Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
352 gasten en 8 vaste bezoekers (D*N, Hans97, de_witte, Tweestrijd, Swifty, Hadewychisdemol, Lukie4, -ELISE-)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Realitynet Songfestival
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
The Amazing Race 2
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Pagina's: [1] 2
  Print  
Auteur Topic: [PE] Aflevering 1  (gelezen 7756 keer)
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Geslacht: Man

TAR Host

« Gepost op: 3.04.2017, 16:31:57 »

Het is bijna zover, de eerste aflevering van Peking Express 2017! Praat hier mee over de aflevering.

3 April 20.30- Net5

I'm young and in love
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #1 Gepost op: 3.04.2017, 20:22:46 »

We zitten er weer klaar voor! hyperdepieper...
Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Wielergek

« Antwoord #2 Gepost op: 3.04.2017, 21:19:21 »

Geweldig! Nu alweer  Bravo!

You'll never walk alone
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #3 Gepost op: 3.04.2017, 21:21:00 »

De Nederlanders zijn, hysterisch, klef en ... bijzonder.
En er schijnen ook Belgen mee te doen, die moeten nog even op stoom komen geloof ik.

Rogue

The gods have no mercy, that's why they're gods.

« Antwoord #4 Gepost op: 3.04.2017, 21:59:28 »

Leuk man! Dat het er weer is. Alleen heb ik een stuk gemist omdat hij hem maar een uur opgenomen heeft. Zapte net bij het einde nog in, en zag Dan Karaty voorbij komen maar de slaap plaatsen en de laatste race heb ik dus gemist. Wordt de aflevering nog herhaald? Of kan je het ergens terug kijken?

Leuke koppels wel, al vind ik het jammer dat er maar 6 zijn ipv 8. Die Nederlandse jongens vond ik het grappigst en het meeste chill. Ik hou wel van dat soort types. Die broer en ( vooral ) zus werken nu al op mijn zenuwen. Wat een stresskippen. Ik vind het nu nog wel geinig maar dat gaat op langer termijn wel irriteren.

Super leuk dat Dan meedoet trouwens. Die meiden hadden het slechter kunnen treffen, die is super fanatiek en ook nog eens charmant. Kan ze wel eens gaan helpen want zo goed deden ze het niet echt.

The lion doesn't concern himself with the opinions of the sheep.
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #5 Gepost op: 3.04.2017, 22:15:24 »

Leuk dat het weer is! Aantal koppels is wat jammer. Maar aan de andere kant leer je ze zo wel allemaal sneller kennen. Leuk spelelement van die bekende personen die meeliften. Het budget lijkt hierdoor wel behoorlijk geslonken te zijn. Ooit waren die amuletten € 10.000 waard in plaats van € 2.500...
Voske2704

The Fox

« Antwoord #6 Gepost op: 3.04.2017, 23:56:34 »

Bij een aantal koppels denk ik wel: mensen, adem in adem uit. En stel dan pas je vraag.
Zou zelf gelijk mijn auto op slot gooien, mocht zo iemand hysterisch doen.

Dat was het.
Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Wielergek

« Antwoord #7 Gepost op: 3.04.2017, 23:58:23 »

Leuk dat het weer is! Aantal koppels is wat jammer. Maar aan de andere kant leer je ze zo wel allemaal sneller kennen. Leuk spelelement van die bekende personen die meeliften. Het budget lijkt hierdoor wel behoorlijk geslonken te zijn. Ooit waren die amuletten € 10.000 waard in plaats van € 2.500...

Denk niet dat dat daaraan ligt. 10.000 per amulet is extreem veel voor een NET5 productie en PE is al duur. Denk dat ze daarom ook voor 6 koppels gekozen hebben.

You'll never walk alone
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

TAR Host

« Antwoord #8 Gepost op: 4.04.2017, 03:05:47 »

Leuke eerste aflevering Bravo!. Maar 6 duo's, maar tot zover wel interessante. Opvallend inderdaad dat de Nederlanders wegvliegen en de Belgen nog wat opstart problemen lijken te hebben.

De twist met Dan Karaty vind ik erg leuk Bravo!. De zwarte enveloppe is ook terug zie ik. Ik verbaasde me er heel erg over dat de deelnemers rare theorieën hierover hadden, als ze gewoon het laatste seizoen hadden gekeken dan hadden ze het al wel kunnen weten...

I'm young and in love
Black_and_White

« Antwoord #9 Gepost op: 4.04.2017, 12:10:29 »

Bij een aantal koppels denk ik wel: mensen, adem in adem uit. En stel dan pas je vraag.
Zou zelf gelijk mijn auto op slot gooien, mocht zo iemand hysterisch doen.
Hahah ja, precies Hilarisch

Dit was dus de eerste aflevering die ik ooit hiervan zag, en het is wel zo van, volgende week weer! Ja, echt een leuke aflevering! Erg spannend, ook die twist met Dan Karaty. Echt goed bedacht!

Olifanten! :)
putyourHANSup!

Gaudeamus!

« Antwoord #10 Gepost op: 4.04.2017, 12:25:44 »

Leuke aflevering, ik ben fan. Bravo!
Ben benieuwd hoe de West-Vlamingen het spel met Dan gaan spelen. Hopen voor hen dat het niet eindigt zoals Dan eindigde bij In de Ban van de Condor, nl. na 1 aflevering alweer naar huis moeten gaan.
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #11 Gepost op: 4.04.2017, 13:51:46 »

Mooie eerste aflevering. Het 'gemis' van extra koppels hebben ze wel goed opgevangen door de twist met de groene enveloppe.
Ik weet alweer waarom dit een van mijn absoluut favoriete programma's off all time is!

Ich bin ein Bärliner!
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #12 Gepost op: 5.04.2017, 01:10:28 »

Idem dito hier. Met name de vipp-editie vond ik het beste seizoen/leukst om naar te kijken. Vond het jammer dat het destijds ophield. Waarschijnlijk té duur voor zo'n kleine zender. Vandaar ook dat de Belgische en Nederlandse tv samenwerkt waarschijnlijk, vanwege de hoge productie kosten? Die twist met meereizende BN'ers vind ik inderdaad leuk bedacht. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken (want deze meiden hadden nog het geluk met Dan, die enige charmes heeft, maar je hebt ook kans dat het volgende duo een onfortuinlijk (of i.i.g luid) type krijgt toegewezen, Sergio Quisquater, Gordon, Patty Brard ofzo.)

(Ik weet trouwens nog dat ooit twee van die mooie danseressen meededen, die kregen natuurlijk genoeg liften door hun uiterlijk (lees: geluk hebben) dat en charmes kan een enorm voordeel zijn in dit spel.) Ben benieuwd naar de rest van het seizoen!

Wordt de aflevering nog herhaald? Of kan je het ergens terug kijken? 

Yup, hier: http://www.net5.nl/programmas/peking-express/blog/afleveringen/peking-express-gemist-kijk-nu-aflevering-1-online/
Rogue

The gods have no mercy, that's why they're gods.

« Antwoord #13 Gepost op: 5.04.2017, 09:56:59 »

Dank je wel Good-riddance!  Zwaai

The lion doesn't concern himself with the opinions of the sheep.
m0lmuis

« Antwoord #14 Gepost op: 5.04.2017, 11:54:09 »

Leuke koppels (behalve dat kleffe stel  Duimen omlaag )
Goede presentatoren en de kijkcijfers ook niet al te slecht voor net5

376.000
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #15 Gepost op: 5.04.2017, 13:18:54 »

Dank je wel Good-riddance!  Zwaai
Graag gedaan
Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Wielergek

« Antwoord #16 Gepost op: 5.04.2017, 19:19:01 »

Leuke koppels (behalve dat kleffe stel  Duimen omlaag )
Goede presentatoren en de kijkcijfers ook niet al te slecht voor net5

376.000

Vorig seizoen 2012. Begon met 500.000 kijkcijfers. Eindigde met 250.000.
Toen stelde dat heel erg teleur waardoor er niet direct een nieuw seizoen kwam dacht ik Wink

You'll never walk alone
Lukie4
Forum Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #17 Gepost op: 6.04.2017, 21:46:35 »

zoo dan ik ben bij.

Ik vind ze allemaal nog leuk.
lekker verschillend
heel relaxed, tot bloedfanatiek tot totaal gestressed, tot heel lief.
Ben benieuwd hoe Dan het volgende week gaat doen. In het voorstukje gaf hij al aan gek te worden van de dames.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Regggy

« Antwoord #18 Gepost op: 7.04.2017, 13:10:18 »

Prachtige serie weer! Kijkcijfers zullen alleen flink omhoog moeten, als je dit nog een keer verder wenst te zien dan alleen dit seizoen.
joligmolletje

« Antwoord #19 Gepost op: 7.04.2017, 13:43:42 »

Ik weet nog niet zo goed wat ik van deze Peking Express-serie moet denken. Toen ik de openingsmuziek hoorde, kreeg ik meteen kriebels in mijn buik, zoveel goede herinneringen! Maar voor mijn gevoel maakte de aflevering het niet helemaal waar. De kandidaten zijn leuk, de locatie is fantastisch, de plaatselijke bevolking super vriendelijk, maar toch was het het voor mij niet helemaal. Ik kan er nog niet de vinger opleggen waarom niet (wellicht de weinig aansprekende presentatoren of de wel erg simpele amuletproef?). Ik ben erg benieuwd hoe het seizoen zich gaat ontwikkelen. De kandidaten vind ik echt fantastisch, vooral Siham en Hicham hebben mij positief verrast. Ook hoop ik dat Laura en Ann-Sophie het nog ver gaan schoppen, ondanks hun achterstand. Hoeveel etappes zullen die BN'ers trouwens meereizen? Dan had een bizar klein rugzakje bij zich, dus ik verwacht dat hij maar 1 of 2 dagen mee zal reizen. 
Pagina's: [1] 2
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005