Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
343 gasten en 23 vaste bezoekers (Molino, Kaaasje, grasisgroen, Moni, Hulpmol, Convans, SpacyColours, FrankLapidus, Starlight, Luc, tureluurs, wouterv, Lucy, Lan, Loezel, D*N, Lukie4, oudekrijger, Meezter, Scott, Daisy, molbel2, evelienh1986)
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
De Mol VIER Pool 2018
Doe nu mee!
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
RN Songfestival
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 ... 52 53 54 [55]
  Print  
Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 82117 keer)
Marisa

« Antwoord #1080 Gepost op: 11.03.2018, 19:03:02 »

@Whiskers:
Ik denk dat dit 'dommige' misschien wel een kant van haar is, maar dat ze het heeft uitvergroot gisteravond.
Ze wilde mogelijk op die wijze heel onbaatzuchtig de slimheid en de juiste beslissing van Ruben en de bijzonder gedurfde en schrandere acties van Jan nog wat meer glans geven.

Ze heeft toch meerdere malen, ook in de serie, laten zien dat ze niet van gisteren is en over humor beschikt.
Amethyst

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #1081 Gepost op: 11.03.2018, 19:12:50 »

Ik ben het eens met de mensen die blij verrast zijn met Olcay. In het begin moest ik niets van haar hebben en erg negatief over haar medekandidaten. Wat dat betreft vind ik eigenlijk dat zij op een vervelende manier is geëdit in het programma. Begrijp daar niet zo de reden van. Behalve het plassen-momentje in de graafmachine-opdracht was dat allemaal vermijdbaar. Dus dat had een reden denk ik. Misschien was dit verloop precies wat de makers hoopten - een ommekeer in waardering van negatief naar positief. Ik weet het niet.

Ja, misschien. Ron werd ook gebruikt om een bepaald verhaal neer te zetten.

het gaat niet om de mensen achter de poppetjes in de media industrie. harde business. Maar BN'ers kunnen normaal tegen een stootje en dat geldt zeker voor deze twee. Die kraak je niet zo maar.
Heinz

Geslacht: Man

Proost, Heinz!

« Antwoord #1082 Gepost op: 11.03.2018, 22:11:06 »

Heeft iemand een theorie hoe Olcay zo ver heeft kunnen komen als ze Jan niet als verdachte had?

Olcay zelf heeft een theorie waarom ze nooit als slechtste de test maakte. Zie het tweede filmpje op deze pagina. (Ze denkt dat ze min of meer onbewust persoonlijke vragen in de test op Jan beantwoord heeft omdat ze doordat ze maatjes waren veel over hem wist.)
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Get Free

« Antwoord #1083 Gepost op: 11.03.2018, 23:56:22 »

Oh Olcay, never change Love

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
m0lmuis

« Antwoord #1084 Gepost op: 12.03.2018, 17:23:40 »

DAGBOEK VAN DE VERLIEZEND FINALIST

Maandenlang was ik net als het gros van Nederland gespannen voor de finale! Hoe ik überhaupt in de finale was terechtgekomen was voor mij nog steeds een groot raadsel waarop ik maar een zinnig antwoord kon geven, simpelweg omdat ik op de goede Mol zat!

Na al die maanden wachten was het dan eindelijk zover in een overvol Vondelpark zou de Mol zich blootgeven. De dag waar ik sinds 8 juni 2017 op zat te wachten, dat was de laatste dag van het spel in Georgië waarop Art enigszins laconiek via een tv scherm liet weten dat ik na 3 strijdlustige weken vol adrenaline nog steeds niet te weten zou komen wie nou de moedwillige saboteur was waar ik zo enthousiast op had gejaagd tijdens het spel. Een enorme teleurstelling weet iedereen die mij een beetje kent. De ongeduldige controlefreak die altijd wil winnen.

Terugkijkend op het spel zit ik hier met een grote glimlach dit dagboekje te tikken. Niemand inclusief ikzelf had kunnen vermoeden dat ik zonder molboekje en zonder duidelijke strategie een finale kandidaat zou worden. Sterker nog ik begon dit spel als de outcast waar niet eens iemand mee op de kamer wilde slapen, een moeilijke en keiharde kandidaat die allesbehalve leuk of lief was in het begin van dit spel. Het duurde dan ook even voor ik het spel en de kandidaten in mijn hart sloot maar toen het eenmaal zo ver was genoot ik met volle teugen en waren het de meest bijzondere weken van mijn leven.
Mijn Mol was vanaf dag 5 de klos en ik deed er alles aan om hem te ontmaskeren! De klunzige Ruben kreeg dag na dag de volle laag van mij. Dit terwijl achteraf mijn beste maatje, de persoon die ik 1000% vertrouwde en waar ik alles mee deelde de Mol bleek te zijn.

Lieve Jan, jij bent de grootste oplichter die ik ooit ben tegengekomen in mijn leven en ik wil je hierbij nogmaals laten weten dat je mij compleet voor de gek hebt gehouden. Jij bent een meester Mol en deze leerling doet haar petje af.

Until we meet again.

X Olcay

Whiskers

« Antwoord #1085 Gepost op: 12.03.2018, 17:55:32 »

-knip-

Until we meet again.

X Olcay

Leuk stukje Olcay!  Bravo!
« Laatste verandering: 12.03.2018, 21:29:00 door Whiskers » Gelogd
MoleBuster

Molcay bleek Olcay: topkandidaat!

« Antwoord #1086 Gepost op: 12.03.2018, 20:40:59 »

....
Until we meet again.

X Olcay

Sluit ik me bij aan. Leuke tekst Olcay Duimen omhoog!!

Ik weet nu ook eindelijk waar de "O"-vormen (van rotondes, vijvers etc.) in alle afleveringen voor stonden:
Namelijk voor: O O O O O O, het is toch Jan!  Regenboog smiley
Lama1997

« Antwoord #1087 Gepost op: 12.03.2018, 21:20:17 »

Hilarisch Hilarisch

Mol Online 2018. Vanaf 1 april!
WillemMolleeder

Ik heb een neus voor mollen

« Antwoord #1088 Gepost op: 12.03.2018, 22:03:35 »

Wat had ik graag gezien dat Olcay bij de mol was gaan kijken op weg naar de laatste test. Dat zou ongetwijfeld onbetaalbare beelden hebben opgeleverd Hilarisch

Zwaantjes of mollen, ik vis ze er zo uit!
Niuno

Sla is zeg maar echt mijn ding

« Antwoord #1089 Gepost op: 12.03.2018, 22:18:24 »

Wat had ik graag gezien dat Olcay bij de mol was gaan kijken op weg naar de laatste test. Dat zou ongetwijfeld onbetaalbare beelden hebben opgeleverd Hilarisch

Hilarisch

En ik denk dat haar testtijd dan een half uur langer was geweest. Totally shocked...

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon mr. X!
WillemMolleeder

Ik heb een neus voor mollen

« Antwoord #1090 Gepost op: 12.03.2018, 22:38:43 »

Hilarisch

En ik denk dat haar testtijd dan een half uur langer was geweest. Totally shocked...

En Jan die zijn test met een blauw oog maakt Hilarisch

Zwaantjes of mollen, ik vis ze er zo uit!
RicoMolloot

« Antwoord #1091 Gepost op: 20.03.2018, 23:09:12 »

Dat Olcay aan WIDM meedeed als zakenvrouw vond ik knap. Knap dat ze drie weken afstand durfde te nemen van haar bedrijf. Dat ze vorige, na de finale, een eigen boek ging promoten: slim!
Maar nu ik dit lees: https://www.nu.nl/economie/5185913/modemerk-supertrash-van-olcay-gulsen-vraagt-faillissement.html begin ik toch te twijfelen. Verliet Olcay met het meedoen aan WIDM alvast het zinkende SuperTrash schip? Was dit een vlucht vooruit? Welke machinaties hebben hier een rol gespeeld?
SuperOlcay niet zo super meer.....
Tunnelgraver

« Antwoord #1092 Gepost op: 21.03.2018, 18:16:45 »

Inmiddels is het bedrijf failliet: https://nos.nl/artikel/2223663-winkels-failliete-modeketen-supertrash-blijven-voorlopig-open.html
Lukie4
Forum Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #1093 Gepost op: 21.03.2018, 19:28:57 »

ze was alleen nog creatief bij het bedrijf betrokken, niet meer zakelijk als ik het goed zeg.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Hulpmol

« Antwoord #1094 Gepost op: 21.03.2018, 19:40:21 »

ze was alleen nog creatief bij het bedrijf betrokken, niet meer zakelijk als ik het goed zeg.

Zo begreep ik het ook. Ze zat vorige week bij Pauw (en zei amper 1 zinnetje over WIDM) en deed daar het verhaal uit de doeken. Daar beweerde ze toen ook dat het nog wel goed zou komen.
Pagina's: 1 ... 52 53 54 [55]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005