Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Realitynet, Tossbot
Nu online
439 gasten en 30 vaste bezoekers (Miss Marvel, Whiskers, Lucy, DRenziboy, Kikker, hrvdg7, Neintje, Heinz, Geel scherm, Leentje1979, marvin, Brtdm, Orphen89, Kaaasje, G-root, BigBoots, Loezel, Anonymol, Cherry87, Cool Cat_86, genksmurf, RickertX, hamsterdam, ajedrez, suuuus, SanderFMC, kleinknollegie, HappyDutchman, Tara01, Moedermol)
RealityTV vandaag
Celebrity Big Brother US
Aflevering 8 - CBS 02:00
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
Wie is de Mol? Pool
Doe nu mee!
Wie is de Mol Onderschriften spel
Schrijf je nu in!
Ranking the Forummers
Nu bezig!
RN-wedkantoor Olympische winterspelen
Vanaf 1 Maart
RN Songfestival: Inschrijven
Vanaf 1 Maart
Wie is de Mol Online 2018: Inschrijven
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28
  Print  
Auteur Topic: [kandidaat] Olcay Gulsen  (gelezen 37587 keer)
Theoreticus

« Antwoord #500 Gepost op: 12.02.2018, 21:09:39 »

Gelukkig (of jammer genoeg eigenlijk) nog genoeg andere redenen om haar af te schrijven  Wink

Dat is ook helemaal waar maar met wat goede wil viel er nog wel e.e.a. te betwisten. Zodoende bleef ik altijd nog een inimini-beetje hoop houden op het sprookje Molcay. Dat lukt nu niet meer. Helaas pindakaas.

Wel jammer maar niet heel erg want ook als kandidaat steelt zij voor mij dit seizoen de show Bravo!

In theorie is alles mogelijk
FS

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #501 Gepost op: 12.02.2018, 21:13:01 »

Dat is ook helemaal waar maar met wat goede wil viel er nog wel e.e.a. te betwisten. Zodoende bleef ik altijd nog een inimini-beetje hoop houden op het sprookje Molcay. Dat lukt nu niet meer. Helaas pindakaas.

Wel jammer maar niet heel erg want ook als kandidaat steelt zij voor mij dit seizoen de show Bravo!

Maar je streept haar af voor de verkeerde redenen. Lees wat bigboots zegt. Hij heeft daarin gelijk
SpacyColours

Gevalletje hyperfocus

« Antwoord #502 Gepost op: 12.02.2018, 21:44:07 »

Ik vind Olcay gewoon te spontaan om de mol te zijn. Ze zegt meteen wat ze voelt en denkt, en de mol kan dit niet doen. Voorbeeld; bij de woordzoeker zie je haar gefrustreerd zeggen dat ze geen woord kan vinden. Deze opmerking is vanuit een kandidaat heel onschuldig, maar vanuit een mol heel onlogisch. Natuurlijk moet een mol soms acteren om als kandidaat over te komen, iets wat Thomas Cammaert naar mijn mening goed deed, maar dit soort wegwerp-opmerkingen die toch niemand hoort zouden zonde van de concentratie zijn.

Ik snap dat Olcay's ieder's wensmol is, maar dat komt juist omdat het eigenlijk nergens op slaat. Daarom droomt iedereen ervan. Omdat het haar dan absoluut geen enkele moeite zou kosten en met het allergrootste gemak de ene na de andere leugen eruit gooit. En dat is gewoon onmogelijk.

Weinig woorden zeggen meer
Theoreticus

« Antwoord #503 Gepost op: 12.02.2018, 22:38:46 »

Nu zit ik niet in de Olcay-tunnel, maar op basis hiervan kun je haar toch niet afschrijven. Als de kandidaat die de test het slechtst heeft gemaakt al omgedraaid is, dan hoeft Olcay toch geen goed antwoord meer te geven?

Nee maar zoals ik al aangaf is het wel erg wreed om 1 iemand z'n scherm te laten zien alleen maar ter TV-vermaak en Olcay-imago terwijl ook de-mol-is-de-held voor het grijpen ligt.

Maar je streept haar af voor de verkeerde redenen. Lees wat bigboots zegt. Hij heeft daarin gelijk

Het is zeker niet deze opdracht alleen en ik zat ook zeker niet in een tunnel maar ik had nog wel een sprankje hoop en die vervloog met deze actie. That's all. Het voelt voor mij toch als een kleine teleurstelling want wie de mol ook is, zo mooi als Olcay het was geweest wordt bij lange na niet geëvenaard Wink

Lonneke*L

« Antwoord #504 Gepost op: 12.02.2018, 23:51:46 »

Ik vind Olcay gewoon te spontaan om de mol te zijn. Ze zegt meteen wat ze voelt en denkt, en de mol kan dit niet doen. Voorbeeld; bij de woordzoeker zie je haar gefrustreerd zeggen dat ze geen woord kan vinden. Deze opmerking is vanuit een kandidaat heel onschuldig, maar vanuit een mol heel onlogisch. Natuurlijk moet een mol soms acteren om als kandidaat over te komen, iets wat Thomas Cammaert naar mijn mening goed deed, maar dit soort wegwerp-opmerkingen die toch niemand hoort zouden zonde van de concentratie zijn.

Ik snap dat Olcay's ieder's wensmol is, maar dat komt juist omdat het eigenlijk nergens op slaat. Daarom droomt iedereen ervan. Omdat het haar dan absoluut geen enkele moeite zou kosten en met het allergrootste gemak de ene na de andere leugen eruit gooit. En dat is gewoon onmogelijk.

Dat vind ik helemaal geen wergwerp-opmerking dat ze zegt ik zie geen woord. Dat is toch juist slim als mol,  ze doet alsof ze zogenaamd geen worden kan zien, dekt zich dus in voor het feit dat ze weinig woorden vindt. En als je goed oplet zie je dat Olcay uitstekend kan liegen en toneelspelen. Waarom zou ze maar op dat Tbilisi doorgaan en dan vervolgens naar binnen lopen en alleen even melden dat Tbilisi er niet opstaat. Ze had ook best nog even (met 49 sec op de klok) een woord kunnen vinden dat nog niet weggestreept was. En zo zijn er heel veel dingen die Olcay verdacht maken.

Dat het helemaal nergens op slaat dat zij de mol zou zijn, vind ik weer nergens op slaan. Een spontane mol dat kan niet? Het zou een verademing zijn als ze het is. Ik zou nooit zeggen ik vind het nergens op slaan dat bijv Simone, Stine of Ruben de mol is. Ok dat je Olcay niet als mol ziet en in een andere tunnel zit, maar het hoeft niet zo onaardig toch?
We zullen het zien.... Zwaai

P.s Ik heb het niet het idee dat iedereen haar als wensmol ziet...
« Laatste verandering: 12.02.2018, 23:56:24 door Lonneke*L » Gelogd
cinner

« Antwoord #505 Gepost op: 13.02.2018, 03:22:35 »

Als de 1.000 euro biljetten al waren gewisseld, dan kan ze die er niet meer in terugstoppen, wat die waren dan al weg. Mocht ze een van die 1.000 eurobiljetten per ongeluk terug hebben gekregen van een van die marktkooplui, dan doet dat er feitelijk niet meer toe, want ze waren immers al gewisseld. Het zou dan om een vergissing gaan en dus allerminst een geldende molactie zijn.

De vrouw waar bij gewisseld is, heeft de 1000 euro in de envelop weggestopt. Als de groep terug komt om de vergeten 500 euro te halen, kijkt Olcay in de envelop, pakt de 1000 er uit om te checken en stopt deze weer terug. Tenminste, dat denk ik te zien.
SpacyColours

Gevalletje hyperfocus

« Antwoord #506 Gepost op: 13.02.2018, 13:46:01 »

Ok dat je Olcay niet als mol ziet en in een andere tunnel zit, maar het hoeft niet zo onaardig toch?
We zullen het zien.... Zwaai
Dat was niet mijn bedoeling maar ik kan me voorstellen dat het zo overkwam. Ik wilde er alleen mee zeggen dat de keuze om Olcay de mol te maken, totaal zou indruisen tegen alle eerdere molkeuzes in de geschiedenis van het programma. Het is altijd zo dat de mol onopvallend wil blijven, nooit uit de toon wilt vallen en een beetje bedachtzaam te werk gaat. Zij zou zo'n extreem atypische mol zijn. En daarom, geloof me, haast iedereen met wie ik over WidM spreek zegt "ik denk niet dat Olcay de mol is, maar áls ze het is, dan is ze verreweg de beste ooit". Dit omdat het juist zo'n mindfuck zou zijn als de persoon die zó opvallend molt dat iedereen haar afschrijft, daadwerkelijk de mol is.

Dat ik haar niet verdenk, is puur mijn scepticisme. Maar ik heb er alle begrip voor dat jij haar verdenkt. En stiekem hoop ik eerder dat jij gelijk hebt dan ik. Ook al wordt het voor mij dan suikerklontjes eten, zoals ik eerder op dit forum heb beloofd. Lips Sealed

Weinig woorden zeggen meer
Tunnelgraver

« Antwoord #507 Gepost op: 13.02.2018, 18:24:16 »

Olcay zegt in het onderonsje met Jan:

Misschien kunnen we elkaar wel naar die finale loodsen. Dat zou toch wel wat waard zijn? Dan moeten wij samen proberen om Stine en Simone weg te werken. Ja, mits dat Simone de Mol is.

Ik zou aannemen dat zij ipv 'mits' 'tenzij' bedoelt. Dus inderdaad, haar mol is Ruben. En zij heeft als eventueel alternatief Simone (ik denk vooral omdat Stine die verdenkt), maar ik vermoed niet dat zij spreidt.

Ze bedoelt met het woord 'mits' ongetwijfeld tenzij, maar ze weet niet dat het woord 'mits' eigenlijk 'op voorwaarde dat' betekent. Je ziet tegenwoordig steeds vaker dat jongeren dit woord verkeerd gebruiken.
Theoreticus

« Antwoord #508 Gepost op: 13.02.2018, 20:01:33 »

.. ze weet niet dat het woord 'mits' eigenlijk 'op voorwaarde dat' betekent..

Haha, dat is wel erg stellig. Misschien kwam haar zin er gewoon niet zo lekker uit.

Je ziet tegenwoordig steeds vaker dat jongeren dit woord verkeerd gebruiken.

Olcay is 36 en zal je dankbaar zijn. Bedoel je overigens niet "je merkt" of "je hoort" i.p.v. "je ziet"? Zien is nu juist een zintuig wat een beetje vreemd oogt in deze context.

Zo zie je maar we gebruiken allemaal wel eens een woord verkeerd terwijl we beter weten en het ongetwijfeld niet zo bedoelen. Dat overkomt de beste. Cheesy

Ik hoop dat Olcay wint mits ze niet afvalt.
« Laatste verandering: 13.02.2018, 20:03:09 door Theoreticus » Gelogd

FS

« Antwoord #509 Gepost op: 13.02.2018, 20:02:39 »

Hilarisch Duimen omhoog!
Lonneke*L

« Antwoord #510 Gepost op: 13.02.2018, 21:27:03 »

D
Dat ik haar niet verdenk, is puur mijn scepticisme. Maar ik heb er alle begrip voor dat jij haar verdenkt. En stiekem hoop ik eerder dat jij gelijk hebt dan ik. Ook al wordt het voor mij dan suikerklontjes eten, zoals ik eerder op dit forum heb beloofd. Lips Sealed
Spacy, het kwam inderdaad niet helemaal goed over. Ik begrijp je nu beter Grin. Ik ben ook niet 100% zeker van mijn mol,dat maakt het allemaal best spannend. Ik meen me te herinneren dat je drie suikerklontjes op zou eten als het Olcay is, dat zou voor Olcay geen uitdaging zijn, maar voor jou vast wel. We blijven nog even in spanning.....
Tunnelgraver

« Antwoord #511 Gepost op: 13.02.2018, 21:32:03 »

Olcay is 36 en zal je dankbaar zijn.

Vergeleken met mij is Olcay nog een jonge blom.   Wink

Bedoel je overigens niet "je merkt" of "je hoort" i.p.v. "je ziet"? Zien is nu juist een zintuig wat een beetje vreemd oogt in deze context.

Nee hoor, ik bedoel precies wat ik schrijf, want ik kom dat verkeerde gebruik van het woord 'mits' heel veel op internet tegen.

Verder moest ik in het begin even wennen aan Olcay maar moet ik nu zeggen dat ze absoluut een van de smaakmakers van dit seizoen is.
Lonneke*L

« Antwoord #512 Gepost op: 13.02.2018, 22:03:16 »

Het woordje mits betekent overigens ook de klaveren vrouw Grin.( Bron Dikke van Dale) Dat is de mits n.l. bij het kaartspel mitsen...(dit lijkt me geen hint mits Wink de makers van wie is de mol gek zijn geworden)
« Laatste verandering: 13.02.2018, 23:21:01 door Lonneke*L » Gelogd
Whiskers

« Antwoord #513 Gepost op: 13.02.2018, 22:15:48 »

Het woordje mits betekent overigens ook de klaveren vrouw Grin.( Bron Dikke van Dale) Dat is de mits n.l. bij het kaartspel mitsen...(dit lijkt me geen hint mits de makers van wie is de mol gek zijn geworden)
Tenzij  Wink
FS

« Antwoord #514 Gepost op: 13.02.2018, 22:20:55 »

Hilarisch
Theoreticus

« Antwoord #515 Gepost op: 13.02.2018, 22:23:01 »

..Nee hoor, ik bedoel precies wat ik schrijf, want ik kom dat verkeerde gebruik van het woord 'mits' heel veel op internet tegen...

Nog 1 keer plagen: Ook op internet is "zien" toch nog steeds enigszins ongelukkig gekozen als het om een woord gaat? Iets op internet zien wanneer het geen film, foto of aanbieding betreft klinkt mij erg als jongerentaal in de oren.

Nu hou ik op Tongue

Het woordje mits betekent overigens ook de klaveren vrouw Grin.( Bron Dikke van Dale) Dat is de mits n.l. bij het kaartspel mitsen...(dit lijkt me geen hint mits de makers van wie is de mol gek zijn geworden)

Hilarisch Erg leuk gevonden! Nu nog die harten boer Snappie?

Whiskers

« Antwoord #516 Gepost op: 13.02.2018, 22:30:16 »

Nog 1 keer plagen: Ook op internet is "zien" toch nog steeds enigszins ongelukkig gekozen als het om een woord gaat? Iets op internet zien wanneer het geen film, foto of aanbieding betreft klinkt mij erg als jongerentaal in de oren.

Nu hou ik op Tongue

Hilarisch Erg leuk gevonden! Nu nog die harten boer Snappie?
En fout gemitst  Grin

Het onderscheid is op zich simpel, maar het is een veelgemaakte fout.

Mits: er moet een voorwaarde vervuld worden en dan... Oftewel: Als, dan
Tenzij: er moet een voorwaarde NIET vervuld worden en dan.. Oftewel: als NIET, dan

Grin

Edit: wel vrij off topic, maar voor de helderheid toch gepost
« Laatste verandering: 13.02.2018, 22:37:53 door Whiskers » Gelogd
Lonneke*L

« Antwoord #517 Gepost op: 13.02.2018, 23:28:37 »

Olcay is de mol tenzij het Simone is...
« Laatste verandering: 15.02.2018, 11:14:57 door Lukie4 » Gelogd
Cosma

« Antwoord #518 Gepost op: 15.02.2018, 05:11:54 »

Er valt me iets op aan Olcay, zij zegt in de biechts tussendoor dingen als "ja ik hoop natuurlijk een ronde verder te komen" of bv "waarom Jan nou niet gewoon voor zichzelf kiest, hij is door, ik zou voor mezelf kiezen en er iemand uit laten gaan". (oid).

Hiermee geeft ze ogenschijnlijk heel duidelijk aan een kandidaat te zijn.

Maar omdat het de bedoeling is dat de kijker niet weet wie de mol is en niet weet wie er overduidelijk kandidaten zijn, en die biechts igv de mol gewoon zijn ingestudeerd, en de mol zal nooit zichzelf verdacht maken in de biechts, zijn dus juist dit soort dingen maken voor mij dan dat Olcay nog gewoon de mol kan zijn.

Ruben doet heel mysterieus, en wil graag verdacht zijn, Olcay het tegenovergestelde.

Ik zie haar itt de anderen ook nooit verrast, blij, of wat dan ook kijken wanneer een nieuwe opdracht wordt uitgelegd, terwijl ze juist zo expressief is.
« Laatste verandering: 15.02.2018, 05:13:35 door Cosma » Gelogd
Lukie4
Forum Moderator

Geslacht: Man

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #519 Gepost op: 15.02.2018, 11:16:33 »

één en ander aan off topic verwijdert in dit topic.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Pagina's: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005