Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
323 gasten en 22 vaste bezoekers (Joost2, grasisgroen, D*N, Lan, TimvDons, Kaaasje, Molino, oudekrijger, Heinz, MollenvangR-Art, SpacyColours, Convans, Nick_Theunis, Arco Mol Fan, Luc, wouterv, Moni, Hulpmol, FrankLapidus, Starlight, tureluurs, Lucy)
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
De Mol VIER Pool 2018
Doe nu mee!
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
RN Songfestival
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Poll
Vraag: Wie is ....de mol?
Jan Versteegh - 119 (56.9%)
Olcay Gulsen - 57 (27.3%)
Ruben Hein - 33 (15.8%)
Totaal aantal stemmen: 209

Pagina's: 1 ... 54 55 56 [57]
  Print  
Auteur Topic: Wie is de Mol? poll  (gelezen 69330 keer)
Starlight
Actief Lid

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1120 Gepost op: 10.03.2018, 23:07:29 »

Mag ik vragen hoe men op het idee kwam dat Bella af zou vallen in aflevering 2
Geen idee
Citaat
hoe wist men het tóch zeker in aflevering 3
Waarschijnlijk omdat ze dachten dat ze in aflevering 2 af had moeten vallen als JM niet was vertrokken?
Citaat
hoe wist men dat Stine af zou vallen
Er was een mogelijke spoiler waarin Stine niet ingevuld kon worden in een testscherm, en mensen dachten dat dit kwam omdat het een testbeeld uit een aflevering later was, waarin ze al was afgevallen.
Citaat
en waarom dacht men dat Ruben de laatste afvaller zou zijn in plaats van Simone? Alvast bedankt!  daaaaaaaaag
Omdat er een spoiler was waaruit bleek dat Jan en Olcay in de finale zouden komen, en Simone was toen nog de mol Grin

Edit: wat Hulpmol zegt dus, was me net voor Tongue

Be steady on your feet, no matter the trouble you meet
molvankaas

Geslacht: Man

pineapples are evil

« Antwoord #1121 Gepost op: 10.03.2018, 23:13:51 »

Harteleijk dank Starlight en Hulpmol!
Mag ik echter nog wat meer uitleg bij het scherm van Stine? Ik doe mijn best maar begrijp er niks van  schijnheiligerd

Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"
FS

« Antwoord #1122 Gepost op: 10.03.2018, 23:19:06 »

Mag ik echter nog wat meer uitleg bij het scherm van Stine? Ik doe mijn best maar begrijp er niks van  schijnheiligerd

Tijdens de test zie je dat Simone vraag 20 krijgt: wie is de mol? Stine stond er niet tussen. Dit was dus een shot voor een latere aflevering en zo wisten wij dat ze zou gaan afvallen
Starlight
Actief Lid

« Antwoord #1123 Gepost op: 10.03.2018, 23:20:01 »

Dit was dan ook wel een heel korte samenvatting inderdaad Grin Maar in aflevering 6 moest.. ik dacht Simone de test invullen, en in het testscherm wat je zag, kon de naam van Stine niet aangeklikt worden. Veel mensen dachten daarom dat dit scherm eigenlijk uit aflevering 8 kwam, en Stine dus in aflevering 7 af zou vallen.

Zelf vind ik het om eerlijk te zijn nog steeds logischer dat het testscherm wordt gemaakt op het moment van monteren, zodat je iemand iets kan laten aanklikken wat hij op dat moment ook zegt in een biecht. Als dat inderdaad klopt denk ik eerder dat het een ongelukkige fout is waarbij de laatste naam op alfabetische volgorde per ongeluk is weggelaten, dan dat het een testscherm uit aflevering 8 was. Maar wie weet. Misschien ook een goede vraag voor de chat met Rick, hoe ze zoiets monteren. Hoewel ik betwijfel of daar een zinnig antwoord op gaat komen Tongue

Be steady on your feet, no matter the trouble you meet
Contraspion

To betray, you must first belong. Kim Philby

« Antwoord #1124 Gepost op: 11.03.2018, 00:46:12 »

Het hele seizoen verkeerd gezeten tot en met de laatste keer  Hilarisch Hilarisch

Hier ook. In de app heb ik nul keer punten op Jan ingezet...

Nadat Simone er uit ging wist ik het niet meer, en kon geen echte tunnel meer vinden. Ben voor Olcay gegaan, als de grootste wensmol.

Dus toch Jan. Knap hoe hij iedereen om de tuin heeft weten te leiden, op enkelen na. Waaronder dus Ruben. Ook dat is knap!
« Laatste verandering: 11.03.2018, 00:48:55 door Contraspion » Gelogd
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Get Free

« Antwoord #1125 Gepost op: 11.03.2018, 23:25:08 »

Molcay! schijnheiligerd

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
Pac

« Antwoord #1126 Gepost op: 12.03.2018, 00:51:45 »

Ik heb nu eindelijk de ontknoping gezien. MAN! Wow. Echt ongelofelijk. Serieus, hoe briljant heeft Jan het wel niet gespeeld! Maar één reactie: FAN-TAS-TISCH! En achteraf is álles zo duidelijk! Ik wist het gewoon, ik wist het. Maar ik wilde het gewoon niet geloven. Tijdens het kijken van de ontknoping voelde ik het aan alles aankomen, maar dat was te laat om nog te switchen. Jan heeft gewoon zó goed de kandidaat weten te spelen. Alles wat hij deed klopte volgens z'n verdenkingen, etc. Maar ook dat hij zijn vragenlijst niet met Olcay wilde delen op het eind bijvoorbeeld, typisch Mols maar perfect beredeneerd als kandidaat. En dat uitgerekend Olcay de finale haalde van alle Rubenverdenkers, hoe duidelijk wil je het hebben... een klein beetje dom Die hele ontknoping was fantastisch. Seizoen 18 misschien wel het allerbeste seizoen ooit? En Jan de beste Mol. Hoe hij zelfs het forum compleet op het verkeerde spoor heeft gezet. Amper een stem na de eerste afleveringen!! Echt ongelofelijk. Hulde aan de mensen die zo vroeg goed zaten! En ik hád hem potverdikkie als schot voor de boeg en Mol na aflevering 1. Maar toen al vond ik hem zó goed het spel spelen dat ik hem meer voor de vorm verdacht dan dat ik er ook vol in geloofde. Wauw!

Zo, ik moest eventjes mijn hart luchten  Cheesy

...óf niet!
Avogadro

Wij zijn niet in Kiev, vriend!

« Antwoord #1127 Gepost op: 13.03.2018, 18:46:33 »

Shots fired.

Rakatakatak!

Ruben is de blauwe Mol
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #1128 Gepost op: 15.03.2018, 17:10:55 »

En ik hád hem potverdikkie als schot voor de boeg en Mol na aflevering 1. Maar toen al vond ik hem zó goed het spel spelen dat ik hem meer voor de vorm verdacht dan dat ik er ook vol in geloofde. Wauw!
Ik kon de aflevering ook pas gistermiddag terug kijken... En inderdaad: Wow!
En wat de quote betreft: ik had hem ook vanaf het begin als schot-voor-de-boeg-mol... Maar al tijdens aflevering 1 begon ik te twijfelen tussen hem en Simone...

Ich bin ein Bärliner!
B&W

« Antwoord #1129 Gepost op: 19.03.2018, 17:21:21 »

1. Bella

2. Simone
3. Stine

4. Loes
5. Emilio

6. Olcay
7. Ruben
8. Jan
Toch nog maar eens quoten. Schaam me dood. Schaam Hilarisch

*was ooit een Black_and_White
Niuno

Sla is zeg maar echt mijn ding

« Antwoord #1130 Gepost op: 19.03.2018, 17:27:07 »

Oh je hebt toch wel heel goed de drie finalisten voorspeld Smiley

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon mr. X!
B&W

« Antwoord #1131 Gepost op: 19.03.2018, 17:29:30 »

Oh je hebt toch wel heel goed de drie finalisten voorspeld Smiley

Ja, als je Olcay en Jan omdraait, en dan daarna dat groepje van 3 met Bella wisselt staat alles in de goede volgorde Hilarisch

*was ooit een Black_and_White
Pagina's: 1 ... 54 55 56 [57]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005