimvDons, joligmolletje)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Poll
Vraag: Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?
Bella Hay - 10 (8.5%)
Emilio Guzman - 12 (10.3%)
Jan Versteegh - 18 (15.4%)
Jean-Marc van Tol - 11 (9.4%)
Loes Haverkort - 20 (17.1%)
Olcay Gulsen - 11 (9.4%)
Ron Boszhard - 4 (3.4%)
Ruben Hein - 4 (3.4%)
Simone Weimans - 9 (7.7%)
Stine Jensen - 18 (15.4%)
Totaal aantal stemmen: 117

Pagina's: 1 ... 21 22 23 [24] 25 26 27 ... 78
  Print  
Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 147481 keer)
Loezel

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #460 Gepost op: 17.06.2017, 21:17:13 »

MoldaviŽ is overigens zo'n beetje het allercorruptste land van heel Oost-Europa. En dat zegt veel. Sterker nog MoldaviŽ is zo corrupt, dat vorig jaar een boel jongeren van Chisinau naar Boekarest zijn gewandeld, om aan de Roemeense regering een petitie te bieden of MoldaviŽ alsjeblieft (weer) bij RoemeniŽ mocht horen. Zo corrupt dus.  Hilarisch Hoewel ik er eerlijk bij moet zeggen dat RoemeniŽ toen in een vrij goede periode zat, waarbij ze ook als voorbeeld voor de rest van Oost-Europa werden genoemd (nieuwe verkiezingen en je voorsprong verdwijnt vrij snel weer in een achterstand)  Roll Eyes

Oh en MoldaviŽ is waarschijnlijk ook niet het meest stabiele land in Oost-Europa. Geen idee of dat de makers van Wie is de Mol allemaal zou tegenhouden. Ik bedoel het is ook niet een gevaarlijk land ofzo (je kunt alleen beter niet naar Transniestrie afreizen). Ik zie Wie is de Mol er niet snel heen gaan. Kunnen ze beter naar Roemeens MoldaviŽ afreizen  Grin

Cyprus zou wel leuk zijn.
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Geslacht: Man

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #461 Gepost op: 17.06.2017, 21:24:34 »

Cyprus i.c.m die foto klinkt heel aannemelijk en vind ik erg tof. Goed speurwerk  Duimen omhoog! Een land waar ik ooit op ben ga hopen nadat ze andere eilanden (IJsland, Sri Lanka, Dominicaans Republiek) ook hebben bezocht. Zou dan eindelijk weer een Europa serie betekenen (al is Cyprusook soort van AziŽ toch?). En ik denk zelfs dat ze er een hele serie op kunnen nemen, maar na 4 jaar (2014 was het laatste duoland), zou een combinatie in 2018 ook wel leuk zijn. Maar met welk land dan.. geen idee, misschien wel een relatief onbekend Grieks eiland.

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
Molzkovicz

« Antwoord #462 Gepost op: 17.06.2017, 22:17:42 »

Die plek op Cyprus ziet er veelbelovend uit, maar de zijkant van de transportband lijkt me op de WIDM-foto wel anders, toch?

* WIDM_2018_CyprusPlant3.jpg (470.01 KB, 2307x1533 - bekeken 537 keer.)

'Niets is wat het lijkt. Alles is zo voorbij. Toch wil ik Alles of Niets. Niets is zo gebeurd. Want Alles is Niets wat het lijkt.' (Kim Feenstra)
BlijBlijBlij

De Blijste Molloot!

« Antwoord #463 Gepost op: 17.06.2017, 23:34:35 »

Cyprus i.c.m die foto klinkt heel aannemelijk en vind ik erg tof. Goed speurwerk  Duimen omhoog! Een land waar ik ooit op ben ga hopen nadat ze andere eilanden (IJsland, Sri Lanka, Dominicaans Republiek) ook hebben bezocht. Zou dan eindelijk weer een Europa serie betekenen (al is Cyprusook soort van AziŽ toch?). En ik denk zelfs dat ze er een hele serie op kunnen nemen, maar na 4 jaar (2014 was het laatste duoland), zou een combinatie in 2018 ook wel leuk zijn. Maar met welk land dan.. geen idee, misschien wel een relatief onbekend Grieks eiland.

Het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat IsraŽl dat eventuele tweede land is. Dat ligt heel dicht bij Cyprus, het is er nu relatief rustig en bovendien leent dat land zich, net als Cyprus, zich prima voor een korte rondreis van 8 tot 10 dagen. Prima om met elkaar te combineren als je 16-20 dagen moet filmen.

Maar goed, we dachten eerder ook bij Sri Lanka en de DR dat er nog een tweede land zou komen en dat is niet gebeurd. Dus misschien blijven ze dan nu ook wel de hele serie op Cyprus...
« Laatste verandering: 17.06.2017, 23:36:37 door BlijBlijBlij » Gelogd

Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D
Amethyst

« Antwoord #464 Gepost op: 17.06.2017, 23:58:23 »

Die plek op Cyprus ziet er veelbelovend uit, maar de zijkant van de transportband lijkt me op de WIDM-foto wel anders, toch?
Klopt idd, maar op de Androlikou steengroeve op Cyprus zijn veel verschillende types van dit soort constructies aanwezig als ik er naar google. Rick zal wel vooraf uitgezocht (laten) hebben of er foto's van deze online stonden.

de site is overigens best groot als dit hem is. Vanaf 1:33 in de volgende video een overzicht
https://www.youtube.com/watch?v=9SBydBVQyTw

het aantal van dat soort stellages is ook behoorlijk.

Denk door de begroeiing sowieso dat een regio met een Mediterraan klimaat toch wel voor de hand ligt.
Ršmon

Niets is wat het lijkt

« Antwoord #465 Gepost op: 18.06.2017, 00:04:07 »

Lekker speurwerk jongens!!!!!!!

Israel is echt een prachtig land, echt super geschikt voor Wie is de mol. Het heeft verschillende soorten uiterlijk, zowel arabisch maar ook hele mooie stukke vlak land. ruwe rotsen, mooie kliffen, veel groen maar ook veel oude historische gebouwen en moskeeen.

Zou prima kunnen in combinatie met Cyprus.
Amethyst

« Antwoord #466 Gepost op: 18.06.2017, 00:07:56 »

Het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat IsraŽl dat eventuele tweede land is. Dat ligt heel dicht bij Cyprus, het is er nu relatief rustig en bovendien leent dat land zich, net als Cyprus, zich prima voor een korte rondreis van 8 tot 10 dagen. Prima om met elkaar te combineren als je 16-20 dagen moet filmen.

Een keuze voor IsraŽl zou in Nld en zeker in Hilversum veel te gevoelig liggen, denk ik. Dan haken er denk ik om die reden al BN'ers af.
Ršmon

Niets is wat het lijkt

« Antwoord #467 Gepost op: 18.06.2017, 00:18:25 »

Een keuze voor IsraŽl zou in Nld en zeker in Hilversum veel te gevoelig liggen, denk ik. Dan haken er denk ik om die reden al BN'ers af.

Sorry? Je vergeet even dat Wie is de mol in zoveel landen heeft gefilmd waar ellende is.

Als het om veiligheidsredenen lastig zou zijn om te filmen, zal de crew niet zo snel naar zo'n plek reizen maar verder draait Wie is de mol gewoon om filmen en entertainment dus het zou dan sowieso een beetje hypocriet zijn.
putyourHANSup!
Winnaar The Amazing Race 2017

Gaudeamus!

« Antwoord #468 Gepost op: 18.06.2017, 01:55:58 »

Cyprus lijkt mij echt gaaf. Volmondig Ja Europa, maar op de grens. Mysterieus Snappie?
En hier ook nog amper genoemd als mogelijke bestemming eigenlijk toch, de afgelopen jaren? Shocked
Leuk dat ze ons al teasen met zo'n foto. Duimen omhoog!
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #469 Gepost op: 18.06.2017, 08:46:57 »

Sorry? Je vergeet even dat Wie is de mol in zoveel landen heeft gefilmd waar ellende is.

Als het om veiligheidsredenen lastig zou zijn om te filmen, zal de crew niet zo snel naar zo'n plek reizen maar verder draait Wie is de mol gewoon om filmen en entertainment dus het zou dan sowieso een beetje hypocriet zijn.

Het zou best kunnen, Cyprus en IsraŽl... Echter, niet perse om veiligheidsredenen, maar eerder om politieke redenen kan het nogal gevoelig liggen...

Ich bin ein Bšrliner!
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #470 Gepost op: 18.06.2017, 09:07:18 »

IsraŽl lijkt me op zich geen punt, twee seizoenen Pelgrimscode zijn daar ook voor een deel gedraaid.
« Laatste verandering: 18.06.2017, 09:09:56 door Mollenvanger-MV » Gelogd

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
Amethyst

« Antwoord #471 Gepost op: 18.06.2017, 09:10:12 »

IsraŽl lijkt me op zich geen punt, twee seizoenen Pelgrimscode zijn daar ook gedraaid.
Evangelische Omroep is een uitzondering. Het zou bij AVROTROS nog wel kunnen, maar ik weet niet of de programmamakers het willen, of het risico op negatieve publiciteit aan zouden durven. Ik vraag me ook af of Simone Weimans (toch wel een zekerheid) of dit jaar Sanne Wallis de Vries, bijvoorbeeld, dan zouden zeggen, "top! doen we."

Ik weet dat het hypocriet is om dan wel in bepaalde andere landen te filmen, maar IsraŽl is nu eenmaal veel meer negatief in het nieuws als bezettende macht en agressor.

En ja, ik weet dat het in principe een relatief veilig land is.
Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #472 Gepost op: 18.06.2017, 12:17:00 »

Zou dit het misschien zijn dan?? Bij ong. 4:35 en later ook weer in beeld.

Nigel

Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017

« Antwoord #473 Gepost op: 18.06.2017, 12:39:17 »

Hoi Zwaai, erg leuk dat ik hier wordt genoemd... Ik had eigenlijk niet verwacht dat jullie ook zouden denken dat Cyprus misschien wel het land van WIDM 2018 kan zijn. Het zou erg leuk zijn als ik dit goed heb.. Smiley
Ook erg leuk dat jullie met mijn tip verder hebben zitten speuren en een aantal video's hebben gevonden!!  Duimen omhoog! Duimen omhoog!

Ik had op de site van de Tunnelvisie ook nog een aantal namen gezet, maar waarschijnlijk zijn ze fout, maar aan deze twijfel ik toch nog;

- Joost Reijns (Ex-sporter) Ik denk dat we op zoek moeten gaan naar (ex)-sporters, want die hebben we tot zo ver nog geen.

Ik vind het trouwens echt knap dat jullie zo veel mensen al hebben gevonden die waarschijnlijk in WIDM zitten!!

Mijn hoofdmollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert
Nigel

« Antwoord #474 Gepost op: 18.06.2017, 12:41:53 »

Super goed gevonden! Ik denk steeds meer zeker te weten dat Cyprus het land van WIDM 2018 is. Dat zou echt te gek zijn! Waarschijnlijk wel iets in het zuidoosten van Europa of er net buiten.

Mijn hoofdmollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert
Nigel

« Antwoord #475 Gepost op: 18.06.2017, 12:53:00 »

Ik kom terug op wat ik zojuist gezegd heb.

Nigel stuurde ons een link met foto's van een groeve die er vťťl meer op lijkt:

https://www.crushers.de/enders/index.php?option=com_content&view=article&id=620:schotterwerk-in-zypern-ii-2&catid=71&Itemid=1016&lang=en

Sterker nog, dit moet haast wel de plek zijn.
En deze groeve staat in...
Spoiler (Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)

Grin Duimen omhoog!

Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #476 Gepost op: 18.06.2017, 13:05:26 »

Die video was waarschijnlijk bij de Mitsero Mine, naast de acheradam. De coordinaten voor google maps zijn: 35.066262,33.134044. Hier zijn de machines op sateliet ook goed te zien. Klein stukje naar het zuid-westen zijn ook deze groeves te zien.
« Laatste verandering: 18.06.2017, 13:09:58 door Brtdm » Gelogd
Amethyst

« Antwoord #477 Gepost op: 18.06.2017, 13:29:09 »

Zou kunnen. Ik zie nog steeds geen ťťn-op-ťťn match met de transportbanden uit de foto van Rick, maar vraag me dus af of die match Łberhaupt te vinden is online. Lijkt me onlogisch dat ze dat niet eerst gecheckt zouden hebben. 

Nigel

« Antwoord #478 Gepost op: 18.06.2017, 15:28:10 »

Ik ben aan het uitpluizen of ze rond onze verwachten datums van Nederland naar Cyprus zijn gevlogen. Misschien heeft iemand een goede tip / website? Het zou natuurlijk ook mogelijk zijn dat ze vanuit BelgiŽ of Duitsland naar Cyprus zijn gevlogen om minder op te vallen als BN'ers?! Weet iemand toevallig met welke vliegtuigmaatschappij WIDM altijd gaat?

Nigel

« Antwoord #479 Gepost op: 18.06.2017, 15:55:38 »

Ik heb misschien nog een kandidaat gevonden: Remko Vrijdag, hij heeft sinds 11 mei niet meer iets gepost op Twitter.. Op 26 mei is hij in ieder geval in Nederland, want hij ging toen samen met Martine Sandifort naar Schouwburg Amphion volgens de tweet van Martine. Zelf heeft hij na 11 mei niks meer getweet. Misschien ťťn van de eerste afvallers?

Pagina's: 1 ... 21 22 23 [24] 25 26 27 ... 78
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005