Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Realitynet, Tossbot
Nu online
446 gasten en 31 vaste bezoekers (Kaaasje, BigBoots, marvin, Brtdm, Heinz, hrvdg7, DRenziboy, Geel scherm, G-root, Whiskers, Miss Marvel, Loezel, Kikker, Lucy, Anonymol, Orphen89, Cherry87, Cool Cat_86, Neintje, genksmurf, RickertX, hamsterdam, ajedrez, suuuus, SanderFMC, kleinknollegie, HappyDutchman, Tara01, Moedermol, edgomo, kaesey)
RealityTV vandaag
Celebrity Big Brother US
Aflevering 8 - CBS 02:00
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
Wie is de Mol? Pool
Doe nu mee!
Wie is de Mol Onderschriften spel
Schrijf je nu in!
Ranking the Forummers
Nu bezig!
RN-wedkantoor Olympische winterspelen
Vanaf 1 Maart
RN Songfestival: Inschrijven
Vanaf 1 Maart
Wie is de Mol Online 2018: Inschrijven
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 ... 24 25 26 [27] 28
  Print  
Auteur Topic: [kandidaat] Olcay Gulsen  (gelezen 37580 keer)
Lonneke*L

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #520 Gepost op: 15.02.2018, 16:26:17 »

Ik zie haar itt de anderen ook nooit verrast, blij, of wat dan ook kijken wanneer een nieuwe opdracht wordt uitgelegd, terwijl ze juist zo expressief is.

Precies, ze lijkt op sommige momenten wel voorkennis te hebben. Ze kan ook heel eigenwijs kijken, soms net alsof ze iemand stiekem uitlacht. En als ze het is zijn haar biechten ook erg goed. Als ze de mol is, heeft ze er in ieder geval veel lol in Volmondig Ja.
MoleBuster

« Antwoord #521 Gepost op: 15.02.2018, 16:36:13 »

Er valt me iets op aan Olcay, zij zegt in de biechts tussendoor dingen als "ja ik hoop natuurlijk een ronde verder te komen" of bv "waarom Jan nou niet gewoon voor zichzelf kiest, hij is door, ik zou voor mezelf kiezen en er iemand uit laten gaan". (oid).

Hiermee geeft ze ogenschijnlijk heel duidelijk aan een kandidaat te zijn.

Maar omdat het de bedoeling is dat de kijker niet weet wie de mol is en niet weet wie er overduidelijk kandidaten zijn, en die biechts igv de mol gewoon zijn ingestudeerd, en de mol zal nooit zichzelf verdacht maken in de biechts, zijn dus juist dit soort dingen maken voor mij dan dat Olcay nog gewoon de mol kan zijn.

Ruben doet heel mysterieus, en wil graag verdacht zijn, Olcay het tegenovergestelde.

Ik zie haar itt de anderen ook nooit verrast, blij, of wat dan ook kijken wanneer een nieuwe opdracht wordt uitgelegd, terwijl ze juist zo expressief is.

Mee eens. Ik vond ook nog iets opvallend in aflevering 6 vanaf minuut 50:30. Stine komt terug met de 500 euro de trap af en Olcay vraagt aan Stine: "Wat heb heb je omgedraaid?". Stine antwoordt: "500 euro". Dan zegt Olcay een beetje gemaakt: "Goed zo, ja fijn..". Ik denk dat ze hiermee meer kandidaats wilde lijken.

Tevens zit hiervoor rond min. 50:00 ook nog iets. Olcay lijkt, voordat Stine naar boven moet, gespeeld nerveus voor de mogelijk dat Stine de naam van Olcay gaat omdraaien. Voor mij blijft Olcay molkandidaat nr 1   Cool
« Laatste verandering: 15.02.2018, 17:01:54 door MoleBuster » Gelogd
Tarballs

« Antwoord #522 Gepost op: 15.02.2018, 17:14:28 »

Het is heel erg 'in your face' en daarom zou ik het zo leuk vinden. Het is blijkbaar ook nog effectief, dat met medeweten van iedereen met enveloppen klooien, geld wegbellen, gaan plassen, anderen afzeiken en kleineren en vooral amper iets van waarde binnenbrengen.

In de Pool, hier op het forum, op de officiële site (app) en onder kandidaten... Nergens is verdachte nummer 1.
Christie

« Antwoord #523 Gepost op: 15.02.2018, 22:26:01 »

Olcay heeft een oranje trui aan bij de sleutelpositie opdracht. En Jan heeft precies dezelfde trui aan in aflevering 2 (of 3)?
Ze heeft vast voldoende kleding bij zich in die grote koffer, unisex relatie met Jan  lekker knuffelen

foxhunter

« Antwoord #524 Gepost op: 17.02.2018, 13:31:56 »

In de opdracht waarin de mol langs kwam, aflevering 4, hebben we niet gezien wat Olcay koos. Anders zou haar geld geld geld masker afgevallen zijn? Als zij voor de groepsvrijstelling heeft gekozen zou het nog steeds 4:3 zijn in keuzes voor 5000 euro. Maar wij mogen haar keuze voor de groepsvrijstelling niet zien want dan zou ze ontmaskerd zijn. Olcay heeft het wel steeds over geld, maar dat laat ze vooral liggen?
Lonneke*L

« Antwoord #525 Gepost op: 17.02.2018, 13:46:39 »

In de opdracht waarin de mol langs kwam, aflevering 4, hebben we niet gezien wat Olcay koos. Anders zou haar geld geld geld masker afgevallen zijn? Als zij voor de groepsvrijstelling heeft gekozen zou het nog steeds 4:3 zijn in keuzes voor 5000 euro. Maar wij mogen haar keuze voor de groepsvrijstelling niet zien want dan zou ze ontmaskerd zijn. Olcay heeft het wel steeds over geld, maar dat laat ze vooral liggen?

Ja ze doet alsof ze heel erg voor het geld gaat, de werkelijkheid is heel anders!
Theoreticus

« Antwoord #526 Gepost op: 17.02.2018, 15:04:32 »

Ja ze doet alsof ze heel erg voor het geld gaat, de werkelijkheid is heel anders!

Evil

Als er één iemand is aan te wijzen die na afloop van die opdracht wat zenuwachtig/ongemakkelijk in de groep tegenover Art staat dan is het Olcay wel.

In theorie is alles mogelijk
Christie

« Antwoord #527 Gepost op: 17.02.2018, 19:32:33 »

Olcay lijkt in de biechten anders (eerlijker) dan in opdrachten en buiten de opdrachten. Ik denk dat ze wil winnen, en steeds kiest voor geld en nep mol acties als afleider. Dan kom je kandidaats over en maakt je jezelf minder verdacht. .  Ze  flapt er zaken uit maar is slim genoeg om zichzelf niet buiten te groep te plaatsen. Ze beschuldigt Jan dat hij geen geld heeft gedraaid maar draait vervolgens zelf ook geen geld terwijl ook haar naam was omgedraaid. Juist dat zou haar weer een kandidaat maken.
Olcay wil winnen, ik ben benieuwd of dat gaat lukken met haar A4 aantekeningen.
Ze brengt wel leven in het spel maar de mol is ze niet voor mij.
foxhunter

« Antwoord #528 Gepost op: 17.02.2018, 20:20:43 »

Evil

Als er één iemand is aan te wijzen die na afloop van die opdracht wat zenuwachtig/ongemakkelijk in de groep tegenover Art staat dan is het Olcay wel.
Misschien had de mol de opdracht om voor minimaal 1 rood scherm te zorgen? Anders was het meteen klaar geweest niemand zijn scherm te zien.
Tweety

Carpe fucking diem!

« Antwoord #529 Gepost op: 17.02.2018, 20:34:30 »

Olcay weet inderdaad het verschil tussen Mits en Tenzij niet..

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you
Whiskers

« Antwoord #530 Gepost op: 17.02.2018, 20:49:47 »

Olcay weet inderdaad het verschil tussen Mits en Tenzij niet..
Viel mij ook op inderdaad.
BigBoots

Geslacht: Man

« Antwoord #531 Gepost op: 17.02.2018, 22:40:47 »

Wel opmerkelijk dat Olcay aangeeft in de test volledig op Ruben in te zetten, maar bij testvraag 18 zien we haar kiezen voor 'Groen'. Dat is de wagen waar Simone de pakketten verzamelt.
Starlight
Actief Lid

« Antwoord #532 Gepost op: 17.02.2018, 22:46:57 »

Wel opmerkelijk dat Olcay aangeeft in de test volledig op Ruben in te zetten, maar bij testvraag 18 zien we haar kiezen voor 'Groen'. Dat is de wagen waar Simone de pakketten verzamelt.
Zou ze dan echt in de biechten nog liegen over wie ze verdenkt? Ik zie haar er op zich nog voor aan ook Grin

Andere optie is natuurlijk dat ze dat in werkelijkheid helemaal niet heeft aangeklikt, maar ik kan even niet bedenken waarom ze dat zo zouden monteren als het niet zo is.

Be steady on your feet, no matter the trouble you meet
Amethyst

« Antwoord #533 Gepost op: 17.02.2018, 22:50:40 »

Zou ze dan echt in de biechten nog liegen over wie ze verdenkt? Ik zie haar er op zich nog voor aan ook Grin

Andere optie is natuurlijk dat ze dat in werkelijkheid helemaal niet heeft aangeklikt, maar ik kan even niet bedenken waarom ze dat zo zouden monteren als het niet zo is.

Ja, vorig jaar deden ze dat in ieder geval niet, volgens Sanne. Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat Olcay die vraag inderdaad op Simone invulde.
Whiskers

« Antwoord #534 Gepost op: 17.02.2018, 22:51:12 »

Klopt. Heel opvallend (als we de beelden mogen geloven). Ze schreeuwt al afleveringen lang vd daken dat het Ruben is (tegen Jan, tegen Ruben, in biechts), maar bij de tests doet ze iedere keer iets anders..

Ruben heeft overigens niet eens een wagon, hij staat in een tussenstuk.
« Laatste verandering: 17.02.2018, 23:17:43 door Whiskers » Gelogd
Theoreticus

« Antwoord #535 Gepost op: 17.02.2018, 23:15:24 »

Misschien had de mol de opdracht om voor minimaal 1 rood scherm te zorgen? Anders was het meteen klaar geweest niemand zijn scherm te zien.

Ik had het over na opdracht 4.2 foxhunter  Wink

In theorie is alles mogelijk
foxhunter

« Antwoord #536 Gepost op: 17.02.2018, 23:41:58 »

Ik had het over na opdracht 4.2 foxhunter  Wink
Excuus. Na een hele dag speuren ben ik het spoor niet bijster, maar had niet gerekend op een reactie op een eerdere post. Na het instorten van de Stine en Simone tunnel en omschakelen naar Olcay zat mijn hoofd wel vol.
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Geslacht: Man

Get Free

« Antwoord #537 Gepost op: 17.02.2018, 23:53:08 »

Olcay weet wel meer niet Hilarisch. "Jan heeft alle kwaliteiten van de mol om nu nog in het spel te zitten" (of zoiets). De mol gaat nooit naar huis natuurlijk dus het was een hele rare opmerking Tongue.

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
cinner

« Antwoord #538 Gepost op: 17.02.2018, 23:55:18 »

Klopt. Heel opvallend (als we de beelden mogen geloven). Ze schreeuwt al afleveringen lang vd daken dat het Ruben is (tegen Jan, tegen Ruben, in biechts), maar bij de tests doet ze iedere keer iets anders..

Ruben heeft overigens niet eens een wagon, hij staat in een tussenstuk.

Olcay zegt voortdurend tegenstrijdige dingen. Eerder zegt ze tegen Jan dat ze op Ruben zit en in de biecht dat ze natuurlijk niet op Ruben zit. Denk dat ze het bedriegen zo leuk vindt dat ze het ook richting de kijker doet  Hilarisch
Tarballs

« Antwoord #539 Gepost op: Gisteren om 00:26:30 »

Lastig, lastig.

Ik vind haar in 1 verdacht, omdat ze veel te vroeg iedereen de klok laat resetten. Steeds op een minuut voor een einde, terwijl ik zie dat ze zelf in een halve heen èn terug kan. Het kan in veel minder. Jan deed het ergens binnen tien seconden. Maar laten we het optimistisch houden en het kan in een halve minuut. Het verschil is...

1) Iedereen een minuut voor einde klok laten lopen betekent tien keer lopen in twintig minuten
2) Iedereen een halve minuut voor einde klok laten lopen betekent 13/14 keer lopen

Kortom... Ze laat iedereen 3 of 4 keer vaker lopen dan noodzakelijk. Tijd, tijd, tijd. Het lijkt niks, maar opgeteld gaat er meer dan tien procent van de tijd op deze manier verloren aan zinloos lopen.

In de tweede opdracht... Leuk hoor, die boodschappen met Jan, maar wordt de brug er witter van?
Pagina's: 1 ... 24 25 26 [27] 28
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005