Ik vind dat het niet te moeilijk moet worden en dat 1 quickscan genoeg moet zijn om een goed overzicht te krijgen zodat iedereen snel en makkelijk kan meedoen. Misschien een heel korte speluitleg met de basis beginselen en daarna verwijzing naar het intussen geworden heel uitgebreide gedeelte speluitleg. Als je nu bijv. de stand ziet, ziet het er wel bijzonder ingewikkeld uit allemaal en dat kan nieuwkomers afschrikken.
Goed idee maar de korte uitleg en de eenvoudige stand staan al op de homepagina.
En nog iets voor het gebruiksgemak. Een order kunnen ingeven die na 5 minuten ingaat. Zoals nu wil je Sanne verkopen en Kim terugkopen maar moet je eerst 5 minuten wachten en als je ff in/uitlogt is dat minder gebruiksvriendelijk. Misschien een optie om een box aan te vinken dat je wilt handelen op de na-volgende slag. En nog iets ingenieuzer, op de echte beurs kun je een limiet opgeven, krijg je een heel orderboek, dus zou leuk zijn als ik dukaten aanhoud en dan zeg limiet kopen Sanne maximaal op 30,=
Handelen terwijl je zelf niet op de beurs bent: ik zie de voordelen ervan maar ben er geen voorstander van.