Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
309 gasten en 0 vaste bezoekers ()
Activiteitenagenda
Nu bezig
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  
Auteur Topic: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Lada's met lading  (gelezen 9461 keer)
ajedrez

Geslacht: Man

« Antwoord #40 Gepost op: 14.02.2018, 13:38:18 »

Ik schaak zelf en ik ken geen Ladas, wat is zijn voornaam?

ALs je erop googlet, kom je op een Dimitrios Ladas uit uit Griekenland. Maar dat is gewoon leuk googlewerk. Zeker geen bekende schaker; ik bedoel je kan mij ook op die site vinden met ongeveer dezelfde rating Grin. Maar de kans dat ik ooit een widm hint word, acht ik zeer klein (mijn achternaam is ook wel geen automerk).

https://ratings.fide.com/card.phtml?event=4243099
themollenator

« Antwoord #41 Gepost op: 14.02.2018, 14:00:34 »

Is het eigenlijk duidelijk of je spullen eruit had kunnen gooien om de bewoner in de auto te plaatsen of was dat een no go?  Hilarisch
ik meen dat Art zei dat je mocht her pakken, lijkt me dus van wel. ik denk dat ze toch wel coulant zijn geweest qua spullen IMHO er stonden zo veel spullen dat het echt nooit allemaal mee kon.
Looierd

« Antwoord #42 Gepost op: 14.02.2018, 18:33:42 »

ALs je erop googlet, kom je op een Dimitrios Ladas uit uit Griekenland. Maar dat is gewoon leuk googlewerk. Zeker geen bekende schaker; ik bedoel je kan mij ook op die site vinden met ongeveer dezelfde rating Grin. Maar de kans dat ik ooit een widm hint word, acht ik zeer klein (mijn achternaam is ook wel geen automerk).

https://ratings.fide.com/card.phtml?event=4243099

Daarom gaf ik al aan dat de link met de schaker wat vergezocht is. Maar het feit dat er Ladas staat vind ik persoonlijk wat raar...
suuuus

« Antwoord #43 Gepost op: 14.02.2018, 22:05:17 »

Waar staat dan Ladas? Ik zie overal Lada's staan

Kan ook gewoon een foutje zijn natuurlijk, engelse schrijfwijze is zonder '
Hulpmol

« Antwoord #44 Gepost op: 14.02.2018, 22:13:06 »

Ik denk dat dit bedoeld wordt:

suuuus

« Antwoord #45 Gepost op: 14.02.2018, 22:48:35 »

Duimen omhoog! dank je
Geel scherm

« Antwoord #46 Gepost op: 15.02.2018, 10:19:14 »

Ik denk dat in dat font gewoon geen ' zit. Wink
Molzkovicz

« Antwoord #47 Gepost op: 15.02.2018, 10:38:18 »

In een testvraag zit de opdrachttitel ook.

* WIDM_2018_Ladas.jpg (343.18 KB, 1920x1051 - bekeken 820 keer.)

'Niets is wat het lijkt. Alles is zo voorbij. Toch wil ik Alles of Niets. Niets is zo gebeurd. Want Alles is Niets wat het lijkt.' (Kim Feenstra)
Erik Leppen

Follow the molpunten

« Antwoord #48 Gepost op: 15.02.2018, 15:07:45 »

Ik denk dat in dat font gewoon geen ' zit. Wink
Afleveringtitels zijn hetzelfde font, met aanhalingtekens.

Ik vond het in elk geval erg slordig, tenzij het een hint is. Zelfde categorie als "Ee n verhaal apart" wat mij betreft.

Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas
Christie

« Antwoord #49 Gepost op: 15.02.2018, 21:45:37 »

Het blijft toch wel een rare zin door die spelfout. Ze hadden het ook " laden in een lada " of zo kunnen noemen.

En waarom wilde Simone direct chauffeur zijn? Had ze dan een grotere kans om alleen in het huis te zijn en gooide Stine toen roet in haar mollenmaaltijd?Huh
Christie

« Antwoord #50 Gepost op: 16.02.2018, 23:31:33 »

Hier ook iets raars gevonden: als je op Stine wilt stemmen welke auto kies je dan? Ze laat Jan in de steek en helpt Simone bij het laden. Moet je op de blauwe of witte auto klikken?
BigBoots

« Antwoord #51 Gepost op: 17.02.2018, 09:04:55 »

Hier ook iets raars gevonden: als je op Stine wilt stemmen welke auto kies je dan? Ze laat Jan in de steek en helpt Simone bij het laden. Moet je op de blauwe of witte auto klikken?
Dat is inderdaad lastig te kiezen. In het topic met de testvraag heb ik ervoor gekozen dat Stine samenwerkte Simone (het langst in ieder geval), maar het kan ook dat ze de originele indeling hebben aangehouden (samen met Jan)

Ik denk dat het voor kandidaten duidelijker is dan voor ons. Ook de vraag met de hotelkamers was voor ons moeilijk te beredeneren.
« Laatste verandering: 17.02.2018, 09:06:54 door BigBoots » Gelogd

Deelnemer - Wie is de Mol Online 2018
Christie

« Antwoord #52 Gepost op: 17.02.2018, 12:19:11 »

Als ik kijk hoe de Lada's volgeladen zijn denk ik niet dat de makers dit hadden verwacht. Alleen Ruben en Olcay pakken 'netjes' in. Simone en Jan laden op de kofferbak en verder buiten de imperial. Ik snap dat Jan, Simone en Stine alles meekregen. Ook denk ik dat Simone in eerste instantie alleen wilde en het tegenviel dat Stine kwam helpen. Als Simone de mol is dan kun zij niet anders dan goed inpakken onder toeziend oog van Stine.
foxhunter

« Antwoord #53 Gepost op: 17.02.2018, 13:25:44 »

De uitspraken van Olcay kloppen ook met het dagboek van de mol ze had hard gewerkt en was wel aan een nieuwe manicure toe. En ze propte de achterbank stelselmatig vol. Hoe vaker ik me verdiep in het duel Stine Simone hoe minder ik er van overtuigd ben dat 1 van die 2 de mol zou zijn.
« Laatste verandering: 17.02.2018, 14:08:48 door foxhunter » Gelogd
Pagina's: 1 2 [3]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005