Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
247 gasten en 25 vaste bezoekers (WillemMolleeder, klakske, Nvy, Lan, Kaaasje, Convans, KD., Miek1999, Pac, hagriddler, Meezter, xanneweetwel, G-root, radjon, genksmurf, Mollenmania, m0lmuis, D*N, FrankLapidus, Heinz, Molzkovicz, MoleBuster, Nieky, vloeistof, wouterv)
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
De Mol VIER Pool 2018
Doe nu mee!
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
RN Songfestival
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 ... 12 13 14 [15]
  Print  
Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 29564 keer)
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

Geslacht: Man

« Antwoord #280 Gepost op: 3.03.2018, 23:54:03 »

Seizoen 6 trivia kan ik niet aan me voorbij laten gaan. Frederique zat vanaf ongeveer aflevering 5 op Milouska en is toen als eerste expres gaan nepmollen. Iets waar iedereen intrapte, tot Roderick idd die hint kreeg in de finale en ze beide op Milouska stemden.

Was het niet zo dat Frederique op Toine zat? In mijn herinnering zat Frederique pas in de laatste aflevering op Milouska.
« Laatste verandering: 3.03.2018, 23:57:10 door Mollenmania » Gelogd
Hulpmol

« Antwoord #281 Gepost op: 3.03.2018, 23:58:30 »

Was het niet zo dat Frederique op Toine zat? In mijn herinnering zat Frederique pas in de laatste aflevering op Milouska.

Was Toine niet in aflevering 7 al weg? Peggy was in ieder geval de afvaller vlak voor de finale.
Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #282 Gepost op: 4.03.2018, 00:07:52 »

Was Toine niet in aflevering 7 al weg? Peggy was in ieder geval de afvaller vlak voor de finale.

Ja dat sluit toch niet uit wat ik zeg?

Viviënne trouwens vandaag  Bravo! (even doen alsof we on topic gaan Tongue)
Hulpmol

« Antwoord #283 Gepost op: 4.03.2018, 00:11:36 »

Ja dat sluit toch niet uit wat ik zeg?

Viviënne trouwens vandaag  Bravo! (even doen alsof we on topic gaan Tongue)

Ik dacht dat je met laatste aflevering de aflevering met 3 bedoelde. Sorry. Droevig

Mollenmania
Winnaar WIDM online 2017

« Antwoord #284 Gepost op: 4.03.2018, 00:24:28 »

Ik dacht dat je met laatste aflevering de aflevering met 3 bedoelde. Sorry. Droevig

Dat bedoel ik ook. Wat mij bijstaat is dat Frederique op Toine zat tot hij eruit ging en in de laatste aflevering op Milouska ging. Als dat al klopt dan weet ik niet meer op wie ze tussentijds zat.
Naty

Geslacht: Vrouw

"Min geld telt niet."

« Antwoord #285 Gepost op: 4.03.2018, 01:30:47 »

Viviënne die 'beelden van Jan' had meegenomen, maar die voor vanavond Jan nooit als verdacht zag..  Hilarisch

Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris
cinner

« Antwoord #286 Gepost op: 4.03.2018, 03:21:54 »

Ja kreeg ook de indruk dat het de bedoeling was dat ze leuk verspreid zouden zitten en Viviënne 'dus' op Jan zou moeten zitten. Maar dat echt niet wilde  Hilarisch
Lo

En Ron was (en Olcay IS) mijn WENSmol!!

« Antwoord #287 Gepost op: 4.03.2018, 13:06:35 »

Ik kan me vaag herinneren dat Roderick in een van de laatste opdrachten een aanwijzing kreeg naar de mol, en die onbedoeld verkeerd interpreteerde.
Ja Milouska voelde zich echt geschoffeerd, alsof het racistisch was (ging erom dat hij concludeerde dat donkere mensen niet kunnen verkleuren in de zon, zoals witsnoeten natuurlijk wel bruin worden, fout fout fout Roderick, daar ging het helemaal niet om en was ook nog eens een incorrecte gedachte). Niet zo bedoeld door hem natuurlijk, maar haar frustraties waren in de hele serie wel echt, wat haar zo'n goede mol maakte. Misschien is Jan het daarom nu ook wel, hij is heel echt, maar dan toch de mol Huh

Jan is de witte koning!
Soes

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #288 Gepost op: 4.03.2018, 13:23:45 »

Ja Milouska voelde zich echt geschoffeerd, alsof het racistisch was (ging erom dat hij concludeerde dat donkere mensen niet kunnen verkleuren in de zon, zoals witsnoeten natuurlijk wel bruin worden, fout fout fout Roderick, daar ging het helemaal niet om en was ook nog eens een incorrecte gedachte). Niet zo bedoeld door hem natuurlijk, maar haar frustraties waren in de hele serie wel echt, wat haar zo'n goede mol maakte. Misschien is Jan het daarom nu ook wel, hij is heel echt, maar dan toch de mol Huh

Als hij die hint zo interpreteerde (de mol kreeg nooit een andere kleur), dan had hij toch juist op Milouska moeten stemmen? Maar hij stemde op Frédérique.
Lo

En Ron was (en Olcay IS) mijn WENSmol!!

« Antwoord #289 Gepost op: 4.03.2018, 14:10:42 »

Je moet dat maar eens terugkijken. Een heel awkward, chagrijnig momentje waarvan Roderick ook duidelijk schrok "oh maar zo had ik het niet bedoeld" verexcuserend zeg maar. Na de ontknoping denk ik, dat hij zoiets zegt als 'ja natuuuurlijk, jij kan natuurlijk niet verkleuren en bruin worden in de zon'... en dan reageert zij dus kwaad dat zij weldegelijk dan ook donkerder wordt... stelde ze bepaald niet op prijs.

Er was ook geen molactie meer in zicht toen, dit was gewoon haar natuurlijk reactie, en nogmaals dat maakte haar zo'n sterke mol (staat in mijn top-3) en hoop ik nu dat Jan hetzelfde karaktertrekje heeft... het is echt best uniek voor een mens... zo dicht bij jezelf te kunnen blijven en toch de molacties in je hoofd te hebben spelen.

Jan is de witte koning!
snugger

« Antwoord #290 Gepost op: 13.03.2018, 19:53:59 »

Vraag in de categorie apekool: wat was ook alweer de reden voor Margriet om in de vijver van Vondel CS te springen? Ik kan het hier uit tig topics niet terughalen. En waarom was ze er niet?  Hilarisch
Heeft iemand dat nog paraat?  Roll Eyes
Pagina's: 1 ... 12 13 14 [15]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005